abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187599063
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:59 schreef Regilio_ het volgende:
Klacht: vadsig wijf brengt laag plamuur aan op gezicht, zet het op YouTube en wordt razend populair.
Terechte klacht. Sowieso vrouwen in het algemeen die geen maat met plamuur weten te houden. Of vrouwen die potloodstreepjes i.p.v. wenkbrauwen hebben :')
pi_187599161
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 13:40 schreef PiyeReloaded het volgende:
Dat is precies wat er mis is met de maatschappij. Dat iets geld verdient maakt het niet lovenswaardig en we zouden wel iets vaker mogen afvragen of zaken wel beloond zouden moeten worden.
Dit. Denk aan profvoetballers.
pi_187599278
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 14:25 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik gun haar persoon dat verder best, maar dat ze geld verdient met wat ze doet oogst van mij geen respect.
Ze steekt toch moeite in haar werk? Ik gun haar het geld, maar de vraag is waarom haar kanaal zo populair is en andere Youtube kanalen die ook 'waardevolle' content bevatten niet zoveel bekeken worden? Vast iets met first mover advantage en onbekend maakt onbemind..
pi_187599409
Elke keer denk ik 'wie is die volgekalkte dragqueen?' Zelfs een 'naturel' make-upje is bij haar een cursus spachtelputz aanbrengen. :')
pi_187599631
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 16:07 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:

[..]

Ze steekt toch moeite in haar werk? Ik gun haar het geld, maar de vraag is waarom haar kanaal zo populair is en andere Youtube kanalen die ook 'waardevolle' content bevatten niet zoveel bekeken worden? Vast iets met first mover advantage en onbekend maakt onbemind..
Dit idd.
pi_187604496
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 14:54 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Een vrouw die een andere vrouw 'grappig' vindt, dat zegt niet zoveel. Ik vond haar heel vermoeiend in Wie is de Mol, met typische vrouwen'humor'. Hetzelfde geldt voor Nienke Plas, vreselijk irritant.
Wat is typische vrouwenhumor?
pi_187604749
Die 'bekende' youtubers zijn ook vaak van die figuren hey, ik vraag me altijd af hoe dat mogelijk is. Zoal al eerder vermeld is snap ik niet waarom waardevollere channels vaak niets krijgen en mensen met blauw haar een paar miljoen views per dag..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')