abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187660964
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Echt bullshit dit dat t aan budgetbeheer moet liggen. Als je weinig geld hebt en wel noodzakelijke kosten heb je niet veel keuze he.

Alleen een tropenrooster invoeren
Is niet voldoende. Als de leiding vd school al moeite heeft met het oplossen van zoiets wat doen ze dan in godsnaam in die functie.K heb geen idee wat ze al hebben ondernomen natuurlijk verder. Hij zal trouwens vast ook niet de enige autist zijn daar en de enige zijn die hier tegenaan loopt .

Niemand hier weet hoe de situatie exact in elkaar steekt we zijn nu slechts aan het speculeren
Als je een paar taxiritjes niet kan betalen en daardoor je kind van school houd dan doe je financieel iets verkeerd. Als ouders hoor je een paar honderd Euro achter de hand te hebben voor noodgevallen. En als je dat niet hebt, dan ga je niet de media opzoeken en de bedrijven te beschuldigen voor problemen waar jij geen oplossing voor hebt.

Als haar wasmachine buiten de garantie stuk gaat, gaat ze dan weer publiekelijk klagen dat de winkel en producent haar geen nieuw apparaat willen geven?

Maar dat ze het geld niet zou hebben is inderdaad speculatie. Ik acht de kans groter dat ze het geld wel heeft, maar dat ze de publiciteit zoekt in de hoop dat anderen haar probleem oplossen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 29 juni 2019 @ 11:06:44 #152
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_187661054
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 10:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dan pakt meneer toch de fiets.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_187661163
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 10:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als je een paar taxiritjes niet kan betalen en daardoor je kind van school houd dan doe je financieel iets verkeerd. Als ouders hoor je een paar honderd Euro achter de hand te hebben voor noodgevallen. En als je dat niet hebt, dan ga je niet de media opzoeken en de bedrijven te beschuldigen voor problemen waar jij geen oplossing voor hebt.

Als haar wasmachine buiten de garantie stuk gaat, gaat ze dan weer publiekelijk klagen dat de winkel en producent haar geen nieuw apparaat willen geven?

Maar dat ze het geld niet zou hebben is inderdaad speculatie. Ik acht de kans groter dat ze het geld wel heeft, maar dat ze de publiciteit zoekt in de hoop dat anderen haar probleem oplossen.
Je weet natuurlijk niet of de familie daadwerkelijk de krant benaderd heeft. De telegraaf kennende, halen ze vaak artikels uit lokale krantjes en maken daar hun eigen verhaal van.
Het zou ook zomaar kunnen zijn dat die overkoepelende organisatie de krant benaderd heeft.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 16:02:42 #154
11682 Moonah
Jolie femme
pi_187665466
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 15:56 schreef -marz- het volgende:

Naar mijn mening op basis van wat ik zo om me heen zie
Nounou, je durft nogal wat uitspraken te doen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 18:57:13 #155
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_187668521
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 21:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je hebt zwaar autistisch en zwaar autistisch... Het buurmeisje dat ik beschreef, kon amper praten en zat urenlang op de stoep, herhaaldelijke bewegingen te maken. Ook anno nu - ze zal rond de 30 zijn - komen er alleen wat losse woorden en kreten uit. Iemand met haar gradatie van autisme is absoluut niet staat om schoollessen te volgen en al zeker niet op havo-niveau.
Dan zit het probleem m eerder in het IQ dan in de gradatie van het autisme lijkt me. Er zijn weinig mensen met een autistische stoornis met een normaal tot hoog IQ die niet kunnen praten omdat ze te beperkt worden door hun stoornis. Sterker nog, die groep autisten staat erom bekend dat ze verbaal veel verder zijn dan op sociaal vlak en dat ze daarom regelmatig te hoog worden ingeschat. De meeste mensen met een autistische stoornis zijn juist vrij "talig".
pi_187668733
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 16:02 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nounou, je durft nogal wat uitspraken te doen!
Nounou, dat valt wel mee het is maar een mening op internet.

Een kind krijgen terwijl je emotioneel niet hebt kunnen rijpen als gezonde volwassene vind ik pas echt getuigen van durf. Want dan komt er een hoop op je af.

Gedragsproblemen bij het kind, al vanaf de geboorte, zijn één op één te herleiden op het emotionele leven van de primaire verzorgers.

Waarom dat een controversiele stelling is is mij echt een raadsel, is volgens mij heel logisch en bovendien aantoonbaar in de praktijk.

Kinderen hebben om zich te ontwikkelen een relatie nodig met het primaire hechtingsobject, de moeder net als bij alle andere dieren. Zonder liefdevolle aandacht verhongert een baby en sterft, zelfs al krijgt het voedsel.

Als moeder verstrikt zit in stress, zelfafwijzing, angst, traumatische herbeleving of psychische afweer kan zij op dat moment haar kind onvoldoende emotionele voeding en troost geven. Het kind raakt in een strijd om te overleven, dit uit zich in onrust, afzetten tegen de moeder, aandacht vragen bij anderen en uiteindelijk terugtrekken in een eigen wereld. Dit is géén stoornis, dit is een mechanisme van zelfbescherming. Wat blijkt, zgn autisten kunnen later heel veel schade nog inhalen, mits er gestimuleerd wordt in een omgeving die wel emotionele zorg en ondersteuning biedt. Vandaar dat veel kinderen met gedragsproblemen later alsnog "normaal" kunnen worden.

Dat bovengenoemde stressoren op dit moment een enorme prevalentie hebben in onze samenleving kan niet ontkend worden. Vandaar dat ik het niet raar vind dat er onderhand evenzoveel kinderen met diagnoses zijn.

Alleen, het kind zelf heeft niet de stoornis. Door deze ontwikkelingsproblematiek te blijven classificeren als (o.a.) een "autistisch spectrum," waarop we als ouders en buitenstaanders allerlei gekunstelde, dure, nutteloze en betuttelende top-down interventies plegen om een kind te vormen zónder de hechtingsrelatie met de ouders te herstellen of te vervangen staan we het toe dat deze kinderen opgroeien met een extreem vertekend beeld van zichzelf en de wereld terwijl ze levenslange eenzame opsluiting met hun innerlijke gevoelsleven tegemoet zien.
Springfield's looking pretty dusty today
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')