Jens is gewoon een stiekem stookwijf. En niemand heeft het door.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
Als je het zo goed weet jens ga het dan zelf doen lapzwans
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:02 schreef mazaru het volgende:
Heeft Frannie Shelley nog aangesproken dat ze niet blij is dat shelley en Gerrit weer aan het vozen zijn?
Vanmiddag durfde ze er wel tegen anderen over te janken
Ik had die kop nog gecapt toen ze over Gerrit en Shelley stond te janken, maar kon hem niet posten. En nou kan ik hem niet meer vindenquote:
Nee, ze bloeide weer even helemaal op toen ze aandacht van Gerrit kreeg.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:02 schreef mazaru het volgende:
Heeft Frannie Shelley nog aangesproken dat ze niet blij is dat shelley en Gerrit weer aan het vozen zijn?
Vanmiddag durfde ze er wel tegen anderen over te janken
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, ze bloeide weer even helemaal op toen ze aandacht van Gerrit kreeg.
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:09 schreef mazaru het volgende:
[..]Ze was helemaal klaar met Gerrit ook. Want Gerrit had gezegd dat zij niets was voor hem en dat hij op Shelley verliefd was. Gewoon waar ze bij zat. Dat kon echt niet
en wat zei ze toen?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Adriaan sprak haar later aan waarom ze eerst klaagde en daarna met Gerrit ging zwemmen.
Ik zoek mijn post, maar kan het zo snel niet vinden.quote:
Hiske is nog nooit gezien zonder legging of lange broekquote:
Jammer, Juf heeft vast gedacht 38o in een Tent gaan we niet doenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze kregen een mailtje dat de lerares ziek is.
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Adriaan sprak haar later aan waarom ze eerst klaagde en daarna met Gerrit ging zwemmen.
Dat wil ik ook wel wetenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:13 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hiske is nog nooit gezien zonder legging of lange broek
sneu kindquote:Op maandag 24 juni 2019 17:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zoek mijn post, maar kan het zo snel niet vinden.
Dat Gerrit naar haar toekwam en dat ze het niet erg vond. Adriaan zei toen dat als hij klaar is met iemand hij afstand neemt en niets met diegene wil doen. Ze zei dat hij wilde knuffelen en zij niet en dat was haar manier van afstand nemen.
Dit inclusief zielig kleuterstemmetje.
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zoek mijn post, maar kan het zo snel niet vinden.
Dat Gerrit naar haar toekwam en dat ze het niet erg vond. Adriaan zei toen dat als hij klaar is met iemand hij afstand neemt en niets met diegene wil doen. Ze zei dat hij wilde knuffelen en zij niet en dat was haar manier van afstand nemen.
Dit inclusief zielig kleuterstemmetje.
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sla je mijn prachtige verslagen over?
Nu ook weer. Ik vond hetquote:Op maandag 24 juni 2019 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]Die kinnebak stond bizar ver naar voren toen ze tegen Adriaan, Mylene en Brandon aan het janken was
Ze had de pech om haar grote bek weer open te trekken toen ik aan het twijfelen was. Had ik die kwal van een Dylan op dat moment gehoord dan was hij het geweest.quote:
Nu heeft ze een goed excuus waarom ze haar lange broek aanhoudt.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:16 schreef Dotteke het volgende:
En His die niet in bad wilde blijft gewoon lekker zitten![]()
[ afbeelding ]
Ventilators.quote:
die is vast ook rood van onder vandaagquote:Op maandag 24 juni 2019 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu heeft ze een goed excuus waarom ze haar lange broek aanhoudt.
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:18 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
die is vast ook rood van onder vandaag
Ze heeft een complex over haar benen. Die zijn krom of super harig. Er is iets mee.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
heeft ze dat gezegd?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:18 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ze heeft een complex over haar benen. Die zijn krom of super harig. Er is iets mee.
Zei is een van de weinige die nog niet in onderbroek op de stream is geweest volgens mijquote:Op maandag 24 juni 2019 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |