quote:
Trapje erbijquote:
Kun je gewoon kopiėrenquote:
Ben jij zo klein danquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha!
Zo bekende woorden.
Op het werk hebben ze een opstapje voor me gekocht
Ja, teveel werk voor deze luie mens.quote:
Ja. Ze denken dat de wind mij kan wegblazen , zo tenger zie ik eruit. Maar ik ben sterker dan ze denken. Ik til gewoon een doos vol dossiers opquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, teveel werk voor deze luie mens.
Maar anyway, ik heb dus vakantie en ga vandaag naar Nijmegen om Muse te zien optreden in het Goffertpark.
Gebeurd mij nou nooit.quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Komt er weer een gruwelijk lekker ding langslopen met van die parmantige wulpse tetjes![]()
Godskolere zit je weer met een dikke kantoor tampeloerus
quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Komt er weer een gruwelijk lekker ding langslopen met van die parmantige wulpse tetjes![]()
Denk voor de verandering eens met je hoofd dan.quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gaan we dansen vandaag?quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Denk voor de verandering eens met je hoofd dan.
Ja. Ik blijf tot zondag. Kijken wat er te zien isquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
VakantieMuse
veel plezier!
Ga je ook nog even de stad in?
Aaahw zo schattigquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja. Ze denken dat de wind mij kan wegblazen , zo tenger zie ik eruit. Maar ik ben sterker dan ze denken. Ik til gewoon een doos vol dossiers op
Nicequote:Op donderdag 27 juni 2019 07:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja. Ik blijf tot zondag. Kijken wat er te zien is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |