Gun Roowbin ook wat.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:24 schreef Szura het volgende:
Die Slowaak kan er wel echt helemaal geen klote van he
ooit rafa al bijna verslagen hierquote:Op maandag 1 juli 2019 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
5 games verloren
EAT YOUR HEART OUT RAFAEL!!!
Staat nu maar uit ellende serve volley te spelen en het ziet er niet uitquote:
Volgens mij is de enige zekerheid dat op die plek iemand uit de categorie 25 t/m 32 terecht komt en worden ze daarna random ergens neergezet. Dan kan het inderdaad voorkomen dat de nummer 1 de nummer 25 loot in zijn deel en de nummer 8 de nummers 32..quote:Op maandag 1 juli 2019 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waaorm de nr 1 van de plaatsingslijst in ronde 3 speelt tegen de nr 26 van die lijst en Bertens als nr 4 tegen de nr 32?
Een "niet zo'n goede tennisser" wint niet zoveel Masters + de WTF natuurlijkquote:Op maandag 1 juli 2019 17:56 schreef TennispeRFect het volgende:
Bij Zverev heb ik het idee dat het gewoon niet zo een goede tennisser is. Ik bedoel top 10 is allemaal goed en dan komt het aan op wil, druk en het mentale maar niet bij Zverev. Die is gewoon niet zo goed als de rest in de top 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |