Of gewoon een verstandige jongen die op tijd hulp heeft gevraagd.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:11 schreef Gizmogirl28 het volgende: Merel over dat hij nog maar 19 is en nu al in een kliniek heeft gezeten, dat is wel erg jong. Nou idd dat vind ik ook wel.
Wat voor Ger, die heeft aan 1 gat niet genoegquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:14 schreef mazaru het volgende:
De vrouw is een bouwer. Ze wil een buitenkeuken gaan bouwen maar gaat beginnen met een sjoelbak. Ze heeft een zevengatenzaag bij zich
Keukenspeciaal zaak, was managerquote:
Maar is ze Vegan en kan ze nog kinderen baren?quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:14 schreef 5thencounter het volgende:
Mariska 37
7-Gatenzaag mee
De AdjeNeukster, eindelijk
quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor Ger, die heeft aan 1 gat niet genoeg
Dat mag Adje gaan uitzoeken in 4 dagenquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Maar is ze Vegan en kan ze nog kinderen baren?
Commerciële baan iet met keukens ,dingen commercieel op de kaart zetten maar ze kan ook bouwenquote:
Zal Hits denken die is voor mijquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:15 schreef sjampoeh het volgende:
his wil weten of ze niks achter laat, vriend offe![]()
brrr
\Ik heb het gevoel dat ze niet tussen die schorrie morrie past daarquote:
Die jonkies stappen vaak over op heftiger dingen of moeten het heel vaak op een dag eentje nemen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan sommige maar zeggen dat blowen niet verslavend of slecht is
Ik denk dat je je hier nog lelijk in gaat vergissen. Denk wel dat ze TV gaat maken.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
\Ik heb het gevoel dat ze niet tussen die schorrie morrie past daar
tijdbommetje hoor ditquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:18 schreef puzziepie het volgende:
Kijkt al vanaf Uto 1
Zowel streams als tv
[ afbeelding ]
Ik denk dat het gaat botsen met Jessie en Merel als ze zich met de verkoop gaat bemoeien.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel verkeerd antwoord...quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:18 schreef mcspicy het volgende:
Nieuwe: Jammer dat Michael naar huis wil
quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:18 schreef Mumbojumbo het volgende:
Jochie laat zn voorkeur weten...nu weet ik zeker
Die knul heeft nu al zijn eigen glazen ingegooid.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:18 schreef mcspicy het volgende:
Nieuwe: Jammer dat Michael naar huis wil
Denk dat Jessie pro Mariska gaat zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat botsen met Jessie en Merel als ze zich met de verkoop gaat bemoeien.
We gaan het zien, het lijkt me een leuke vrouwquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hier nog lelijk in gaat vergissen. Denk wel dat ze TV gaat maken.
Jup, precies weer de bedoeling ,een braaf mens met "doelen" gaat ook weer nix wordenquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe heet die andere?..quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat Jessie pro Mariska gaat zijn.
Vind het ook we een leuke vrouw. Verfrissend vergeleken met alles wat er binnen is gekomen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, het lijkt me een leuke vrouw
Voor nu wel denk ik maar dat gaat later wel botsen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat Jessie pro Mariska gaat zijn.
Ik vind haar ook een betere keus. Die jongen is 13 in een dozijn en die zitten daar al genoegquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:21 schreef puzziepie het volgende:
Merel:'ze zat de hele tijd naar me te kijken,alsof ze iets wou zeggen .Ik werd er een beetje ongemakkelijk van'
Alleen gegiebelt en een banaanquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:21 schreef sjampoeh het volgende:
merel : weer iemand die wil sporten
heeft ze al gewogen ?
Nee totaal niet...quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:22 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Volgens mij was het aardig cynisch van die flapdrol Jessie
quote:
Ik wacht nog even een paar dagen. Je kan er nog niets van zeggen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:22 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Zooo, dan is dat maar gelijk duidelijk...![]()
Wel dus. Misschien heeft hij geen keus, maar voor nu is dat het wel. Hij is eigenlijk teleurgesteld.quote:
Niveaquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wel dus. Misschien heeft hij geen keus, maar voor nu is dat het wel. Hij is eigenlijk teleurgesteld.
Echt niet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wel dus. Misschien heeft hij geen keus, maar voor nu is dat het wel. Hij is eigenlijk teleurgesteld.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:24 schreef BloesBloes het volgende:
Wijven zijn nu al bang voor haar ....
Verloren zaak.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:24 schreef Mumbojumbo het volgende:
Adje en Jens zijn al bezig het knulletje binnen te hengelen.
Heel verstandig, kijk het ook altijd even aan, want op het eerste oog is het niet echt een weloverwogen mening. Het is dan meer een eerste gevoel, gebaseerd op wat ze zelf zeggen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wacht nog even een paar dagen. Je kan er nog niets van zeggen.
?quote:
Op het gevoel van nu zou ik ook voor haar kiezen. Ik ben die kleuterklas zat.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heel verstandig, kijk het ook altijd even aan, want op het eerste oog is het niet echt een weloverwogen mening. Het is dan meer een eerste gevoel, gebaseerd op wat ze zelf zeggen.
Er is wel een overkill aan sport, dat wel.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel; Word jij ook niet een beetje moe van dat sporten? Ik ben hier gekomen om te sporten spinningles.
Dat toontje ook.
Eens.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op het gevoel van nu zou ik ook voor haar kiezen. Ik ben die kleuterklas zat.
Raar dat het je droom is om daar te gaan helpen en daar je baan voor opzegt......quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mariska.
Mariska 37 jaar uit Haarlem.
Manager geweest. Speciaal voor Utopia baan opgezegd.
Ze is heel commercieel en ze wil de tattooshop gaan helpen om op de kaart te zetten.
Ze is heel handig kan bouwen stuken boren etc.
Ze heeft een 7 graden zaag bij zich set om rondingen te maken en ze wil vandaag een sjoelbak gaan maken.
super sportief doet spininig 5 dagen in de week en houd van koken, ze wil een buitenkeuken gaan bouwen in de toekomst en heeft de technische tekeningen al meegenomen.
Laat familie en vrienden achter. Geen vriend heeft ze geen tijd voor.
Ze wil in Utopia omdat het een grote uitdaging is, het kan commercieler ze wil Utopia op de kaart gaan zetten. En iedereen helpen
Drinkt soms niet elke dag alleen soms in het weekend.
moest gelijk denken aan 'n leverworst....... wilt u 'm heel of in plakkenquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:14 schreef sjampoeh het volgende:
vrouw mag blijven, kan bouwen en wil vandaag een sjoelbak maken![]()
ze wil kil en dil helpen
Ja dat zeker.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er is wel een overkill aan sport, dat wel.
Als je 19 bent , vanaf je 15e verslaafd bent geraakt en een jaar in een afkick kliniek hebt gezeten dan heeft je leven ook een tijd stilgestaan. Daarbij: hij is nog haske jong ,Ik zie qua blaaskakerij wel een overeenkomst met Mylenequote:Op woensdag 26 juni 2019 12:21 schreef spapaars het volgende:
Mitchel is een blaaskaak, dat is wel meteen duidelijk.
Het is een droom blijkbaar, ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat het je droom is om daar te gaan helpen en daar je baan voor opzegt......
Kweet niet, een alleskunner gaat daar zitten.....
Ik in eerste instantie ook, maar ik kijk het liever nog even aan. Los van de kleuterklas, het moet wat zijn. Het is mij nu eigenlijk nog om het even, wie er blijft.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op het gevoel van nu zou ik ook voor haar kiezen. Ik ben die kleuterklas zat.
De volgende nieuwe lichting komt met zijn moeder binnen en een priveleraar zodat ze geen schooldag missenquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je 19 bent , vanaf je 15e verslaafd bent geraakt en een jaar in een afkick kliniek hebt gezeten dan heeft je leven ook een tijd stilgestaan. Daarbij: hij is nog haske jong ,Ik zie qua blaaskakerij wel een overeenkomst met Mylene
Zoals de waard is ...quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:22 schreef Flow3r het volgende:
Het voelt niet goed voor merel, er zit iets achter, en zeker bij haar
quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er is wel een overkill aan sport Jessie, dat wel.
Nou hoeft niet, mijn positie doet er totaal niet toe en ook ik heb zoiets een beetje te perfect.......quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Middag!
Zo zo, toch niet verwacht dit. De aspirant visumhouders.
Merel denkt als er iets achter zit.
Ik denk dat ze onder de indruk is van die vrouw, omdat haar positie ondergraven kan worden.
Hoezo is dat bullshit?quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:12 schreef 5thencounter het volgende:
Blaaskaakje, 4 jaar blowen moeten "afkicken" is zoiezo al BS
Luister je wel wat ze zei. Ze ziet haar juist wel zitten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:26 schreef mcspicy het volgende:
Merel ziet Jessie al met Mariska op de boot
Die jongen kwam juist met het verhaal van sportlessen gaan geven is hij ook voor geslaagd zei hij.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:26 schreef PTLe het volgende:
Ahhh grut , Merel over sporten , die gaat denk ik niet voor haar .....
Dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Ze komt er op zeker in, je gaat niet je baan opgeven zonder dat je weet of je wel mag blijven of niet. Ze is een Febo talentje in de dop en dus hun keuze...Dat jochie gaat zijn vriendin missen en wil daar net als Maikel niet zijn....
Ook best sneuquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:24 schreef Mumbojumbo het volgende:
Adje en Jens zijn al bezig het knulletje binnen te hengelen.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Luister je wel wat ze zei. Ze ziet haar juist wel zitten.
Heeft ze helemaal niks van gezegd! Ze weet het nog niet zei ze net!!!!!quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Luister je wel wat ze zei. Ze ziet haar juist wel zitten.
Ze zijn een stief halfuurtje binnen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:30 schreef mazaru het volgende:
[..]Jessie, Merel, frannie en Gerrit gaan op zeker op haar stemmen om te blijven. Dat jongetje heeft al laten doorschemeren dat hij Gerrit gaat wegstemmen als Maikel toch wil blijven.
Die ziet vrouwen echt als broedmachines zeg.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
Hoorde Adriaan al een rare reden noemen om die jongen te houden.
Hij is jong heeft meer tijd. Ze gaan dr vanuit dat ze nog moet/wil baren?
Heb je niet goed naar zijn gezicht gekeken toen het allemaal gebeurde. Zijn toekomst hangt er vanaf.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
De volgende nieuwe lichting komt met zijn moeder binnen en een priveleraar zodat ze geen schooldag missen
Beetje dom ook van dat kindquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze zijn een stief halfuurtje binnen.
Ze zegt nu ook tegen shelley dat ze er veel aan kunnen hebben aan mariskaquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:30 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Heeft ze helemaal niks van gezegd! Ze weet het nog niet zei ze net!!!!!
hiske moest een beetje lachen van binnen zei, die gaat de hele boel op stelten zetten denkt zequote:Op woensdag 26 juni 2019 12:31 schreef PTLe het volgende:
Ik heb het gevoel dat Hiske haar al niet erg moet
Als hij iets anders bedoelde qua tijd is het helemaal raar. Hij heeft meer tijdquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die ziet vrouwen echt als broedmachines zeg.
ik ben die rooie zo zat hequote:Op woensdag 26 juni 2019 12:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Hiske vindt 'die jongen' een hele interessante jongen.
Met andere woorden His ziet ook een gevaar in Mariskaquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hiske moest een beetje lachen van binnen zei, die gaat de hele boel op stelten zetten denkt ze
Glaasje wijn of 2 per dag is zo beroerd nog niet. 1 krat bier per dag is al een heel ander verhaal. Maar het wil er maar niet in hèquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan sommige maar zeggen dat blowen niet verslavend of slecht is
Zij gaat voor reuring zorgen op een beter niveau dan de andere inwoners, maar wacht toch nog even.quote:
Ik ben ze bijna allemaal zat.quote:
Ik denk dat Jessie alleen maar blij zal als er iemand met verstand binnen komtquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:32 schreef puzziepie het volgende:
His vindt het rete interessant want ze gaat eigenlijk straks een beetje op de stoel van Jessie zitten ,...rete interessant dus
Die ziet weer een 'nieuw schaartje'.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:33 schreef sjampoeh het volgende:
his analyseert de hele boel alweer kapot
Mag ik weer niet schrijven wat ik denk? Wat denk jij?quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles in het negatieve van mensen draaien he. En heel knap dat gedachten lezen van een beelscherm
Juist wel geloof ik, maar inderdaad gaat ze Jessie nog een lesje leren en komt tussen Jessie en Merel te staan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hiske moest een beetje lachen van binnen zei, die gaat de hele boel op stelten zetten denkt ze
Natuurlijk wel , leef je uitquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mag ik weer niet schrijven wat ik denk? Wat denk jij?
Geen idee wie je bedoelt maar Ik vind Merel een vals wijf met smerige naaistrekenquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:33 schreef mcspicy het volgende:
Mag je hier tegenwoordig ook al niet meer wat over het vrouwtje van het baasje typen?
quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelt maar Ik vind Merel een vals wijf met smerige naaistreken
Exact. De bewoners projecteren hun eigen kronkels.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:35 schreef chufi het volgende:
Die 2 zijn nog geen 30 minuten binnen ... en er wordt nu al gespeculeerd over wie er moet blijven ..
Ze hebben nog niets gedaan of laten zien ..
hulde huldequote:Op woensdag 26 juni 2019 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelt maar Ik vind Merel een vals wijf met smerige naaistreken
De jaloersheid en de kift viert weer hoogtij, Febo beslist dat Mariska mag blijven.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:36 schreef sjampoeh het volgende:
al die wijven teleurgesteld dat er geen echte kerels binnen zijn gekomen
quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist het leuke op een forum.quote:
Tijd om te vertrekken voor dat mens.Zomerseizoen komt eraan.Kan ze nog net op tijd naar haar camping om daar de mensen te animerenquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hiske werd tegengesproken.
Hiske beweerde dat Mariska alles al van te voren had bedacht en ook dat ze bij A3 had geslapen.
Shelly; Nee dat bood A3 zelf aan omdat ze om 6 uur opstaat en niet hoopt dat ze mensen wakker gaat maken.
Heh heh daar stond Hiske met de muil vol tanden.
en dat is de bedoeling ook lijkt mequote:Op woensdag 26 juni 2019 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist het leuke op een forum.
die moet je eruit schoppenquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:38 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Tijd om te vertrekken voor dat mens.Zomerseizoen komt eraan.Kan ze nog net op tijd naar haar camping om daar de mensen te animeren![]()
![]()
![]()
Onze reisleider gaat maar werken om zijn borg weer terug te verdienen. Dááág Greet.quote:
2 vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Onze reisleider gaat maar werken om zijn borg weer terug te verdienen. Dááág Greet.
Nopequote:Op woensdag 26 juni 2019 12:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Glaasje wijn of 2 per dag is zo beroerd nog niet. 1 krat bier per dag is al een heel ander verhaal. Maar het wil er maar niet in hè
Nee fout.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel maar dan wel wat er op de streams is te zien.
Dan druk je je nog vriendelijk uit.quote:
Oei 'n concurrent voor Brandalquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:40 schreef sjampoeh het volgende:
Alles over Mitchell
Met zijn net behaalde MBO-diploma sport en recreatie op zak, is de 19-jarige Mitchell klaar om het Utopia-avontuur aan te gaan. Deze fanatieke sporter kwam op zijn vijftiende in aanraking met wiet. Mede door zijn warme en hechte band met zijn familie is hij uit dit diepe dal geklommen en hij wil nu een voorbeeld zijn voor de jeugd.
Zijn doel in Utopia is om voorlichting te geven over de gevaren van softdrugs. Niet met een saai betoog, maar via de muziek wil hij zijn verhaal delen. Mitchell zijn grote droom is om zijn eigen rapteksten te schrijven en rapper te worden en als hij daarmee jongeren kan helpen is zijn missie geslaagd. Hij ziet het beloofde land als het perfecte decor om zijn aankomende hit en videoclip op te nemen.
Mitchell wil de jeugd in beweging brengen. Als het niet met zijn muziek is, dan wel met zijn bootcamps die hij iedere week gaat organiseren. De inmiddels afgekickte student brengt een flinke dosis energie en verantwoordelijkheid mee als hij door de poort van Utopia loopt.
Ken 't, soort comazuipen en dan zeggen dat alcohol puur vergif isquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nope![]()
Plus dat dat knulletje nog maar 19 jaar is , vaak zie je juist bij die groep jongens dat ze problemen krijgen omdat ze zichzelf niet goed kennen, vaak ook blowen om out te gaan , hun grenzen niet kennen en daar dus compleet overheen gaan
Dat gevoel heb ik ook.....jammer dat er geen twee mogen blijven.....jongen vind ik ook wel leuk.....maar op het verkeerde moment.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:40 schreef DKUp het volgende:
Mariska komt over alsof ze helemaal gestuurd is vanuit Talpa zoals HAHAHAHAHAIKE
Zeker weten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:47 schreef sjampoeh het volgende:
oh jessie voelt een bedreiging geloof ik
quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Voelt Jessie zich een beetje bedreigd door Mariska?
De onzekere act om een piemel binnen te halen. Met Mariska kan ze niks.quote:
kil en dil helpenquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:49 schreef DKUp het volgende:
Die jongen kunnen ze manipuleren en die vrouw gaat opdrachtjes uitvoeren vanuit Talpa.
Daar had ik nog niet bij stil gestaanquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De onzekere act om een piemel binnen te halen. Met Mariska kan ze niks.
Dat denk ik ook, en hopelijk wat meer volwassenheid erbij in de groepquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:38 schreef freaky40 het volgende:
De verhouding oud en jong moet meer in balans komen, dat lukt nu aardig met Mariska erbij.
op commercieel gebied, zei ze, en op die leeftijd is een midlifecrisis niet vreemd, verder willen kijken enzo, wat wil ik van het leven, zou kunnenquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
ze kan niks meer leren, ze is helemaal top
waarom zit ze dan niet op de bahama's in een villa blabla
Jemig wat heeft die dan voor oudbolligs aan, ook weer nieuw?quote:
Kan leuk wordenquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Middag!
Zo zo, toch niet verwacht dit. De aspirant visumhouders.
Merel denkt als er iets achter zit.
Ik denk dat ze onder de indruk is van die vrouw, omdat haar positie ondergraven kan worden.
ik quote jessiequote:Op woensdag 26 juni 2019 12:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
op commercieel gebied, zei ze, en op die leeftijd is een midlifecrisis niet vreemd, verder willen kijken enzo, wat wil ik van het leven, zou kunnen
wat een ellendequote:Op woensdag 26 juni 2019 12:51 schreef DKUp het volgende:
Zeven mannen en acht vrouwen nu.
Als zij blijft zes mannen en negen vrouwen
Misschien heeft ze wel een villa en kan ze ieder weggetje in de bahama's wel dromen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
ze kan niks meer leren, ze is helemaal top
waarom zit ze dan niet op de bahama's in een villa blabla
dat is het gewoon,ook al is hij homo een piemel is een piemelquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De onzekere act om een piemel binnen te halen. Met Mariska kan ze niks.
waarom zit zakenwonder Jessie nog niet op de Bahama's met zn bitcoins?????????????????????????quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een villa en kan ze ieder weggetje in de bahama's wel dromen.
Ze heeft 4 dagen. Met Tim ging het sneller.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:53 schreef krabje het volgende:
[..]
dat is het gewoon,ook al is hij homo een piemel is een piemel
quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een villa en kan ze ieder weggetje in de bahama's wel dromen.
Vind het voor het eerst juist leuk staan bij haar ipv die korte wijd uitstaande jurkjesquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat heeft die dan voor oudbolligs aan, ook weer nieuw?
Jessie en spiegelen? Daarom kan het nog wel een hele leuke combi worden.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waarom zit zakenwonder Jessie nog niet op de Bahama's met zn bitcoins?????????????????????????
Omdat dat wonder veel te laat is met die dingen kopen, iedere smurf kan die dingen op het moment kopen en dat wordt dan ook veelvuldig gedaan, tot grote vreugde van de echte handelaren en "valutazwijnen"quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
waarom zit zakenwonder Jessie nog niet op de Bahama's met zn bitcoins?????????????????????????
Blijft de vraag waar een 15 jarige voldoende geld vandaan heeft om verslaafd te raken, wiet kopen kan van een vakkevulloontje maar genoeg blijven kopen om verslaafd te raken is een ander verhaalquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je 19 bent , vanaf je 15e verslaafd bent geraakt en een jaar in een afkick kliniek hebt gezeten dan heeft je leven ook een tijd stilgestaan. Daarbij: hij is nog haske jong ,Ik zie qua blaaskakerij wel een overeenkomst met Mylene
Het gaat mij er om wat het met een mens kan doen, net als drank trouwensquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:33 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Glaasje wijn of 2 per dag is zo beroerd nog niet. 1 krat bier per dag is al een heel ander verhaal. Maar het wil er maar niet in hè
Omdat ik niet geloof dat hij er ook maar 1 heeftquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Kweken!quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft de vraag waar een 15 jarige voldoende geld vandaan heeft om verslaafd te raken, wiet kopen kan van een vakkevulloontje maar genoeg blijven kopen om verslaafd te raken is een ander verhaal
Ja hoor je mag er van denken wat je wil, mijn advies zou alleen zijn lees jezelf eens echt in voordat je maar van alles roept (ook al is dat ook niet verboden hoor, maar puur voor jezelf)quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat mij er om wat het met een mens kan doen, net als drank trouwens
Maar waarom verdedig je het zo, ik mag toch het mijn er van denken.
Wat denk je waarom we nu een SL hebben ..quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:59 schreef MMXMMX het volgende:
Hoe snel gaat Franny met die verslaafde naar bed ?
Als een garnaalquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
Mitch is 19
Een jaar afkick kliniek 18
Mbo sport op zak 16
Verslaafd vanaf zijn 15e
Heeft 'ie stoned op de MBO gezeten
quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je waarom we nu een SL hebben ..
Niets is wat het lijkt....quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Daar lijkt het niet op in het gesprek.
Ja echt he... Maar ze kijkt streams en zal wel beter weten mag ik hopenquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit gelijk weer wijs lopen doen, 'ja dat is een 'stukje' marketing naar de kijker toe'....
Hopelijk prikt ze hier doorheen als ze zo slim is dat ze zich voordoet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt he... Maar ze kijkt streams en zal wel beter weten mag ik hopen
Met een paar mooie stekkies in de tuin of op zolder kom je een heel eind.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft de vraag waar een 15 jarige voldoende geld vandaan heeft om verslaafd te raken, wiet kopen kan van een vakkevulloontje maar genoeg blijven kopen om verslaafd te raken is een ander verhaal
Vaak jatten ze het bij elkaar.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verwacht zo dat ie dr wil gaan knufflenquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
gerry sociaal aan het beffen, het druipt er vanaf
cannabis tegen de spierpijn van het sportenquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
Mitch is 19
Een jaar afkick kliniek 18
Mbo sport op zak 16
Verslaafd vanaf zijn 15e
Heeft 'ie stoned op de MBO gezeten
Nooit zoveel voor eigen gebruik dat je binnen 2 j naar een kliniek moetquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met een paar mooie stekkies in de tuin of op zolder kom je een heel eind.
ik kan het gewoon niet aanzien/horen, vreeeeeeeeeeeeeeselijkquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
gerry sociaal aan het beffen, het druipt er vanaf
Hidiho kijker hier. Twee streams lopen prima.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:06 schreef MMXMMX het volgende:
Bij mij werkt alleen stream 1 goed stream 2 is dood en de rest hapert.
Hoe is dat bij jullie ?
Knaapje van 19 komt binnen, verslaafd aan die troep, zegt genoeg toch.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja hoor je mag er van denken wat je wil, mijn advies zou alleen zijn lees jezelf eens echt in voordat je maar van alles roept (ook al is dat ook niet verboden hoor, maar puur voor jezelf)
Stream 2 blijft voortdurend hangen na een aantal minuten/seconden.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:06 schreef MMXMMX het volgende:
Bij mij werkt alleen stream 1 goed stream 2 is dood en de rest hapert.
Hoe is dat bij jullie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |