Ik gun het jou amigo.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:15 schreef Butjekef het volgende:
Gewoon een keer door die huidplooien gieren en je wil nooit meer iets anders.
Waar is die ouwe anarchist eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:21 schreef Goudenvis het volgende:
Zij is zo tering lelijkzou pferdfahrer er nog vanaf trappen
Je zou beter moeten weten.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
Haha, ze is dik.
Is dat het niveau hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten.Dacht ik al. Vond het al verdacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Betaaldquote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:42 schreef Syd het volgende:
Afgunst, deze "vadsig dame" harkt wel ff tonnen binnen dus betaald heel veel belasting. Alleen maar goed toch?
Ja dat ken je niet, voor jouw familie is stelen net als betalen. Begrijpelijk dat je zo afgunst hebt voor mensen met succesquote:
Waarom woon je dan boven een frietzaak?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vind mensen die dik zijn niet zo prettig om naar te kijken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom woon je dan boven een frietzaak?
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:48 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja dat ken je niet, voor jouw familie is stelen net als betalen. Begrijpelijk dat je zo afgunst hebt voor mensen met succes
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:48 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja dat ken je niet, voor jouw familie is stelen net als betalen. Begrijpelijk dat je zo afgunst hebt voor mensen met succes
Dit. Het gaat hoofdzakelijk niet eens om haar postuur, al helpt dat niet echt mee. Maar vooral de lelijke manier van opmakenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:57 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ze is vooral plastic. 10 jaar terug zag ze er totaal anders uit. Maar ze heeft wel een leuke persoonlijkheid, grappiger dan zo'n saaie muts als Anna Nooshin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |