Wij zijn overstapt op icsi, omdat wij zo weinig zaad over hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:47 schreef Kirb het volgende:
[..]
Wat spannend Gaddle, jullie zijn dus inmiddels ook overgestapt op IVF? Ik duim!
[..]
Over twee weken.
Goed dat er verder onderzoek plaats gaat vinden bij jou!
Wat een goed nieuws. Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:12 schreef AN. het volgende:
@:Gaddle spannend morgen! Ik hoop dat het ontzettend meevalt! Ik zal aan je denken
Hier heb ik vandaag een terugplaatsing gehad![]()
Ik hoorde eerder al dat ‘al’ m’n 7 eicellen goed genoeg waren voor bevruchting.
5 zijn er daadwerkelijk bevrucht.
Nu dus 1 terug geplaatst.
De andere 4 gaan in de vriezer. Maar allen van slechtere kwaliteit dan degene die nu bij mij is geplaatst.
Hopen dat ik ze niet nodig heb!
Gek en spannend wel nu.
Och nee... wat naar!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:41 schreef Gaddle het volgende:
Zo het zit er gelukkig weer op. Er zijn 14 eicellen gevonden. Vandaag lekker even rustig aan doen.
Haha wel wat lastig want mijn dochter word vandaag 3. Gelukkig vieren wij het morgen.
Helaas door een fout in het laboratorium zijn er nog 3 eicellen over. 1 viel af en 10 hebben ze per ongelijk op de grond laten vallen en zijn daardoor onbruikbaar geworden![]()
Ik voel mij boos en verdrietig. Ik snap wel dat het mensen werk is, maar dan nog. Ik vind dit hele grove fout.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:26 schreef AN. het volgende:
[..]
Och nee... wat naar!![]()
Het blijft mensen werk en dit kan gebeuren, maar sjonge, als het je dan zelf overkomt is het wel heel erg zuur en rot..
Hoe ben je er zelf onder?
En dank allemaal![]()
Volledig terecht dat je er boos en verdrietig over bentquote:Op zaterdag 20 juli 2019 06:37 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Ik voel mij boos en verdrietig. Ik snap wel dat het mensen werk is, maar dan nog. Ik vind dit hele grove fout.
Ik ga proberen om verder te gaan, want je kan er helaas niet meer aan veranderen, maar makkelijk is het niet.
Maandag heb ik een gesprek in het ziekenhuis erover. Dat wil het ziekenhuis graag.
Ik voel mij lichamelijk nog eens zo slecht. het is wat gevoelig.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:01 schreef AN. het volgende:
[..]
Volledig terecht dat je er boos en verdrietig over bent![]()
Het is een hele grove fout en had echt niet mogen gebeuren..![]()
Wat verschrikkelijk om dit nog eens naast dit pittige traject op je bordje te krijgen..
Ben benieuwd wat ze maandag zeggen..
Hoe voel je je verder fysiek na de punctie?
Of overschaduwd het voorval alles (wat ik me kan voorstellen)?
Liefs
Succes met dat gesprek. Hoop je er iets uit te halen?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 06:37 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Ik voel mij boos en verdrietig. Ik snap wel dat het mensen werk is, maar dan nog. Ik vind dit hele grove fout.
Ik ga proberen om verder te gaan, want je kan er helaas niet meer aan veranderen, maar makkelijk is het niet.
Maandag heb ik een gesprek in het ziekenhuis erover. Dat wil het ziekenhuis graag.
Ik weet het niet precies. Het komt vanuit het ziekenhuis. Vooral de gyn, laboratoriumhoofd en nog eentje willen praten. Ik weet niet wat ze precies willen bereiken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Succes met dat gesprek. Hoop je er iets uit te halen?
Ik neem aan dat ze hun excuses persoonlijk willen overbrengen. En wat June al zei: een gratis extra poging aanbieden (als het nodig blijkt), dat lijkt me wel op zijn plaats. Of dat ze driekwart van die kosten betalen, omdat ze driekwart van deze opbrengst verspild hebben.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:40 schreef Gaddle het volgende:
Ik weet het niet precies. Het komt vanuit het ziekenhuis. Vooral de gyn, laboratoriumhoofd en nog eentje willen praten. Ik weet niet wat ze precies willen bereiken.
Mee eens hoor. Misschien kunnen ze daar ook nazorg voor bieden. En hopelijk kunnen ze er lering uit trekken waardoor de kans dat dit nogmaals gebeurt minimaal wordt.quote:Op zondag 21 juli 2019 12:59 schreef Mrs.Peel het volgende:
En toch vind ik het een verlies dat niet in geld uit te drukken is. De boosheid, het verdriet, de wanhoop, naast alle gevoelens die sowieso in dit traject aanwezig zijn.
Ja, beter zou zijn als ze extra pogingen vergoeden tot de totale opbrengst minstens 10 eicellen is. (Als Gaddle en partner dat zouden willen.)quote:En ik denk dan ook, wat nou als na deze keer de opbrengst niet weer zo goed gaat zijn? Dan "krijg" je wel nog een poging (er even vanuit gaande dat het ziekenhuis inderdaad een poging gaat vergoeden), maar je hebt dan misschien wel minder kans want minder eicellen.
Ik vind het erg belangrijk dat het ziekenhuis ervan leert. En dat zo'n groot verlies nooit meer bij een ander kan gebeuren, want dat gun ik niemand. Misschien door de stappen die hier bij komen kijken iets aan te passen. Het ziekenhuis weet dat beter dan ik natuurlijk.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:51 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Misschien kunnen ze daar ook nazorg voor bieden. En hopelijk kunnen ze er lering uit trekken waardoor de kans dat dit nogmaals gebeurt minimaal wordt.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |