Ik heb mijn punctie ook in het Isala gehad. Je krijgt er sowieso morfine via het infuus en ze coachen je er wel doorheen.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:45 schreef AN. het volgende:
Dankjulliewel allemaal!
Voor de tips en de bemoedigende woorden![]()
Ik moet vooraf twee zetpillen nemen (paracetamol en diclofinac) en krijg daar (Isala in Zwolle) een infuus. Na afloop heb ik evt voor thuis nog een zetpil diclofinac.
Ik neem dus aan dat het qua pijnstilling oke moet zijn.
Morgen ben ik vrij en voor dinsdag heb ik aangegeven dat ik het nog laat weten. (Werk in kinderopvang en til kinderen tot zo’n 15/20 kg)
Ik ga er voor![]()
Nogmaals dank allemaal!
Oh, oké. Nouja, dan is het meer dat ik voor een volgende keer weet om daar echt actief op te letten. En dat ook aan An mee te gevenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een bijwerking van morfine en oxy-dingesenzowel minder diep ademen als minder vaak ademen terwijl je het eigenlijk wel nodig hebt. Is dus niet per se iets wat je zelf in de hand hebt gehad.
Wat spannend Gaddle, jullie zijn dus inmiddels ook overgestapt op IVF? Ik duim!quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:02 schreef Gaddle het volgende:
Sterkte An. hopelijk heb je gauw niet meer zoveel last van je punctie.
Ik heb as vrijdag mijn punctie.
Over twee weken.quote:
ja klopt, 2 vrouwen... We gaan het zien hoe het maandag is.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:15 schreef Barreltje het volgende:
@ Gaddle, succes morgen!![]()
@:Airethilien, begrijp ik het goed dat jullie 2 vrouwen zijn? en wat stom dat je weer moet wachten.. hopelijk gaat het toch door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |