Ik heb een shitload merkbroeken gekocht a 5 tot 15 euro in een opheffingsverkoop..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:58 schreef soeverein het volgende:
hele box in mijn geval 11 kleding stukken ~630. Dan heb je 3 lange broeken wat shirts een vest en een korte broek.
Vond ik best duur maar het is wel allemaal merk kleding. Geef ik zelf niet zoveel om vandaar dat ik veel niet gekozen heb.
Maar je kan bij het retour zenden een formulier invullen met je reden (1-8 keuze opties) en dan eventueel vervanging vragen ook als bijvoorveeld iets te groot/klein is.
De hele service is gratis. Ik heb nog niet de prijzen met winkel lrijzen vergeleken maar kan me voorstellen dat her hetzelfde is en dat zij dan hun marge pakken op de lagere kosten voor personeel/ruimte.
Opheffings uitverkoop zijn natuurlijk niet de meest ganbare prijzen. Ik zal zo is even kijken of ik winkel prijzen van sommige producten kan vinden en dan vergelijk ik die hiee.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik heb een shitload merkbroeken gekocht a 5 tot 15 euro in een opheffingsverkoop..
De service die je noemt is echt niet gratis dus..
Als je maar 2 dingen afneemt van die hele stapel van 630 gaat het niet goedkoper zijn.. dat uit laten zoeken en heen en weer gesleep kost bergen geld..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:08 schreef soeverein het volgende:
[..]
Opheffings uitverkoop zijn natuurlijk niet de meest ganbare prijzen. Ik zal zo is even kijken of ik winkel prijzen van sommige producten kan vinden en dan vergelijk ik die hiee.
Het is trouwens niet zo dat je voor die hele box betaalt. Ik heb uiteindelijk 80 betaald omdat ik dus maar 2 dingen echt wou kopen.
maar dat vind ik dan weer een beetje tegenstrijdig eigenlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Je gaat dit soort dingen vooral doen voor gemak. Dat je zelf niet zo na hoeft te denken wat je wel/niet wilt en zelf niet hoeft te shoppen
Maar je moet kleding wel een beetje belangrijk vinden, want je betaald er volgens mij best wel voor. (als in, merkkleding)
ergo ze kunnen de prijs kunstmatig hoog houdenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:19 schreef soeverein het volgende:
ik heb 2 items van Paul Hunter, blijkbaar werkt die designer exclusief samen met outfittery dus kan even niet vergelijken.
Nouja doelde meer op, vergelijk het eens met een echte icter, die (de mannelijke variant van) een oma-spijkerbroek + blouse meer dan voldoende vindt. Die boeit het helemaal niets.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:31 schreef Allures het volgende:
maar dat vind ik dan weer een beetje tegenstrijdig eigenlijk
Want als je kleding belangrijk vind dan wil je toch tijd stoppen in zelf wat speciaals uitzoeken en niet dragen wat iedereen heeft en zo
Is gemiddeld 57 euro per stuk, dat is nog redelijk. Herenkleding is sowieso best duur, in ieder geval duurder dan dameskleding.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:58 schreef soeverein het volgende:
hele box in mijn geval 11 kleding stukken ~630. Dan heb je 3 lange broeken wat shirts een vest en een korte broek.
Vond ik best duur maar het is wel allemaal merk kleding. Geef ik zelf niet zoveel om vandaar dat ik veel niet gekozen heb.
Maar je kan bij het retour zenden een formulier invullen met je reden (1-8 keuze opties) en dan eventueel vervanging vragen ook als bijvoorveeld iets te groot/klein is.
De hele service is gratis. Ik heb nog niet de prijzen met winkel lrijzen vergeleken maar kan me voorstellen dat her hetzelfde is en dat zij dan hun marge pakken op de lagere kosten voor personeel/ruimte.
Rare tegenstelling. Kleding belangrijk vinden, maar er totaal niet mee bezig willen zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Je gaat dit soort dingen vooral doen voor gemak. Dat je zelf niet zo na hoeft te denken wat je wel/niet wilt en zelf niet hoeft te shoppen
Maar je moet kleding wel een beetje belangrijk vinden, want je betaald er volgens mij best wel voor. (als in, merkkleding)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |