quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of als model voor Vileda als spaanse mop
Brief GGD?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:42 schreef cobain1994 het volgende:
Lieve Kylie, stop met je kinderstemmetje..
[ afbeelding ]
Nederlands kampioene en er hard voor gewerkt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:39 schreef Vinamp het volgende:
De volgende keer gaan ze het over anabolen hebben.
Want die mevrouw komt ook niet op een natuurlijke manier aan zulke spieren
Ik heb slechts met een half oor iets opgevangenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht dat dat model dáár naartoe kwam?
ze herhaalt het vast nog wel een keer of 10quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb slechts met een half oor iets opgevangen
Maar wel met een goed oog.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat hij dit zonder toestemming van de groep gaat doen. Gaat om duizenden eurietjes.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:40 schreef lorrie03 het volgende:
en jessie hoeft weer niet te pitchen en de groep om toestemming te vragen?
hij vertelt het nu zo'n beetje 1 op 1 maar die doktersjas is al wel besteldquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat hij dit zonder toestemming van de groep gaat doen. Gaat om duizenden eurietjes.
Had hij dat niet als pitch voorgesteld aan het duo tatoo?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat hij dit zonder toestemming van de groep gaat doen. Gaat om duizenden eurietjes.
Sponsordeal op vertrouwensbasisquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Aha, dacht al aan een wit kostuum.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En natuurlijk betaald van zijn sigarettengeld
Vandaar die ziekenhuisbezoeken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft er ook problemen mee, veel pijn/kapselvorming
Hij loopt iedereen 1 voor 1 langs, zodat ie verder geen goedkeuring meer nodig heeft...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:40 schreef lorrie03 het volgende:
en jessie hoeft weer niet te pitchen en de groep om toestemming te vragen?
Jip, en door die operatie heeft ze een zenuwbeschadiging opgelopen, gevolg..................altijd pijnquote:
Ik weet het ook niet zeker hoor maar hoorde haar iets zeggen over 10.00 uur morgenochtend daar.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit iets voor Jessie?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Daar ben ik óók bang voor.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:45 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze herhaalt het vast nog wel een keer of 10
Nee waarom, je mag zeggen wat je wil hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het schoot me in het verkeerde keelgat Dotteke, ik kan over die jongen geen oordeel vellen..Helaas teveel meegemaakt met een verslaving van een dierbaar familielid..Ik had me beter er buiten kunnen houden..sorry
Wel spotten met misbruik?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat? niet? Het is een lachertje die knullemans, had een paar jaar geleden wat meer aandacht van zijn ouders moeten hebben denk ik. En geloof het of niet, ik spot niet met verslavingen aan verdovende middelen.
Triest...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip, en door die operatie heeft ze een zenuwbeschadiging opgelopen, gevolg..................altijd pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |