Ja dat schijnt zo te wezen volgens de geleerden. Wel prettig als je dat dan zelf ook weet. Kinderachtig gedoequote:Op donderdag 27 juni 2019 23:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry, je was bezet, virtueel, neem mij niet kwalijk.
Ja en de whisky moet ook op, want ze wil geen half lege flessen meenemenquote:
Pit ze.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:28 schreef Gooddeal het volgende:
Ik haak af. Weet nu het vervolg al.
Sleep well.![]()
Slaap lekker Gooddeal.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:28 schreef Gooddeal het volgende:
Sleep well.![]()
Gewoon meedoen, dat kan je wel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja dat schijnt zo te wezen volgens de geleerden. Wel prettig als je dat dan zelf ook weet. Kinderachtig gedoe
Slaap ze GDquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:28 schreef Gooddeal het volgende:
Sleep well.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja en de whisky moet ook op, want ze wil geen half lege flessen meenemen
Trusten ,en nog bedankt.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:28 schreef Gooddeal het volgende:
Sleep well.![]()
quote:
Wat een kreng. En jij moet het maar weer oplossen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja en de whisky moet ook op, want ze wil geen half lege flessen meenemen
Tsja, je moet er wat voor over hebben, 42 jaar...quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een kreng. En jij moet het maar weer oplossen.
Weleens gehoord, maar jolig nu.quote:
Cheers.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Weleens gehoord, maar jolig nu.![]()
Ik vind het wel tof dat jullie al zo lang bij elkaar zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tsja, je moet er wat voor over hebben, 42 jaar...
Respect.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tsja, je moet er wat voor over hebben, 42 jaar...
Wij ook, dank.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat jullie al zo lang bij elkaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |