Was inderdaad goed. Maar het optreden van Aphex Twin op Field dat staat ook op YouTube; dus wel een gemiste kans omdat die nog een berg aan werk heeft liggen.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is ook wel een opsteker voor de scene denk ik. Heb het idee dat het allemaal een beetje op zn gat ligt.
Wow, iemand die live TV kijkt, dat ze er nog zijnquote:
Ja en ik probeer te bedenken of 7 minuten reclame lang genoeg is om een ijsje te gaan halen...quote:Op maandag 24 juni 2019 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wow, iemand die live TV kijkt, dat ze er nog zijn.
Het is iig lang zat om hem in 4K 7.1 DTS te downloadenquote:Op maandag 24 juni 2019 20:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja en ik probeer te bedenken of 7 minuten reclame lang genoeg is om een ijsje te gaan halen...
Waar op? Heb geen laptop of computer meerquote:Op maandag 24 juni 2019 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is iig lang zat om hem in 4K 7.1 DTS te downloaden.
Wow, jij bent echt precies de andere kant opgegaan qua tech he?quote:Op maandag 24 juni 2019 20:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Waar op? Heb geen laptop of computer meer
Jezus en ze eet ook nog geen vlees.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wow, iemand die live TV kijkt, dat ze er nog zijn.
20quote:Op maandag 24 juni 2019 20:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wow, jij bent echt precies de andere kant opgegaan qua tech he?
Laptop kopen? Ik heb er nog een stuk of 20.
Er zal vast een causaal verband zijnquote:Op maandag 24 juni 2019 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus en ze eet ook nog geen vlees.
En een stuk of 20 desktops, paar iPads en nog een hoop andere meukquote:
heb ook nog wel wat stripboeken die jij zou lezen, trouwensquote:
Ik bied 10 euro.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een stuk of 20 desktops, paar iPads en nog een hoop andere meuk.
Open een winkelquote:Op maandag 24 juni 2019 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een stuk of 20 desktops, paar iPads en nog een hoop andere meuk.
Ik heb vast nog een netbook liggen voor jequote:
Ben ik aan het doen, via FBquote:
Lewd?quote:Op maandag 24 juni 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
heb ook nog wel wat stripboeken die jij zou lezen, trouwens
Loka en ik hebben nu beiden een klein laptopje die je dubbel kunt klappen en als tablet kunt gebruiken.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb vast nog een netbook liggen voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |