Wat is dat? Vakantie?quote:Op donderdag 27 juni 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima prima, bijna vakantie.
Ja dat vroeg ik mij het afgelopen jaar ook af maar het mag weer even.quote:
Ik ben op mn werk, hier is ook airco dus ja, prima toeven hier. Heb vanochtend nog een airco besteld voor de zolder.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey vriend, hoe is de temperatuur daar?
Joah op het werk stabiel 21 hequote:Op donderdag 27 juni 2019 10:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben op mn werk, hier is ook airco dus ja, prima toeven hier. Heb vanochtend nog een airco besteld voor de zolder.
Hoe is t bij jou dan?
Lekker. Maar het is nu momenteel ook niet zo warm he. Maar het is fijn om te weten dat áls het dan warm wordt, je dat op kunt vangen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Joah op het werk stabiel 21 he
Airco staat thuis nu gewoon uit inderdaad. Lekker goed gelucht vanacht, nu 18 graden bij me binnenquote:Op donderdag 27 juni 2019 10:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lekker. Maar het is nu momenteel ook niet zo warm he. Maar het is fijn om te weten dat áls het dan warm wordt, je dat op kunt vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |