Tja, en na de zomer denk je 'ach nee niet nodig' tot het weer warm is, en dan baal je weerquote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:04 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
Ja klopt wel ja maar ja dan maar wachten
Dus eigenlijk zeg je dat zelfs het weer in limboland nog kut isquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat is het hier binnen altijd. En hier staat voor morgen trouwens gewoon 30. Limburggenot.
.
Over twee weken al waarschijnlijk. We gaan echt geen hele zomer 35 graden (was het hier gisteren) hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tja, en na de zomer denk je 'ach nee niet nodig' tot het weer warm is, en dan baal je weer
Ja prima, maar ik heb hier in de keuken een plat dak, dus de temperatuur die het buiten is is het hier binnen ook min een paar graden. Vorig jaar heb ik het snikheet gehad hier binnen, net als op de slaapkamers, en toen had ik ook het issue dat er niet op korte termijn een airco gemonteerd kon worden, maar zodra het ging heb ik ze op laten hangen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:13 schreef marzman het volgende:
Ik heb ook een plat dak, maar het is wel te doen. Buiten is het maar 18 graden momenteel, maar het zal wel weer wat oplopen.
[..]
Over twee weken al waarschijnlijk. We gaan echt geen hele zomer 35 graden (was het hier gisteren) hebben.
Nee dat maak jij ervan. Ik heb geen last van die 30. Als het te warm is buiten dan ga ik lekker binnen chillen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat zelfs het weer in limboland nog kut is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |