Mario blijquote:
Ja wilde net typen ...als dit al een warme nacht is in Utopia ...dan kunnen sommige users hier hun lol wel op de komende dagen ...misschien nog wel Hiske liefhebbers... Lex blijft helaas buiten schot ...enige wat je van haar krijgt is der dikke teen...quote:
geen bedwantsquote:Op maandag 24 juni 2019 01:05 schreef snetje het volgende:
Ook voor Brandon ...die gaat buiten slapen omdat hij binnen last heeft van beestjes...
[ afbeelding ]
Iets waar je buiten totaal geen last van hebt...![]()
Helaas wordt het niet zo heet als voorspeld. Slechte isolatie en geen manier om de warmte uit die hokken te krijgen. Het kan voor de liefhebber nog leuk worden. Succes Marioquote:Op maandag 24 juni 2019 01:02 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja wilde net typen ...als dit al een warme nacht is in Utopia ...dan kunnen sommige users hier hun lol wel op de komende dagen ...misschien nog wel Hiske liefhebbers... Lex blijft helaas buiten schot ...enige wat je van haar krijgt is der dikke teen...
Ach maar echt ....Merel mekkert er inmiddels al 3 weken over en niemand die er naar omkijkt... nu zijn er eergisteren eindelijk 2 gasten geweest die er verstand van hebben ..geven aan dat er niets aan de hand is en nu pas gaan die raderen van een Brandon pas draaien ...van goh! laat ik er ook eens iets van gaan maken... mijn verhaallijntje door buiten te gaan liggen...conclusie ...die gast heeft iets teveel tijd doorgebracht in dat "insanity hok"...quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 01:21 schreef snetje het volgende:
Met Andrea in beeld lijkt zon huisje in ene groot..
[ afbeelding ]
Enorm zelfs...
Nee klopt. Utopia gratis via Twitch kijken omdat je te zuinig bent 2.50 te besteden ...quote:Op maandag 24 juni 2019 01:02 schreef Paco55 het volgende:
Hier wordt je ook niet blij van.
[ afbeelding ]
Heeft niets met zuinig zijn te maken hoor, meer met het ze niet gunnenquote:Op maandag 24 juni 2019 02:31 schreef Bonken het volgende:
[..]
Nee klopt. Utopia gratis via Twitch kijken omdat je te zuinig bent 2.50 te besteden ...
Tja gunnen ... Als je uuuren per dag streams kijkt en te beroerd bent daar 8 cent per dag voor te betalen ... dan ben je voor mij triest bezig. Maar goed, ieder zijn ding.quote:Op maandag 24 juni 2019 02:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heeft niets met zuinig zijn te maken hoor, meer met het ze niet gunnen
Zijn genoeg meelezers hoor, en ik kwam toevallig even buurtenquote:Op maandag 24 juni 2019 02:40 schreef DaniqueV het volgende:
Ik lijk wel gek, half 3 geweest en loop tegen mijzelf aan te l*llen![]()
quote:Op maandag 24 juni 2019 02:50 schreef Bonken het volgende:
[..]
Tja gunnen ... Als je uuuren per dag streams kijkt en te beroerd bent daar 8 cent per dag voor te betalen ... dan ben je voor mij triest bezig. Maar goed, ieder zijn ding.
quote:Op maandag 24 juni 2019 02:50 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zijn genoeg meelezers hoor, en ik kwam toevallig even buurten
quote:Op maandag 24 juni 2019 02:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Zit hier voor een open raam, voel af en toe zuchtje wind, wat een ellende die warmte zeg pfff hahaha
Maar gezellie dat je ff kwam buurten en Jessie doet bijna een Ruudje, het zijn alleen korte schrik momenten bij hem...vaak net te laat om te cappen![]()
Volgens mij zit hij is zo'n fase in zijn slaap dat je veel droomt of zo?
[ afbeelding ]
Owwwwww heerlijk 22 graden, ik gluur ff bij mij 24 graden en boven is het warmerquote:Op maandag 24 juni 2019 03:01 schreef Bonken het volgende:
[..]Huis doorluchten + ventilator, is 22 graden, valt erg mee... nog
Kan de slaap niet vatten, maar niet veel gebeurd de laatste tijd lees ik, geen sex-schandalen en knokpartijen ... Ze rommelen maar wat aan lijkt het.Wel benieuwd naar wie Utopia moet verlaten
Wat een vette reet zeg, hij mag wel uit gaan kijken, hij gaat de kant van Merel opquote:Op maandag 24 juni 2019 03:07 schreef DaniqueV het volgende:
Damn...en dan in eens dit beeld, Prince Charming (volgend hemzelf)![]()
heeft zich ineens op zijn zijde gedraaid
das schrikken
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Slecht geweten waarschijnlijkquote:Op maandag 24 juni 2019 02:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Zit hier voor een open raam, voel af en toe zuchtje wind, wat een ellende die warmte zeg pfff hahaha
Maar gezellie dat je ff kwam buurten en Jessie doet bijna een Ruudje, het zijn alleen korte schrik momenten bij hem...vaak net te laat om te cappen![]()
Volgens mij zit hij is zo'n fase in zijn slaap dat je veel droomt of zo?
[ afbeelding ]
die gaan tantra-ietsen vandaag toch? heeft die rooie geregeldquote:
stream 4 is het debiele broertje van die andere streams...krijg nu ook een foutmeldingquote:Op maandag 24 juni 2019 07:08 schreef snetje het volgende:
Met wie kletst Jessie? En waarom daar geen geluid?....
Komt zeker omdat het geluid bij 2 aanstaat...op die dooie...quote:Op maandag 24 juni 2019 07:10 schreef Dotteke het volgende:
De regie is Jessie ook al zat, we worden van zijn geluid afgeschermd![]()
[ afbeelding ]
Hoe dichterbij de stemmingen komen, hoe vroeger Greet opstaat, hoe meer hij zich uitslooft, hoe meer hij likt. Je zou er bijna een wiskundige formule van kunnen maken.quote:Op maandag 24 juni 2019 06:59 schreef Dotteke het volgende:
Ger is ook uit zijn bed gevallen
[ afbeelding ]
nah eerder een bingokaartquote:Op maandag 24 juni 2019 07:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe dichterbij de stemmingen komen, hoe vroeger Greet opstaat, hoe meer hij zich uitslooft, hoe meer hij likt. Je zou er bijna een wiskundige formule van kunnen maken.
Ja, het is een triest mannetje, hoop dat hij veel stemmen krijgt en op de bank komtquote:Op maandag 24 juni 2019 07:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe dichterbij de stemmingen komen, hoe vroeger Greet opstaat, hoe meer hij zich uitslooft, hoe meer hij likt. Je zou er bijna een wiskundige formule van kunnen maken.
quote:Op maandag 24 juni 2019 07:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik doe wel de andere natuurplaatjes...![]()
[ afbeelding ]
al die schoenen staan gewoon op een rijtje buiten.quote:Op maandag 24 juni 2019 07:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik doe wel de andere natuurplaatjes...![]()
[ afbeelding ]
Eens,maar ergens gun ik Gerrit 3 stemmen van Shell, hij is zooooo dom.quote:Op maandag 24 juni 2019 07:30 schreef Poezewoes het volgende:
Gerrit hoeft niet naar huis, laat Shelley maar gaan, met haar stomme gedoe
die kun je erop tekenenquote:
Zijn wietplantjesquote:Op maandag 24 juni 2019 07:56 schreef snetje het volgende:
Adriaan vermoed dat iemand zijn plantjes eruit heeft getrokken...
Ach, die Wietgate was toch al een doodgeboren kindje, ze gaan Adje echt geen nieuw script geven als wietkwekerquote:Op maandag 24 juni 2019 07:56 schreef snetje het volgende:
Adriaan vermoed dat iemand zijn plantjes eruit heeft getrokken...
ik zie jouw plaatjes ook nietquote:Op maandag 24 juni 2019 08:00 schreef Dotteke het volgende:
De streams zijn echt prutje hier
[ [url=https://gyazo.com/13d30dc6a3524b0d07634f53e6ab20e[gif]afbeelding[/url] ]
Ik denk het...maar ik zie hem hier toch echt zelf plukken...quote:
Hij kwam binnen als de deskundige voor wat groeit en bloeit, maar dat is dus echt niet waar geblekenquote:Op maandag 24 juni 2019 08:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk het...maar ik zie hem hier toch echt zelf plukken...
[ afbeelding ]
IK heb geen idee wat er aan de hand is, het ene moment doen ze het wel het andere moment nietquote:
Rechtermuis er op, Afbeeldingslocatie kopieeren en hier plakken gaat ook niet ?quote:Op maandag 24 juni 2019 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee wat er aan de hand is, het ene moment doen ze het wel het andere moment niet
of de muisjesquote:Op maandag 24 juni 2019 08:15 schreef Dotteke het volgende:
Blaadjes waren weg...........straks zijn de konijnen stoned
Volgens mij staan die op een tafelquote:Op maandag 24 juni 2019 08:16 schreef Verida het volgende:
[..]
of de muisjes
Hij had die potten toch hoog staan? Daar komen de konijnen niet bij
Wie weet konden die konijnen vliegenquote:Op maandag 24 juni 2019 08:16 schreef Verida het volgende:
[..]
of de muisjes
Hij had die potten toch hoog staan? Daar komen de konijnen niet bij
Bloedje heet vandaag en mevrouw smeert en smeert en smeert, als die vandaag niet gaatquote:
En dan ook die tattoo tussen haar tetten poederen dat snap ik ook niet, had dan niet die tattooquote:Op maandag 24 juni 2019 08:21 schreef Charmian het volgende:
Tot op de dag van vandaag begrijp ik het meteennaardemake-upkwastgrijpenzodrajewakkerwordt niet
De hottentot aan het plamuren,die mag van mij ook wel een ps krijgen,samen met dat weke vriendje.quote:
Kippen kan niet de plantjes staan in de kas. Dan moeten het muisjes zijn. En ja Gerrit zie ik er wel voor aan. Zag hem van de week ook uit de kas komen.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ik verdenk de kippen van het plukken aan de ontkiemende wietplantjes van Adriaan.
En anders Gerrit. Die wil al maanden de tuin van Adriaan weg hebben.
Hij stelde al aan Jessie voor om als Adriaan ging fietsen in Frankrijk om zijn tuin weg te halen.
Jessie wilde dat niet.
Nu zijn Jessie en Gerrit in de buurt van de tuin en kas iets met hout aan het bouwen. Omdat ze de tuin van Adriaan met stenen middeleeuws vinden.
Iets dergelijks.
Gerrit wil niks liever dan Adriaan over de rooie krijgen.
quote:Op maandag 24 juni 2019 08:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is wel de meest nutteloze bewoner.
met de lelijkste tattoo
Toch vind ik haar wel leuk Frits.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Miss Paaseiland probeert er wat van te maken
Ook een valse trollen die twee.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:42 schreef lorrie03 het volgende:
Jens wil het in de vergadering over de sok hebben.
Adje vraagt zich af of Franny op hem zou kunnen vallen
Jens wil een stok hebben om te slaan, vies stiekem manipulerend mannetje, de stiekeme alcoholist!quote:Op maandag 24 juni 2019 08:42 schreef lorrie03 het volgende:
Jens wil het in de vergadering over de sok hebben.
Adje vraagt zich af of Franny op hem zou kunnen vallen
Zijn vanmorgen buiten gezetquote:Op maandag 24 juni 2019 08:47 schreef sjampoeh het volgende:
de pc's staan niet meer boven..
ze krijgen boven airco zeker
waarom niet vandaag ?quote:Op maandag 24 juni 2019 08:51 schreef lorrie03 het volgende:
gerrit wil het alcoholgebruik woensdag in de vergadering gooien als ze maar blijven drinken
Ze waren er uit getrokken, lag alleen nog een klein wit worteltje, de blaadjes of zoals hij noemde het groene bloempje was er afquote:Op maandag 24 juni 2019 08:51 schreef Chanel5 het volgende:
Wat voor ramp is er nu weer gebeurd met een plantje van Aad?
Ja 4 of 5 plantjesquote:Op maandag 24 juni 2019 08:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O, hij was inmiddels met wietplantjes bezig dus.
quote:Op maandag 24 juni 2019 08:55 schreef Chanel5 het volgende:
100x over het plantje en het worteltje van het plantje, dat het niet groeit zoals hij het aangetroffen heeft(crime scene)...
en gister nog zag hij de eerste opkomen en nu.....dood .... liggen haast het plantgat....DRAMA!!!!!
Zwak drama verhaaltje, weer een dag cluedo spelenquote:Op maandag 24 juni 2019 08:55 schreef Chanel5 het volgende:
100x over het plantje en het worteltje van het plantje, dat het niet groeit zoals hij het aangetroffen heeft(crime scene)...
en gister nog zag hij de eerste opkomen en nu.....dood .... liggen haast het plantgat....DRAMA!!!!!
Krijgen we dat gezeik weer.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:51 schreef lorrie03 het volgende:
gerrit wil het alcoholgebruik woensdag in de vergadering gooien als ze maar blijven drinken
untill she burns in hellquote:Op maandag 24 juni 2019 08:58 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe heet moet het worden voordat die sjaal van Hissie van die kippenek af gaat?
quote:Op maandag 24 juni 2019 08:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Krijgen we dat gezeik weer.
Niemand loopt daar dronken rond maar er moet weer een morele dilemma van gemaakt worden.
Laat ze maar eens beginnen met minder te roken, zijn ook Jessie en Gerrit de lul.
adje heeft seks nodig...telt dat ook?quote:Op maandag 24 juni 2019 08:58 schreef DKUp het volgende:
Pleur op naar huis als je drugs of alcohol nodig hebt
Ze zal vandaag waarschijnlijk heel vaak die grijnzende paardebek weer willen verbergen , ze heeft nl weer "iets leuks"quote:Op maandag 24 juni 2019 08:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je ziet t helemaal niet in haar hals (een of ander litteken)
ik heb ooit wel eens wat gezien...maar om daar nu een hele sjaal overheen te hangenquote:Op maandag 24 juni 2019 08:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je ziet t helemaal niet in haar hals (een of ander litteken)
de echte reden, haar leugenachtige bek verbergenquote:Op maandag 24 juni 2019 09:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zal vandaag waarschijnlijk heel vaak die grijnzende paardebek weer willen verbergen , ze heeft nl weer "iets leuks"
Ja, hij is er niet blij mee, ben wel benieuwd wie het gedaan heeft.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:55 schreef Chanel5 het volgende:
Gewoon een compleet rookverbod,bam !quote:Op maandag 24 juni 2019 08:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niemand loopt daar dronken rond maar er moet weer een morele dilemma van gemaakt worden.
Laat ze maar eens beginnen met minder te roken, zijn ook Jessie en Gerrit de lul.
Hij moet gewoon naar huis.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
adje heeft seks nodig...telt dat ook?
Ja toch, lekker naar huis, doei doeiquote:Op maandag 24 juni 2019 08:58 schreef DKUp het volgende:
Pleur op naar huis als je drugs of alcohol nodig hebt
Dus datquote:Op maandag 24 juni 2019 08:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
oja tantra yogaquote:Op maandag 24 juni 2019 09:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zal vandaag waarschijnlijk heel vaak die grijnzende paardebek weer willen verbergen , ze heeft nl weer "iets leuks"
Ze kan beter die mond van haar verbergen met die slagtandenquote:Op maandag 24 juni 2019 09:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
de echte reden, haar leugenachtige bek verbergen
hoe ze dat nu weer kunnen verzinnen, om 13.00, De mussen vallen dood van de silo en dan moeten Adje en Lex ergens binnen gaan zitten waarschijnlijk, om dit toneelstukje te doen....quote:
tuurlijk, kost geen drol, zo'n veld aanleggen. En je hebt er ook helemaal geen leidingwater voor nodig om dagelijks meerdere malen te besproeien.....quote:
Nee, en er moet een graafmachine komen, kost ook nietsquote:Op maandag 24 juni 2019 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk, kost geen drol, zo'n veld aanleggen. En je hebt er ook helemaal geen leidingwater voor nodig om dagelijks meerdere malen te besproeien.....
onzinproject dit weer
Schuim houdt nu eenmaal van die soort muziek helaas,quote:
En dan met 1 veld, en misschien 3 teams....quote:
nee frannie wilde dat hij dat ging doen, maar dat wilde jes nietquote:Op maandag 24 juni 2019 08:58 schreef sjampoeh het volgende:
jessie wil t over de shampoo van shel hebben
en de kussens
3 voor shel zeker
De spanning tussen Shelly en Franny is enorm.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:11 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nee frannie wilde dat hij dat ging doen, maar dat wilde jes niet
Lage streek van Franny dus, het lieve meisjequote:Op maandag 24 juni 2019 09:11 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze krijgt 3 stemmen van shellquote:Op maandag 24 juni 2019 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lage streek van Franny dus, het lieve meisje
Morguh TBquote:
The lovely Frannyquote:Op maandag 24 juni 2019 09:11 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2019 09:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze krijgt 3 stemmen van shell
bitchfight ivm gerrit
Klopt, en wilde weer op zijn jessiaans de schuld in de schoenen van de anderen stoppen.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh TB
De grote leider heeft wederom gefaald
WIlde een groot toernooi maar heeft er niets aan gedaan
Nee hoor, ze zegt terechte dingen hoor, net zoals anderequote:
was dat franny's idee van die shampoo?quote:Op maandag 24 juni 2019 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]en dan laat ze een ander Shel aanvallen om shampoo en blijft ze zelf buiten schot het lieve gevoelige bloeiende meisje
Nee, hij werd netjes afgeserveerdquote:Op maandag 24 juni 2019 09:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, en wilde weer op zijn jessiaans de schuld in de schoenen van de anderen stoppen.
Is geloof ik niet helemaal gelukt.
omdat ze gisteren met zijn allen ger probeerde zwart te maken,dus ze hebben iets van moed gekregen,en jens is wederomquote:
Jessie zijn idee natuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2019 09:16 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
was dat franny's idee van die shampoo?
Ik weet niet wat er met shampoo is, maar ik lees dat het van Franny afkomt zelf heb ik geen idee wat wie of waaromquote:Op maandag 24 juni 2019 09:16 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
was dat franny's idee van die shampoo?
quote:Op maandag 24 juni 2019 09:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mieren kunnen er niet bij als het op 1 meter hoogte staat volgens adje
Yep, zal nog wel een staartje krijgen.quote:
nee natuurlijk niet,het zijn allemaal luie varkens,behalve katy danquote:Op maandag 24 juni 2019 09:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wil iemand zich warm maken voor het voorraad hok vraagt Hiske.
In het kader van productontwikkeling vond Jessie dat Shelley maar iets met shampoo moest gaan doenquote:Op maandag 24 juni 2019 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met shampoo is, maar ik lees dat het van Franny afkomt zelf heb ik geen idee wat wie of waarom
shelly doucht met shampoo van de bvquote:Op maandag 24 juni 2019 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met shampoo is, maar ik lees dat het van Franny afkomt zelf heb ik geen idee wat wie of waarom
Nee hoor, Mylene is hard nodig in dit soort situaties. Ze is irritant als je ervan uitgaat dat zij lief moet zijn voor Jessie en Gerrit. Ze is net zo 'irritant' naar anderen toe. Ze heeft in ieder geval een punt. Jammer dat het achter de SL ging.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:16 schreef krabje het volgende:
[..]
omdat ze gisteren met zijn allen ger probeerde zwart te maken,dus ze hebben iets van moed gekregen,en jens is wederom![]()
![]()
Adje moet laten zien hoe mooi hij zichzelf vindt.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
Toch raar dat adje met ontbloot bovenlijf zit
Ik gun ze nog vier maanden Gerriequote:Op maandag 24 juni 2019 09:16 schreef krabje het volgende:
[..]
omdat ze gisteren met zijn allen ger probeerde zwart te maken,dus ze hebben iets van moed gekregen,en jens is wederom![]()
![]()
Zuipen is óók zichtbaar en trekt klanten aan voor de feesten, dus veel zuipen van de BVquote:Op maandag 24 juni 2019 09:23 schreef DKUp het volgende:
Keesje en Dil mogen gratis op elkaar kalken.
Want zichtbaar
Keesje: We hebben heel veel inkt meegenomen hoor!
Free 4 All
Gerrie heeft de inhoud al geteld, die is dus voorbereidtquote:Op maandag 24 juni 2019 09:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Mierenneuken over shampo.
Ik zou zeggen, geef het aan en laat desnoods de groep beslissen wat zij vinden.
Beetje mierenneuken. Vind ook niet dat ze dat moet doen.
Aha, ze gaan het ook over de sok hebben.... payback time.
nadat ze eerst de kliekjes heeft veiliggesteld voor zichzelf natuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2019 09:25 schreef sjampoeh het volgende:
oh his krijgt ook fooi, maar geeft t wel aan de bv
Ze zijn zeker voorbereid. Gerrit heeft al aangegeven hoe hij erin staat.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gerrie heeft de inhoud al geteld, die is dus voorbereidt
Yep, vooral als je het kan bevechten.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:25 schreef FOKoffieleut het volgende:
All animals are equal, but some animals are more equal than others
ja, Gerrit is altijd eerlijk......die zegt gewoon eerlijk dat hij het zelf houdt......quote:Op maandag 24 juni 2019 09:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze zijn zeker voorbereid. Gerrit heeft al aangegeven hoe hij erin staat.
Ik heb geen idee op wie ik moet stemmenquote:Op maandag 24 juni 2019 09:21 schreef spapaars het volgende:
Op Jessie stemmen is zinloos, want die is in vaste dienst.
[ afbeelding ]
Heeft die het weer niet af, ppfff doet hele dagen niets anders dan de bitcoin en de utopianen in de gaten houdenquote:Op maandag 24 juni 2019 09:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Fiananciële update komt nog (tussen neus en lippen door).
Die van mij is naar Gerrit omdat een ps nog weleens het verschil kan maken bij hem. Krijgt volgens mij ook stemmen van binnen.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee op wie ik moet stemmen
Jessie, Lex, Ger, Merel, Franny, pff moeilijk
quote:Op maandag 24 juni 2019 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft die het weer niet af, ppfff doet hele dagen niets anders dan de bitcoin en de utopianen in de gaten houden
ja jens is een vies eng mannetjequote:
jens,maikol en dilletje en mylene waren gisteren avond al bezig tegen ger,maar ze komen nu dus bedrogen uitquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 09:32 schreef FOKoffieleut het volgende:
trek je sok leeg ger, en geef ze er een kwakjessok voor terug
Is langzamerhand een sekteleidertje aan het worden, ademloze aanhang waar hij zijn SOk-verhaal uittesttequote:
Jens moet lekker zijn nachtpon aantrekken en met een fles wodka in zijn nest gaan liggen.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:34 schreef krabje het volgende:
niks terug geven ger,lekker zelf houden,je hebt het gehad van joa,en ja wat jessie nu zegt his heeft ook gehad van chris dus moet zij het ook doen,maar jens vergeet dat hij steelt van de bv bijv drank.
niet alleen merel hoor,de rest doet het stiekem.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:34 schreef sjampoeh het volgende:
maar merel mag alles bestellen wat ze wil
maar dat wordt niet gezien
dus datquote:Op maandag 24 juni 2019 09:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jens moet lekker zijn nachtpon aantrekken en met een fles wodka in zijn nest gaan liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |