Ik ook,een blauwe.quote:
Hoe noem je een zwembroek met iets te lange pijpen, net boven de knie? Die heb ik aan.quote:
Loopvoorlulmodelquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoe noem je een zwembroek met iets te lange pijpen, net boven de knie? Die heb ik aan.![]()
Brothers in arms.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Geen YT, wel YT, niet over VBL, wel over VBL, geen foto's, wel foto's, niet afzeiken wel afzeiken.
Let it go.![]()
Love and Peace
Nickerbockers.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hoe noem je een zwembroek met iets te lange pijpen, net boven de knie? Die heb ik aan.![]()
Vooral wel kapen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Geen YT, wel YT, niet over VBL, wel over VBL, geen foto's, wel foto's, niet afzeiken wel afzeiken.
Let it go.![]()
Love and Peace
En wat ga je kapen dan?quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral wel kapen.
[ afbeelding ]
Met golfclubs.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral wel kapen.
[ afbeelding ]
Daar moet ook een regel voor komen en worden gehandhaafd. En streng.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral wel kapen.
[ afbeelding ]
Een containerschip van Ali Express hoogst waarschijnlijkquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En wat ga je kapen dan?
Een topic?![]()
Fok de regels.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar moet ook een regel voor komen en worden gehandhaafd. En streng.
Tingelingelingquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Een containerschip van Ali Express hoogst waarschijnlijk
Ga slapen joh.quote:
Zoiets.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Een containerschip van Ali Express hoogst waarschijnlijk
Ahoy, maties!quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral wel kapen.
[ afbeelding ]
Ship ahoy, mate !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |