Hypocriete zooi eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
en het dubbelzinnige, door wel een superjoint voor A3 binnen laten komen en een partij drank..plus die rookcel...
Die gaat haar lessen geven. Morgen is de 1ste.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoor ik nu dat ze gevraagd is voor International Curvy Model?
Dacht dat dat model dáár naartoe kwam?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:31 schreef chufi het volgende:
Gaat Merel nu morgen buiten de poort wel uit de kleren voor de camera?
Laat haar in die waan en pak haar droom niet af.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:34 schreef Verida het volgende:
Hoe komt Merel erbij dat ze curvy model kan worden?
Die hebben namelijk curves....Merel is een vierkant bovenlijf met een platte kont op dunne beentjes.
Het enige mooie aan haar is haar haar, daar zou ze model mee kunnen zijn, voor shampoo ofzo
En als je zo'n apparaat in huis hebt kan je er gelijk mee laseren, je hebt daar geen studie voorquote:
Jawel, dat komt van het sjouwen van zware boodschappentassenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:39 schreef Vinamp het volgende:
De volgende keer gaan ze het over anabolen hebben.
Want die mevrouw komt ook niet op een natuurlijke manier aan zulke spieren
Zoiets zal het wel weer gaan worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:36 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ach charlotte mocht zingen terwijl ze het niet kon, Baldr ook …….. dus denk dat merel wel een keertje als model in een blad komt, maar na utopia horen we waarschijnlijk niets meer
Het schoot me in het verkeerde keelgat Dotteke, ik kan over die jongen geen oordeel vellen..Helaas teveel meegemaakt met een verslaving van een dierbaar familielid..Ik had me beter er buiten kunnen houden..sorryquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt je dan in een kliniek opgenomen als je niet echt verslaafd bent?
Op 15 jaar begonnen met blowen.Die ouders zijn aardig blind geweestquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat? niet? Het is een lachertje die knullemans, had een paar jaar geleden wat meer aandacht van zijn ouders moeten hebben denk ik. En geloof het of niet, ik spot niet met verslavingen aan verdovende middelen.
En natuurlijk betaald van zijn sigarettengeldquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:39 schreef Schakeltopia het volgende:
die bestelling van jessie was dus een dokters jas.
Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft geen rondingen, behalve haar neptieten
Een curvy model moet wel iets meer hebben, rondingen op de goede plaatsen, en die heeft Merel dus echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |