Dan is Ian dus in zeven dagen tijd nationaal kampioen geworden bij zowel de beloften als de profs. En broeflief Michael werd uiteraard kleurenblind gefietst door Quinn Simmons.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:RichardPlugge twitterde op donderdag 27-06-2019 om 21:33:36O, so close! @:NPowless 2nd in TT nationals in the US! Podium for @:JumboVismaRoad. @:iankgarrison wins, congrats! reageer retweet
Wat is hij allemaal aan het doen deze weken? Cali ruk, Zwitserland ruk, dit ruk.quote:36 MCNULTY, Brandon Rally UHC Cycling 7:46
Ziek geworden na Sicilië, maar je zou zeggen dat hij daar ondertussen geen last meer van mag hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is hij allemaal aan het doen deze weken? Cali ruk, Zwitserland ruk, dit ruk.
Moet hij weten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Gustav Wang uit 2003 is Deens kampioen bij de junioren.
Nieuwe Bjerg is al daar. Meer dan twee jaar jonger dan een Wandahl. Officieel is hij nog niet eens een junior.quote:
Jij en Columbiafan zijn de enige twee op deze planeet die een reet geven om minderjarige tijdrijders.quote:
Maar nu insinueer je weer dat die man pedofiel is.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij en Columbiafan zijn de enige twee op deze planeet die een reet geven om minderjarige tijdrijders.
De Columbiafan hypes zitten er doorgaans boenk op, dus wat dat betreft ben ik blij dat te horen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij en Columbiafan zijn de enige twee op deze planeet die een reet geven om minderjarige tijdrijders.
Efebofiel!quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar nu insinueer je weer dat die man pedofiel is.
Silvio heeft het begrip mooie jongen iets te letterlijk genomen though.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Columbiafan hypes zitten er doorgaans boenk op, dus wat dat betreft ben ik blij dat te horen.
Als je nu ook al de nieuwelingen gaat volgen begint het wel te ontsporen hoor. Voor je het weet sta je ergens in een ziekenhuis de pasgeborenen te scouten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Columbiafan hypes zitten er doorgaans boenk op, dus wat dat betreft ben ik blij dat te horen.
Dan kan ik in mijn bio zetten dat ik de ontdekker ben van Rogla, daar doe ik het voor.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je nu ook al de nieuwelingen gaat volgen begint het wel te ontsporen hoor. Voor je het weet sta je ergens in een ziekenhuis de pasgeborenen te scouten.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Silvio heeft het begrip mooie jongen iets te letterlijk genomen though.
Jij bent dan weer de ontdekker van Contreras, dat is ook niet mis.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan kan ik in mijn bio zetten dat ik de ontdekker ben van Rogla, daar doe ik het voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:59 schreef showtimer het volgende:
Hij zit in het archief @:KoffieplanterGeen mooie jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Niet de officiële profielen, maar de goden van la flamme rouge hebben voor ieder NK wat in elkaar gedraaid.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:13 schreef Mykonos het volgende:
Waar kun je in godsnaam de profielen van de wegwedstrijden van alle NK's vinden?
Dat zocht ik, thanks! Heb ik iig nog de illusie dat ik m'n pooltjes invul op basis van enige research.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet de officiële profielen, maar de goden van la flamme rouge hebben voor ieder NK wat in elkaar gedraaid.
https://www.la-flamme-rouge.eu/
Blijft ingewikkeld. Ik zie vooral in Frankrijk en Italië van die flopparcoursen waar je moet gaan schipperen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:22 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dat zocht ik, thanks! Heb ik iig nog de illusie dat ik m'n pooltjes invul op basis van enige research.
Ik ben altijd heel slecht in het beoordelen van zo'n parkoers maar allemaal sprinters opstellen in Italie is dus niet zo slim?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijft ingewikkeld. Ik zie vooral in Frankrijk en Italië van die flopparcoursen waar je moet gaan schipperen.
In België vonden ze het een goed idee om met kasseien te beginnen en daarna helemaal niets meer. Lijkt op een Tourrit.
Is in nationale kampioenschappen überhaupt zelden een goed plan, tenzij het echt geen meter bergop is. Je hebt vaak te maken met een, twee of drielingen die onmogelijk zo'n koers kunnen controleren als de grote jongens wel een paar van de juiste poppetjes mee voorin hebben wat meer dan eens het geval is.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel slecht in het beoordelen van zo'n parkoers maar allemaal sprinters opstellen in Italie is dus niet zo slim?
Je zou zeggen dat de pure sprinters er niets te zoeken hebben, maar zekerheid heb je nooit. Vorig jaar werd Viviani kampioen op een parcours dat eigenlijk te zwaar voor hem zou moeten zijn. Die mag je dan weer niet negeren.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel slecht in het beoordelen van zo'n parkoers maar allemaal sprinters opstellen in Italie is dus niet zo slim?
Ik fluister de naam van een Portugees.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie dat Rebellin nog geen sterretje heeft. Mijn dark horse is gevonden.
Rinaldo werd 84e in Abimota, hij is nog niet in bloedvorm.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik fluister de naam van een Portugees.
Twee jaar geleden op een haar na Italiaans kampioen, dat zou echt een van de absolute hoogtepunten van dit decennium zijn geweest.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rinaldo werd 84e in Abimota, hij is nog niet in bloedvorm.
Ja, dat had ik wel in mijn achterhoofd ja. Bedankt jongens.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is in nationale kampioenschappen überhaupt zelden een goed plan, tenzij het echt geen meter bergop is. Je hebt vaak te maken met een, twee of drielingen die onmogelijk zo'n koers kunnen controleren als de grote jongens wel een paar van de juiste poppetjes mee voorin hebben wat meer dan eens het geval is.
Zeer opvallend zijn ook wel the likes op elke foto van een zekere lennardkaemna.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Silvio heeft het begrip mooie jongen iets te letterlijk genomen though.
Hij doet me denken aan een Vlaams TV-figuur.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat besluit dient te Gent gemaakt te worden. @:columbiafan
Zeg eens?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan een Vlaams TV-figuur.
Hij doet me een beetje denken aan zo'n kerel van De Ideale Wereld. En als Columbiafan iemand anders in gedachten had heb ik in ieder geval wel weer gelachen om dit filmpje.quote:
Het is inderdaad Thomas Huyghe die ik in gedachten had.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij doet me een beetje denken aan zo'n kerel van De Ideale Wereld. En als Columbiafan iemand anders in gedachten had heb ik in ieder geval wel weer gelachen om dit filmpje.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het is inderdaad Thomas Huyghe die ik in gedachten had.
Dat zou teveel eer zijn, zonder Iran en Pujol laat ik Japan links liggen. Ik ben al trots als ontdekker van geweldenaar Rijm.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent dan weer de ontdekker van Contreras, dat is ook niet mis.
Zodra Chris Harper een contract tekent bij Dimension Data kan Mani mooi in z'n bio zetten dat hij de ontdekker is van de Koning van Mt. Fuji.
Kwiat niet eens podiumtwitter:CCCProTeam twitterde op vrijdag 28-06-2019 om 16:47:531. Bodnar 2. Gradek 3. Białobłocki https://t.co/u52njxcCRc reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |