Dan wordt dat eens hoog tijd!!!quote:
Moet je klappen hebben ofwa?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:29 schreef Geerd het volgende:
HOMOS !!!!!!!!!! KOM DAN VECHTEN !!!!!! HUTS !!!!!
Met/zonder wapens?quote:
Staan die daarom bekend ja?quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die worden meestal neer geknuppeld met wapens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een betonschaar bijvoorbeeld.....quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die worden meestal neer geknuppeld met wapens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lol.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha! Autocorrect! Heb ik nogal last van.
Ik wilde eyy zeggen
Ik neem straks wat ze schenken in het restaurantquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker bitter Duits pils neem ik nu
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker bitter Duits pils neem ik nu
sow sowquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem straks wat ze schenken in het restaurant
Mwah.. om 18.00?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wel insmeren
anders word je kreeft
Wat voor soort keuken?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem straks wat ze schenken in het restaurant
Kreeft is lekkerquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wel insmeren
anders word je kreeft
nog steeds is de zonkracht aanwezigquote:
Bedankt Pietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nog steeds is de zonkracht aanwezigen dat is vandaag 7 best hoog dus
Ja oepsquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me gevaarlijk dat je verast wordt
Nee een echte kreeftquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wil je indirect haags opsmikkelen
En krab?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nooit gehad
lijkt mij ook lekker
ja maar alleen goedkope zooi in zo'n salade weet je welquote:
Bij ons ook, 32 gradenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hoe heet gaat het morgen bij jullie worden
32 graden hier, zonkracht 8
In zo'n broodsalade?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja maar alleen goedkope zooi in zo'n salade weet je wel
dat is niet echt het echie denk ik
ja dat bedoel ik, broodsalade krab dingenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In zo'n broodsalade?
Nee ik bedoel echt een verse krab, dat is genot
Nee, bij 32 ga ik zweten en dat vind ik echt goor. Zo'n 25 graden is prima voor in de zomer.quote:
Daar zit nauwelijks krab inquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, broodsalade krab dingen![]()
ik geloof je direct![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, bij 32 ga ik zweten en dat vind ik echt goor. Zo'n 25 graden is prima voor in de zomer.
Liefst winter. Sneeuw, kerst, kerstboom, kerstmuziek![]()
dat bedoel ikquote:
Had daar ook altijd wel last van, maar tegenwoordig niet zo meer. Ik krijg juist energie van de kersttijd. Is gewoon zó gezellig. Geurkaarsjes in huis, houtkachel aan, dikke truien dragenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
![]()
kou kan fijn zijn eens, maar persoonlijk krijg ik dan veel sneller last van een winterdipgevoelig voor het weer
![]()
liever zomervibes, mensen blij, leukere dingen doen of sneller iets leuks doenniet rillen als een rietje maar vrijheid blijheid
romantisch wel, lekker geborgenheidquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had daar ook altijd wel last van, maar tegenwoordig niet zo meer. Ik krijg juist energie van de kersttijd. Is gewoon zó gezellig. Geurkaarsjes in huis, houtkachel aan, dikke truien dragen
Yesssquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hoe smaakt je biertje @:hemarookworst
ik ga ook een drankje nemen.. cheers alvast
itssssssssssssssssssssssssssssssss fridaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
Geweldig, wat ga jij nemen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hoe smaakt je biertje @:hemarookworst
ik ga ook een drankje nemen.. cheers alvast
itssssssssssssssssssssssssssssssss fridaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
Tnx...voor strakjes danquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tnx...voor strakjes dan [ afbeelding ]
Niet echtquote:
ahhquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet echtsteak en een paar biertjes. Vind die smiley gewoon leuk
Hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tnx...voor strakjes dan [ afbeelding ]
Ja heb em opgeslagen, bedanktquote:
Jaaa.... Tot ik er zelf moe van word.quote:
Of duizeligquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jaaa.... Tot ik er zelf moe van word.
Of dat jaquote:
Wat een ondeugd!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ja....mini-ToT z'n eetlust is blijkbaar weer terug.....
Mooie foto. Lag je helemaal plat op het gras?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:25 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En je kunt je wel in het gras verbergen als je wil, maar opvreten zal hij je!
Zeker!quote:
Nee, mobieltje op groothoekstand, op de kop houden in het gras, beetje schuin naar boven gericht.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Mooie foto. Lag je helemaal plat op het gras?
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
[..]
Nee, mobieltje op groothoekstand, op de kop houden in het gras, beetje schuin naar boven gericht.Dit lukt me niet met mijn echte camera.
Ik weet het niet. Heb nog niet alles geprobeerd met mijn camera. Ik heb een Samsung Galaxy S10+quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
No prob!Maar kan je mobieltje wel groothoek-stand aan?
Godnondeju!!!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:16 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Heb nog niet alles geprobeerd met mijn camera. Ik heb een Samsung Galaxy S10+
Kan die het?
Lekker tochquote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:20 schreef ToT het volgende:
Joy, mijn phone is weer 5 tientjes omlaag gegaan in prijs!https://www.eglobalcentra(...)mlockvrij-zwart.html
Ja ach, ik heb ook al weer een poosje plezier van de mijne.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb ook al weer een poosje plezier van de mijne.
Dit is het grotere broertje: https://www.eglobalcentra(...)mlockvrij-zwart.html
Ook gedaald in prijs, dus nu is het vershil met die Samsung toch weer vrij fors.
Haha ja hij heeft i heel veel opties!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:22 schreef Fancy2 het volgende:
@:ToT
Ik zie dat mijn camera nog heel veel meer opties heeft![]()
Jammer dat ik niet zo'n fotograaf ben. Ik denk niet dat ik die opties allemaal zal benutten.
Die heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja hij heeft i heel veel opties!De mijne is een stuk beperkter, maar de kwaliteit is voor een mobieltje absoluut goed.
Ik zie in het algemeen echt wel verschil met mijn echte camera, maar er zijn zelfs situaties waarin het mobieltje betere resultaten geeft.
Volgens mij had ik hier gisteren die foto van die spin op een roos gepost?
De mijne heeft ook een slowmotion optie!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien.
Ik heb zonet een selfie gemaakt als probeersel... Ik heb een vlekje gezien die ik in de spiegel niet zag...![]()
Maar goed. Zo scherp is het!
En een slowmotion optie. Damn!
Oké!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
De mijne heeft ook een slowmotion optie!
En ik check ff of ik die spin nog kan vinden.
quote:
Doe niet alsof je al bejaard ben.quote:
broekiesquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Doe niet alsof je al bejaard ben.
Volgens mij zijn Jij en ik de enige jeugd hier
Potverdorie hequote:
Jonge godenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Doe niet alsof je al bejaard ben.
Volgens mij zijn Jij en ik de enige jeugd hier
Wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Potverdorie he
[..]
Jonge goden
Maar dat is toch niet helemaal waar volgens mij.
Ontknaapt worden door een chikie van 45 lijkt me ook wel wat hoor, ben niet zo moeilijkquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ontknaapt worden door een chikie van 45 lijkt me ook wel wat hoor, ben niet zo moeilijk![]()
![]()
![]()
Die kan jou het beste leren, want ervaring hèquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ontknaapt worden door een chikie van 45 lijkt me ook wel wat hoor, ben niet zo moeilijk![]()
![]()
![]()
quote:
Ja toch ! Wat moet ik nou met een maagd van 20 in bed, als je zelf nergens wanten van weet..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die kan jou het beste leren, want ervaring hè
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]![]()
Laatst toevallig door enkele mannelijke collega's op dit lied geattendeerd![]()
De verhalen die ze toen vertelden!
Dan klunzen jullie toch samenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja toch ! Wat moet ik nou met een maagd van 20 in bed, als je zelf nergens wanten van weet..
Ik denk dat het meer zoiets wordt van...huu ziet dat er zo uit ? En dan beetje aan die schaamlippen trekken, hey je kunt ze ook dicht klappen als luikjes !! Grappig zeg!! EN wat zit daar dan ??quote:
Ah, die beschouwden naar mooie vrouwelijke enkels kijken al als voorspel?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zij zijn al tussen de 45 en 60, dus dat was een heel andere tijd hè
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer zoiets wordt van...huu ziet dat er zo uit ? En dan beetje aan die schaamlippen trekken, hey je kunt ze ook dicht klappen als luikjes !! Grappig zeg!! EN wat zit daar dan ??
Nou mooi werk joh biertje ?
Zoietsquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, die beschouwden naar mooie vrouwelijke enkels kijken al als voorspel?
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Eens even kijken...
Google erbij. Haha!
Ja, ben bang dat het zoiets wordt ...ooit keer gezoend..10 jaar geleden ofzo..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Eens even kijken...
Google erbij. Haha!
Zoenen verleer je nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, ben bang dat het zoiets wordt ...ooit keer gezoend..10 jaar geleden ofzo..
Uiteraard!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahahahaha!
Daarom wist jij het precies van die enkels
Ja zoiets gaat het worden mocht ik ooit nog in zo een situatie belanden en dan snel weglopen naar de wcquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja zoiets gaat het worden mocht ik ooit nog in zo een situatie belanden en dan snel weglopen naar de wc
Pussy macro'squote:
Jaaquote:
Niets te klagen! Jij vrij?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Pussy macro's![]()
[..]
Jaa
En goedemorgen beidehoe is het?
Nee werken, alleen zondags vrij. Maar doe lekker rustig aan vandaagquote:
Ja was leuk. Als ik wil verhuizen ooit weet ik wel waar naar toequote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee werken, alleen zondags vrij. Maar doe lekker rustig aan vandaag
Wat ga je doen vandaag? Gisteren nog een leuke dag gehad met verkennen?
Jaaaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:51 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja was leuk. Als ik wil verhuizen ooit weet ik wel waar naar toe
Denk dat ik dat ook ga doen, nu ik het eenmaal kenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jaaatop stad
Je zou tijdens de vierdaagse feesten een keer een dagje moeten komen
Is echt heel leuk. Vanalles te doen voor alle leeftijdenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook ga doen, nu ik het eenmaal ken
Woon jij daar?
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is echt heel leuk. Vanalles te doen voor alle leeftijden
Nee is 20 min met de trein maar is de dichtstbijzijnde stad dus kom er wel vaak als ik thuis ben.
Ben jij wel eens thuis danquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is echt heel leuk. Vanalles te doen voor alle leeftijden
Nee is 20 min met de trein maar is de dichtstbijzijnde stad dus kom er wel vaak als ik thuis ben.
quote:
Kaliningradquote:
I wanna have sex on the beachquote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kaliningrad
En morgen Malinovka (ofzoiets), dagje naar het strand
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
I wanna have sex on the beach
Zo heel toevallig dat dat lied in mijn hoofd speelde voordat ik je melding openklikte
En hoe is het met de date?
Whuuttt... is het al zo ver dan? Lijkt het jou ook een goed idee?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]best een leuk nummer af en toe.
Goed goed.. Heb haar donderdag nog gezien. Haar moeder is nu op bezoek en het lijkt haar wel een goed idee als ik die ook ontmoet
Ga je vanavond nog de stad in?
Nee volgens mij helemaal nog niet zo verquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Whuuttt... is het al zo ver dan? Lijkt het jou ook een goed idee?
Nee, ben al thuis. Was gisteren overdag de stad verkennen met vrienden. 's Avonds wilden we nog kijken waar er wat te beleven was, maar vonden niets anders dan cafeetjes.
Wij zijn nog nooit in cafeetjes geweest.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee volgens mij helemaal nog niet zo verdacht eigenlijk dat we gewoon maar een beetje aan het aanklooien waren... Ben over twee maanden ofzo toch weer weg.
Ja Nijmegen is wel veel cafeetjes. Vind ik zelf wel gezellig.
Schoonmoederquote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wij zijn nog nooit in cafeetjes geweest.
Maar je gaat schoonmoeder dus wel ontmoeten?
Wat?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Schoonmoederm'n collega maakt ook iedere keer van die grappen.
Maar denk het wel ja
Is wel leuk om met z'n families op stap te gaan hoor. Best wel een belevenis vaak.
Nee bedoel dat het wel grappig is bij z'n families uitgenodigd te worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wat?
Met familie naar cafeetjes of met schoonfamilie op stap?
Ik begrijp je post nog niet na 4 keer lezen
Zijn familie?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee bedoel dat het wel grappig is bij z'n families uitgenodigd te worden.
Zullen we het vol kletsen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
Dit deeltje gaat wel langzaam hoor
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:14 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zijn familie?
Heb je nou een vriend of een vriendin?
Ahaaaa, we hebben een Brabander hier!!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zal wel Brabants zijn ofzo...maar is een dame
Jazekerquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ahaaaa, we hebben een Brabander hier!!
Den Bosch is heel leukquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:41 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ikke geen Brabander!
Welke leuke plekken zijn er daar in Brabant?
Jaaaaaaquote:
Whooquote:Op zondag 30 juni 2019 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
Bij aankoop van een krat bier een geerdje gratis
Nopequote:
Oeweeeeeee!quote:Op zondag 30 juni 2019 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nope
Nouja klein beetje maar dat heeft niet zoveel met die smiley te maken
Viel wel mee maar heb even een uurtje nodig om te herstellenquote:Op zondag 30 juni 2019 10:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Oeweeeeeee!
Was het zo'n vuurwerk gisteravond?
OMG!quote:Op zondag 30 juni 2019 10:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Viel wel mee maar heb even een uurtje nodig om te herstellen
quote:Op zondag 30 juni 2019 10:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
OMG!
Wat moet ik me daarbij voorstellen!
Eigenlijk komen nu allerlei beelden mijn ogen voorbij
Teleurstellend ditquote:Op zondag 30 juni 2019 10:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoef je je niet zoveel bij voor te stellen hoor. Beetje water drinken en douchen
Hoop dat ik m'n collega's mee krijg naar het strand
Jij nog plannen?
Wordt 29 graden vandaag. Wel prima voor het strand tochquote:Op zondag 30 juni 2019 10:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Teleurstellend dit
Ik heb een luie game-zondag op het programma.
Is het niet te heet voor het strand?
Verbrandingsgevaar!quote:Op zondag 30 juni 2019 10:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wordt 29 graden vandaag. Wel prima voor het strand toch
Hou op!quote:
Ja ga nu met m'n Poolse collega's. De rest wil nietquote:Op zondag 30 juni 2019 10:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Verbrandingsgevaar!
Voor mij althans. Maar jij veel plezier joh! Heb je ze nog kunnen overhalen?
Wieeeeeequote:Op zondag 30 juni 2019 10:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hou op!
Ik word misselijk van de duizel
Dat lijkt me niet een plaatje uit Nederland. Wij hebben hier geen kokosbomenquote:
Hahaaquote:
Heb pap en pudding al lang niet meer gezien... Mooie act welquote:
Jaaaquote:Op zondag 30 juni 2019 12:51 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Haha ook nicequote:
Broederquote:
Jaaaquote:
Beetje de stoere man aan het uithangen in het strandtentjequote:Op zondag 30 juni 2019 15:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Lig jij niet op het strand stoer te wezen?
Dacht dat je mee zou gaanquote:
Even ticket naar Rusland kopen zeker? Hahaquote:
Maar eigenlijk bedoelde ik op het strand liggen sexy te wezen.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jaaaben alweer half dronken
[..]
Beetje de stoere man aan het uithangen in het strandtentje
Nee valt wel mee, stoer doen is niet zo mijn ding
Laat maar weten hoelaat je landtquote:Op zondag 30 juni 2019 15:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Even ticket naar Rusland kopen zeker? Haha
Oh je moest eens wetenquote:Op zondag 30 juni 2019 15:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk bedoelde ik op het strand liggen sexy te wezen.
Of is sexy zijn ook niet jouw ding?
Laat zien je posequote:Op zondag 30 juni 2019 15:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laat maar weten hoelaat je landt
[..]
Oh je moest eens weten
quote:
69 cm ja tochquote:
Haal gewoon die cm weg en je hebt een mooi plaatjequote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haal gewoon die cm weg en je hebt een mooi plaatje
Dan nog niet. Vind op de foto gaan echt verschrikkelijk.quote:
Toch niet 69 foto hè?quote:Op zondag 30 juni 2019 16:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan nog niet. Vind op de foto gaan echt verschrikkelijk.
Mams stuur ik wel ooit een foto omdat ik weet dat ze dat fijn vindt
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Toch niet 69 foto hè?
Ow. Ik dacht je op die andere post reageerde.![]()
Dat probeer ik wel zoveel mogelijk te laten lijken jaquote:
Lijken!quote:Op zondag 30 juni 2019 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel zoveel mogelijk te laten lijken ja
En dan doen m'n ouders alsof alles perfect isquote:
Dat moest ToTje zijn geweest!quote:Op zondag 30 juni 2019 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]HEEFT ER IEMAND IN MIJN TUIN ZITTEN GRAVEN?????
Oh, wacht......never mind.
Haha, echt de ideale zoonquote:Op zondag 30 juni 2019 17:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En dan doen m'n ouders alsof alles perfect is
Ja idd, die lijken ehhhh....waren nog van de vorige bewoner hier.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat moest ToTje zijn geweest!
Je weet wel, die ene ondeugd?
Was hij niet degene die aan het graven was?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:09 schreef ToT het volgende:
Of van mini-ToT, aangezien hij zo'n ondeugd is!
Ja tochquote:
Nooit... Wacht altijd tot ze mij beltquote:
Vind het eigenlijk ook wel een fijn gevoel om mensen te missen soms.quote:
Waarom wacht je tot ze je belt?quote:Op zondag 30 juni 2019 17:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nooit... Wacht altijd tot ze mij belt
[..]
Vind het eigenlijk ook wel een fijn gevoel om mensen te missen soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |