Deze ja.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:00 schreef Sumppi het volgende:
Waarom geef je aan dat je niet echt trek hebt als je eigenlijk wel wat wil gaan eten?
Vrouwenlogicaquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:00 schreef Sumppi het volgende:
Waarom geef je aan dat je niet echt trek hebt als je eigenlijk wel wat wil gaan eten?
Omdat ik het idee had dat hij het dus financieel moeilijk heeft, en misschien kan hij wel geen etentje betalen ? En als ik wil betalen voelt hij zich misschien gedeukt in zijn ego. Ik ben gewend in de beste restaurants ter wereld te eten , als iemand dan niet eens iets simpels kan betalen ja.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:00 schreef Sumppi het volgende:
Mannen knappen ook af op liegende vrouwen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Omdat ik het idee had dat hij het dus financieel moeilijk heeft, en misschien kan hij wel geen etentje betalen ? En als ik wil betalen voelt hij zich misschien gedeukt in zijn ego. Ik ben gewend in de beste restaurants ter wereld te eten , als iemand dan niet eens iets simpels kan betalen ja.
Vind het zo jammer want hij heeft een mooi karakter en wil het niet voor deze reden afkappen
Dus als ik het goed begrijp denk jij dat hij geld problemen heeft => dus hoef jij geen eten => dus gaan jullie niets eten => dus denk jij dat hij geld problemen heeft?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Omdat ik het idee had dat hij het dus financieel moeilijk heeft, en misschien kan hij wel geen etentje betalen ? En als ik wil betalen voelt hij zich misschien gedeukt in zijn ego. Ik ben gewend in de beste restaurants ter wereld te eten , als iemand dan niet eens iets simpels kan betalen ja.
Vind het zo jammer want hij heeft een mooi karakter en wil het niet voor deze reden afkappen
Afknappen op een leuke man omdat hij misschien niet zoveel geld heeft!quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deze opmerking ?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Afknappen op een leuke man omdat hij misschien niet zoveel geld heeft!
Als hij dat niet snapt zal het wel een homo zijn. Nee is ja, dat weet toch iedere man.quote:
Nu ga je van dingen uit die misschien helemaal niet aan de orde zijn. Wat zie je als simpel trouwens?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Dat het gek is om een leuke man te laten schieten omdat hij misschien niet zoveel geld heeft.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:08 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deze opmerking ?
NIVEA.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onder andere aan de hand van die situatie de conclusie had getrokken dat hij het niet breed zou hebben?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Jij bent gewend goed in de slappe was te zitten, en je vermoed dat hij dat niet zit, en dus wil je het stiekem wel degelijk om die reden afkappen, alleen wil je dat niet doen omdat dat iets zegt over jou waarvan je liever niet wil dat het waar is.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:08 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deze opmerking ?
Dit. Als je honger hebt of uberhaupt iets wil moet je niet nee zeggen als je ja bedoelt. Dat snappen mannen nietquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:00 schreef Sumppi het volgende:
Maar de snackbar is niet goed genoeg voor deze TS, want deze TS eet in de beste restaurants ter wereld he. Snackbar, kom nou.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:16 schreef kree het volgende:
dit echt.... Wss had die gast gewoon wel honger. Maar omdat jij zei dat je geen trek had heeft ie ook maar gezegd van heb ook geen honger en is ie na de date zelf de snackbar langs geweest.
Klinkt inderdaad ook nog al arrogant, maarja ok ieder zijn dingquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar de snackbar is niet goed genoeg voor deze TS, want deze TS eet in de beste restaurants ter wereld he. Snackbar, kom nou.
Ik heb het ideequote:Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik zou daar echt schijt aan hebben trouwens.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien heeft ze over de dure restaurants wel eerst lopen opscheppen en durfde hij haar niet mee te nemen naar een normaal restaurant
Delen tenzij hij zelft voorsteld om te betalen zou ik zeggen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:26 schreef Sofia2019 het volgende:
Hij had me tijdens een telefoongesprek verteld dat hij in de schuldsanering heeft gezeten. Of dit nu nog aan de orde is weet ik niet, en durf ik niet te vragen. Dit en gebaseerd op welke buurt en woning hij heeft heb ik die conclussie getrokken.
Ik ben niet arrogant hoor, maar nogmaals mijn ex is echt ontzettend welvarend en het was nooit aan de orde wie betaalde. Het sprak voor zich dat hij betaalde, zo een soort man is het. Ik vind het dus lastig om te weten wanneer ik nou moet betalen en wanneer hij. Echt onnatuurlijk voelt het.
Je eigen broek ophouden en de ander niet voor alles laten dokken voelt onnatuurlijk?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:26 schreef Sofia2019 het volgende:
Hij had me tijdens een telefoongesprek verteld dat hij in de schuldsanering heeft gezeten. Of dit nu nog aan de orde is weet ik niet, en durf ik niet te vragen. Dit en gebaseerd op welke buurt en woning hij heeft heb ik die conclussie getrokken.
Ik ben niet arrogant hoor, maar nogmaals mijn ex is echt ontzettend welvarend en het was nooit aan de orde wie betaalde. Het sprak voor zich dat hij betaalde, zo een soort man is het. Ik vind het dus lastig om te weten wanneer ik nou moet betalen en wanneer hij. Echt onnatuurlijk voelt het.
"Zullen we de kosten delen?"quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:26 schreef Sofia2019 het volgende:
Eerste date stelde ik dat 2x voor, zijn reactie “ dat hoeft niet, ik ben ouderwets”.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:28 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je eigen broek ophouden en de ander niet voor alles laten dokken voelt onnatuurlijk?
Zo dus.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Zullen we de kosten delen?"
"Oh, jij betaalt nu? Dan betaal ik de volgende keer"
Of andersom
"Joh, laat zitten, ik betaal nu. Betaal jij gewoon de volgende keer"
Of je maakt er een enorm groot probleem van.
Prima toch? Volgende keer betaal jij.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:30 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Eerste date stelde ik dat 2x voor, zijn reactie “ dat hoeft niet, ik ben ouderwets”.
2e date betaalde hij ook de drankjes. Ik heb bedankt en gezegd dat ik de volgende keer betaal. Delen ga ik niet doen..dan betaal ik wel gewoon de rekening. Maar ga niet uitrekenen wie wat genomen heeft
Haar probleem is dat ze nu genoegen moet nemen met Happy Italy, terwijl ze de beste restaurants ter wereld gewend is.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Zullen we de kosten delen?"
"Oh, jij betaalt nu? Dan betaal ik de volgende keer"
Of andersom
"Joh, laat zitten, ik betaal nu. Betaal jij gewoon de volgende keer"
Of je maakt er een enorm groot probleem van.
Tja, dan moet ze maar van haar high horse komen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Haar probleem is dat ze nu genoegen moet nemen met Happy Italy, terwijl ze de beste restaurants ter wereld gewend is.
Ik snap best dat het een grote overgang is, van iemand met geld naar iemand die (heel) wat minder te besteden heeft. Maar eigenlijk, waarom is dat belangrijk?
Dat is belangrijk als je wat oppervlakkig bent, en dat eigenlijk niet echt wil toegeven maar stiekem, diep van binnen, het daarom wel wil afkappen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Haar probleem is dat ze nu genoegen moet nemen met Happy Italy, terwijl ze de beste restaurants ter wereld gewend is.
Ik snap best dat het een grote overgang is, van iemand met geld naar iemand die (heel) wat minder te besteden heeft. Maar eigenlijk, waarom is dat belangrijk?
Nee ook vanwege buurt en schuldsanering.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:31 schreef Allures het volgende:
Je baseert je vermoeden dus puur op het feit dat hij jou serieus nam toen je zei dat je geen honger had?
Ja dat is wel een heel heel sterke aanwijzing dit
En dan nog? Wat als ie minder geld heeft? Is dat een probleem?
Delen is niet "jij hebt de pizza van 7 euro genomen met een cola van 1,50, en ik heb de pizza van 8,50 met een fanta van 1,50, dus dan moet jij 8,50 betalen en ik 10 euro. Hoe doen we het met de fooi? Allebei 50 cent?"quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:30 schreef Sofia2019 het volgende:
Delen ga ik niet doen..dan betaal ik wel gewoon de rekening. Maar ga niet uitrekenen wie wat genomen heeft
Het komt op mij over alsof ze zelf niet zozeer geld heeft maar blijkbaar vriendjes heeft gehad die dat wel hadden.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is belangrijk als je wat oppervlakkig bent, en dat eigenlijk niet echt wil toegeven maar stiekem, diep van binnen, het daarom wel wil afkappen.
Als wij dat zouden gaan doen begrepen jullie er ook niets van...quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dit. Als je honger hebt of uberhaupt iets wil moet je niet nee zeggen als je ja bedoelt. Dat snappen mannen niet
Zo’n nare gewoontequote:Op woensdag 26 juni 2019 18:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Delen is niet "jij hebt de pizza van 7 euro genomen met een cola van 1,50, en ik heb de pizza van 8,50 met een fanta van 1,50, dus dan moet jij 8,50 betalen en ik 10 euro. Hoe doen we het met de fooi? Allebei 50 cent?"
Delen is totale rekening / 2
Precies. Ik begin wel steeds meer te begrijpen hoe cryptisch ik kan zijn dus ben ik maar direct geworden.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als wij dat zouden gaan doen begrepen jullie er ook niets van...
Weer wat geleerd!quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Delen is niet "jij hebt de pizza van 7 euro genomen met een cola van 1,50, en ik heb de pizza van 8,50 met een fanta van 1,50, dus dan moet jij 8,50 betalen en ik 10 euro. Hoe doen we het met de fooi? Allebei 50 cent?"
Delen is totale rekening / 2
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:38 schreef Sofia2019 het volgende:
Is het een probleem als hij minder geld heeft? Uhm ja, niet omdat ik oppervlakkig ben maar wel voor de volgende redenen
- wat als wij een relatie krijgen en willen samenwonen ?
- hoe zit dat met vakanties? Wat als ik een 5 sterren resort kan betalen en hij niet? Moet ik dan niet op vakantie gaan, voor hem betalen of genoegen nemen met wat hij wel kan betalen ?
In feite zou ik dus ( indien het serieus zou worden) me gaan moeten aanpassen aan een mindere levensstijl ?
Nou, als dat waar is heeft ze dus altijd het geld uitgegeven van de ander, wat het dan nog een graadje erger maakt dan je éigen geld uitgeven, maar ik weet niet of die observatie klopt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof ze zelf niet zozeer geld heeft maar blijkbaar vriendjes heeft gehad die dat wel hadden.
En ook gedaan?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:30 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik heb bedankt en gezegd dat ik de volgende keer betaal.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Precies. Ik begin wel steeds meer te begrijpen hoe cryptisch ik kan zijn dus ben ik maar direct geworden.
Klopt. En het is aan jou om te beslissen of je dat voor hem over hebt. Als het antwoord op die vraag Nee is, kap het dan z.s.m. af, dan hou je hem niet aan het lijntje en kan hij op- zoek naar iemand die hem wél genoeg waardeert.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:38 schreef Sofia2019 het volgende:
Is het een probleem als hij minder geld heeft? Uhm ja, niet omdat ik oppervlakkig ben maar wel voor de volgende redenen
- hoe zit dat met vakanties? Wat als ik een 5 sterren resort kan betalen en hij niet? Moet ik dan niet op vakantie gaan, voor hem betalen of genoegen nemen met wat hij wel kan betalen ?
In feite zou ik dus ( indien het serieus zou worden) me gaan moeten aanpassen aan een mindere levensstijl ?
Als je levensstijl absoluut belangrijker is dan de persoon waar je mee bent, dan is die persoon dus niet dé persoon voor je, en sorry dat ik het zeg, maar als je je levensstijl plaatst boven de persoon waar je mee samen bent, dan ís dat oppervlakkig.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:38 schreef Sofia2019 het volgende:
Jij weet nu al dat het niet gaat lukken gelet op deze post.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:38 schreef Sofia2019 het volgende:
Als je samen zijn met hem als mindere levensstijl ziet.. zou ik even verder kijken..quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:38 schreef Sofia2019 het volgende:
Maar je aanpassen aan een betere levensstijl is niet verkeerd?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:38 schreef Sofia2019 het volgende:
Als dat voor jou een dealbreaker is, dan is dat gewoon zo. Ik ga ook niet op de camping zitten en kan ook een luxepaard zijn, maar hoeveel sterren iets heeft maakt me dan weer niet uit.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:38 schreef Sofia2019 het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien heeft ze over de dure restaurants wel eerst lopen opscheppen en durfde hij haar niet mee te nemen naar een normaal restaurant
je kunt of je levensstijl aanpassen of voor hem betalenquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:38 schreef Sofia2019 het volgende:
Oef. Scherp.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:44 schreef Allures het volgende:
[..]
je kunt of je levensstijl aanpassen of voor hem betalen
Allebei prima opties
Maar het klinkt een beetje alsof je het zelf ook allemaal niet met kruiwagens naar binnen haalt en vooral van anderen verwacht dat ze jou op sleeptouw nemen
Mensen veranderen, als ik alleen naar mij zelf kijkt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:38 schreef Sofia2019 het volgende:
Mijn levensstijl is best belangrijk inderdaad. Ik hou van reizen en genieten van het leven, als een toekomstige partner niet kan reizen ivm financiële nood dan belemmert hij mij.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je levensstijl absoluut belangrijker is dan de persoon waar je mee bent, dan is die persoon dus niet dé persoon voor je, en sorry dat ik het zeg, maar als je je levensstijl plaatst boven de persoon waar je mee samen bent, dan ís dat oppervlakkig.
"ik zou het wel zien zitten met je, maar jij kunt maar 4 sterren betalen terwijl ik 5 sterren kan betalen en ik wil het niet betalen voor je en ik vind die 4 sterren niet goed genoeg want ik ben 5 gewend dus sorry, wij kunnen niet samen zijn".
Ja.
Oppervlakkig.
Heks bedoel je..quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:44 schreef Anneloos het volgende:
Ik ga ook niet op de camping zitten en kan ook een luxepaard zijn,
Het kan alleen leuk zijn als het (veel) geld kost?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:46 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Mijn levensstijl is best belangrijk inderdaad. Ik hou van reizen en genieten van het leven, als een toekomstige partner niet kan reizen ivm financiële nood dan belemmert hij mij.
Ik zie niet wat er verkeerd aan is om iemand te willen die op dezelfde golflengte zit en zelfde dingen kan betalen. Anders kan ik nooit meer iets leuks doen omdat hij een fout in zijn leven heeft gemaakt en ik daar dan ook voor gestraft moet worden.
En ik kan het dus pas afkappen als ik weet hoe het zit. Lijkt me beetje raar om uit het niks naar zijn financiële situatie te vragen.
En ik ben geen troll. Het is echt gebeurd
Ja, je kunt het inkleden hoe je wil, maar wat ik lees is dat jij een vergelijking trekt met je ex die meer dan genoeg geld had, en dat heeft deze man niet, en jij hebt geen zin om aan de kant te staan waar jij meer geld hebt, omdat je dan het idee hebt dat er van je wordt verwacht dat jij degene bent die geld moet 'bijleggen zeg maar.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:46 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Mijn levensstijl is best belangrijk inderdaad. Ik hou van reizen en genieten van het leven, als een toekomstige partner niet kan reizen ivm financiële nood dan belemmert hij mij.
Ik zie niet wat er verkeerd aan is om iemand te willen die op dezelfde golflengte zit en zelfde dingen kan betalen. Anders kan ik nooit meer iets leuks doen omdat hij een fout in zijn leven heeft gemaakt en ik daar dan ook voor gestraft moet worden.
En ik kan het dus pas afkappen als ik weet hoe het zit. Lijkt me beetje raar om uit het niks naar zijn financiële situatie te vragen.
Wat doet ie voor werk.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:46 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Je gaat er toch al vanuit dat zijn financiele situatie niet van jouw level is? Dus dan is het toch al klaar?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:46 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Ik snap dat je probeert te weerleggen dat je oppervlakkig bent, maar deze post bevestigt die gedachte alleen maar, dat is wel knapquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:38 schreef Sofia2019 het volgende:
Wat een onzin kraam jij uit zegquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:46 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Anders kan ik nooit meer iets leuks doen omdat hij een fout in zijn leven heeft gemaakt en ik daar dan ook voor gestraft moet worden.
Het is ook niet erg als jij dat wil.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:46 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik heb liever een stinkend rijke zeer vrijgevige vrouw..quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Begrijp overigens wel dat mensen een voorkeur hebben voor iemand die ongeveer gelijke financien heeft.
Dat kan ja, en als jij het niet zou kunnen dan kan ik het.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:56 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Dat zeg ik liever niet in verband met herkenning. Kan ik het nog wijzigen zometeen ?
quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:38 schreef Sofia2019 het volgende:
Dus...quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:03 schreef Sofia2019 het volgende:
Ja, ik heb nog nooit een camping experiences gehad. Doe mij maar glamping. Ga ook niet de hele tijd in zo’n hotel zittenquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:47 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Heks bedoel je..![]()
Niets beters dan een krakkemikkige camping aan het strand..
Tragische mensen in hun allin resort tussen de hekken en dan pronken over dat ze in dat land zijn geweest..
Brrrrr Het is UIT JA
Klinkt wel alsof hij niet met geld om kan gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:30 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Eerste date stelde ik dat 2x voor, zijn reactie “ dat hoeft niet, ik ben ouderwets”.
2e date betaalde hij ook de drankjes. Ik heb bedankt en gezegd dat ik de volgende keer betaal. Delen ga ik niet doen..dan betaal ik wel gewoon de rekening. Maar ga niet uitrekenen wie wat genomen heeft
Lekker aannames maken.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:07 schreef Fer het volgende:
[..]
Klinkt wel alsof hij niet met geld om kan gaan.
Ik kan mij volledig vinden in deze post.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap dat je probeert te weerleggen dat je oppervlakkig bent, maar deze post bevestigt die gedachte alleen maar, dat is wel knap![]()
Het is voor ons allemaal vrij duidelijk dat je hem niet goed genoeg vind omdat hij wat minder breed zit. Dat wil je, zoals velen voor mij al hebben gezegd, alleen niet toegeven, omdat je dan (aan jezelf) moet toegeven dat je oppervlakkig in elkaar steekt.
Als het echt geen probleem was geweest, en als je niet oppervlakkig geweest was dan had je dit hele topic niet hoeven te openen.
Geld zegt niet alles. Het is handig hoor, maar leuke mannen liggen niet voor het oprapen. En van wat ik lees heb je een goeie gevonden. Hij heeft geleerd van zijn periode in de schuldsanering, hij bied je eten aan (wat je weigert, om dat vervolgens te gebruiken om hem hier af te kraken), hij betaalt het drinken en alles.
Verder krijg ik echt grote golddigger feelings bij jou. Kan best dat je zelf geld hebt, maar dan zou het al helemaal niet uit hoeven te maken dat hij wat minder verdiend; je zou het immers (de leuke dingen) zelf alsnog kunnen betalen. Maar nee, je wil dat anderen voor je betalen. Ga je schamen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |