abonnement Unibet Coolblue
pi_187635257
Bus te laat, trein gemist en programma vervroegd ^O^ :')
pi_187635323
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 18:48 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

Tienermeisjespunk
Daar sta ik met mijn 39 wel tussen ja.

Meisjes geboren in 2002 met mandala tattoos en witte Levi’s t-shirts.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  donderdag 27 juni 2019 @ 19:10:57 #54
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_187635357
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 18:00 schreef noodgang het volgende:

[..]

Dat is met die werkzaamheden al niet te doen, laat staan als er een groot concert is (beter pak je de nieuwe brug, maar das een beetje te laat nu :P)
Ik heb perfect uitzicht op die andere brug (De Oversteek) vanaf mijn balkon, en ik heb daar verder geen files gezien.
pi_187635466
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 19:09 schreef CoExist het volgende:

[..]

Daar sta ik met mijn 39 wel tussen ja.

Meisjes geboren in 2002 met mandala tattoos en witte Levi’s t-shirts.
:D
pi_187636086
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 19:09 schreef CoExist het volgende:
Meisjes geboren in 2002 met mandala tattoos en witte Levi’s t-shirts.
Geil :9
  donderdag 27 juni 2019 @ 19:50:07 #57
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_187636301
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 19:40 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Geil :9
Ja maar niet erg origineel.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 27 juni 2019 @ 20:00:57 #58
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_187636559
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 18:00 schreef noodgang het volgende:

[..]

Dat is met die werkzaamheden al niet te doen, laat staan als er een groot concert is (beter pak je de nieuwe brug, maar das een beetje te laat nu :P)
Verzamelen bij iemand thuis, op (nog geen) 2 minuten van die brug. Maar was opzich prima te doen. (Ze was nog niet thuis :') 14.gif )
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_187639247
Fuckk!! Zojuist Matthew Bellamy een hand gegeven!!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_187639598
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 22:17 schreef CoExist het volgende:
Fuckk!! Zojuist Matthew Bellamy een hand gegeven!!
:D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_187640211
Geen treinen tussen Arnhem en Ede. Dat wordt leuk op het station zo...
  donderdag 27 juni 2019 @ 23:18:28 #62
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_187640370
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 22:17 schreef CoExist het volgende:
Fuckk!! Zojuist Matthew Bellamy een hand gegeven!!
Lucky bastard _O_
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_187640386
Showtje _O_
pi_187640724
Het was gaaf O+ !
Kreeg echt kippenvel toen ze Knights Of Cydonia instartten
pi_187640740
Heerlijke show hoor! Visueel hebben ze er ook heel wat moeite ingestoken, zag er prachtig uit allemaal. Alleen het publiek was vrij vervelend, sommige leken gekomen om even bij te praten en hebben amper wat van de show meegekregen. En flink wat bierdouches.
pi_187641409
Wat was het gaaf! Wat een show! Ik stond bij de Vips (volgens mij familie van Matthew) en de fotografen. We hebben lekker tegen het hek gezeten in de schaduw. Ideaal. Waren gelijk om 16 uur het terrein op gelopen. SWMRS was ruk. Andy vond ik wel top.
pi_187641498
Prima concert! vocaal prima, visueel fraai, al was de show nog beter tot zijn recht gekomen in het donker. Ik miste alleen Bliss in de setlist -O-

Vindt het Goffertpark logistiek echt een drama en qua terrein weinig sfeervol, maar dat mocht de pret niet drukken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187641547
In de ziggo heb ik zitplekken. 😎Dan kan ik alles volgen. Nu toch lastig als klein persoon.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 00:52:17 #69
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_187641554
Om antwoord te geven op de vraag in de tt; neen. Zit nu in een bus naar Ede Wagenigen.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 00:57:07 #70
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_187641589
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 00:44 schreef TheVulture het volgende:

Vindt het Goffertpark logistiek echt een drama en qua terrein weinig sfeervol, maar dat mocht de pret niet drukken.
Er zijn in NL gewoon eigenlijk nauwelijks goede locaties voor dit soort mega-concerten. Arena is het geluid ruck, Gelredome is logistiek ook kut
  vrijdag 28 juni 2019 @ 01:36:39 #71
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_187641797
Blij dat ik toch de auto gekozen heb *O*

Erg genoten, mooie show, geluid viel me weer alles mee 14.gif
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_187642011
Derde keer Muse maar het blijft toch wel briljant hoor. Zonder al die poespas er omheen zou het al briljant zijn maar de show maakt het toch nog iets meer bijzonder.

Was om 0:00 bij de auto, het leek nogal een drama om weg te komen dus verstandig gegaan en gewoon even half uurtje autostoel naar achteren en oogjes dicht, daarna zonder problemen Nijmegen uitgereden. Alleen daarna wel file door werkzaamheden A325...
pi_187642910
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 08:08:07 #74
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_187643267
Was mooi! Wel jammer inderdaad dat zo'n groot deel van de show nog in de volle zon viel.

Waren precies op tijd om te laat te zijn voor het voorprogramma. Plekje uitgezocht op kruipafstand van een taptent. Heb wel minder met het recentere werk merk ik. Gelukkig ook genoeg gouwe ouwe.

Terug lopend naar het station, moest zeiken als een reiger dus eerste beste café binnengelopen. Barvrouw draaide volop verzoekplaatjes en nog aan de praat geraakt met een paar Belgen die ook van de show vandaan kwamen.
Prima avondje al met al ^O^
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_187643521
Pendelbussen waren goed geregeld. Nu relaxt wakker geworden in een hotelletje.

Wat een show *O*
Ze hebben wat beelden en de setlist gedeeld op instagram. Had niet verwacht dat de menigte zo groot zou zijn. Heb je niet door als je er vroeg bent en een plekje hebt uitgezocht :D Topdag
pi_187643552
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 00:57 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Er zijn in NL gewoon eigenlijk nauwelijks goede locaties voor dit soort mega-concerten. Arena is het geluid ruck, Gelredome is logistiek ook kut
Arena is echt tien keer niks qua geluid. Ik ga daar nooit meer heen
pi_187643565
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 23:40 schreef tompsv18 het volgende:
Heerlijke show hoor! Visueel hebben ze er ook heel wat moeite ingestoken, zag er prachtig uit allemaal. Alleen het publiek was vrij vervelend, sommige leken gekomen om even bij te praten en hebben amper wat van de show meegekregen. En flink wat bierdouches.
Oh gelukkig niet waar ik stond. Iedereen helemaal los, meezingen, heerlijk.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 10:06:38 #78
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_187644366
Ik vond het enorm gaaf. Heerlijke setlist met voor elk wat wils. Hoogtepunt: Take A Bow O+

Met de nieuwe nummers heb ik wat minder, maar met een setlist met Plug in Baby, Hysteria, Stockholm Syndrom (+ stukje Assassin) en New Born heb ik echt niks te klagen. *O*

Verder was parkeren top. Gelijk goed geregeld met de gratis pendelbus en de avondspits kan ik moeilijk Mojo verwijten. :+ Wel blij dat ik niet met de trein gegaan ben, dan was ik om half vijf 's ochtends thuis geweest schat ik. Met die verstoring had ik in Utrecht alleen nog aansluiting gehad op het volstrekt kansloze rondje-door-de-hele-randstad nachtnet. :X

Blijf het ook wel lastig vinden om een goede plek te vinden op zo'n veld. Stond nu in het voorvak maar daar is het podium eigenlijk veels te hoog en ervaar je het concert te zeer van opzij. Midden in het veld is dan allicht beter, maar dan ziet mijn vriendin niks. Lastig.

Misschien toch maar overdoen in de Ziggo Dome. :P
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_187644643
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 10:06 schreef Eix het volgende:

Blijf het ook wel lastig vinden om een goede plek te vinden op zo'n veld. Stond nu in het voorvak maar daar is het podium eigenlijk veels te hoog en ervaar je het concert te zeer van opzij. Midden in het veld is dan allicht beter, maar dan ziet mijn vriendin niks. Lastig.

Eens. Bij festivals heb ik er vreemd genoeg nooit veel moeite mee, maar op het Goffertpark kan ik mijn ideale plek ook maar niet vinden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187644949
Duizenden fans vast op station Nijmegen na concert Muse - https://nos.nl/l/2291030
pi_187645202
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:03 schreef Cyanide- het volgende:
Duizenden fans vast op station Nijmegen na concert Muse - https://nos.nl/l/2291030
Jezus wat slecht.

Daarom gewoon met de auto. Stond lekker in de wijk geparkeerd 5 min lopen van de entree.
Toen ik weg reed kwam ik alleen in een langzaam lopende mensen massa terecht waar door ik zeker 19 min stapvoets moest rijden.
Ramen open en keihard MUSE - Uprising gedraaid.
Kreeg veel leuke reacties en iedereen was aan het mee zingen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 11:28:29 #82
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_187645286
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:21 schreef CoExist het volgende:

[..]

Toen ik weg reed kwam ik alleen in een langzaam lopende mensen massa terecht waar door ik zeker 19 min stapvoets moest rijden.
Oh was jij dat. :+

Verbaasde me wel behoorlijk over het feit dat daar überhaupt autoverkeer was toegestaan.

Bij menig evenement wordt een weg met zo'n voetgangerstroom zo'n beetje gebarricadeerd met betonblokken en weet ik wat nog meer. Niet in Nijmegen, zo blijkt.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_187645510
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:28 schreef Eix het volgende:

[..]

Oh was jij dat. :+

Verbaasde me wel behoorlijk over het feit dat daar überhaupt autoverkeer was toegestaan.

Bij menig evenement wordt een weg met zo'n voetgangerstroom zo'n beetje gebarricadeerd met betonblokken en weet ik wat nog meer. Niet in Nijmegen, zo blijkt.
Yes. Stond daar in de Ariënsstraat geparkeerd ofzo. Heb gewoon een dranghek aan de kant gezet om uit de straat te rijden.

Ik zag ook dat ik op de Instagram feed van MUSE sta. In een wit PME Legend shirt en een zonnebril op.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 12:23:54 #84
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_187646114
Sow wat gaaf, erg van genoten _O_

Qua nieuwe nummers: eigenlijk vind ik alleen Dig Down (gospel) en Pressure erg mooi. Sterker nog: dat gospel nummer is stiekem één van mijn favorieten :@. Leuk dat zij die ook speelden!

Rest van de setlist was heerlijk. Psycho, Plug in Baby, Mercy, Knights of Cydonia... genieten! Die twee mechpakken en de grote robot(?)monster waren gaaf.

Andy Burrows was leuk, SWMRS meh.

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 10:06 schreef Eix het volgende:
Verder was parkeren top. Gelijk goed geregeld met de gratis pendelbus en de avondspits kan ik moeilijk Mojo verwijten. :+ Wel blij dat ik niet met de trein gegaan ben, dan was ik om half vijf 's ochtends thuis geweest schat ik. Met die verstoring had ik in Utrecht alleen nog aansluiting gehad op het volstrekt kansloze rondje-door-de-hele-randstad nachtnet. :X
Parkeren was inderdaad goed geregeld, prima gratis pendelbussen enzo. Duurde wel een uur voordat ik het parkeerterrein eindelijk had verlaten, maarja dat is typisch/pech hebben denk ik maar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 02:09 schreef 1shot1kill het volgende:
Was om 0:00 bij de auto, het leek nogal een drama om weg te komen dus verstandig gegaan en gewoon even half uurtje autostoel naar achteren en oogjes dicht, daarna zonder problemen Nijmegen uitgereden.
Goede tip, ik neem dit voor de volgende keer mee :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 10:06 schreef Eix het volgende:
Blijf het ook wel lastig vinden om een goede plek te vinden op zo'n veld. Stond nu in het voorvak maar daar is het podium eigenlijk veels te hoog en ervaar je het concert te zeer van opzij. Midden in het veld is dan allicht beter, maar dan ziet mijn vriendin niks. Lastig.

Misschien toch maar overdoen in de Ziggo Dome. :P
Mwah, scheelt dat je zo van verderaf de artiesten iets beter kan zien. Minder last van mensen die vlak voor jou (gaan) staan. Stond ook in een voorvak, al dan niet helemaal vooraan. Maar ben er wel mee eens dat het moeilijk was om een "ideale" plek te vinden.

quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 22:17 schreef CoExist het volgende:
Fuckk!! Zojuist Matthew Bellamy een hand gegeven!!
Alhoewel, over ideale plekken gesproken :D
  vrijdag 28 juni 2019 @ 12:32:56 #85
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187646231
Heel vet concert! _O_

We kwamen het terrein oplopen en ze begonnen met spelen :D Zelden zo'n perfecte timing gehad.

Maar wat een drama qua verkeer rondom Nijmegen. Die pendelbussen waren op zich wel goed geregeld maar wat een onzin dat je ook nog 20 minuten moet lopen :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187646243
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:03 schreef Cyanide- het volgende:
Duizenden fans vast op station Nijmegen na concert Muse - https://nos.nl/l/2291030
Mja, een springer kan NS dan weer niet zoveel aan doen.
pi_187646351
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:34 schreef so.original het volgende:

[..]

Mja, een springer kan NS dan weer niet zoveel aan doen.
Nee, maar toont wel weer aan hoe de hele locatie en omgeving niet berekend is op 60k bezoekers. Bij wat voor minimale ontregeling dan ook is het meteen drama
pi_187646409
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 08:50 schreef so.original het volgende:

[..]

Oh gelukkig niet waar ik stond. Iedereen helemaal los, meezingen, heerlijk.
Ik had iemand naast me en die riep na 45 minuten: ik heb nog geen bekend nummer gehoord. Vind je het gek als je aan een stuk door aan het lullen bent :')

Plug In Baby blijft wel echt m'n favoriete Muse-nummer denk ik. Wat was dat weer genieten _O_
pi_187646516
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:48 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik had iemand naast me en die riep na 45 minuten: ik heb nog geen bekend nummer gehoord. Vind je het gek als je aan een stuk door aan het lullen bent :')

Plug In Baby blijft wel echt m'n favoriete Muse-nummer denk ik. Wat was dat weer genieten _O_
Ik snap dat niet. Je kunt toch op zn minst het nieuwe album luisteren voordat je naar een concert gaat
  vrijdag 28 juni 2019 @ 13:01:25 #90
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_187646550
Voor de achtste keer live gezien en wederom overdonderd :D

SWMRS was kut, Andy Burrows verrassend leuk. Mooie smaakvolle Unintended cover.

Ik kwam om 18.15 binnen, geparkeerd 35minuten lopen van Goffertpark, was verder geen hond te bekennen. Na afloop reed ik zo de stad uit. Geluid was fantastisch en ik kon nog redelijk simpel rond 19.00 weg van mijn plek om naar de WC te gaan en flesjes bij te vullen, terwijl ik vrij vooraan stond ongeveer 10meter van het B-podium.

Geluid was echt fantastisch. Niet te zacht, lekker vol en hard maar zonder dat het schel of vervelend werd. Ik heb echt niets te klagen over Goffertpark, prima concertlocatie voor een keertje.

Enige jammere was dat het zo lang licht was, en het had van mij wel iets langer mogen duren, ze tikten net de twee uur speeltijd niet aan, ik vind dat je daar bij een stadionconcert wel overheen mag.

Achteraf wederom een fantastisch concert, waarbij visuals en muziek niet elkaar afleiden maar juist elkaar aanvullen. Op dat gebied zijn ze echt ongeëvenaard.

Op naar de Ziggo Dome!
  Forum Admin vrijdag 28 juni 2019 @ 15:34:08 #91
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_187648353
Schitterend concert. Kon na Andy nog rustig in het voorste vakje wandelen. Lekker gesprongen en meegezongen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_187651101
Na dit geweldige concert meegemaakt te hebben in Goffert heb ik nu spijt dat ik destijds in de presale geen kaartjes heb gekocht voor de Ziggo Dome. Mocht iemand heel toevallig nog tickets verkopen dan hou ik me aanbevolen.
pi_187651325
Die namaak Eddie is wel een beetje :')
  vrijdag 28 juni 2019 @ 19:15:52 #96
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_187651381
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:43 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nee, maar toont wel weer aan hoe de hele locatie en omgeving niet berekend is op 60k bezoekers. Bij wat voor minimale ontregeling dan ook is het meteen drama
Een springer tussen Arnhem en Utrecht heeft echt geen fuck te maken met de Goffert als al dan niet geschikte evenementenlocatie.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_187651507
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 19:15 schreef JDude het volgende:

[..]

Een springer tussen Arnhem en Utrecht heeft echt geen fuck te maken met de Goffert als al dan niet geschikte evenementenlocatie.
Blijkbaar wel als dat meteen tot zo'n drama leidt en mensen tot 's ochtends vroeg op stations zitten. Er is gewoon niet genoeg capaciteit mensen daar weg te krijgen, en zeker redundantie qua trajecten / vervoersmogelijkheden
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 19:40:24 #98
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_187651617
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:41 schreef CoExist het volgende:

[..]

Yes. Stond daar in de Ariënsstraat geparkeerd ofzo. Heb gewoon een dranghek aan de kant gezet om uit de straat te rijden.

Ik zag ook dat ik op de Instagram feed van MUSE sta. In een wit PME Legend shirt en een zonnebril op.
Waar kun je die feed zien? Ik snap zo weinig van instagram :')

Goed om te horen dat het tof was! Ik had kaarten maar kon niet door omstandigheden. Niet verkocht ook want er was teveel aanbod 8)7 nu hopen dat ik nog kaarten voor ziggodome kan scoren zodat ik ze toch nog kan zien. Want O+ Muse O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_187651835
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 19:29 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Blijkbaar wel als dat meteen tot zo'n drama leidt en mensen tot 's ochtends vroeg op stations zitten. Er is gewoon niet genoeg capaciteit mensen daar weg te krijgen, en zeker redundantie qua trajecten / vervoersmogelijkheden
Als er een concert in Amsterdam is dan krijg je vergelijkbare taferelen als er iemand tussen Amsterdam en Utrecht voor de trein springt. Misschien nog wel erger omdat het niet zeldzaam is dat er 3 of meerdere evenementen tegelijkertijd in Amsterdam zijn.

Kan me rond de Arena nog goed herinneren dat het een chaos was op 5 november 2015, Ajax - Fenerbahçe in de Arena zelf, Foo Fighters in de Ziggo Dome en Editors in de HMH. Alsof dat al niet voor drukte genoeg zou zorgen besloot Rijkswaterstaat dat het wel een goed idee zou zijn om juist die avond daar vlakbij aan de A2 te gaan werken...
pi_187654996
Daar heb jij een goed punt mien jeung, die avond was ik er ook. Ik had geen centje pijn overigens, moest dieper Noord-Holland in, maar vrienden van me moesten richting Rotterdam en hebben uren vastgestaan want er was schijnbaar ook nog wat op de A4 toen
  vrijdag 28 juni 2019 @ 22:50:48 #101
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_187655074
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 20:00 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Als er een concert in Amsterdam is dan krijg je vergelijkbare taferelen als er iemand tussen Amsterdam en Utrecht voor de trein springt. Misschien nog wel erger omdat het niet zeldzaam is dat er 3 of meerdere evenementen tegelijkertijd in Amsterdam zijn.

Kan me rond de Arena nog goed herinneren dat het een chaos was op 5 november 2015, Ajax - Fenerbahçe in de Arena zelf, Foo Fighters in de Ziggo Dome en Editors in de HMH. Alsof dat al niet voor drukte genoeg zou zorgen besloot Rijkswaterstaat dat het wel een goed idee zou zijn om juist die avond daar vlakbij aan de A2 te gaan werken...
Ik was toen bij Editors, auto geparkeerd in Breukelen, geen centje pijn gehad om thuis te komen. Ik weet nog wel een keer een concert van U2 in de Arena dat er mensen om 2 uur 's-nachts nog steeds vast stonden in de parkeergarage.
pi_187655700
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 19:40 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waar kun je die feed zien? Ik snap zo weinig van instagram :')
Dat schijnt dus maar een paar uur online te staan. Dan is het weer weg ofzo.
Mijn schoonzus had mij een screenshot gestuurd ervan.

Ook zij kreeg een hand van Matthew Bellamy trouwens.

Ook nog zoiets. Matthew gooide een gitaar plectrum vlak voor mijn neus neer.
Ik maar seinen en roepen naar die beveiliger. Geeft die sjaak het aan een ander. :'(

Was bijna over de barrier heen geklommen om hem zelf te pakken. Maar dan word je verwijderd denk ik.

Ik vond deze video nog op mijn iPhone. Vergeten te uploaden.
“Pray (High Valyrian)” van Game Of Thrones

Setlist Muse, Goffertpark 27-06-2019
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en reviews!

https://oor.nl/concerten/muse-als-een-hitkanon-in-het-goffertark/

https://www.volkskrant.nl(...)ron-maiden~b61f0658/

https://www.gelderlander.(...)tps://www.google.nl/

https://lflmagazine.nl/concertrecensies/muse-in-het-goffertpark

https://www.tubantia.nl/t(...)oorgehaald~af064bc3/

[ Bericht 13% gewijzigd door CoExist op 28-06-2019 23:41:26 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')