mogen ze op meer circuits doenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:17 schreef opreis het volgende:
iedereen zn voorvleugels kapot rijden op de kerbs. Beter laten ze die liggen
Zo begreep ik het ook. Maar we staat "after"quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:15 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp is dat, als Max t/m Hongarije geen overwinning heeft, dan de clausule in werking gaat en hij opzoek mag naar een ander team.
zat ook al te kijken wat is dat , maar de commentator had het dus ook door :-)quote:
Of een onderhandelingsstrategie om het jaarsalaris flink op te schroeven.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo begreep ik het ook. Maar we staat "after"![]()
We gaan het zien. Kans op Mercedes lijkt me klein, Ferrari hopelijk niet en RBR heeft bewust voor Honda gekozen, dus ik hoop op een verbeterde RBR
Zo warm is het hier niet hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:38 schreef pmponer het volgende:
Hij raakt de kerb toch niet?
5 sec penalty voor VER voor lopen op de baan
Maar sterk hoor met die temperatuur joggen met een helm op
spy picca's = moneyquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:42 schreef Kyran het volgende:
Die camera's ..... jezus man, doe gewoon 1 of 2 mensen daar. Ze lopen serieus met 5 man om iemand heen
1080p, 1440p, 4K, 8K en in 3D?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:42 schreef Kyran het volgende:
Die camera's ..... jezus man, doe gewoon 1 of 2 mensen daar. Ze lopen serieus met 5 man om iemand heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |