SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijden in de images zijn lokale tijd, dus daar nog even opletten svp. Groetjes, Koffieplanter![]()
Australi en Qatar.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:20 schreef KingRoland het volgende:
@:koffieplanter ik hoop dat japan meedoet volgende copaPut these foolish ambitions to rest.![]()
Argentini blijft een kankergezwel. Door een afgeslagen corner op voorsprong komen, vervolgens een minuut of tachtig niets kunnen brengen en een groot gedeelte nauwelijks van eigen helft af kunnen komen tegen een aanvallend onmachtig Venezuela en door een hoop gebagger achterin nog een keer scoren. Nee, ik denk niet dat Brazili met knikkende knietjes naar die wedstrijd heeft gekeken. Ze kunnen er nog altijd niets van.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Aftrap met minstens een half uur uitgesteld, daar zit ik helemaal niet op te wachten.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 07:54 schreef maxi-mus het volgende:
Colombia ligt eruit. We wachten nog op een reactie van @:koffieplanterPut these foolish ambitions to rest.![]()
Uruguay drie goals afgekeurd wegens buitenspel. Zoiets overkwam Brazili ook al dit toernooi en gisteren Chili 2 goals.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het is echt bizar aan het worden inderdaad. Die derde was toch geen buitenspel?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:36 schreef Szura het volgende:
Uruguay drie goals afgekeurd wegens buitenspel. Zoiets overkwam Brazili ook al dit toernooi en gisteren Chili 2 goals.
Makkelijk eerste![]()
Z’n knie was een paar mm offsidequote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt bizar aan het worden inderdaad. Die derde was toch geen buitenspel?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
3 van de 4 kwartfinale wedstrijden eindigden in 0-0. Het Zuid-Amerikaanse voetbal is echt niets meer h
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat is wel schrijnend ja.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:02 schreef Shreyas het volgende:
3 van de 4 kwartfinale wedstrijden eindigden in 0-0. Het Zuid-Amerikaanse voetbal is echt niets meer hOh.![]()
Ik vond Uruguay-Peru anders geen saaie pot en ook zker geen 0-0 wedstrijd (misschien omdat Uruguay drie goals afgekeurd zag worden).
Ik begrijp nog steeds niet hoe het mogelijk is dat Peru nu door is, ze werden echt kansloos weggespeeld. Totaal onverdiend, maar goed, ik ben er wel blij mee.Makkelijk eerste![]()
Nog anderhalf uur voor d wedstrijd van de Copa America
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Denk dat ik toch maar ga kijken. Kan ik in de rust mooi de kachel opstoken, het is freaking koud hier (en storm).Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Zit er klaar voor. Stadion zal nu toch wel een keer gevuld zijn..?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:08 schreef flipsen het volgende:
Nog anderhalf uur voor d wedstrijd van de Copa America![]()
Of verlenging + penalty genotquote:Op woensdag 3 juli 2019 02:39 schreef VoMy het volgende:
Dit is wel echt een wedstrijd waar je hoopt dat beide teams met 9 man het veld verlaten na afloop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.metal up your ass![]()
Het spel ligt gewoon elke minuut stil. Puur genieten dit. Een soort 90-minuten durende vliegende tackels compilatie.![]()
Ik heb in de loop der jaren te doen gekregen met Messi.
Hij kan Suarez bij Barca, en zijn kompanen bij Argentini, nog 16x een op een voor de keeper zetten, maar zo'n knock-out wedstrijd wint je er toch niet per semee en hij wordt uit eindelijk wel afgerekend
op het aantal goolen dat ie maakt en het resultaat dat zijn ploeg behaald.![]()
Voorafgaand 2-0 werd een overtreding gemaakt op Aguero in zestien van Brazilie.
Andere vermeende momenten zie ik niet zo snel terug op reddit![]()
Ik denk niet direct dat het zo werkt. Ik vind het ook sneu voor die jongen, maar je kunt er niet omheen dat met zo'n aanzien (in het voetbal is hij natuurlijk een half mythisch figuur) dat er dan ook eenmaal veel wordt verwacht. Wie weet volgend jaar, ng een Copa, dit keer deels in Argentini zelf dacht ikquote:Op woensdag 3 juli 2019 03:12 schreef VoMy het volgende:
Ik heb in de loop der jaren te doen gekregen met Messi.
Hij kan Suarez bij Barca, en zijn kompanen bij Argentini, nog 16x een op een voor de keeper zetten, maar zo'n knock-out wedstrijd wint je er toch niet per semee en hij wordt uit eindelijk wel afgerekend
op het aantal goolen dat ie maakt en het resultaat dat zijn ploeg behaald..
![]()
Was het weer de Messi show ja?
Die god moet ook begrijpen dat hij moeilijk 11 man voorbij kan dribbelen en beter het team kan gaan regisseren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2019 10:58:04 ]![]()
Ach ja het ligt weer aan de arbitrage. Wat een ontzettend slechte verliezer is die man toch ook.quote:Op woensdag 3 juli 2019 07:31 schreef Max23 het volgende:
Messi was viesmad na afloop, vond de arbitrage partijdig.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Een van de meest sportieve voetballers in het veld, die niet zomaar gaat liggen bij een contact, maar altijd door probeert te gaan. Bewonderenswaardig voor een speler van dat kaliber die heel wat schoppen te verwerken krijgt.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ach ja het ligt weer aan de arbitrage. Wat een ontzettend slechte verliezer is die man toch ook.
Ik was bang voor inderdaad een 9 tegen 9 partij San het eind ipv 11 tegen 11. Maar het is dan ook de Nederland - Duitsland van Zuid Amerika en hier zijn ze nog net wat fanatieker en nationalistischer
Hier viel net na de 2-0 de stroom weer eens uit, sus heb het eind niet kunnen zien. Wat ik wel zag was eindelijk een goede wedstrijd van Argentinie, was ook zeker niet slechter dan Brazilie, maar die scoorden wel. En dan lig je er weer uit.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Jaja sportief zo lang alles goed loopt. Zit het wat tegen dan is het al gauw een zeer gefrustreerd ventje. En altijd doorgaan is ook verre van waar, vaak genoeg dat ie als een zak hooi op het veld stond met name bij Argentini.quote:Op woensdag 3 juli 2019 13:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
Een van de meest sportieve voetballers in het veld, die niet zomaar gaat liggen bij een contact, maar altijd door probeert te gaan. Bewonderenswaardig voor een speler van dat kaliber die heel wat schoppen te verwerken krijgt.
Ik was bang voor inderdaad een 9 tegen 9 partij San het eind ipv 11 tegen 11. Maar het is dan ook de Nederland - Duitsland van Zuid Amerika en hier zijn ze nog net wat fanatieker en nationalistischer
Hier viel net na de 2-0 de stroom weer eens uit, sus heb het eind niet kunnen zien. Wat ik wel zag was eindelijk een goede wedstrijd van Argentinie, was ook zeker niet slechter dan Brazilie, maar die scoorden wel. En dan lig je er weer uit.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Altijd doorgaan
Messi, dat was toch die ene speler die meermaals bedankte voor Argentini?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat heeft hij maar 1 keer gedaan hoor. Ik dacht na de 3e verloren finale op rij de copa in 2016?quote:Op woensdag 3 juli 2019 14:13 schreef Szura het volgende:
Altijd doorgaan
Messi, dat was toch die ene speler die meermaals bedankte voor Argentini?
En hij gaat nu gewoon door en probeert het nog maar weer eens.![]()
Met altijd doorgaan bedoelde ik meer dat als ie wordt aangetikt, hij als het kan zo snel mogelijk weer opstaat om door te gaan. Let maar eens op. En ja, dat ie vaak "depressief" over het veld sjokt, dat is absoluut waar.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Heb opgelet , lekker met een vingertje smeken om een kaart bij de scheids.quote:Op woensdag 3 juli 2019 16:19 schreef flipsen het volgende:
Met altijd doorgaan bedoelde ik meer dat als ie wordt aangetikt, hij als het kan zo snel mogelijk weer opstaat om door te gaan. Let maar eens op. En ja, dat ie vaak "depressief" over het veld sjokt, dat is absoluut waar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Het begint inderdaad wel een karakterkuur van zichzelf te worden.quote:Op woensdag 3 juli 2019 11:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ach ja het ligt weer aan de arbitrage. Wat een ontzettend slechte verliezer is die man toch ook.
Misschien dat er iets prive speelt? In de samenvatting lijkt hij er ook totaal geen zin in te hebben.![]()
Karakterkuurquote:Op woensdag 3 juli 2019 18:21 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Het begint inderdaad wel een karakterkuur van zichzelf te worden.
Misschien dat er iets prive speelt? In de samenvatting lijkt hij er ook totaal geen zin in te hebben.![]()
![]()
![]()
twitter:golazoargentino twitterde op woensdag 03-07-2019 om 21:51:56Last night's VAR incident all becomes a little more murky with reports that the VAR officials did advise referee Roddy Zambrano to take a look at both penalty incidents & he chose not to. The AFA likely to request to CONMEBOL what this communication was https://t.co/bKoyvOJQId reageer retweet
![]()
twitter:tancredipalmeri twitterde op woensdag 03-07-2019 om 23:38:03(4)So: the Argentine FA request is official. Whether if Var Leondan reported so, it is to verify.But meanwhile, a different story.Which has no direct link with the previous, but it is a confirmed news. Obviously triggering speculations.And it involves president Bolsonaro👇 reageer retweet
twitter:tancredipalmeri twitterde op woensdag 03-07-2019 om 23:43:25(5)In pre-match, radio frequencies of Var communication were interfered by those of Brazilian republic President Bolsonaro’s security.Confirmed news by whole team of correspondents of GloboEsporte, first Brazilian media, and confirmed again in spite of Committe denying it 👇 reageer retweet
![]()
![]()
En dan wint Peru uit het niks met 0-3 van Chili
Schitterend dat ze nu de finale mogen spelen!
Makkelijk eerste![]()
Wel vrij kansloos natuurlijk nu tegen Braziliequote:Op donderdag 4 juli 2019 05:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En dan wint Peru uit het niks met 0-3 van Chili
Schitterend dat ze nu de finale mogen spelen!"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Toch vrij beschamend zeg dat je het daarvan moet hebben als groot voetballand, na een verloren wedstrijd bij de FIFA gaan zeiken. Bovendien waren beide incidenten niet eens een penalty, het moment met Messi en Alves is buiten de zestien en Otamendi loopt zelf ook blind tegen Arthur (?) op die hem opvangt.
Ik zou eerst maar eens focussen op consistent een hoger niveau te halen. En niet bij de eerste beste wedstrijd waar er amper een krappe zes wordt gehaald qua inzet en spel direct naar de arbitrage gaan wijzen
.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2019 08:42:26 ]![]()
Wtf, Peru gewoon door ten koste van Chili. Wat is deze?Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Wat is daar gek aan?quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:00 schreef VeX- het volgende:
Wtf, Peru gewoon door ten koste van Chili. Wat is deze?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Messi is ook niet altijd het lieverd die de hele wereld zo graag in hem ziet ...quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:03 schreef Bolasie het volgende:
Messi trapt wel op z'n enkel zie ik nu. Ook ontzettend dom.![]()
Dit vooral, mensen willen hem soms teveel in alle opzichten als een of ander mythisch figuur afschilderen, maar daar moet je die jongen niet constant mee belasten, is ook maar eens mensquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Messi is ook niet altijd het lieverd die de hele wereld zo graag in hem ziet ....
![]()
Het is niet heel goed te zien moet ik er wel meteen bij zeggen, het zou de VAR sieren om wat beter beeld naar buiten te brengen. Het is wel gecheckt door de VAR namelijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Messi is ook niet altijd het lieverd die de hele wereld zo graag in hem ziet ...
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2019 22:18:14 ]![]()
Maar denk idd wel dat je gelijk hebt..quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is niet heel goed te zien moet ik er wel meteen bij zeggen, het zou de VAR sieren om wat beter beeld naar buiten te brengen. Het is wel gecheckt door de VAR namelijk.![]()
https://twitter.com/harsh2776/status/1147599058216738816quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het is niet heel goed te zien moet ik er wel meteen bij zeggen, het zou de VAR sieren om wat beter beeld naar buiten te brengen. Het is wel gecheckt door de VAR namelijk.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ging om de actie ervoor, maat.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/harsh2776/status/1147599058216738816![]()
Oh. Dan heb ik niets gezegd.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
De wedstrijd die eigenlijk niemand boeit is zowaar de leukste pot van deze Copa. Snoeiharde strafschop van Vidal.![]()
Vlak vr Medel helemaal flipte lijkt het erop alsof Messi hem even net een flinke tik geeft op zijn enkel. Dat zou ook de reden kunnen zijn dat Medel helemaal flipte, al doet hij dat eigenlijk altijd. Ik wil beter beeld zien in ieder geval.quote:![]()
Nee eens, ik zie het nu.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vlak vr Medel helemaal flipte lijkt het erop alsof Messi hem even net een flinke tik geeft op zijn enkel. Dat zou ook de reden kunnen zijn dat Medel helemaal flipte, al doet hij dat eigenlijk altijd. Ik wil beter beeld zien in ieder geval.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Engels Voetbaltwitter gaat hier uiteraard weer goed op. Die zien in elke VAR-beslissing een groot kwaad.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wat een faal eigenlijk van Argentini. De afgelopen paar jaar met spelers zoals Messi, Aguero, Higuain, Tevez, Demichelis, Zabaleta, Garay, Mascherano, Di Maria, Dybala, Samuel en Cambiasso geen enkele noemenswaardige prijs gewonnen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Nee. Kanaal 1 dagjesvolk.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen met FOX International te zien toch?![]()
Of Unibet.quote:Op zondag 7 juli 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen met FOX International te zien toch?![]()
Fox eredivisie hebbenquote:Op zondag 7 juli 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen met FOX International te zien toch?
N A P O L I
C A M P A N I A![]()
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Wow jij bent echt lang KO geweest van die wc-pot.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
sinds wanneer kan dit op fok @:Zipportal @:Pascanus @:Iwanius @:BannyOh.![]()
Begin dit jaar ergens. Ook de functie User score is toegevoegd:quote:Op zondag 7 juli 2019 22:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
sinds wanneer kan dit op fok @:Zipportal @:Pascanus @:Iwanius @:Banny
De_Kraam
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals![]()
Weer die kut Haags.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Begin dit jaar ergens. Ook de functie User score is toegevoegd:
De_Kraam
https://forum.fok.nl/user/list_usertotalsCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
KO van een wc-pot?quote:Op zondag 7 juli 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow jij bent echt lang KO geweest van die wc-pot.![]()
half jaar ongeveerquote:Op zondag 7 juli 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow jij bent echt lang KO geweest van die wc-pot.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Om te vieren dat je weer terug bent, mag je een clipje uitzoeken op Het Grote Soundboard.quote:
http://www.keeskankerkachel.nl/![]()
Hoertje van Ass'n.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om te vieren dat je weer terug bent, mag je een clipje uitzoeken op Het Grote Soundboard.
http://www.keeskankerkachel.nl/Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
kechquote:Op zondag 7 juli 2019 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit vind jij leuk:
https://twitter.com/mainy_manny/status/1147959416718651392You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Ze is wel wat te bitchy voor mij.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit vind jij leuk:
https://twitter.com/mainy_manny/status/1147959416718651392Oh.![]()
De VAR heeft wel een envelop gehad, maar de scheids niet.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lachwekkend dat de scheids nog naar scherm moet turen hiervoor.Oh.![]()
quote:Op zondag 7 juli 2019 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De VAR heeft wel een envelop gehad, maar de scheids niet.![]()
Arjan Swinkels docu , De wedstrijd van je leven ,Jan Joostquote:
Het kan allemaal daar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Afrika Cupje valt behoorlijk tegenquote:Op zondag 7 juli 2019 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helaas in Africa Cup ook veel minder horrortackles. Anders varREDLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Weinig van gezien. KutEurosport. Maar van wat ik heb gezien is niveau niet bijster hoog. Niet dat het ooit hoog was... Wel aparte uitslagen tot zoverquote:![]()
De oefencampagne van Feyenoord, die wil je niet missen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Madagascargodenquote:Op zondag 7 juli 2019 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weinig van gezien. KutEurosport. Maar van wat ik heb gezien is niveau niet bijster hoog. Niet dat het ooit hoog was... Wel aparte uitslagen tot zoverLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wel helftje Kameroen - Nigeria gezien. Verdediging leek er nergens op. Tactisch onbenullen overalquote:![]()
Waarom in de kwartfinale geen verlenging maar nu wel?![]()
De CONMEBOL is een parodie op een voetbalbond.Oh.![]()
We gaan volgend jaar gezellig verderquote:Op zondag 7 juli 2019 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom in de kwartfinale geen verlenging maar nu wel?![]()
De CONMEBOL is een parodie op een voetbalbond.![]()
![]()
Met een deel spelend in het zuiden, en een ander deel in het noordenquote:Op zondag 7 juli 2019 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan volgend jaar gezellig verder
Oh.![]()
Ik las dat ze in Argentinie (het volk dan) er helemaal niet op zitten te wachten...quote:Op zondag 7 juli 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een deel spelend in het zuiden, en een ander deel in het noorden![]()
Lijkt me dat het ook wel gaat vervelen zo vaak.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik las dat ze in Argentinie (het volk dan) er helemaal niet op zitten te wachten...
Moet er niet aan denken om 3x een EK te hebben in 5 jaar, en dan heb je nog een grotere variatie aan landen ook.Oh.![]()
Ik was grotendeels in Peru tot aan het einde van de poulefase maar het leefde daar ook echt totaal niet. In Ecuador moest ik zelfs een plek zoeken waar de Copa America werd uitgezonden, het was gewoon niks.Makkelijk eerste![]()
Ik vind de sfeer in het stadion maar matig trouwens. Ik dacht dat die zuid-amerikanen zo leefden voor het voetbal?![]()
quote:Op zondag 7 juli 2019 23:50 schreef Bolasie het volgende:
Als dit een penalty is, post ik vandaag niet meer op FOK!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doei rickertmanquote:Op zondag 7 juli 2019 23:50 schreef Bolasie het volgende:
Als dit een penalty is, post ik vandaag niet meer op FOK!.![]()
Zijn genoeg beslissingen geweest die in het nadeel waren van Brazili vandaag, dus wat een onzinquote:Op zondag 7 juli 2019 23:51 schreef Maver24 het volgende:
Hoe bedoel je. Brazilie wordt voorgetrokken. Wat een schande![]()
Een aanfluitingquote:Op zondag 7 juli 2019 23:51 schreef Maver24 het volgende:
bekijk anders de rode kaart nog effequote:Op zondag 7 juli 2019 23:51 schreef Maver24 het volgende:
Rookgordijnquote:Op zondag 7 juli 2019 23:52 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zijn genoeg beslissingen geweest die in het nadeel waren van Brazili vandaag, dus wat een onzin
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Ik gun het de sympathieke Casemiroquote:Op zondag 7 juli 2019 23:57 schreef Dejannn het volgende:
Wat een haat jegens Brazili, ook weer wat overbodig allemaalYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
(ja, het is een nieuwe dag)twitter:sidlowe twitterde op zondag 07-07-2019 om 23:55:04The FORTIETH trophy of Dani Alves’s senior career. reageer retweet
![]()
Jammer, had het Peru enorm gegund. Wel knap hoe ze zich hersteld hebben na een paar dramatische potten, maar tbh verdienden ze de winst van de cup ook niet.Makkelijk eerste![]()
De scheidsrechters op dit toernooi... slechter ga je ze niet meer zien.quote:Op maandag 8 juli 2019 00:03 schreef Maver24 het volgende:
Scheidsrechters dit toernooi zijn zo slecht. Ik dacht dat het niet erger kon![]()
Portugees gewauwel, *mute*.
Wat een kuttaal.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Alsof een Vlaming Spaans poogt te spreken. Gruwelijk.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: