SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK deelnemers TDF '18:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door noodgang op 28-06-2019 13:48:07 ]
Checkquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Gelieve de nieuwe subleague wachtwoord incluis even in de OP te zetten.
@naatje_1 @heywooduquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu al de beste mod die TDF ooit heeft gehad, van harte.
Dit vat ik persoonlijk op.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu al de beste mod die TDF ooit heeft gehad, van harte.
Ok.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:12 schreef franklop het volgende:
Kan de beheerder van de subliek mij eruit trappen (de_floppers)
ik vrees dat ik door verhuizing/verbouwing niet genoeg tijd heb alles fatsoenlijk bij te houden, dus sla deze Tour de poultjes over
Hoeveel schaamte ken je voor deze omschrijving van jullie subleague?quote:
quote:De uil van Minerva spreidt z'n vleugels bij het vallen van de avond. 'Er leiden meer wegen naar Rome.' God legde de wegen aan die ons samenbracht. Zo geschiedde: de beste subleague die www.cyclingmaster.nl ooit heeft gezien was geboren. Drie individuen die samen naar grote hoogten zouden stijgen. Bij ons is the strength of the team ... the team. Velen hebben geprobeerd aan onze stoelpoten te zagen, maar hoe zeer ze zich ook in het zweet werkten, op ons niveau kwamen ze nooit. We hebben mammoeten gevloerd. Hoewel we samen, met z'n drieën meer wedstrijden hebben gewonnen dan Merckx ooit zou kunnen, is onze grootste prestatie dat we altijd trouw aan onszelf blijven en ons niet laten leiden door een Deen. Want alleen iemand die in zichzelf gelooft, kan doorstoten naar het hoogste. RockRacingN1Fans, samen, voor een beter www.cyclingmaster.nl
Niet, want ik heb het geschreven. Tevens heeft dit stukje proza in alle kranten gestaan en is hier uitgebreid besproken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoeveel schaamte ken je voor deze omschrijving van jullie subleague?
[..]
Verschrikkelijk, schaam je kapot.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet, want ik heb het geschreven. Tevens heeft dit stukje proza in alle kranten gestaan en is hier uitgebreid besproken.
Ik dacht dat dit een grap was maar het is echt zoquote:Op dinsdag 2 juli 2019 13:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoeveel schaamte ken je voor deze omschrijving van jullie subleague?
[..]
Ik krijg niet meer alles mee van Baudet, maar ik stel dit zeer op prijs.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
Koffieplanter is wel bijna even pedant als Baudet. Ik zit alleen nog even te bedenken wie dan Hiddema is.
Ze zijn er ook allebei net iets te veel in gaan geloven.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
Koffieplanter is wel bijna even pedant als Baudet. Ik zit alleen nog even te bedenken wie dan Hiddema is.
Wil je zeggen dat dat misplaatst is dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn er ook allebei net iets te veel in gaan geloven.
Minder dan het vuil onder m’n voeten zijn ze.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Wij hebben alle reden om neer te kijken op het schorriemorrie.
Jullie Tottenham-achtige zege in de blessuretijd in de Giro is nog steeds een open wond.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Minder dan het vuil onder m’n voeten zijn ze.
We lieten jullie maar wat uitrazen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jullie Tottenham-achtige zege in de blessuretijd in de Giro is nog steeds een open wond.
Daar geloof ik weinig van. Die ene misschien goedkopere renner had het verschil kunnen maken. Jullie hebben op puur geluk de strijd gewonnen daar waar wij het allang af hadden kunnen maken. Enfin, de zon is alweer een hele maand iedere dag opgekomen. En morgen ook, donderdag, vrijdag, zaterdag en dan gaat het er weer om. Dan wordt het kaf van het koren gescheiden en schuwen we harde woorden weer niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We lieten jullie maar wat uitrazen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jullie Tottenham-achtige zege in de blessuretijd in de Giro is nog steeds een open wond.
Wat heeft dit nou met geluk te maken?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar geloof ik weinig van. Die ene misschien goedkopere renner had het verschil kunnen maken. Jullie hebben op puur geluk de strijd gewonnen daar waar wij het allang af hadden kunnen maken. Enfin, de zon is alweer een hele maand iedere dag opgekomen. En morgen ook, donderdag, vrijdag, zaterdag en dan gaat het er weer om. Dan wordt het kaf van het koren gescheiden en schuwen we harde woorden weer niet.
Ik wens je veel succes, opdat de nederlaag pijnlijk zal zijn in dit spel. Buiten dit spel om juich ik graag mee voor Bernal.
Gooi jezelf weg, joh. Je weet heel goed wat ik bedoel. Maar jij bent zo simpel dus ik had niks anders van je verwacht.quote:
Stijn, Stijn, Stijn, waarom altijd die overacting?quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg, joh. Je weet heel goed wat ik bedoel. Maar jij bent zo simpel dus ik had niks anders van je verwacht.
Wij hebben in alle etappes de renners opgesteld die wij dachten het meeste kans te maken om maximaal te scoren, en aan het eind hebben we dat beter gedaan dan jullie.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg, joh. Je weet heel goed wat ik bedoel. Maar jij bent zo simpel dus ik had niks anders van je verwacht.
Dat is gewoon geluk. Hadden we een íets andere keuze gemaakt, dan waren we jullie voorgebleven. Gezien het minieme verschil komt daar wel degelijk de factor geluk bij kijken. Daar hoef je je niet voor te schamen; immers, jij en Koffieplanter denken toch alleen aan winnen. Ook al zouden jullie er vijf keer voor over een hoertje van de Wallen moeten gaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij hebben in alle etappes de renners opgesteld die wij dachten het meeste kans te maken om maximaal te scoren, en aan het eind hebben we dat beter gedaan dan jullie.
Met je "geluk". Maar het zit erg diep merk ik al, terwijl je je na de Giro nog zo goed groot wist te houden hahaha.
Tijdens de Tour slaan we terug.quote:
In andere woorden, als jullie het spel beter hadden gespeeld dan wij, hadden jullie gewonnen. Het omgekeerde bleek waar. (alweer)quote:Op dinsdag 2 juli 2019 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is gewoon geluk. Hadden we een íets andere keuze gemaakt, dan waren we jullie voorgebleven. Gezien het minieme verschil komt daar wel degelijk de factor geluk bij kijken. Daar hoef je je niet voor te schamen; immers, jij en Koffieplanter denken toch alleen aan winnen. Ook al zouden jullie er vijf keer voor over een hoertje van de Wallen moeten gaan.
Je hebt gewoon geluk gehad. Deze winst zat hem in de kleine details. Net die seconde meer malen over je gekozen selectie of niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In andere woorden, als jullie het spel beter hadden gespeeld dan wij, hadden jullie gewonnen. Het omgekeerde bleek waar. (alweer)
Ja, en dat hebben WIJ dus beter gedaan dan JULI.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geluk gehad. Deze winst zat hem in de kleine details. Net die seconde meer malen over je gekozen selectie of niet.
Dat klopt, maar daar komt soms ook geluk bij kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en dat hebben WIJ dus beter gedaan dan JULI.
Alsof het geluk em alleen in de laatste rit zit.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar komt soms ook geluk bij kijken
Dat klopt. Elke dag is anders in Cyclingmaster. Je gaat verder met de uitgangswaarden van etappe 20, dus dan ontstaat er een geheel nieuwe dimensie in etappe 21. Welke renner kies je wel? Welke renner kies je niet? Welke renner is goedkoper? Welke renner parkeert zijn fiets in het skoekeloen? Zoveel factoren waar men geen vat op kan hebben; dus, er komt geluk bij kijken. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alsof het geluk em alleen in de laatste rit zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |