Last van een laag zelfbeeld heb je niet iigquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:27 schreef PurplePie het volgende:
"daar is ze weer" en toen meende ik mooie te horen (maar kon ook wat anders zijn)
Het is echt wat ik hoorde. Maar juist omdat ik onzeker ben, denk ik niet dat dat het was. Moeie mooie hooie. Geen idee wat ie zo zei,maar zacht zei hij het nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Last van een laag zelfbeeld heb je niet iig
Het is wel iets wat je doet afvragen toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:31 schreef CoolGuy het volgende:
Jij hebt nogal wat issues met onzekerheid icm collega's op je werk, zo lijkt het? Zou het niet wat zijn om daar wat aan te doen in plaats van wakker te liggen van elke opmerking die je krijgt?
Denk niet dat dat het was. Anders ga je dat toch niet zo zeggen en vooral niet als je nooit met mij praatquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:30 schreef HarrylnDeWarrie het volgende:
Blijkbaar heb je wat andere kleertjes aan met deze hitte en hij vind je er gewoon lekker uitzien.
Zo moeilijk is dat niet toch ?
Nee. Nee dat heb ik nou totaal niet. En zelfs al had ik dat, dan wil je dus hier suggesties gaan krijgen van mensen die er niet bij waren, wat alle ruimte ter interpretatie geeft, van 'hij vind je godsonmogelijk lelijk' tot 'lekker wijf', en alles er tussen in, en je kunt, net als wij, met geen mogelijkheid zeker te weten komen hier wat hij zei én hoe hij het bedoelde.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:35 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Het is wel iets wat je doet afvragen toch?
Ah ok, dus je komt hier om te vragen wat het kan betekenen, maar alle antwoorden die niet in je straatje passen, die wijs je af. Zo te zien vind je alles wat te maken heeft met dat je er goed uit zou zien niet passend, dus dan blijft uiteindelijk een 'negatief' antwoord over.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:36 schreef PurplePie het volgende:
[..]
Denk niet dat dat het was. Anders ga je dat toch niet zo zeggen en vooral niet als je nooit met mij praat
Ik reageerde niet leuk ofzoquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:36 schreef Fancy2 het volgende:
Misschien vindt hij het gewoon grappig hoe jij reageert wanneer een van je mannelijke collega's je een beetje aandacht geeft. Mannen kunnen wreed zijn.
Jawelquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
Tsja, wat is te bloot. Heb je geen foto van je outfit?
Mannen tijdens warm weer in combinatie met visuele prikkels...quote:
Gewoon negeren. Of flink hard met ze flirten, van de schrik zullen ze je voor altijd met rust laten.quote:
Bouwvakkersquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mannen tijdens warm weer in combinatie met visuele prikkels...
Oh??quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Of flink hard met ze flirten, van de schrik zullen ze je voor altijd met rust laten.
Nee zekerheid kan je nooit krijgen, maar mannen zijn toch zo simpel zeggen ze altijd. Dus misschien dat een man hier snapt waar hij mee bezig was of wat hij wilde bereiken. En ja, ik ben nieuwsgierig naar het waaromquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. Nee dat heb ik nou totaal niet. En zelfs al had ik dat, dan wil je dus hier suggesties gaan krijgen van mensen die er niet bij waren, wat alle ruimte ter interpretatie geeft, van 'hij vind je godsonmogelijk lelijk' tot 'lekker wijf', en alles er tussen in, en je kunt, net als wij, met geen mogelijkheid zeker te weten komen hier wat hij zei én hoe hij het bedoelde.
Dus dan wordt mijn vraag; wat wil je bereiken, want het antwoord ga je hier niet vinden. Wel mogelijke antwoorden, maar die kunnen allemaal even waar zijn, dus zekerheid ga je er niet door krijgen.
Okee vreemd eigenlijk. Blijkbaar doet zomer iets met je. Bruin kleurtje, jurkjes en je ziet er gelijk wat leuker uit. Eerst deed ie nooit wat en nu moet hij opeens aandacht zoeken?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:41 schreef zarGon het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk vindt-ie je er leuk uitzien en doet hij 'leuk' om je aandacht te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |