abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 25 juni 2019 @ 23:44:41 #1
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187609712


Jeroen Pauw gaat in zijn eentje verder nu zijn soulmate Paul Witteman het hazenpad genomen heeft. Paultje houdt namelijk niet zo van nachtbraken en het late tijdstip. Dat komt ook mede door zijn leeftijd. Jeroen Pauw stopt nog lang niet. Die neemt elke dag weer wat vrouwen mee naar huis om de motor bij te tanken.

Het concept van Pauw blijft gewoon hetzelfde. Ouwehoeren over de waan en de urgentie van de dag. Van het geweld in het Midden-Oosten tot het geweld in het Oostblok. Van sport tot de politieke gebeurtenissen. Nu meer met een links kleurtje. Elke werkdag 23:00: Pauw!

Het geile Jeroen Pauw Twitteracount
Ik wil meer weten over Jeroen Pauw
Een koel linkje naar de site















4.gif Op topickapen staat 1 jaar de oven in! 4.gif

Boring filmpje.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_187609717
Dit is kwakzalverij.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 25 juni 2019 @ 23:45:09 #3
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187609720
Versteckt
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 23:45:51 #4
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187609733
Er hat gesagt. Burn uit. Benen wijd. Schnell.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 23:46:16 #5
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187609743
EMDR werkt gewoon heur.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187609750
Ik heb hele slechte verhalen gehoord over dat psytrec
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 25 juni 2019 @ 23:46:56 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187609754
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 23:45 schreef superniger het volgende:
Dit is kwakzalverij.
Nope, het werkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187609772
Waarom staat hij niet als hoofd van psytrec in de beschrijving? Dit riekt naar reclame
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187609784
Lekker krassen, dan win je nog eens wat.
pi_187609790
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 23:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom staat hij niet als hoofd van psytrec in de beschrijving? Dit riekt naar reclame
Eens.
pi_187609820
Oh ook toevallig psytrec uhuh
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 25 juni 2019 @ 23:54:01 #12
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_187609867
Waarom vertel je dit op tv
Haters everywhere but I don't really care.
pi_187609869
Hélène heeft troost nodig zo te zien O+
pi_187609878
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 23:54 schreef matthijst het volgende:
Waarom vertel je dit op tv
Wel respect voor tbh.

En zal hun proces best helpen lijkt me, anderen informeren etc.
pi_187609894
Dame achter Loena, damn.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 23:57:15 #16
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187609909
tot morgen
  dinsdag 25 juni 2019 @ 23:57:40 #17
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187609918
Welterusten :z
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187609922
Tot later mensjes
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 25 juni 2019 @ 23:58:24 #19
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_187609927
:Z
pi_187613663
Die Xander van de Wulp woont ook naast de studio blijkbaar, onbegrijpelijk dat er steeds dezelfde gasten zitten. Zijn er geen vrouwelijke politieke verslaggevers voor de afwisseling?
pi_187613694
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:02 schreef Loekie1 het volgende:
Die Xander van de Wulp woont ook naast de studio blijkbaar, onbegrijpelijk dat er steeds dezelfde gasten zitten. Zijn er geen vrouwelijke politieke verslaggevers voor de afwisseling?
Ja, er was ook altijd een vrouw bij RTL Late Night met Twan.
Ik vond haar niet echt goed eigenlijk.
Bij Twan had je een paar figuren die er bijna elke dag wel zaten
Ze zat er nog veel vaker dan Xander in ieder geval :+
SOONY
  woensdag 26 juni 2019 @ 11:16:35 #22
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_187613826
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:05 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja, er was ook altijd een vrouw bij RTL Late Night met Twan.
Ik vond haar niet echt goed eigenlijk.
Bij Twan had je een paar figuren die er bijna elke dag wel zaten
Ze zat er nog veel vaker dan Xander in ieder geval :+
Bij Twan zat vaak Marloes Lemson, die volgens mij veel meer in huis had dan ze daar kon laten zien. Dan moest ze het over een huis, tuin & keuken-onderwerp met een hoog Hart Van Nederland-gehalte hebben, dat een vage link had met politiek. Best vermakelijk om te zien, maar toch ook zonde van die vrouw.

En bij Hart Van Nederland hebben ze er nog steeds een vast popje voor, ene Charlotte Nijs, maar daarvan heb ik geen idee of er in werkelijkheid meer in zit dan dat luchtige gebabbel. Die lijkt van origine überhaupt geen hele sterke band te hebben met politiek.

Wat een vaag en zweverig gedoe trouwens, die therapie waar het gisteren over ging.

[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 26-06-2019 11:26:15 ]
pi_187614047
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:16 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Bij Twan zat vaak Marloes Lemson, die volgens mij veel meer in huis had dan ze daar kon laten zien. Dan moest ze het over een huis, tuin & keuken-onderwerp met een hoog Hart Van Nederland-gehalte hebben, dat een vage link had met politiek. Best vermakelijk om te zien, maar toch ook zonde van die vrouw.

En bij Hart Van Nederland hebben ze er nog steeds een vast popje voor, ene Charlotte Nijs, maar daarvan heb ik geen idee of er in werkelijkheid meer in zit dan dat luchtige gebabbel. Die lijkt van origine überhaupt geen hele sterke band te hebben met politiek.

Wat een vaag en zweverig gedoe trouwens, die therapie waar het gisteren over ging.

EMDR? Is een wetenschappelijk bewezen methode.
  woensdag 26 juni 2019 @ 12:04:56 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187614480
Vanavond maar weer eens Martijn Koning :')
Zo lang al niet geweest :|W
pi_187615088

  woensdag 26 juni 2019 @ 14:23:24 #26
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_187616469
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:02 schreef Loekie1 het volgende:
Die Xander van de Wulp woont ook naast de studio blijkbaar, onbegrijpelijk dat er steeds dezelfde gasten zitten. Zijn er geen vrouwelijke politieke verslaggevers voor de afwisseling?
Niks mis met Xander hoor.
pi_187618208


MickGod.
pi_187618636
Dat gedweep met die Femke van der Laan komt me echt de keel uit :r
Dat ze die column in Parool kreeg is nog tot daar aan toe, maar nu expert in verwerking van verdriet voor de DWDD-incestmachine.... :{
pi_187618656
quote:
woensdag 10 januari 2018 · 10 minuten lezen
GROOT INTERVIEW MARTIJN KONING
‘In sociaal opzicht ben ik tamelijk debiel’
Van alle comedians van onze tijd is hij op afstand de meest productieve. Martijn Koning (39), ook bekend van onder meer Dit Was het Nieuws en De Gabbers, over zijn sociale kwaliteiten, comedy als vlucht en andere belangrijke zaken: ‘Wist je dat als je kwark gebruikt in plaats van melk cake nóg lekkerder wordt?’

TEKST LEON VERDONSCHOT FOTOGRAFIE ANP

Jij bent extreem productief. Zo productief, dat je als een van de weinige comedians in Nederland niet aan reprises doet. Een jaar later heb je namelijk weer een nieuwe show klaar.

‘Ja. Ik ben ook altijd zo productief geweest. Ik moet mezelf af leiden. Dat is ook een nadeel: ik vind het moeilijk om dingen af te maken. Ik heb ook weleens te veel gedaan. Een eindemaandshow, samen met mijn vriendin. En daarnaast een eindejaarsshow, en een gewone show. Ik vind het gewoon leuk om zoveel mogelijk te doen en te spelen. Maar na een keer of tien een grap vertellen ben ik er zelf wel klaar mee.’

Ook wel zonde, eigenlijk. Je had ooit een grap over cake, waarin je de aantrekkingskracht van dat woord ontleedde door het zo vaak mogelijk uit te spreken. Geniaal. Maar een krap jaar later: een nieuwe show, dus in de vergetelheid.

‘Heel erg zonde. Ik zou niet eens meer weten hoe het gaat. Ik krijg weleens bij optredens bij bedrijven verzoekjes om bepaalde stukken te spelen, en die ken ik dan niet eens meer. Zonde, maar aan de andere kant: geweest is geweest, ik verzin wel weer iets nieuws.

Die show waar cake in zat, kwam trouwens heel snel na een sinterklaasconference, en juist de grap over cake werd toen in een recensie betiteld als een “f lauwe formulegrap”. Hé, dóe het eens: een paar minuten alles uit het woord cake halen. Maar goed, ik denk dat mijn stukjes wel fris blijven omdat ik ze niet zo lang doe. Hou jij trouwens van cake? Wist je dat als je kwark gebruikt in plaats van melk hij nóg lekkerder wordt?’

‘Vroeger heb ik wel veel gereden, vanaf een jaar of 16. De eerste keer in mijn leven dat ik pillen op had, heb ik de auto van mijn ouders genomen’

Hoe lang ben je samen met je vriendin?

‘Een jaar of zes, zeven.’

Je bent dus niet snel klaar met alles en iedereen.

‘Zeker niet. We hebben elkaar ontmoet op het Gronings Cabaretfestival. Ik deed daar een gastoptreden. Jort Kelder presenteerde die avond. Hij was al aan de late kant, en een beetje chagrijnig. Hij kondigde de eerste comedian aan door eerst over zichzelf te praten, en daarna een beetje flauwig over ze te doen. Maar de tweede comedians waren Maartje & Kine, en die kondigde hij aan met: “De volgende act zijn twee vrouwen, en we weten allemaal dat vrouwen niet grappig zijn, tenzij ze lelijk zijn. Nou, aan jullie de keuze. Hier zijn Maartje & Kine.” En het was de finale, hè. Ik hoorde dat en dacht: ik ga je krijgen ook. Toen ben ik in de kleedkamer gaan zitten en heb ik een stuk over hem geschreven van wel tien minuten, echt een totale roast. Hij kondigde me aan, en ik zei “Wat is dat een éikel, zeg” – en toen kwam er al zo’n bevrijdend applaus. Ik ging verder met de opmerking dat vrouwen volgens Jort niet grappig zijn, maar dat ik de manier waarop Georgina hem gedumpt had toch vrij hilarisch vond. Mensen moesten echt huilen van het lachen. Dus ik was voor Kine echt de ridder op het witte paard. Ik heb die avond ook bewust geen move gemaakt. Ik dacht: ik ga dit nu niet verneuken door half dronken iets te proberen. Ik kwam Jort later nog een keer tegen bij Jinek, en toen vertelde ik hem dat wij nu door die avond samen zijn. Vond hij erg leuk.

Dat ik niet snel klaar ben met iedereen, wil trouwens niet zeggen dat ik vriendschappen goed kan onderhouden. Dat kan ik namelijk niet. Ik kan ook extreem slecht werken in groepen. Sociaal ben ik eigenlijk tamelijk debiel. Ik kan namen niet onthouden, vang signalen niet op. Ja, kleine wel. Maar grote, over belangrijke zaken als emoties en gemoedstoestanden, dan weer niet. In die zin is werken voor mij ook vluchten; dan hoef ik me daar allemaal niet mee bezig te houden.’

En de vrienden die je wel hebt, moeten dat maar aanvaarden?

‘Die zijn ook zo. Die zijn ook productief, en vinden het dus ook niet erg als we soms een tijd geen contact hebben. En het zijn ook mensen die creatief zijn, en niet het liefst praten over zaken als hun hypotheek. Ik betaal natuurlijk wel ook een prijs voor het slecht onderhouden van veel vriendschappen: een paar keer per jaar heb ik het wel moeilijk met het feit dat ik bijvoorbeeld geen groep met normále vrienden heb waarmee ik leuke dingen kan doen.’

Als jij nu zou opgroeien als kind, zou er met jouw drukte en korte spanningsboog ongetwijfeld meteen een diagnose worden gesteld.

‘Absoluut. Dat is destijds ook al geprobeerd. Als ik een leraar zou zijn, zou ik bij jongetjes als ik zeggen: het heeft echt geen zin om hem lastig te vallen met rekenen, laat hem lekker doen waar hij goed in is. Ik vind dat echt heftig: hoeveel mensen een zware periode op school hebben, omdat niet wordt gekeken naar hun kwaliteiten, maar ze worden gedwongen iets te doen dat ze in de rest van hun leven toch nooit meer gaan gebruiken. Ik had daar schijt aan, ik deed het gewoon niet. Zoveel dit of dat in het kwadraat, of dat er turfzand ergens in Friesland in de grond zat en verderop klei, of waar het klokbekervolk ooit woonde: wat kan mij dat nou schelen?’

Kun jij de grappenradar waarmee je naar het nieuws kijkt, uitzetten?

‘Heel moeilijk. Ik voel me dan heel snel nutteloos. Daarom vind ik vakanties ook extreem lastig: dan bedenk ik me dat ik bijna 40 ben, geen diploma’s heb, geen rijbewijs, nog geen kinderen. Een bijna-veertiger die leeft als een kind van 18.’

Geen rijbewijs, met zo’n tourschema?

‘Vroeger heb ik wel veel gereden, vanaf een jaar of 16. De eerste keer in mijn leven dat ik pillen op had, heb ik de auto van mijn ouders genomen. Om half één ’s nachts, toen zij net sliepen. En om een uur of zes ’s ochtends weer terug voor het huis gezet. Het eerste uur met de handrem erop gereden, tot ik vond dat hij wel heel erg langzaam ging en ook zo stonk. Illegaal heb ik denk ik tot mijn 21ste gereden. Op een gegeven moment zat ik weer in de auto, toen plots achter een andere auto een bal en een kind vandaan kwamen. Ik reed kei-netjes, juist omdat ik geen rijbewijs had. Maar ik realiseerde me toen: zelfs als het niet mijn schuld is, zou een ongeluk echt een dubbele ramp zijn. Toen ben ik daar mee opgehouden.

Mijn vriendin heeft een rijbewijs, en bij shows rijdt mijn technicus me terug. Heen ga ik meestal met de trein. Touren vind ik echt heerlijk. Ik heb best lang in rumoerige of lege cafés gespeeld, ik vind het nog steeds bijzonder dat ik nu in schouwburgen via de artiesteningang naar binnen mag.

Ik keek als kind naar Herman Finkers en Youp van ’t Hek, en later Eddie Murphy, en toen liep ik een keer langs het Comedycafé in Amsterdam. Ik ging er naar binnen op een woensdagavond, het open podium. Na een uur dacht ik: dit wil ik ook.’

Bij luchtiger nieuws ligt het voor de hand dat jij meteen gaat nadenken over de mogelijke grap. Maar heb je dat ook bij heel verdrietig nieuws?

‘Als je wat langer in de comedy zit, leer je wel dat je bij een grote ramp niet metéén met een grap hoeft te komen. Is ook te gemakkelijk, omdat mensen uit ongemak lachen alleen vanwege het feit dat je de gebeurtenis benóemt, niet per se vanwege de kwaliteit van de grap. Maar in zijn algemeenheid zoek ik de pijn snel op, want daar zit de grap in. Zo’n Slobodan Praljak die tijdens het Joegoslaviëtribunaal gif inneemt omdat hij twintig jaar krijgt: daar zit voor mij al snel een grap in, ja. Maar over MH17 heb ik nooit grappen gemaakt. Te ernstig, niet leuk. En te gemakkelijk om precies die reden: je krijgt alleen maar een woe-hoe-reactie alleen omdat je het onderwerp noemt.’

Bestaat er wel nog nieuws waar jij je over opwindt, meer dan dat je de grap ervan inziet?

‘Jawel. Mensen die vroeg vrijkomen en meteen weer iemand vermoorden. Zo’n Michael P., met Anne Faber. Mensen die overal schijt aan hebben en er mee wegkomen. Zo’n man die de ruiten van een Joods restaurant in Amsterdam intikt en even later weer vrij rondloopt. Maar ik kan me ook enorm ergeren aan mensen die op een parkeerplaats zo parkeren dat ze met hun auto twee plekken bezet houden. Dat raakt me echt.’

Is het lastig dat elke grap die je maakt, helemaal los van je voorstelling of verder context, op allerlei sites kan opduiken?

‘Ja. Nog lastiger vond ik dat ik op een gegeven moment merkte dat ik dan zelf voor een balans ging zorgen: maak ik een grap over links, dan ook een grap over rechts. Dat heb ik inmiddels losgelaten.’

‘Omdat Javier Guzman zélf niet grappig is, maar alleen als een acteur de grappen van anderen naspeelt, kan hij zich niet staande houden in een groep comedians’

Is het Forum voor Democratie een dankbaar onderwerp?

‘Zeker. Ik vind het interessant dat veel mensen er blijkbaar op zaten te wachten dat bepaalde onderbuikgevoelens nu op een intelligente manier worden verwoord. Ik heb nu de grap in mijn show dat deze partij niet voor Henk en Ingrid is, maar Henkjan en Ingeborg. Nu vind ik Theo Hiddema wel echt een heel grappige, slimme vent. En zoals veel topadvocaten heeft hij ook een randje, wat hem een nog mooiere kerel maakt. En politiek gaat veel meer dan vroeger over de vraag hoe je de camera kunt bewerken. En dat kan hij als geen ander.’

Als je jouw werk van nu vergelijkt met je oudere werk, is het dan politieker geworden?

‘Ik ben wel betrokkener geworden, denk ik. Vroeger was het veel meer seks en poep en pies. Al vind ik dat nog steeds heel grappig.’

In een van je eerste try-outs voor je nieuwe show had je nog niet zoveel materiaal. Dan blijk je te kunnen terugvallen op een enorm arsenaal poep- en piesgrappen.

‘Klopt. Maar er zit soms ook een boodschap in. Ook in een simpele grap kan een mening zitten verstopt. Tegelijk heb ik er een hekel aan om veel te moeilijk te doen over het ontleden van grappen. Sommige comedians hebben die neiging, om heel zwaarwichtig grappen te analyseren en over de vierde wand en zo te praten. Terwijl je volgens mij gewoon heel veel moet schrijven en veel moet spelen. Heel veel erover praten en koffie drinken: dat is volgens mij niet de route. Maar dat is een advies dat veel mensen niet graag krijgen.’

Is het voldoende als mensen anderhalf uur lang heel hard moeten lachen tijdens je show?

‘Dat is wel mijn doel. En soms wil ik ze, door een grap, ergens even over laten nadenken. Maar dat is iets anders dan ze iets “mee willen geven” of zo. En het is ook gemakkelijk om te zeggen: “Goh mensen, wat erg hè, hoe we allemaal tegen elkaar uitgespeeld worden.” Ik heb een hekel aan open deuren. En voor het niveau van Theo Maassen ben ik dan weer niet intelligent genoeg en lees ik te weinig. Mijn volgende stap moet wel worden dat ik de zwaardere, moeilijkere en politieke onderwerpen net zo goed kan brengen als die poep- en piesgrappen.’

Je werkt zonder regisseur, op jouw niveau best een zeldzaamheid. Waarom?

‘Vooral omdat ik heel slecht tegen kritiek kan, van wie dan ook. Als iemand tegen mij zegt “Dit en dit stukje vond ik niet zo goed”, is mijn eerste reactie “Ga jij dan nu maar zelf op dat podium staan, dan ga ik eens een minuut of tien kijken hoe briljant jij bent”. Ja, heel sneu: ik weet het. Een ander probleem is dat zo’n regisseur bijvoorbeeld volgende week woensdag om 10.00 uur wil langskomen om over de show te praten, maar misschien heb ik volgende week woensdag om 10.00 uur helemaal geen zin om over mijn show te praten. Daarom werk ik ook niet met cues of geluidjes of een lichtplan. Dan wordt het een soort stramien waar ik aan vastzit, en dan wordt het dus wérk, en dan vind ik er meteen geen ene flikker meer aan. Daarom gaat het bij mij op televisie soms ook niet helemaal goed: dan moet je alles uitschrijven, en repeteren. Voor alle camera- en geluidsmensen die er ’s avonds ook bij zijn, waardoor dus twintig mensen al hebben gezien wat ik ga doen, dus niet meer gaan lachen. Ik wil dat niet, ik wil in één keer helemaal losgaan.’

Al kun je dan kennelijk moeilijk samenwerken: improviseren met het publiek gaat jou wél heel gemakkelijk af.

‘De beste tip ooit heb ik gekregen van Marc- Marie Huijbregts: vraag wat je écht wilt weten. Gewoon oprecht nieuwsgierig zijn. En niet mensen afzeiken en voor lul zetten, maar de oude truc van give them enough rope to hang themselves. Als je mensen maar gewoon laat praten, komen vanzelf de raarste dingen naar boven. Wat wel soms lastig is: een groep in de zaal, met die ene zelfverklaarde grappenmaker die de hele tijd gevatte opmerkingen maakt. Of, valt me ook op, de wat oudere man die een soort lokale bekendheid is, en gaat terugpraten, maar dan heel chagrijnig wordt wanneer hij dan een grap terugkrijgt.’

Drie jaar geleden kwam je in het nieuws nadat je aangifte van bedreiging deed tegen collega-comedian Javier Guzman. Hoe is dat afgelopen?

‘Javier is een jongen voor wie veel wordt geschreven en gemaakt, dus het materiaal komt niet uit hemzelf. Maar hij wil wel het respect uit de comedyscene, dat hij nooit gaat krijgen. En omdat hij zélf niet grappig is, maar alleen maar als een acteur de grappen van anderen naspeelt, kan hij zich niet staande houden tussen het verbale geweld van een groep comedians. Het is een heel gefrustreerde jongen, en de lijst met gefrustreerde incidenten tussen ons was inmiddels opgelopen tot wel vijftig. In de comedywereld geldt nou eenmaal – misschien net als in de echte wereld, maar die ken ik minder goed – dat degene die zich het meest opblaast tot iemand die heel belangrijk is en zich beter voordoet dan hij is, het snelst uitgroeit tot een target. Uiteindelijk stond Javier samen met twee andere gasten op een vrijdag ’s nachts voor mijn deur. Ik had net mijn column voor Spijkers met Koppen klaar, en ik hoorde enorm veel lawaai voor mijn huis. Toen ik de deur opendeed, hield Javier een stroomstootwapen vlakbij mijn gezicht en een van die gasten, een enorme kerel, hield me vast. Het is niet alleen die elektriciteitsstreep van zo’n wapen die heel beangstigend is, maar ook dat harde, snel kloppende geluid. Ik zat meteen in een worsteling, met dat wapen toen ook vlakbij mijn oog. Die nacht had nog verschillende juridische en ernstige staartjes, van wie er sommige nog lopen, dus ik kan er niet te veel over zeggen. Op een gegeven moment, op het hoogtepunt van een soort zenuwinzinking en midden in de voorbereiding van mijn Sinterklaasshow, ben ik bij Pauw gaan zitten om er over te vertellen, wat erg dom was.

Ik heb wel lang last gehad van die periode, en heb dingen aangepast in mijn leven. Ik drink niet meer, gebruik nauwelijks meer drugs, sport heel veel. Ik ben gestopt met roken, terwijl ik twee pakjes per dag rookte. Ik eet veel gezonder, wat uiteindelijk ook veel lekkerder is dan al die troep.

Ik wil het niet traumatischer maken dat het was, maar die periode heeft wel tekenen achtergelaten. Ik wil ook niet naar een psychiater, want dat vind ik een beetje enge mensen, en vragen naar de relatie met mijn vader zodat ik ga janken, dat kan ik zelf ook wel bedenken. Maar misschien moet ik me daar maar eens overheen zetten.’
  woensdag 26 juni 2019 @ 17:39:51 #30
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187619038
mick van wely genot
pi_187622190
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:05 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja, er was ook altijd een vrouw bij RTL Late Night met Twan.
Ik vond haar niet echt goed eigenlijk.
Bij Twan had je een paar figuren die er bijna elke dag wel zaten
Ze zat er nog veel vaker dan Xander in ieder geval :+
Ja die Miss Montreal bijvoorbeeld. Die was ik op een gegeven moment ook wel zat.
  woensdag 26 juni 2019 @ 22:44:32 #32
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187624490
Martijn Koning is dus een randdebiel :7
Maar dat wisten we al :7
pi_187624590
Wanneer komt Humberto?
SOONY
  woensdag 26 juni 2019 @ 22:59:51 #34
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187624763
jahhh
pi_187624786
Kijk alleen voor één item daarna zap.
  woensdag 26 juni 2019 @ 23:04:28 #36
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187624850
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:50 schreef DKUp het volgende:
Wanneer komt Humberto?
Andere zender SBS6

https://www.shownieuws.nl(...)to-reageert-opnieuw/

:7
  woensdag 26 juni 2019 @ 23:04:52 #37
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187624855
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Kijk alleen voor één item daarna zap.
Martijn Koning :') _O- _O-
pi_187624861
Jaaaaa
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 26 juni 2019 @ 23:08:09 #39
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_187624899
we gaan beginnen
pi_187624905
Hij lijkt op Rutte.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187624922
Gewoon alle drugs legaliseren.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 26 juni 2019 @ 23:10:24 #42
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187624930
Van drugs krijg je rimpels.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  woensdag 26 juni 2019 @ 23:10:40 #43
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187624937
Brabant. Zeg het gewoon.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_187624961
Jammer van die blonde.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 26 juni 2019 @ 23:11:53 #45
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187624964
Zie, allemaal rimpels.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187624995
Geen aanhoudingen :X
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187624999
Tering even een half miljard onbewaakt
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187625003
Staatschuld mee afbetalen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 26 juni 2019 @ 23:14:10 #49
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_187625009
quote:
16s.gif Op woensdag 26 juni 2019 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Geen aanhoudingen :X
Misschien is er een stille in het spel.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_187625015
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 23:14 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Misschien is er een stille in het spel.
Ja kan ook ja
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')