1.
Hind ![]()
2 (eigenlijk 1,5). David
3. Jim
4. Jamai
5. Yuli
6. Marieke
7. Dewi
8. Joël
9. Bas
Even wat dingen toelichten. David was de beste zaterdag maar ik ben best wel een beetje smoor op Hind dus ik móet haar wel op 1 zetten. Verder vind ik in mijn top 4 eigenlijk allevier even leuk en goed hetzelfde geldt voor mijn nummers 5, 6, en 7. Dus eigenlijk is het maar een top 4:
1. Hind, David, Jim en Jamai (mogen allemaal winnen)
2. Yuli, Marieke, Dewi
3. Joël
4. Bas (was niet slecht maar heeft het door zijn cocky gedrag achteraf bij mij helemaal verpest.)
Maar ja je moet er toch een rangorde in aanbrengen he. Dewi scoort qua persoonlijkheid bij mij ook eigenlijk veel hoger dan dat ze nu staat maar ze was zaterdag gewoon niet zo heel erg goed en dan zou het lullig zijn om haar dan hoger te zetten dan de mensen die wel goed waren. Maar het is wel een ontzettend sympathieke meid.
En stiekem zijn Hind, Jamai en Jim nog steeds mijn absolute favorieten maar David is ook gewoon zo verschrikkelijk goed. En het is best een leuke knul. Hij moest gewoon even ontdooien.
quote:Upgedate lijst:
Op woensdag 8 januari 2003 15:47 schreef ranja het volgende:
Gebaseerd op wat ik tot nu toe heb gezien/gehoord is dit mijn favorietenlijstje
(niet wat ik denk maar wat ik hoop dus)
1. Dewi
2. Marieke
3. Hind
4. David
5. Yuli
6. Jim
7. Jamai
8. Bas
9. Joel
1. Jamai
2. Jim
3. Dewi
4. Hind
5. Marieke
6. David
7. Yuli
8. Bas
9. Joel EXITTTTT
1.Jamai
2.Hind
3.Zosja
4.Marieke
5.Yuli
6.Dewi
7.Jim
8.David
9.Joel
10.Bas
Ik snap er dus geen FUCK van dat Zosja eruit is gegaan. Dat kan toch niet man
1. (2) Hind 163 punten (gemiddeld 8.6 per persoon)
2. (1) Jamai 156 punten (gemiddeld 8.2 per persoon)
3. (3) Dewi 128 punten (gemiddeld 6.7 per persoon)
4. (6) Yuli 102 punten (gemiddeld 5.3 per persoon)
5. (7) Marieke 101 punten (gemiddeld 5.3 per persoon)
6. (4) Jim 93 punten (gemiddeld 4.8 per persoon)
7. (8) David 87 punten (gemiddeld 4.5 per persoon)
8. (9)Bas 42 punten (gemiddeld 2.2 per persoon)
9. (-) Joel 40 punten (gemiddeld 2.1 per persoon)
Deze ronde hebben 19 mensen gestemd. Ik heb dezelfde puntentelling aangehouden als vorige week. In totaal zijn er 912 punten uitgedeeld aan 9 kandidaten.
Hind stond met 7 keer het vaakst op de nummer 1 positie in een lijstje. Dewi stond 5 keer op 1 en Jamai 4 keer. Marieke, David, Bas en Joel stonden 0 keer op nummer 1.
Joel stond 10 keer op de laatste plaats. Dat is het vaakst. Bas stond 6 keer op een laatste plaats en Dewi, Yuli en David alledrie 1 keer. De rest stond nooit op de laatste plaats.
1. JAMAI
2. Hind
3. Joël
4. Yuli
5. David
6. Dewi
7. Marieke
8. Jim
9. Bas
1. Hind
2. Dewi
3. Jamai
4. David
5. Marieke
6. Bas
7. Joel
8. Yuli
9. Jim
Kan altijd nog veranderen natuurlijk, maar dat bewijzen ze volgende week maar!!
Na aflevering 2 van de finales
01. Hind
02. Jim
03. Dewi
04. Jamai
05. Bas
06. Joel
07. Marieke
08. David
Wat ik zou willen:
01. Dewi
02. Hind
03. Jamai
--------------- kleine ruimte. ![]()
04. Marieke
05. Bas
06. David
07. Joel
08. Jim
1 Dewi (Ze heeft 'het')
2 Jamai (Goeie stem, erg humoristisch en tenminste niet zo 'gewoon')
3 Hind (Superstem gewoon)
..............(grote ruimte)
4 Marieke (Goed totaalpakket en prettige, aparte hese stem, lijkt me wel wat arrogant)
5 Bas (Heel gewoon en onopvallend, maar hij kan redelijk zingen en heeft toch wel iets leuks over zich)
6 David (Zingt goed, maar komt wat emotieloos over)
7 Jim (heeft wel wat in zich, aardige stem, maar is nog lang niet klaar voor het vak en moet er nog flink aan schaven. Moet het nog vooral van zijn lieve lach hebben. Kan met een hoop zanglessen toch nog best wat worden, maar een hele cd van hem achter elkaar luisteren lijkt me best saai.)
8 Joel (Ik krijg de zenuwen als ik die knul zie en hoor.)
Twee van de (eerst) besten bleken helaas niet zo in de smaak te vallen bij het Nederlands publiek.
quote:Eigenlijk mag het best groot zijn idd.
Op zondag 19 januari 2003 10:21 schreef postinggirl het volgende:..............(grote ruimte)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |