Setje regenbanden er maar onder danquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:59 schreef RAVW het volgende:
Nog even dan heeft niemand meer banden te racen ;-) straks allemaal op de velgen rijden
Ohja, dat was wel een beetje far fetched. Maar ze moeten het ook altijd maar spannend proberen te houden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh dat kan wel jaGing mij even om het verhaal over Mercedes dat er nu opeens scheurtjes komen in de dominantie etc. Ze zijn nog nooi zo dominant geweest in de afgelopen jaren ..... lol
nee kunnen die banden niet meer aan zienquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:00 schreef pmponer het volgende:
Waarom doen ze die bandenwarmers er bij vettel om?
Gewoonte?
Dan gaan ze direct naar Pirelli ter bestudering?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:00 schreef pmponer het volgende:
Waarom doen ze die bandenwarmers er bij vettel om?
Gewoonte?
Beter dan deze ja...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe intro voor Drive to Survive season 2
Persoonlijk vind ik deze toch mooier dan die van Max, dat die kerel gelijk oversteekt maakt hem toch wat dynamischer.quote:
Ja eigenlijk had er iemand door die rook heen moeten lopen bij Maxquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik deze toch mooier dan die van Max, dat die kerel gelijk oversteekt maakt hem toch wat dynamischer.
Niet zo extreem als Marca maar tochtwitter:tgruener twitterde op vrijdag 28-06-2019 om 18:40:49Red Bull confirmed there is an option in Verstappens contract to leave the team next season. Helmut Marko is worried he might switch to Mercedes. AMuS (in German): https://t.co/bMplLqNQjK reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |