Je ziet het, blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dit is toch niet serieus 7 paginas over een jongen die zo onzeker is dat hij over compenseert door heel overdreven opmerkingen te maken met de hoop in je broekje/slipje/etc te komen?
Come on, dit is geen breinkraker.
Klinkt als iets waar jij uit onzekerheid toch geen gevolg aan gaat geven. Doe je dat wel, knap, maar sla niet door. Wat stelt het uiteindelijk voor...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:41 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Mocht het pestgedrag zijn, kan hij wat verwachten. De eerstvolgende keer dat hij een rotopmerking maakt, heeft hij een probleem
Als hij het nog een keer doet en ik niet voor mezelf opkom, gaat het een chronisch probleem worden. Dus dat druk ik liever meteen de kop in en nee ik moet me echt inhouden om dan niet gelijk extreem te reageren. Ik kan heel slecht tegen pestgedrag. Bovendien ben ik complex. Ik kom ingetogen en vriendelijk over, maar heb ook een hele pittige kant die alleen naar boven komt als het echt moet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:53 schreef NotWijs het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar jij uit onzekerheid toch geen gevolg aan gaat geven. Doe je dat wel, knap, maar sla niet door. Wat stelt het uiteindelijk voor...
You go girl!!!quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 29 juni 2019 23:58 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Als hij het nog een keer doet en ik niet voor mezelf opkom, gaat het een chronisch probleem worden. Dus dat druk ik liever meteen de kop in en nee ik moet me echt inhouden om dan niet gelijk extreem te reageren. Ik kan heel slecht tegen pestgedrag. Bovendien ben ik complex. Ik kom ingetogen en vriendelijk over, maar heb ook een hele pittige kant die alleen naar boven komt als het echt moet.
Nee niks van dat alles. Het is gewoon een klote jong die ik de eerstvolgende keer goed aanpak. En al had ik een doorschijnende jurk aan. Hij moet zn asociale muil dicht houden.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:10 schreef Dehelerambam het volgende:
Op mij komt over alsof je iets raars had: jurk in je panty? Was je jurk doorschijnend? Had je een rode string aan die erdoorheen zichtbaar was? Je borsten of billen die er bijna uitvielen?
Kan het zoiets zijn?
Dat laatste zeker..quote:Op zondag 30 juni 2019 00:12 schreef PurplePie het volgende:
Nee niks van dat alles. Het is gewoon een klote jong die ik de eerstvolgende keer goed aanpak. En al had ik een doorschijnende jurk aan. Hij moet zn asociale muil dicht houden.
Zeg het hem.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:12 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Nee niks van dat alles. Het is gewoon een klote jong die ik de eerstvolgende keer goed aanpak. En al had ik een doorschijnende jurk aan. Hij moet zn asociale muil dicht houden.
Dit.quote:Op zondag 30 juni 2019 01:05 schreef daNpy het volgende:
Opgenaaid worden op een forum omdat je onzeker bent en dan zulke praatjes hebben
Kalm tijger! Wat ben je toch allemaal aan het zeggen? Klote jong? Kop indrukken? Klote opmerking? Zo in de aanval gaan voor zo een belachelijk klein ding.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:12 schreef PurplePie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:58 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Als hij het nog een keer doet en ik niet voor mezelf opkom, gaat het een chronisch probleem worden. Dus dat druk ik liever meteen de kop in en nee ik moet me echt inhouden om dan niet gelijk extreem te reageren. Ik kan heel slecht tegen pestgedrag. Bovendien ben ik complex. Ik kom ingetogen en vriendelijk over, maar heb ook een hele pittige kant die alleen naar boven komt als het echt moet.
Goed plan, daarna gaat ze door het leven als de gekkie van dat kantoor en zal iedereen haar mijden. Zodoende hoeft ze niet meer onzeker te zijn.quote:
Echt helemaal dit he!quote:Op zondag 30 juni 2019 09:49 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Goed plan, daarna gaat ze door het leven als de gekkie van dat kantoor en zal iedereen haar mijden. Zodoende hoeft ze niet meer onzeker te zijn.
Meid stel je niet zo aan, hij vindt dat je er lekker bij loopt en maakt een opmerking thats it. Of jij er in mee gaat en daarna met hem afspreekt of de boot afhoudt en geheel aan jezelf.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:58 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Ik zie TS wel vaak voorbij komen inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2019 15:49 schreef Samuel24 het volgende:
Zelfs Plompzakker is in shock. En hij is toch echt wel wat gewend hoor.
Ja ik ook inderdaad.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op maandag 1 juli 2019 15:50 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik zie TS wel vaak voorbij komen inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |