SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijden in de images zijn lokale tijd, dus daar nog even opletten svp. Groetjes, Koffieplanter![]()
Australi en Qatar.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:20 schreef KingRoland het volgende:
@:koffieplanter ik hoop dat japan meedoet volgende copaPut these foolish ambitions to rest.![]()
Argentini blijft een kankergezwel. Door een afgeslagen corner op voorsprong komen, vervolgens een minuut of tachtig niets kunnen brengen en een groot gedeelte nauwelijks van eigen helft af kunnen komen tegen een aanvallend onmachtig Venezuela en door een hoop gebagger achterin nog een keer scoren. Nee, ik denk niet dat Brazili met knikkende knietjes naar die wedstrijd heeft gekeken. Ze kunnen er nog altijd niets van.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Aftrap met minstens een half uur uitgesteld, daar zit ik helemaal niet op te wachten.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 07:54 schreef maxi-mus het volgende:
Colombia ligt eruit. We wachten nog op een reactie van @:koffieplanterPut these foolish ambitions to rest.![]()
Uruguay drie goals afgekeurd wegens buitenspel. Zoiets overkwam Brazili ook al dit toernooi en gisteren Chili 2 goals.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het is echt bizar aan het worden inderdaad. Die derde was toch geen buitenspel?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:36 schreef Szura het volgende:
Uruguay drie goals afgekeurd wegens buitenspel. Zoiets overkwam Brazili ook al dit toernooi en gisteren Chili 2 goals.
Makkelijk eerste![]()
Z’n knie was een paar mm offsidequote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt bizar aan het worden inderdaad. Die derde was toch geen buitenspel?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
3 van de 4 kwartfinale wedstrijden eindigden in 0-0. Het Zuid-Amerikaanse voetbal is echt niets meer h
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat is wel schrijnend ja.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:02 schreef Shreyas het volgende:
3 van de 4 kwartfinale wedstrijden eindigden in 0-0. Het Zuid-Amerikaanse voetbal is echt niets meer hOh.![]()
Ik vond Uruguay-Peru anders geen saaie pot en ook zker geen 0-0 wedstrijd (misschien omdat Uruguay drie goals afgekeurd zag worden).
Ik begrijp nog steeds niet hoe het mogelijk is dat Peru nu door is, ze werden echt kansloos weggespeeld. Totaal onverdiend, maar goed, ik ben er wel blij mee.Makkelijk eerste![]()
Nog anderhalf uur voor d wedstrijd van de Copa America
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Denk dat ik toch maar ga kijken. Kan ik in de rust mooi de kachel opstoken, het is freaking koud hier (en storm).Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Zit er klaar voor. Stadion zal nu toch wel een keer gevuld zijn..?quote:Op woensdag 3 juli 2019 01:08 schreef flipsen het volgende:
Nog anderhalf uur voor d wedstrijd van de Copa America![]()
Of verlenging + penalty genotquote:Op woensdag 3 juli 2019 02:39 schreef VoMy het volgende:
Dit is wel echt een wedstrijd waar je hoopt dat beide teams met 9 man het veld verlaten na afloop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.metal up your ass![]()
Het spel ligt gewoon elke minuut stil. Puur genieten dit. Een soort 90-minuten durende vliegende tackels compilatie.![]()
Ik heb in de loop der jaren te doen gekregen met Messi.
Hij kan Suarez bij Barca, en zijn kompanen bij Argentini, nog 16x een op een voor de keeper zetten, maar zo'n knock-out wedstrijd wint je er toch niet per semee en hij wordt uit eindelijk wel afgerekend
op het aantal goolen dat ie maakt en het resultaat dat zijn ploeg behaald.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: