abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187645363
Ik kwam hiermee in aanraking via een bekende. Het idee is dat je op basis van foto's en aangegeven stijl wensen een selectie kleding krijgt van een online personal outfitter.

Vervolgens kan je zelf instellen hoevaak jaarlijks je een verzending krijgt. Ook kan je aangeven hoeveel je max wil betalen voor broeken/shirt/overhemd etc. Voor dat je verzending komt kan je online kleding die geselecteerd is afwijzen.

Als je de kleding binnen krijgt kan je passen en eventueel terug sturen. Verzending is gratis.

Zelf heb ik 2 van de 11 items gehouden (vooral vanwege de kosten geld zit krap atm). Over het idee ben ik wel erg enthousiast.

Zijn er mensen die ook ervaring met de outfittery hebben of die het overwegen? Zelf denk ik dat dit het model van de toekomst is. Wel lekker online shoppen maar toch ook een persoonlijk en menselijke kant.
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 12:48:06 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_187646399
Mij lijkt het wel handig, misschien wel wat duur, denk ik. Wat kost zo een box dan ongeveer? Als je een volle neemt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 28 juni 2019 @ 12:51:32 #3
370352 I
Eye for an I
pi_187646437
Ze hebben mijn maten niet. :{
  vrijdag 28 juni 2019 @ 12:53:33 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187646460
Kleding voor elk budget

Truien en Vesten vanaf ¤ 50

Er goed uitzien hoeft niet veel te kosten

:')
pi_187646514
hele box in mijn geval 11 kleding stukken ~630. Dan heb je 3 lange broeken wat shirts een vest en een korte broek.

Vond ik best duur maar het is wel allemaal merk kleding. Geef ik zelf niet zoveel om vandaar dat ik veel niet gekozen heb.

Maar je kan bij het retour zenden een formulier invullen met je reden (1-8 keuze opties) en dan eventueel vervanging vragen ook als bijvoorveeld iets te groot/klein is.

De hele service is gratis. Ik heb nog niet de prijzen met winkel lrijzen vergeleken maar kan me voorstellen dat her hetzelfde is en dat zij dan hun marge pakken op de lagere kosten voor personeel/ruimte.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 13:04:56 #6
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187646580
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:58 schreef soeverein het volgende:
hele box in mijn geval 11 kleding stukken ~630. Dan heb je 3 lange broeken wat shirts een vest en een korte broek.

Vond ik best duur maar het is wel allemaal merk kleding. Geef ik zelf niet zoveel om vandaar dat ik veel niet gekozen heb.

Maar je kan bij het retour zenden een formulier invullen met je reden (1-8 keuze opties) en dan eventueel vervanging vragen ook als bijvoorveeld iets te groot/klein is.

De hele service is gratis. Ik heb nog niet de prijzen met winkel lrijzen vergeleken maar kan me voorstellen dat her hetzelfde is en dat zij dan hun marge pakken op de lagere kosten voor personeel/ruimte.
Ik heb een shitload merkbroeken gekocht a 5 tot 15 euro in een opheffingsverkoop..

De service die je noemt is echt niet gratis dus..
pi_187646614
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 13:04 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik heb een shitload merkbroeken gekocht a 5 tot 15 euro in een opheffingsverkoop..

De service die je noemt is echt niet gratis dus..
Opheffings uitverkoop zijn natuurlijk niet de meest ganbare prijzen. Ik zal zo is even kijken of ik winkel prijzen van sommige producten kan vinden en dan vergelijk ik die hiee.

Het is trouwens niet zo dat je voor die hele box betaalt. Ik heb uiteindelijk 80 betaald omdat ik dus maar 2 dingen echt wou kopen.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 13:10:28 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187646632
Je gaat dit soort dingen vooral doen voor gemak. Dat je zelf niet zo na hoeft te denken wat je wel/niet wilt en zelf niet hoeft te shoppen

Maar je moet kleding wel een beetje belangrijk vinden, want je betaald er volgens mij best wel voor. (als in, merkkleding)
  vrijdag 28 juni 2019 @ 13:12:11 #9
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187646651
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 13:08 schreef soeverein het volgende:

[..]

Opheffings uitverkoop zijn natuurlijk niet de meest ganbare prijzen. Ik zal zo is even kijken of ik winkel prijzen van sommige producten kan vinden en dan vergelijk ik die hiee.

Het is trouwens niet zo dat je voor die hele box betaalt. Ik heb uiteindelijk 80 betaald omdat ik dus maar 2 dingen echt wou kopen.
Als je maar 2 dingen afneemt van die hele stapel van 630 gaat het niet goedkoper zijn.. dat uit laten zoeken en heen en weer gesleep kost bergen geld..
pi_187646745
ik heb 2 items van Paul Hunter, blijkbaar werkt die designer exclusief samen met outfittery dus kan even niet vergelijken.
pi_187646849
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Je gaat dit soort dingen vooral doen voor gemak. Dat je zelf niet zo na hoeft te denken wat je wel/niet wilt en zelf niet hoeft te shoppen

Maar je moet kleding wel een beetje belangrijk vinden, want je betaald er volgens mij best wel voor. (als in, merkkleding)
maar dat vind ik dan weer een beetje tegenstrijdig eigenlijk
Want als je kleding belangrijk vind dan wil je toch tijd stoppen in zelf wat speciaals uitzoeken en niet dragen wat iedereen heeft en zo
pi_187646890
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 13:19 schreef soeverein het volgende:
ik heb 2 items van Paul Hunter, blijkbaar werkt die designer exclusief samen met outfittery dus kan even niet vergelijken.
ergo ze kunnen de prijs kunstmatig hoog houden
  vrijdag 28 juni 2019 @ 13:34:29 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187646891
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 13:31 schreef Allures het volgende:

maar dat vind ik dan weer een beetje tegenstrijdig eigenlijk
Want als je kleding belangrijk vind dan wil je toch tijd stoppen in zelf wat speciaals uitzoeken en niet dragen wat iedereen heeft en zo
Nouja doelde meer op, vergelijk het eens met een echte icter, die (de mannelijke variant van) een oma-spijkerbroek + blouse meer dan voldoende vindt. Die boeit het helemaal niets.

En kleding enigszins belangrijk vinden betekent niet gelijk dat het iets speciaals moet zijn of uniek.
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 13:43:21 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_187646997
Ik doe niet aan kleding bestellen en dan weer terug sturen. Ik ga gewoon naar de winkel toe.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 13:48:24 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_187647053
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:58 schreef soeverein het volgende:

Is gemiddeld 57 euro per stuk, dat is nog redelijk. Herenkleding is sowieso best duur, in ieder geval duurder dan dameskleding.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_187647284
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 13:10 schreef Cue_ het volgende:

Rare tegenstelling. Kleding belangrijk vinden, maar er totaal niet mee bezig willen zijn.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 28 juni 2019 @ 14:12:39 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187647328
Wat is daar raar aan?

Als het je niets boeit? <= ga naar de wibra en koop je kleding daar
Als het je wel iets boeit, maar je wilt er niet veel tijd/moeite insteken <= outfittery
Als het je iets boeit en je wilt er tijd aan besteden <= winkelen (on/offline)

Er zijn genoeg grijsgebieden / overlappingen.
  dinsdag 16 juli 2019 @ 14:54:59 #18
486510 MightbeMike
It might not be
pi_187951597
Ik gebruik zelf de vergelijkbare kledingbox van House of Einstein. Ook op mannen gefocust en vergelijkbaar, echter wel andere merken en een andere filosofie. Ik ben een jaar geleden gestart en heb destijds 2 keer kort na elkaar een box met complete outfits besteld.

Sindsdien laat ik me verrassen met af en toe een nieuw kledingstuk. Soms voor ene speciale gelegenheid en zoals afgelopen week nog enkele items voor de vakantie. Het mooie hiervan is dat het allemaal matched met wat ik eerder heb aangeschaft.

Ik vind het fijn om voor mijn werk er representatief uit te zien. Ik hou van stijlvolle kleding maar loop net zo makkelijk op mijn pantoffels de Albert Heijn binnen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')