SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Over een uurtje ga ik ook plat.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:59 schreef peaceman het volgende:
Zo de vermoeidheid komt hier ook ff meedogenloos binnen![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:59 schreef peaceman het volgende:
Zo de vermoeidheid komt hier ook ff meedogenloos binnen![]()
bij de een wel en bij de ander nietquote:
Ik zou over mijn nek gaan..... dus dan ben ik wel even wakker.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
bij de een wel en bij de ander niet
jij bent dan ook team thee leutquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou over mijn nek gaan..... dus dan ben ik wel even wakker.
Ik hou wel van koffie, maar word er niet minder moe van. Ik kan dus ook gewoon koffie drinken vlak voor ik naar bed ga. Heb net een flesje water gedronken. Dat helpt beter, denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
bij de een wel en bij de ander niet
Als ik golf drink ik ook heel veel water, niet al te handig want er zijn geen wc's in de buurtquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou wel van koffie, maar word er niet minder moe van. Ik kan dus ook gewoon koffie drinken vlak voor ik naar bed ga. Heb net een flesje water gedronken. Dat helpt beter, denk ik.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:08 schreef brother52 het volgende:
Guns 'n Roses - Sweet child o mine
Te horen in elke gitaarwinkel
Je hebt de apostrof aan de verkeerde kant van de Nquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:08 schreef brother52 het volgende:
Guns 'n Roses - Sweet child o mine
Te horen in elke gitaarwinkel
we, als in live en link?quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt de apostrof aan de verkeerde kant van de N
En we moeten streng zijn vandaag.....
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is 1 van de eerste loopjes die de meeste beginnende gitaristen zichzelf aanleren...quote:
Achter de o was ik hem ook vergeten...quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedenavond, weledelge-strenge heren en dames!
Ik dacht dat ze allemaal met House of the Rising Sun begonnen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is 1 van de eerste loopjes die de meeste beginnende gitaristen zichzelf aanleren...
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:14 schreef brother52 het volgende:
AC/DC - For those about to rock (we salute you)
Ja, dat zag ik inderdaad ook. Hoewel ik eerst dacht dat je de f was vergetenquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Achter de o was ik hem ook vergeten...
Smoke On The Water...quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze allemaal met House of the Rising Sun begonnen.
Goedenavond meneer Master.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedenavond, weledelge-strenge heren en dames!
Als ze een docent van boven de 60 hebben welquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze allemaal met House of the Rising Sun begonnen.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ze een docent van boven de 60 hebben wel
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als ze een docent van boven de 60 hebben wel
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:25 schreef brother52 het volgende:
Die puntjes op de y kreeg ik niet zo snel voor elkaar.
Je bent de artiest vergeten. We moeten streng blijvenquote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je bent de artiest vergeten. We moeten streng blijven
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je bent de artiest vergeten. We moeten streng blijven
Gewoon zo. Lynyrd komt van Leonardquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
Ik kom echt nooit op Lynyrd Skynyrd. Onmogelijke naam. Ook omdat ik niet weet hoe ik het uit moet spreken.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:43 schreef brother52 het volgende:
De stem komt me bekend voor, kan het alleen niet plaatsen.
Ik spreek het altijd uit als Linerd Skinerd.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Mijn huidige beltoon, tot irritatie van velen...
Daar kan ik me heel veel bij voorstellenquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
ziet er goed uitquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister wel mee, maar volg het honkbal in r'dam: https://www.knbsbstats.nl/hb-play-by-play/live-1/
quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
Zo bij de supermarkt vinden ze me ook niet meer lief, laatste halfuurtje nog 120 lege kasteelbier flesjes ingeleverd, haha. Moest dus wel 2x fietsen ook.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
Zo bij de supermarkt vinden ze me ook niet meer lief, laatste halfuurtje nog 120 lege kasteelbier flesjes ingeleverd, haha. Moest dus wel 2x fietsen ook.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog net te vroeg juichen, maar gisteren en eergisteren hebben 'we' ook al gewonnen...
quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:03 schreef brother52 het volgende:
The Jimi Hendrix Experience - All along the watchtower
Man, ik zou mezelf ook niet meer lief vinden, geloof ik.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:01 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Man, ik zou mezelf ook niet meer lief vinden, geloof ik.
Spaar altijd wel redelijk op, maar dit was ook voor mij wel heel extreem, haha.quote:
Welke Kasteel biertjes drink je meestal?quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Spaar altijd wel redelijk op, maar dit was ook voor mij wel heel extreem, haha.
eind van de maand zeker, flesjes inleveren voor geldquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Spaar altijd wel redelijk op, maar dit was ook voor mij wel heel extreem, haha.
De "gewone" donker.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke Kasteel biertjes drink je meestal?
Die tijd heb ik gelukkig achter mequote:Op donderdag 27 juni 2019 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
eind van de maand zeker, flesjes inleveren voor geld
Meer een vlaag van verstandsverbijstering en aan het opruimen gegaanquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
eind van de maand zeker, flesjes inleveren voor geld
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Dit waren best veel bekende classics.
Goedemorgen Oscar. De vermoeidheid heeft bij jou nog niet toegeslagen, zie ik?quote:
Doet me denken aan die mop!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Een lieve buur vond het een verschrikkelijk goed idee om te gaan timmeren om 2 uur vannacht. Beetje dat getik alsof hij al die honderd spijkertjes in het MDF sloeg die de achterkant van een IKEA-kast moet vormen. Erg fijn. Bedankt, buur.
?quote:
Topquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:31 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisterenavond ben ik met mijn vader naar een "muziekavond" (lees: zangeres die (ook op verzoek) liedjes zingt) in het Grandcafé van het verpleeghuis geweest. Hij was volop aan het genieten, mee te zingen en soms commentaar te geven op de kwaliteit van de zang van de zangeres. Maar hij vond het grandioos.![]()
Wat fijn voor hem, dat hij toch kan genieten van zoiets.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:31 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisterenavond ben ik met mijn vader naar een "muziekavond" (lees: zangeres die (ook op verzoek) liedjes zingt) in het Grandcafé van het verpleeghuis geweest. Hij was volop aan het genieten, mee te zingen en soms commentaar te geven op de kwaliteit van de zang van de zangeres. Maar hij vond het grandioos.![]()
Stomme buur heb je spijkerbroek.
Mijn buurman belde vannacht om 2 uur aan. Kun je nagaan om 2 uur 's nachts!!!quote:
Ja is ook erg mooi om te zien. Hij zingt stukken tekst mee, hardop zelfs.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat fijn voor hem, dat hij toch kan genieten van zoiets.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn buurman belde vannacht om 2 uur aan. Kun je nagaan om 2 uur 's nachts!!!![]()
Gelukkig zat ik nog te drummen.
Dat geeft wel aan dat hij soms toch nog erg helder is, dat hij de songteksten nog herkent.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja is ook erg mooi om te zien. Hij zingt stukken tekst mee, hardop zelfs.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn buurman belde vannacht om 2 uur aan. Kun je nagaan om 2 uur 's nachts!!!![]()
Gelukkig zat ik nog te drummen.
quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:49 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
MIjn ex-schoonmoeder had alzheimer en zij werd altijd heel blij als er voor haar bekende muziek werd gespeeld
Nope. Hoe je opstaat bepaalt al hoe je je voelt in de ochtend.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Oscar. De vermoeidheid heeft bij jou nog niet toegeslagen, zie ik?
quote:
hoe diepzinnigquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nope. Hoe je opstaat bepaalt al hoe je je voelt in de ochtend.
geniet ervan!quote:
Ga ik zeker doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
geniet ervan!
Oh, kabouters willen naar de Efteling, ik heb aangeboden om vrijwillig mee te gaan
Ik heb nog kortingskaartjes dus dat komt goed uitquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen.
En wat een straf voor je.
De kabouters mogen nog gratis, toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog kortingskaartjes dus dat komt goed uit
alleen de jongste, de oudste is alweer bijna 5quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:09 schreef just me het volgende:
[..]
alleen de jongste, de oudste is alweer bijna 5
eerst maar eens een datum prikkenquote:
Neuh, morgen golfenquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:16 schreef spijkerbroek het volgende:
De bloedprikmevrouw klopte al mijn gegevens in de computer, vroeg of ik nuchter was, maakte de naald enzo klaar, en vroeg als controle "wat is uw geboortedatum?".
Dus ik antwoord en zeg dan meteen "Heb ik goed gegokt?". Controlevraag meteen nutteloos.
* spijkerbroek is een lul![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:16 schreef spijkerbroek het volgende:
De bloedprikmevrouw klopte al mijn gegevens in de computer, vroeg of ik nuchter was, maakte de naald enzo klaar, en vroeg als controle "wat is uw geboortedatum?".
Dus ik antwoord en zeg dan meteen "Heb ik goed gegokt?". Controlevraag meteen nutteloos.
* spijkerbroek is een lul![]()
Niet diepzinnig per se, tis onderzocht en bewezenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
hoe diepzinnig
[..]
geniet ervan!
Oh, kabouters willen naar de Efteling, ik heb aangeboden om vrijwillig mee te gaan
Ik ben al de hele avond op jacht naar de bron van een vieze geur in huis. Koelkast schoongemaakt, vuilnisbak helemaal schoongemaakt, kattenbak schoongemaakt en bank helemaal schoongemaakt, maar ik heb nog steeds het idee dat de geur er nog hangtquote:
Vreemdquote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben al de hele avond op jacht naar de bron van een vieze geur in huis. Koelkast schoongemaakt, vuilnisbak helemaal schoongemaakt, kattenbak schoongemaakt en bank helemaal schoongemaakt, maar ik heb nog steeds het idee dat de geur er nog hangt
Ja, misschien verbeeld ik het me ook maar. Ik twijfel nu zelf ook. Maar mijn huis is weer een stuk schoner, dat wel.quote:
Goed hoor. Net weer thuis. Ik merk dat ik weinig toe kom aan uitzenden op Radio 49. Beetje laat om nu nog te beginnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, misschien verbeeld ik het me ook maar. Ik twijfel nu zelf ook. Maar mijn huis is weer een stuk schoner, dat wel.
Hoe is het met jou?
Dat komt wel weer. In de zomer is er ook zoveel te doen. Geen wonder dat dat een wat rustigere periode is.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed hoor. Net weer thuis. Ik merk dat ik weinig toe kom aan uitzenden op Radio 49. Beetje laat om nu nog te beginnen.
Komende week moet lukkenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat komt wel weer. In de zomer is er ook zoveel te doen. Geen wonder dat dat een wat rustigere periode is.
Goedemorgen en veel plezier, just mequote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:09 schreef just me het volgende:
goedemorgen
endan ben ik op tijd op concordia voor mijn golfwedstrijd
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:20 schreef Rafeiro het volgende:
Pff dan merk je wel dat je een paar maand niet meer gedart hebt.
Even kwartiertje non stop gooien en schouder begint al weer vervelend te doen, haha.
Maar we gaan gewoon vrolijk door
Moet je even langs bij Oscar die heeft het wel zei hijquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Paniek! Geen bier meer in de koelkast![]()
Kennie. Mot foebelle kijke.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:57 schreef just me het volgende:
[..]
Moet je even langs bij Oscar die heeft het wel zei hij
Dan doe je dat maar zonder bier, doe ik ook !quote:
Ligt in de vriezer. Binnenkort op goede temperatuurquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
Dan doe je dat maar zonder bier, doe ik ook !
Ik moet nog boodschappen doen maar dat wordt dan vanavondquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ligt in de vriezer. Binnenkort op goede temperatuur
Nicequote:
Je kunt in elk geval zo naar huis toe rollenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nice![]()
Wij hebben net Lennon naar een slaapfeestje gebracht... op een camping, met een waterplas. Nog voordat wij weg waren, lag hij al in het water.
We kijken nu voetballen en hebben straks een verjaardag.Bij de buren, dus gelukkig niet zo ver weg.
Hij heeft groot gelijkquote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben net Lennon naar een slaapfeestje gebracht... op een camping, met een waterplas. Nog voordat wij weg waren, lag hij al in het water.
Voetballen? Ik zie 22 vrouwen enorm zitten klooien. Het is echt bedroevend slecht.quote:We kijken nu voetballen en hebben straks een verjaardag.Bij de buren, dus gelukkig niet zo ver weg.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kunt in elk geval zo naar huis toe rollen
Eens...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 15:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk
[..]
Voetballen? Ik zie 22 vrouwen enorm zitten klooien. Het is echt bedroevend slecht.
Bij tennis hebben ze zo'n mooie statistiek "Unforced errors". Die zou bij deze wedstrijd door het dak gaan.
aanvalluh !!!!!!!!!!!quote:
Die kopbal had er wel in gemogen.quote:
er zit nu tenminste weer wat aanvallend spel inquote:
Maar scoren doen ze vooralsnog niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Nederland speelt wel beter dan Italië nu.
Ja, logisch. v/d Sanden is eruitquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Nederland speelt wel beter dan Italië nu.
Miedema schopt er uit frustratie nog wel 3 in.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar scoren doen ze vooralsnog niet.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Miedema schopt er uit frustratie nog wel 3 in.
Die bakte er echt geen pannekoek van idd.quote:
Het lijkt wel of je een stuk trager is dan 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die bakte er echt geen pannekoek van idd.
Da's 1.quote:
Ze heeft het hele toernooi nog niks laten zien. Snap niet dat ze nog in de basis staat.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die bakte er echt geen pannekoek van idd.
Je bent welkom hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:32 schreef MadMaster het volgende:
Bij wie mogen we straks komen eten?
Onze eet date heeft net afgezegd voor vanavond...![]()
Wat zou je graag willen?quote:
Slechts?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kreeg net een whatsappje binnen uit Japan van een patat- en andere snacksautomaat. Bakje patat kost slechts ¤3.
Sarcasme hè.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Slechts?
En een beetje ver reizen.....
Een onsje walvis is daar ook niet goedkoop...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sarcasme hè.
Je moet wat over hebben voor Japanse patat
Ik ben aan benzine meer kwijt dan wanneer ik hier ergens uit eten ga.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat zou je graag willen?
Kan nu nog van alles regelen.
Niet verkeerd aan het strandquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben aan benzine meer kwijt dan wanneer ik hier ergens uit eten ga.
Dus dank voor het aanbod, maar we gaan aan de vis in Zandvoort of omstreken...
Ook lekker.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Makkie. Geen kans weggegeven. Veldoverwicht. Elk duel gewonnen. Schitterende goals.
Nu met vertrouwen achterover naar de tegenstander kijken.
*kuch*
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Makkie. Geen kans weggegeven. Veldoverwicht. Elk duel gewonnen. Schitterende goals.
Nu met vertrouwen achterover naar de tegenstander kijken.
*kuch*
Lekker!quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag eten we Grieks geinspireerd: mini bifteki, röstirondjes, Griekse salade en tzatziki. En morgen bbq met de tzatziki erbij.
Verzoekje voor vanavond: Doris en de Droeftoeters - Van Hooijdonk is een zure droplulquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je een stuk trager is dan 2 jaar geleden.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Verzoekje voor vanavond: Doris en de Droeftoeters - Van Hooijdonk is een zure droplul
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb het even gevraagd, maar zelfs Vout heeft die plaat niet.
Ik ben echt wel blij dat ik geen vriezer heb. Het zou voor mij alleen een extra tussenstation richting vuilnisbak zijn. Een vriezer vergt een planmatigheid die ik niet bezit.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag eten we Grieks geinspireerd: mini bifteki, röstirondjes, Griekse salade en tzatziki. En morgen bbq met de tzatziki erbij. Beetje vanalles uit de vriezer eten, ding zit echt belachelijk onhandig vol, ik krijg regelmatig een lawine over me heen en daardoor sneuvelen er ook plastic bakjes.
Een vriezer kan je wel behoorlijk schelen in de kosten, als in: grote(re) hoeveelheden koken en delen daarvan invriezen. Aan de andere kant, als je helemaal geen vriezer hebt, scheelt dat ook weer in de energiekosten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
Ik ben echt wel blij dat ik geen vriezer heb. Het zou voor mij alleen een extra tussenstation richting vuilnisbak zijn. Een vriezer vergt een planmatigheid die ik niet bezit.
Geen vriezer?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben echt wel blij dat ik geen vriezer heb. Het zou voor mij alleen een extra tussenstation richting vuilnisbak zijn. Een vriezer vergt een planmatigheid die ik niet bezit.
Huh, geen vriezer? Ik kan niet zonder. Alleen al voor brood en dingen als soep en stoofpotten en dingen uit de aanbieding of delen van grotere verpakkingenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
In haar maag, vermoed ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen vriezer?
Waar bewaar je de ijsjes dan?
dat dusquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Huh, geen vriezer? Ik kan niet zonder. Alleen al voor brood en dingen als soep en stoofpotten en dingen uit de aanbieding of delen van grotere verpakkingen
Ja, maar ik heb nog nooit de behoefte gehad om in grotere hoeveelheden te koken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een vriezer kan je wel behoorlijk schelen in de kosten, als in: grote(re) hoeveelheden koken en delen daarvan invriezen. Aan de andere kant, als je helemaal geen vriezer hebt, scheelt dat ook weer in de energiekosten.
Ik heb een vrieslade in de koelkast. Daar liggen inderdaad alleen soms wat ijsjes in.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen vriezer?
Waar bewaar je de ijsjes dan?
ik hou regelmatig wat over en dat vries ik dan in, vandaag verse soep gemaakt maar dat was ook teveel voor 2 dagen dus, hoppa de vriezer inquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog nooit de behoefte gehad om in grotere hoeveelheden te koken.
Ik doe elke dag boodschappen en dan haal ik wat ik dan nodig heb. En we koken ook niet meer dan we nodig hebben. Soep ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Huh, geen vriezer? Ik kan niet zonder. Alleen al voor brood en dingen als soep en stoofpotten en dingen uit de aanbieding of delen van grotere verpakkingen
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe elke dag boodschappen en dan haal ik wat ik dan nodig heb. En we koken ook niet meer dan we nodig hebben. Soep ook niet.
Netjes.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe elke dag boodschappen en dan haal ik wat ik dan nodig heb. En we koken ook niet meer dan we nodig hebben. Soep ook niet.
Cara miaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:04 schreef just me het volgende:
kom maar niet te dichtbij, veels te warm
Je luistert naar Arrow Classic Rock?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:05 schreef brother52 het volgende:
The Jimi Hendrix Experience - All Along the watchtower
Je luistert de verkeerde stream?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:05 schreef brother52 het volgende:
Ik was vergeten te refreshenquote:
en zingenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Jimi Hendrix mocht willen dat hij zo kon spelen
Ik heb geen auto, dus voor meer dagen wordt ook zo'n gesleep. Ik sjouw me nu al soms ongans.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Elke dag boodschappen moeten doen, wat een hel
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Jimi Hendrix mocht willen dat hij zo kon spelen
quote:
Die hoorde ik ook. Heb nu spijt dat ik opnieuw heb opgestartquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:05 schreef brother52 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Die hoorde ik ook. Heb nu spijt dat ik opnieuw heb opgestart
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezus, ik word van dat gevibrato gans ongans.
quote:
De rest van dirt nummer ook.quote:
Ik moest ook opnieuw opstartenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Die hoorde ik ook. Heb nu spijt dat ik opnieuw heb opgestart
Ik doe eigenlijk ook altijd lopend boodschappenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, dus voor meer dagen wordt ook zo'n gesleep. Ik sjouw me nu al soms ongans.
Ik ook. Ik ben lopend al bij de supermarkt voordat ik mijn fiets uit de box heb gehaald.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk ook altijd lopend boodschappen
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit en het vorige nummer zijn nog slechter dan de eerste helft van Nederland tegen Italië.
Zit ie weer te flirten?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:11 schreef just me het volgende:
Ik moet ook meer met mijn heupen draaien zegt de golfpro
![]()
Dan weet je nu hoe je kan oefenen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:11 schreef just me het volgende:
Ik moet ook meer met mijn heupen draaien zegt de golfpro
![]()
Mijn fiets fietst niet meer, al jaren niet. Ik heb ‘m aan Symph gegeven, maar die brengt ‘m ook maar niet naar de fietsenmakerquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben lopend al bij de supermarkt voordat ik mijn fiets uit de box heb gehaald.
quote:
Merel heeft nog wel een hoela hoepquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Excerpt from a teenage opera Keith West
Hij lijkt wel wat op Freddie Mercury.quote:
Grocer Jack never came off his back.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
De rest van de opera is volgens mij nooit voltooid
vind je het gek met dit weerquote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Grocer Jack never came off his back.
Dat klinkt best fout.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Grocer Jack never came off his back.
Nou, als ie geen vriezer heeft, had ie toch naar de winkel gemoeten..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |