abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf dinsdag 25 juni 2019 @ 11:11:11 #1
148247 taxibabe
pi_187594037
Uitgerekende data:

Half augustus: Minarosa (meisje)
24 augustus: stippelrientje

September: ***Joene en Ticootje (twins)***
23 september: Whoopje

11 oktober: taxibabe (jongen)
13 oktober: onomatopee (jongen)
18 oktober: Kleurdoos (meisje)

8 november: ***Automatic_ en Narrator*** (jongen)
10 november BellaaElisa (jongen)
11 november: June. (jongen)
24 november: EDMAN- (meisje)
30 november sicilia (meisje)

3 december: Bottoms_up
31 december: Luna-87

2020:

5 januari: B.ertha
16 januari: Chan

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 11-07-2019 10:38:34 ]
pi_187594053
Wat een mazzel van de thuiswerkopties!
Schudden voor gebruik
  FOK!fotograaf dinsdag 25 juni 2019 @ 11:13:32 #3
148247 taxibabe
pi_187594069
En weer verder!

Ik had net de slappe lach! Ik lag lekker in ons zwembadje, voor het eerst mijn zwangere buik lekker onder water, begint wurm toch te bewegen! Wat een maf gevoel is dat zeg! Ik kreeg gewoon echt de slappe lach van dat gevoel, haha O+

[ Bericht 0% gewijzigd door taxibabe op 25-06-2019 11:22:06 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 25 juni 2019 @ 11:15:28 #4
148247 taxibabe
pi_187594096
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:12 schreef Stippelrientje het volgende:
Wat een mazzel van de thuiswerkopties!
Ja dat is echt fijn! Soms hoef ik ook voor een vergadering niet naar kantoor, dan sluit ik gewoon via Skype aan. Echt fijne werkgever!!
  dinsdag 25 juni 2019 @ 11:29:55 #5
208890 June.
Seriously?
pi_187594339
Ik vind het nu fijn om te werken vanwege de airco :D
Shine bright like a diamond.
pi_187594410
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:29 schreef June. het volgende:
Ik vind het nu fijn om te werken vanwege de airco :D
Idem hier :D

Ik zit een beetje te kijken naar zwangerschapsyoga vs –gym. Geen idee welke van beide ik moet kiezen. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik geloof dat ik neig naar yoga, maar ik weet niet of dat dan genoeg sport is om ook een beetje fit te blijven, zeg maar. De reden dat ik neig naar yoga is om ook een beetje 'in mijn gevoel te komen', ik ben namelijk een super rationeel mens, iets te. Het is dan wel echt een eis voor mij dat het geen al te zweverige studio is.

Maar er zitten er binnen 10-15 minuten van mij zeker 5. Hoe moet ik dan kiezen :')
pi_187595073
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:13 schreef taxibabe het volgende:
En weer verder!

Ik had net de slappe lach! Ik lag lekker in ons zwembadje, voor het eerst mijn zwangere buik lekker onder water, begint wurm toch te bewegen! Wat een maf gevoel is dat zeg! Ik kreeg gewoon echt de slappe lach van dat gevoel, haha O+
Ik vind het zo grappig dat je ook de werknaam wurm hebt.
Schudden voor gebruik
  FOK!fotograaf dinsdag 25 juni 2019 @ 12:13:40 #8
148247 taxibabe
pi_187595077
Wij hebben officieel een 'klimaat'-systeem op kantoor, maar die werkt voor geen meter. Dus het is vaak bloedheet. Plus de reistijd is het voor mij met zulk weer fijner om thuis te werken. Ik ben verder ook niet aan bepaalde werktijden gebonden, als ik mijn werk maar af krijg. Dus als ik thuis werk begin ik vaak vroeg.
  FOK!fotograaf dinsdag 25 juni 2019 @ 12:15:00 #9
148247 taxibabe
pi_187595106
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 12:13 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik vind het zo grappig dat je ook de werknaam wurm hebt.
Haha ja, het is hier wurm of henk.
  FOK!fotograaf dinsdag 25 juni 2019 @ 12:20:30 #10
148247 taxibabe
pi_187595272
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:34 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Idem hier :D

Ik zit een beetje te kijken naar zwangerschapsyoga vs –gym. Geen idee welke van beide ik moet kiezen. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik geloof dat ik neig naar yoga, maar ik weet niet of dat dan genoeg sport is om ook een beetje fit te blijven, zeg maar. De reden dat ik neig naar yoga is om ook een beetje 'in mijn gevoel te komen', ik ben namelijk een super rationeel mens, iets te. Het is dan wel echt een eis voor mij dat het geen al te zweverige studio is.

Maar er zitten er binnen 10-15 minuten van mij zeker 5. Hoe moet ik dan kiezen :')
Ik ben meestal ook vrij rationeel, ik heb gekozen voor yoga en dat bevalt wel goed. Maar ik heb geen ervaring met gym en ik ben an sich niet echt een sporter.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 12:22:22 #11
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187595326
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 12:13 schreef taxibabe het volgende:
Wij hebben officieel een 'klimaat'-systeem op kantoor, maar die werkt voor geen meter. Dus het is vaak bloedheet. Plus de reistijd is het voor mij met zulk weer fijner om thuis te werken. Ik ben verder ook niet aan bepaalde werktijden gebonden, als ik mijn werk maar af krijg. Dus als ik thuis werk begin ik vaak vroeg.
Hier slaat het systeem uit als het buiten 25 graden is.

Maar goed. Thuis is het ook warm.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_187596506
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 12:15 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Haha ja, het is hier wurm of henk.
Wij noemen onze eerste al sinds de test "wurm". Ondertussen al bijna 4 en nog altijd zijn werk en koosnaam O+
Schudden voor gebruik
pi_187597560
B.ertha wat een fijn nieuws!

Majo heel veel sterkt vandaag en ik duim mee voor een wonder morgen :*

Zo zeg, de warmte hakt er hier ook behoorlijk in.. Gisteren met koorts en hoofdpijn op bed gelegen na mn werk, vandaag lijkt het ietsjes beter te gaan maar ik moet zo de deur nog uit naar de verloskundige.
Sterkte iedereen met de warmte!
  Moderator dinsdag 25 juni 2019 @ 19:31:47 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_187602757
Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes :* het was een mooie dag. Nu op naar het volgende spannende moment, ik hoop stiekem nog op een wondertje :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 25 juni 2019 @ 19:45:14 #15
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187603013
Te warm.
  FOK!fotograaf woensdag 26 juni 2019 @ 07:49:56 #16
148247 taxibabe
pi_187611732
Wat een kutnacht, pff.. :(
pi_187612256
MaJo, heel veel succes vandaag!

Hier een redelijke nacht gehad. Ramen open, deuren open, gordijnen open en de ventilator op volle toeren anders was het niet te doen. Ietsje minder warm 's nachts zou toch wel fijn zijn :Y
pi_187612538
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 07:49 schreef taxibabe het volgende:
Wat een kutnacht, pff.. :(
Slapen is toch overrated.
pi_187612842
Succes zo, Majo! Hier denken wij aan je :*
Schudden voor gebruik
pi_187613957
Succes Majo! Duimen draaien voor een mooie wondertje O+ :*
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 11:35:00 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_187614069
Even een crosspost:

Bedankt voor alle duimen!

Het is een beetje een kutverhaal want er zit dus wel “iets” en dat kan zowel een vruchtzakje als bloed zijn. Ik moet nu bloed prikken en dan gaan ze kijken hoeveel hcg ik in mijn bloed heb. Het blijft vooralsnog dus nog spannend :o
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_187614396
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 11:35 schreef MaJo het volgende:
Even een crosspost:

Bedankt voor alle duimen!

Het is een beetje een kutverhaal want er zit dus wel “iets” en dat kan zowel een vruchtzakje als bloed zijn. Ik moet nu bloed prikken en dan gaan ze kijken hoeveel hcg ik in mijn bloed heb. Het blijft vooralsnog dus nog spannend :o
Wanneer krijg je de uitslag ?
pi_187614489
Spannend Majo! We hopen dat het muntje de goede kant op valt! Succes met wachten
♥ J & S
pi_187614492
Jeetje MaJo, nog langer in spanning!! Wanneer hoor je de uitslag?

Doet me wat denken aan m'n vriendin, jaren terug. Zij moest onderzocht worden vanwege buikpijn, ze dachten aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De echo liet ook "iets" zien, niet duidelijk wat, was nog te klein en ook kleiner dan de zwangerschap die ze hadden verwacht. Hun diagnose bleef bbz, maar door twijfel van de echoscopist werd de spoedoperatie toch uitgesteld en kreeg ze de week erna nog wat echo's. Het stipje wat ze zagen bleek toch groeien en is inmiddels al een echte jongedame aan het worden :)
Nouja, ik hoop dus voor jou op een zelfde soort uitkomst, m'n duimen draaien door!
pi_187625500
:(

Majo! Hier en daar wat gelezen.
Ontzettend veel sterkte. :*
Schudden voor gebruik
pi_187650387
Vandaag weer een controle gehad en op een wat lage bloeddruk na was alles weer prima in orde.
Verloskundige heeft me vandaag ook laten voelen hoe de kleine precies ligt. Baby ligt exact zoals ik al dacht maar toch heel bijzonder om het te kunnen voelen en te weten wat je precies voelt.
pi_187653112
Fijn Whoopje

Vraagje, is het verstandig om kaartjes te kopen voor een concert 6 weken voor de uitgerekende datum? Trek ik dat nog, tegen die tijd, de hele avond staan, die drukte en dan ook nog eens laat thuis zijn? En als ik nou zitplaatsen kan krijgen?
pi_187653284
Wat fijn whoopje! En beter een lage bloeddruk dan een te hoge toch!

Lastig Bertha. Ik vind lang staan nu al niet meer heel prettig, denk dat dat met 34 weken dus ook niet fijn is. Zitplaatsen lijkt mij wel verstandig sowieso. Qua slaap is het moeilijk in te schatten. Als je de volgende dag kan bijkomen dan zou ik dat nog wel trekken denk ik...

Ik voel ons meisje nog zo weinig, maar nu is ze al de hele avond actief. Zo actief dat ik haar ook van de buitenkant al voelde en zelfs vriendlief heeft haar gevoeld O+ Dat blijft echt zo bijzonder mooi!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_187653588
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 21:12 schreef B.ertha het volgende:
Fijn Whoopje

Vraagje, is het verstandig om kaartjes te kopen voor een concert 6 weken voor de uitgerekende datum? Trek ik dat nog, tegen die tijd, de hele avond staan, die drukte en dan ook nog eens laat thuis zijn? En als ik nou zitplaatsen kan krijgen?
Ik ben met 37 weken nog naar een concert geweest, was ook nog redelijk fit en dat ging wel oké, was de dag er na wel helemaal gaar maar ik was toch al met verlof :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 28 juni 2019 @ 21:58:11 #30
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_187653995
quote:
Fijn Whoopje

Ik zou het niet redden maar elke zwangerschap is anders. Je kan vaak ook wel verkopen toch?
pi_187654389
quote:
Fijn Whoopje

Ik vond de geluidsmonitoren niet zo fijn. De bas dreunde zo door.
Lang staan... de een lukt het,de ander niet.
Sowieso bijkom dagen nodig ;)
Schudden voor gebruik
pi_187654416
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 17:46 schreef Whoopje het volgende:
Vandaag weer een controle gehad en op een wat lage bloeddruk na was alles weer prima in orde.
Verloskundige heeft me vandaag ook laten voelen hoe de kleine precies ligt. Baby ligt exact zoals ik al dacht maar toch heel bijzonder om het te kunnen voelen en te weten wat je precies voelt.
Fijn! En hoe ligt je kindje?
Schudden voor gebruik
pi_187654605
Ik was met 30 weken nog naar een concert, dat ging op zich wel. Heb wel halverwege het concert even gezeten buiten de zaal, met 34 weken zou ik denk ik voor zitplaatsen zijn gegaan.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 23:29:24 #34
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_187656031
quote:
Fijn Whoopje

Hier bijna 34 weken en ik zou daar nu echt geen lol in hebben. Zittend wel.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_187657417
@B.ertha, ik zou 6 weken voor mijn ud naar een concert gaan maar ik heb mijn kaartjes doorverkocht. Door de afstand, buitenconcert en staanplaatsen in combi met mijn bekkenproblemen leek het me geen goed plan. Denk wel dat het persoonlijk is of het handig is of niet.

@Stippelrientje, de klein ligt als een boontje. Hoofdje linksonder, voeten aan de rechterkant in het midden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whoopje op 29-06-2019 08:57:08 ]
pi_187659281
Ik zou idd voor zitplaatsen gaan als het kan @B.ertha, en evt doorverkopen als het tzt niet lukt. Dan hou je de optie open, voor hetzelfde geld voel je je prima en is het juist fijn om een avondje uit te zijn :)

Fijn dat het weer goed gaat @Whoopje, en tof dat baby idd zo ligt als je dacht O+

Hier heb ik in september nog wel twee voorstellingen in de schouwburg gepland, een peutervoorstelling en een avondje cabaret met manlief. Maar beide is met zitten en pauze en ultrakorte reistijd waardoor ook hoogzwanger nog wel haalbaar verwacht ik :)

En goedemorgen :W Peuter zat om 5 uur rechtop in bed door een droom. Zij is inmiddels weer in slaap, maar ik kan de slaap niet meer vatten dus zit nu op de bank en ga zo wat lezen. Sinds een paar dagen is de baby sterk genoeg om boeken (en borden :+ ) die op mijn buik steunen een schop te verkopen :D
pi_187659770
Bedankt allemaal, het is wel een rustiger concert dus ik ga maar kijken naar zitplaatsen en eventueel kan mijn vriend met iemand anders gaan.

@Sicilia wat mooi O+
  zaterdag 29 juni 2019 @ 08:59:43 #38
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_187659833
Ik zou ook zitplaatsen nemen. Ik ben naar Pink (Arena) geweest met een vriendin die 37 of 38w zwanger was. Ze was de dag er na wel gebroken, maar verder ging het wel.

Ik ben nu 21w en bij Concert at Sea. Wat een hitte, man man. Gisteren toch maar eerder terug gegaan naar de camping. Vandaag laatste dag, dus ben benieuwd! Ik zat wel met 2 andere zwangere in de bus, dus dat zorgde voor een bondje ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_187660063
Het duurde echt even voor ik doorhad wat CAS (op social media) was :')
Schudden voor gebruik
pi_187660101
Hier gisteren ineens gestart met kamertje leeg halen en besloten toch de muren te verven :')

En de nieuwe vloer te leggen. Straks even vloertje afmaken en dan poetsen. Het afwachten tot het kamertje klaar is, lukt mij niet meer.

Ik heb al 2 weken last van mijn linker heup, maar dat schoot met sjouwen enz ineens los O+

Mijn meneer voelt zich schuldig dat het hem gewoon niet lukt om motivatie te vinden, maar gisteren stonden allerlei babyspullen op zijn bed en stond hij emotioneel te doen over een aankleedkussen :D
Hij heeft het deze week mega druk en veel van huis dus kan niet mee helpen klussen. Gisteren probeerde hij na een lange dag nog 1 regel laminaat te leggen, maar toen ging hij al stuk.

Wurm: "Laat mama en mij dat maar doen. Mama kan dat toch beter!"

Elke 3 minuten: "ok, ik heb een plannetje. We leggen eerst die en dan pak ik de volgende plank.."

:D
Schudden voor gebruik
pi_187661449
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 22:19 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik vond de geluidsmonitoren niet zo fijn. De bas dreunde zo door.
Lang staan... de een lukt het,de ander niet.
Sowieso bijkom dagen nodig ;)
Dit. Het geluid is voor je baby in verhouding net zo hard als voor jou (het wordt gedempt, maar alle geluiden worden gedempt dus ik verhouding nog steeds erg hard, en je baby is heel gevoelig!). Ik werd er zelf letterlijk misselijk van (van die bas door mn lichaam en de andere harde geluiden) en ben dus al vlug weggegaan. Ook in de bios kan het geluid zo hard staan, persoonlijk vond ik dat ook niet tof voor mijn babytje, die voelde ik ook schrikken.
pi_187662396
Blues muziek vond mijn baby dan weer leuk 😍👍
Schudden voor gebruik
pi_187664083
Mijn baby schrikt vaak van het koude water dat ik drink. Even onthouden als ik een keer weinig beweging voel :D

En yes we hebben een naam en het is één van mijn twee favorieten O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 juni 2019 @ 15:22:44 #44
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_187664489
Zo bizar, k voel nu duidelijk de controuren van een voetje 17.gif
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_187668198
Oeh wat leuk Ynske :D

Ik had hoop deze zwangerschap overgeefvrij door te komen, maar dat is sinds een paar dagen geleden helaas niet meer gelukt. Gelijk twee keer op een dag :')
pi_187668635
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 15:03 schreef Minarosa het volgende:
Mijn baby schrikt vaak van het koude water dat ik drink. Even onthouden als ik een keer weinig beweging voel :D

En yes we hebben een naam en het is één van mijn twee favorieten O+
Piertje lijkt wel omhoog te kruipen als ik in het zwembad neerkwak om af te koelen :D zo van heeeeeej koud man! Dat gaat hem niet worden!!!

:D
Schudden voor gebruik
pi_187668646
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 18:37 schreef Chan het volgende:
Oeh wat leuk Ynske :D

Ik had hoop deze zwangerschap overgeefvrij door te komen, maar dat is sinds een paar dagen geleden helaas niet meer gelukt. Gelijk twee keer op een dag :')
Ahhh.. maar 2 valt mee, toch?
Schudden voor gebruik
pi_187668648
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 15:22 schreef Ynske het volgende:
Zo bizar, k voel nu duidelijk de controuren van een voetje [ afbeelding ]
Bizar en bijzonder
Schudden voor gebruik
pi_187668685
Mij toch maar boos gemaakt :')

Gisteren geverfd en oude vloer eruit en vandaag laminaat en plintjes gedaan en schoonmaak en inruimen. Gelijk ook maar de kast ingekort waar plintjes kwamen.

Mijn meneer was steeds te druk. Dus nu maar gewoon zelf gedaan.
Babykamer is ineens bijna klaar O+

Het was binnen lekkerder, dan buiten. En geregeld even pauzeren en in bad chillen.
Schudden voor gebruik
pi_187670308
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 19:05 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ahhh.. maar 2 valt mee, toch?
Ja valt zeker erg mee nog gelukkig. Maar een mens kan hopen he :D
Bij mn oudste is het vanaf een week of 7 tot en met de bevalling niet gestopt, het overgeven...

Heerlijk dat het kamertje ineens zo opschiet stippel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')