MEEEEEGA Kut. Sterkte.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had vanmiddag vrij willen nemen maar mag opdraven in een escalatie-meeting. Wat een feest al de hele middag.
26 graden is niet koudquote:
Ik zie het nu jaquote:
Whut?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zie het nu jaBij ons is het nog geen 20 graden
Groningenquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut?Waar zit jij in godesnaam?
Hier morgen ff wat koeler (25) maar dan weer door naar de 34 dit weekend.
Jezus. IJsland is nog warmer!quote:
Verkapte ik-had-seks post.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik had dus gister seks met 33 graden ............ da wilde dus ok nie hebbe nie he! De tering.....
Ik ook, was hier minstens zo warm, niet aanstellen en doorgaan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik had dus gister seks met 33 graden ............ da wilde dus ok nie hebbe nie he! De tering.....
quote:
Ik wil ook weer wat goeie seksquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verkapte ik-had-seks post.
En t was godjoekels goeie ook
Ik zeg toch ook niet dat we gestopt waren?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook, was hier minstens zo warm, niet aanstellen en doorgaan.
Blijkbaar vond hij t ook goed, want hij wilde vanavond weer.quote:
Ja hoort erbij. Maar was dus weer een verkapte 'ik had gisteren seks post' ? Excuusquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat we gestopt waren?
Mara er liepen wel serieus hele stralen zweet van 'm af.
Nou dat niet, maar ik vind echt een niagara van iemands lijf af dan weer niet heel erg prettig op zich.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:24 schreef gcjoel het volgende:
Vieze zweet seks![]()
seks hoort schoon en netjes.
Nou dat, EN een hitte klacht!quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja hoort erbij. Maar was dus weer een verkapte 'ik had gisteren seks post' ? Excuus
Nah, ik vind het 1000x beter als ik iemand ook leuk vind. Anders voel ik me raar en ongemakkelijk en kan ik er niet van genieten. Ik wacht geduldig af tot ik weer tegen iemand aanloopquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijkbaar vond hij t ook goed, want hij wilde vanavond weer.
Maar ja, BBQ gaat voor. (Dus wordt t morgen)
Hij is bi. Zal ik m langssturen?
O wacht. Groningen.
O, ik heb dat exact andersom.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah, ik vind het 1000x beter als ik iemand ook leuk vind. Anders voel ik me raar en ongemakkelijk en kan ik er niet van genieten. Ik wacht geduldig af tot ik weer tegen iemand aanloop
Zweet gaat te ver, maar klodders lauwe kwark niet? Wat ben jij nou voor een wijf?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar ik vind echt een niagara van iemands lijf af dan weer niet heel erg prettig op zich.
Bedoel, krijg wel eens druppels in t oog, maar niet zweet! (al doet zweet wel minder zeer....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |