twitter:AstanaTeam twitterde op zondag 30-06-2019 om 09:57:31Our @AlexeyLutsenko3 defends his white Kazakhstan national champion jersey winning 162 km-long road race! Another #AstanaProTeam rider Dmitriy Gruzdev was second! Congratulations, guys! Great job! https://t.co/wZ2Hmkg3d0 reageer retweet
Ineos maar met vier man, dat gaat toch nergens over. 135 wordt nationaal kampioen.quote:
twitter:roompot_charles twitterde op zondag 30-06-2019 om 11:45:30🇧🇪 #BKGentMeanwhile in #Gent. Impromptu photo booth 📸👇😂#ROC @bkgent2019 https://t.co/sokCg31fRJ
reageer retweet
Doe dit maar niet.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Total : Burgaudeau, Ourselin, Tulik, Quémeneur
G-FDJ: Gaudu, Madouas, Sarreau, Seigle, B.Thomas, Vincent
AG2R: Bidard, Bouchard, Godon, Gougeard, Latour, Jaurégui
Cofidis: Lemoine, Morin, Périchon, Simon, Touze
Wanty: G.Martin, Doubey
Vital: Gautier, Mottier, Pacher, Rolland,
Roubaix: Antomarchi, Idjouadiene
Arkéa: Barguil, Hardy, Jarrier, Ledanois, Moinard, Vachon
Delko: Rochas
Auber: Hurel
Ik wil toch even kwijt dat het werkelijk nergens op slaat dat de MotoGP op NOS én Eurosport wordt uitgezonden. Leuk dat het in zo'n kneuzige mediawet staat, maar motorrijden is simpelweg geen sport.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Spanje is live op de PLAYER. @:el-stinho
Hier ben ik het volledig mee eens Stijn!quote:Op zondag 30 juni 2019 12:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil toch even kwijt dat het werkelijk nergens op slaat dat de MotoGP op NOS én Eurosport wordt uitgezonden. Leuk dat het in zo'n kneuzige mediawet staat, maar motorrijden is simpelweg geen sport.
Het is ook gewoon op Youtube hoor.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wil toch even kwijt dat het werkelijk nergens op slaat dat de MotoGP op NOS én Eurosport wordt uitgezonden. Leuk dat het in zo'n kneuzige mediawet staat, maar motorrijden is simpelweg geen sport.
Fijn dat jij wel aan de juiste informatievoorziening doet, ouwe reus.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is ook gewoon op Youtube hoor.
quote:Op zondag 30 juni 2019 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fijn dat jij wel aan de juiste informatievoorziening doet, ouwe reus.
Ondertussen liggen er meer op de grond dan dat er racenquote:Op zondag 30 juni 2019 12:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb 'm net te pakken, ja. Wist niet dat LaLigaSports dit uitzendt.quote:
Zo'n beetje alle sportfederaties zijn aangesloten bij LaLigaSports, zo ook RFEC.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb 'm net te pakken, ja. Wist niet dat LaLigaSports dit uitzendt.
motorsportquote:Op zondag 30 juni 2019 12:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Natte Wind doet altijd de vrouwen. Volgens mijn gids straks gewoon Miesjel en Josequote:Op zondag 30 juni 2019 13:00 schreef Szura het volgende:
Hoorde ik daar nou natte wind op Sporza? Hoop toch dat er bij de mannen straks andere commentatoren zitten?
Mooiquote:Op zondag 30 juni 2019 13:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Natte Wind doet altijd de vrouwen. Volgens mijn gids straks gewoon Miesjel en Jose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |