Edgyquote:Op zondag 23 juni 2019 23:09 schreef -XOR- het volgende:
Een aanslag in Frankrijk op een Arabier, dat is weer eens wat anders.
Ik hoop het. Zie in het gewone spel Brazilië niet meer scorenquote:
En deze?quote:Op zondag 23 juni 2019 23:14 schreef Tagliano het volgende:
Werd gewoon een goed block gezet, op zich was die vrije trap niet eens heel gek
quote:
Fransen en Brazilianen. Geen Schotten.quote:
Thanksquote:Op zondag 23 juni 2019 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Topics voor morgen gemaakt. Mag gereekst worden.
Hah inderdaad hoewel dan de spanning lager ligt. Hier compenseert het toernooi gevoel nog enigszins. Maar VVV - Excelsior in speelronde 2 van de eredivisie vind ik echt minder boeiendquote:Op zondag 23 juni 2019 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is de charme van de Eredivisie.
Dat kijk ik ook niet nee.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:22 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Hah inderdaad hoewel dan de spanning lager ligt. Hier compenseert het toernooi gevoel nog enigszins. Maar VVV - Excelsior in speelronde 2 van de eredivisie vind ik echt minder boeiend
Oude wonden gaan weer open hierquote:
quote:
Snap het ook niet, de enige ploeg die moeite doet om te scoren.quote:
Ja want kut publiekquote:
Ik denk dat Messi beter is.quote:
Plus Marta was nog wel een wedstrijdje gegund.quote:
aantal posts: 1.250 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op zondag 23 juni 2019 23:25 schreef SOG het volgende:
Brazilie trapt af maar lopen meteen naar voren ipv terug te spelen. Vrije trap frankrijk?
Wordt nog een spannende strijd voor Tokio volgend jaar.quote:
Eenschquote:Op zondag 23 juni 2019 23:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Plus Marta was nog wel een wedstrijdje gegund.
Dat ook nog ja.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wordt nog een spannende strijd voor Tokio volgend jaar.
Maja, zolang de VS erin blijft is de halve finale voor de Europese landen voldoende.
Behalve dan de finale... 6-0 voor Nederland.quote:
6x Meisje Miedema die daarmee de topscorerstitel afpakt van Morgangodin.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Behalve dan de finale... 6-0 voor Nederland.
Die nummer 23 van ze destijdsquote:Op zondag 23 juni 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar zijn de dames van IJsland eigenlijk?
Kolba Sigthordottir die de bal van haar voet laat stuiteren genot.
Dan moet je eens een topic lezen tijdens een wedstrijd van de Nederlandse dames, allemachtig.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:29 schreef -XOR- het volgende:
Bij Fransen heb ik altijd het idee dat ze geen reet van voetbal snappen of dat het ze ook maar ene flikker kan schelen maar dat het meer puur chauvinisme is.
Dat idee heb ik ook bij Nederlands Elftal publiekquote:Op zondag 23 juni 2019 23:29 schreef -XOR- het volgende:
Bij Fransen heb ik altijd het idee dat ze geen reet van voetbal snappen of dat het ze ook maar ene flikker kan schelen maar dat het meer puur chauvinisme is.
pics?quote:Op zondag 23 juni 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:29 schreef -XOR- het volgende:
Bij ongeveer ieder publiek van het eigen land wel denk ikquote:Op zondag 23 juni 2019 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook bij Nederlands Elftal publiek
+1quote:Op zondag 23 juni 2019 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2e in de qualifiers en niet goed genoeg voor de playoffsquote:Op zondag 23 juni 2019 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nah das meer zoeken naar een excuus om carnaval te vieren en je buurvrouw te vingeren want ja, dronkenquote:Op zondag 23 juni 2019 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee tochquote:Op zondag 23 juni 2019 23:31 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nah das meer zoeken naar een excuus om carnaval te vieren en je buurvrouw te vingeren want ja, dronken
Muah bij Zuid-Amerikanen heb je toch wel ander publiek volgens mij.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij ongeveer ieder publiek van het eigen land wel denk ik
Ze weten wat kwaliteit is.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:32 schreef SaferSephy het volgende:
Zingen ze nu jaaalalalalaaaa Ajax Amsterdam?
Ja.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:32 schreef SaferSephy het volgende:
Fransen zijn idioot, maar zo erg nou ook weer niet.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:32 schreef SaferSephy het volgende:
Ja publiek wat alles afbreekt genot. Die zijn helemaal leipquote:Op zondag 23 juni 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah bij Zuid-Amerikanen heb je toch wel ander publiek volgens mij.
quote:
Na afloop de steegjes in, worden ze opgewacht en verkracht. Is koeltuur daar.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja publiek wat alles afbreekt genot. Die zijn helemaal leip
Broekjes omlaagquote:Op zondag 23 juni 2019 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
https://www.instagram.com/sakinakarchaoui/?hl=nl
Handdoekje ligt klaar hoor!quote:
Dit is nog minder boeiend dan de gemiddelde WKV wedstrijdquote:Op zondag 23 juni 2019 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
BREAKING NEWS!!!!
MAARTEN VD WEIJDEN ZWEMT NOG STEEDS ALLEN
Staan alle bruggetjes weer vol met hitsige Friezinnen?quote:Op zondag 23 juni 2019 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
BREAKING NEWS!!!!
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
BREAKING NEWS!!!!
MaartenGod.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
BREAKING NEWS!!!!
Oh my God who the hell cares!?quote:Op zondag 23 juni 2019 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
BREAKING NEWS!!!!
Da's het aantal sugardaddys dat ze heeft.quote:
Moet hij wetenquote:Op zondag 23 juni 2019 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
BREAKING NEWS!!!!
Die man is zo vol van zichzelf, lees ditquote:Op zondag 23 juni 2019 23:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Staan alle bruggetjes weer vol met hitsige Friezinnen?
Gvdquote:Op zondag 23 juni 2019 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die man is zo vol van zichzelf, lees dit
Maarten gaat twee kilometer voor Bartlehiem slapen, meldt de organisatie. Dat was ook het plan. Hij kwam net bij de boot om te vragen of dat wel bij iedereen bekend is. Hij wil niet dat heel Bartlehiem vanavond tevergeefs op hem staat te wachten.
Wat een gek
Niet gelezen.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maarten gaat twee kilometer voor Bartlehiem slapen, meldt de organisatie. Dat was ook het plan. Hij kwam net bij de boot om te vragen of dat wel bij iedereen bekend is. Hij wil niet dat heel Bartlehiem vanavond tevergeefs op hem staat te wachten.
Wat een gek
wtfquote:Op zondag 23 juni 2019 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat een gek
Omdat die nummers vs positie helemaal niet zon vanzelfsprekende relatie is buiten Nederland.quote:
American Express?quote:Op zondag 23 juni 2019 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan doe je toch even een rubbertje om, meid.
Ik moest hier stiekem een beetje om lachenquote:
Ik las aftwerken.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:40 schreef leolinedance het volgende:
Het afwerken was niet in orde. Dat zal ik haar wel leren
Komt omdat ze voor Ajax is.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:42 schreef Bolasie het volgende:
De analyses van Anouk zijn eigenlijk bijzonder matig.
Vrouwenvoetbal moet je ook niet willen analyserenquote:Op zondag 23 juni 2019 23:42 schreef Bolasie het volgende:
Opendeurengenot, sluit naadloos aan op de nabeschouwingen van SVquote:Op zondag 23 juni 2019 23:42 schreef Bolasie het volgende:
Alleen zie je haar in zowat elk programma dus je verwacht wel wat beter. Aan andere kant doet ze ook weer niet minder dan een Co Adriaanse.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal moet je ook niet willen analyseren
Nou nou, ik heb anders wel een aantal potentiële opvolgers voor Luuk de Jong gezien!quote:
Bij de mannen zijn ze altijd topquote:Op zondag 23 juni 2019 23:42 schreef Bolasie het volgende:
Wanneer kwalificeert Marokko zich eens voor het vrouwen WK? 11 paar caramelkleurige benen, dat lijkt me wel wat.quote:
De Marokkaanse dames mogen - terecht - het huis niet verlaten.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wanneer kwalificeert Marokko zich eens voor het vrouwen WK? 11 paar caramelkleurige benen, dat lijkt me wel wat.
Derksen hoor ik weinig verrassendere analyses maken. Is wel een beetje normaal geworden helaas. Alleen van Gaal kwam nog wel eens met nieuwe inzichtenquote:Op zondag 23 juni 2019 23:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Opendeurengenot, sluit naadloos aan op de nabeschouwingen van SV
Als ik die Karchaoui thuis had zitten mocht ze ook niet naar buiten inderdaad.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De Marokkaanse dames mogen - terecht - het huis niet verlaten.
Eens, Sjoerd kan ze echt niet baasquote:
Ik hoop dat van Bommel dat nog eens gaat doen.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:47 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Derksen hoor ik weinig verrassendere analyses maken. Is wel een beetje normaal geworden helaas. Alleen van Gaal kwam nog wel eens met nieuwe inzichten
Suze Mens?quote:Op zondag 23 juni 2019 23:48 schreef Zipportal het volgende:
Die Suze is nooit op TV, en lult die Anouk die wél overal opduikt gewoon onder de tafel.
Gun haar dan wel op z'n minst een borstvergroting.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als ik die Karchaoui thuis had zitten mocht ze ook niet naar buiten inderdaad.
Zal ie op moeten schieten, afgelopen half jaar heb ik em weinig goed zien doen. Als je een speler als de Jong op 10 posteert dan heb je er echt niks van begrepen.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoop dat van Bommel dat nog eens gaat doen.
Ben vooral benieuwd naar zijn scherpe analyses en verrassingenquote:Op zondag 23 juni 2019 23:50 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Zal ie op moeten schieten, afgelopen half jaar heb ik em weinig goed zien doen. Als je een speler als de Jong op 10 posteert dan heb je er echt niks van begrepen.
Mooi dit hoor. Zag het net bij de NOS. Sterke vrouwquote:Op maandag 24 juni 2019 12:24 schreef spleeh het volgende:
https://www.ad.nl/wk-vrou(...)er-trainen~aabad413/
De "vedette"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |