Ja nee oke.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:52 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Dit is toch het subforum onzin? dus ik zeg onzin
Heeft ff wat minder zin in eten en drinken nu er weer tandjes door aan het komen zijn, maar verder gaat het prima met hem hoor!quote:
jup die doen beetje ouw..quote:Op zondag 23 juni 2019 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft ff wat minder zin in eten en drinken nu er weer tandjes door aan het komen zijn, maar verder gaat het prima met hem hoor!
Vrijgezel ?quote:Op zondag 23 juni 2019 17:55 schreef Vimbavimba het volgende:
Paaaaaaauuuuul. Bekt lekker. En nu houd ik op
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
wat dacht jij dan? Dat ik een of ander dikke pedo was?
Jaquote:Op zondag 23 juni 2019 18:20 schreef Vimbavimba het volgende:
Waarom is het haags_kwartiertje? Geen haags halfuurtje? Is haags kwartiertje een uitdrukking?
Ander woord voor fappen?quote:Op zondag 23 juni 2019 18:24 schreef Vimbavimba het volgende:
haags halfuurtje is een mooie alliteratie
Halfrijm is gelijkheid van klank (rijm), ofwel door gelijkheid van de klinkers van de beklemtoonde lettergrepen (assonantie of klinkerrijm), ofwel door gelijkheid van de medeklinkers (acconsonantie of medeklinkerrijm).quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
dikke drollen draaien vind ik een mooie alliteratie
Hier houden we niet van zulke stoere woorden en shit gewoon normaal doen en fappenquote:Op zondag 23 juni 2019 18:33 schreef Vimbavimba het volgende:
Weten ze ook het verschil tussen axioma en een postulaat?
Of hoeren neukenquote:Op zondag 23 juni 2019 18:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier houden we niet van zulke stoere woorden en shit gewoon normaal doen en fappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juist !!!quote:
Biertje drinken. Patat etenquote:Op zondag 23 juni 2019 18:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen ook gewoon lekker een terrasje pakken ? ipv meteen hoeren neuken /
Hey vrindquote:Op zondag 23 juni 2019 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
dikke drollen draaien vind ik een mooie alliteratie
nooit meer werken?quote:Op zondag 23 juni 2019 18:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen ook gewoon lekker een terrasje pakken ? ipv meteen hoeren neuken /
Hee maat, goed weekend gehad?quote:
Suikervrije zekerquote:Op zondag 23 juni 2019 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is sportlife kauwgom matig, na twee keer kauwen geen smaak meer aan
Jaa was wel echt mooiquote:
Zo hoort het tochquote:
WELKOM !!!quote:Op zondag 23 juni 2019 18:54 schreef Vimbavimba het volgende:
ik zit in mijn robert jensenfase. Ik heb autisme en mijn fieps zijn elke keer mensen en andere dingen
Maar dat heeft er iig niet mee te maken of de smaak lang blijftquote:
Dat weet ik niet zo zeker. Ik merk wel dat de ene Sportlife langer blijft hangen dan de anderequote:Op zondag 23 juni 2019 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar dat heeft er iig niet mee te maken of de smaak lang blijft
Ja je stinkt er altijd zo van uit je mond en je kleren, en je krijgt er van die bruine tanden van he.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gestopt met kauwgom.
quote:Op zondag 23 juni 2019 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je stinkt er altijd zo van uit je mond en je kleren, en je krijgt er van die bruine tanden van he.
Is dat zo?quote:Op zondag 23 juni 2019 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dan omdat kauwgom slecht voor je longen is?
Pijpen is slecht voor je tanden !!quote:Op zondag 23 juni 2019 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dan omdat kauwgom slecht voor je longen is?
Dat is niet waar!quote:Op zondag 23 juni 2019 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je stinkt er altijd zo van uit je mond en je kleren, en je krijgt er van die bruine tanden van he.
Cola drinken ?quote:Op zondag 23 juni 2019 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net twee glazen weer gedronkenquote:Op zondag 23 juni 2019 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cola is pas slecht voor je tanden.
Dat klopt. Wanneer je op een kauwgum kauwt trekt het gum etensresten die tussen je tanden zitten.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
Suikervrije kauwgom voorkomt tandbederf
Ik vind die meuk niet te kanen veel te zoet..gewoon water bier en koffie...quote:Op zondag 23 juni 2019 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink het alleen met bacardi of een goedkope whisky er doorheen
Whoo, je kunt ook tandenstokers kopen... je kauwt toch niet met je mond open he ?quote:Op zondag 23 juni 2019 19:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat klopt. Wanneer je op een kauwgum kauwt trekt het gum etensresten die tussen je tanden zitten.
Het werkt misschien net zo goed als flossen.
Heb een keer gehad dat ik een draadje kip met de kauwgom meekauwde
Van goede whisk(e)y en rum puur kan ik ook genietenquote:Op zondag 23 juni 2019 19:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik vind die meuk niet te kanen veel te zoet..gewoon water bier en koffie...
Jagermeister ook, 1 of 2 wel diepvrieskoud,quote:Op zondag 23 juni 2019 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van goede whisk(e)y en rum puur kan ik ook genieten
Ik gebruik ook tandenstokers en volgens de tandarts heb ik geen gaten in mijn tanden.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Whoo, je kunt ook tandenstokers kopen... je kauwt toch niet met je mond open he ?
\quote:Op zondag 23 juni 2019 19:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik gebruik ook tandenstokers en volgens de tandarts heb ik geen gaten in mijn tanden.
Ik kauw met geluidjes. Je weet toch, tuin tjik. En ik blaas ballonnetjes ermee
Ja dat ook, maar ook door xylitol en extra speeksel aanmaken bij het kauwen wat de zuurtegraad na het eten weer neutraliseertquote:Op zondag 23 juni 2019 19:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat klopt. Wanneer je op een kauwgum kauwt trekt het gum etensresten die tussen je tanden zitten.
Het werkt misschien net zo goed als flossen.
Heb een keer gehad dat ik een draadje kip met de kauwgom meekauwde
deeptrhoatenquote:Op zondag 23 juni 2019 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar ook door xylitol en extra speeksel aanmaken bij het kauwen wat de zuurtegraad na het eten weer neutraliseert
Plus dat extra speeksel je mond schoon maakt/frisse adem.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar ook door xylitol en extra speeksel aanmaken bij het kauwen wat de zuurtegraad na het eten weer neutraliseert
Ja als je teveel van die kustmatige zoetstoffen neem, maar dat is met veel dingen zoquote:Op zondag 23 juni 2019 19:51 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Plus dat extra speeksel je mond schoon maakt/frisse adem.
Maarrrrr... er is altijd een maar.
Teveel van een stof (weet niet welke, maar die maakt dat het gummieachtig is) die erin zit is kankerverwekkend. Eigenlijk langzaam kankerverwekkend, dus wanneer je het bijna elke dag jarenlang kauwt.
Heequote:
Zit nu in de taxi met een doosje stroopwafels op weg naar m'n datequote:
neuken?quote:Op zondag 23 juni 2019 21:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zit nu in de taxi met een doosje stroopwafels op weg naar m'n datemaar hier wel alles goed. Ben wel weer weg
Gewoon op zijn hontjesquote:Op zondag 23 juni 2019 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Is die side-boob in je UI van jouzelf?Dan wil-ie vast wel, tenzij plork!
Plork?quote:Op zondag 23 juni 2019 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Is die side-boob in je UI van jouzelf?Dan wil-ie vast wel, tenzij plork!
Post eens een foto van een plork/butterface. (Ik ben te lui om te googlenquote:Op zondag 23 juni 2019 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]In Amerika noemen ze het een butterface.
"Hot body, but-her-face..."
quote:Op zondag 23 juni 2019 22:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Post eens een foto van een plork/butterface. (Ik ben te lui om te googlen)
Goed weekend gehad?quote:
Leukquote:
Tofjens!quote:Op maandag 24 juni 2019 10:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Leuknaar een karaoke bar gegaan
![]()
Haar gisteravond ook weer gezien
NEUKENquote:Op maandag 24 juni 2019 10:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie een duet gedaan?quote:Op maandag 24 juni 2019 10:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Hehe nee dat niet. Zij weigerde te zingen en ik ook maar 1x.quote:
Klonk het een beetje goed?quote:Op maandag 24 juni 2019 11:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe nee dat niet. Zij weigerde te zingen en ik ook maar 1x.
Is hij niet krom van al dat gefap?quote:Op maandag 24 juni 2019 14:53 schreef Geerd het volgende:
Ik heb geen zin om te werken gek...ik wil gewoon beetje koude pilsjes klappen en fappen..
Ja ik kon er ook niet op komen, maar https://downforeveryoneorjustme.com/ gaf aan dat FOK! nog doodleuk in de lucht was.quote:
Uhmmzz dumpert lag er ook uit..quote:Op maandag 24 juni 2019 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kon er ook niet op komen, maar https://downforeveryoneorjustme.com/ gaf aan dat FOK! nog doodleuk in de lucht was.
Pic van je piemolquote:Op maandag 24 juni 2019 15:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen piemols daar wel tegen
Zij deed alsof ze onder de indruk was maar ik kan niet echt mooi zingenquote:Op maandag 24 juni 2019 14:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Klonk het een beetje goed?
Eigenlijk is karaoke het leukst wanneer men vals zingt.
Misschien een gezamenlijk tussenpunt dat er uit lag? (Geen idee hoe zoiets heet.)quote:
Nee tele 2quote:Op maandag 24 juni 2019 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien een gezamenlijk tussenpunt dat er uit lag? (Geen idee hoe zoiets heet.)
Heb je toevallig ook Ziggo?
quote:Op maandag 24 juni 2019 15:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zij deed alsof ze onder de indruk was maar ik kan niet echt mooi zingen
Nehquote:Op maandag 24 juni 2019 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met 2 kamelen achter je aan die genoeg water bij zich hadden?
Russisch?quote:Op maandag 24 juni 2019 15:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zij deed alsof ze onder de indruk was maar ik kan niet echt mooi zingen
Welke film was dat ook al weer, met die maffiabaas wiens Russische vrouw absoluut niet kon zingen, maar die wel in 1 van zijn nachtclubs zong en als iemand er iets negatiefs over zei, dat dat nogal negatieve effecten kon hebben op zijn gezondheid / levensverwachting?quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 16:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik krijg er goed voor betaald dusja maakt mij niet zoveel uit
Ken ik nietquote:Op maandag 24 juni 2019 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke film was dat ook al weer, met die maffiabaas wiens Russische vrouw absoluut niet kon zingen, maar die wel in 1 van zijn nachtclubs zong en als iemand er iets negatiefs over zei, dat dat nogal negatieve effecten kon hebben op zijn gezondheid / levensverwachting?
Dat kan ik toch niet lezenquote:
Hey man.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet lezen
Can you feel the love tonight
Een goedemiddagquote:
Ik bedoelde of het een Russische vrouw wasquote:Op maandag 24 juni 2019 16:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Elton John!quote:Op maandag 24 juni 2019 16:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2019 16:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde of het een Russische vrouw was
Wel lekker om mee te zingenquote:
Zwaar kut eigenlijk.quote:
Eigen schuld hoor. Gisteren niet op tijd gestopt met drinken. Kwam vanmorgen ook niet binnen op het werk.quote:
Mooi.quote:
OUCHquote:Op maandag 24 juni 2019 16:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eigen schuld hoor. Gisteren niet op tijd gestopt met drinken. Kwam vanmorgen ook niet binnen op het werk.
Ik heb hem gisteravond aan gedaan voor de nacht op 19 graden. Vanmorgen weer uit en vanavond als ik thuis kom weer aan. Gaat me met name om de nachten.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mooi.
Airco volle bak aan of valt het nog mee met de hitte?
Hu..alcoholcontrole?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eigen schuld hoor. Gisteren niet op tijd gestopt met drinken. Kwam vanmorgen ook niet binnen op het werk.
Oei, ik voel je pijn. Heb ook veel te veel gedronken dit weekendquote:Op maandag 24 juni 2019 16:38 schreef eNGine10 het volgende:
Nouja kater dus, en over het algemeen gezien kan het beter. Maar komt wel goed.quote:
Nou en, had het even nodig om helemaal naar de rip te gaanquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 16:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou en, had het even nodig om helemaal naar de rip te gaan
Ja dat je wel fatsoenlijk kunt slapen.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond aan gedaan voor de nacht op 19 graden. Vanmorgen weer uit en vanavond als ik thuis kom weer aan. Gaat me met name om de nachten.
Iedere morgen en avond jaquote:
Ja komt wel goedquote:Op maandag 24 juni 2019 16:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oei, ik voel je pijn. Heb ook veel te veel gedronken dit weekend
[..]
Nouja kater dus, en over het algemeen gezien kan het beter. Maar komt wel goed.
Precies.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat je wel fatsoenlijk kunt slapen.
[..]
Iedere morgen en avond ja
[..]
Ja komt wel goed
Wel plezier gehad?
Mooizoquote:
Dankje de..quote:
Zitten er geen consequenties aan vast???quote:Op maandag 24 juni 2019 16:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat je wel fatsoenlijk kunt slapen.
[..]
Iedere morgen en avond ja
[..]
Ja komt wel goed
Wel plezier gehad?
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee geen pilletje, nog nooit gedaan
Lijkt er niet op. Die bewakers gaven er ook maar weinig om en kwam vanmiddag wel gewoon binnen.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zitten er geen consequenties aan vast???
Kon je niet beter ziekmelden??quote:Op maandag 24 juni 2019 17:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt er niet op. Die bewakers gaven er ook maar weinig om en kwam vanmiddag wel gewoon binnen.
Had gewoon paar uur later moeten gaan net zoals m'n collega.quote:
Ja..quote:Op maandag 24 juni 2019 17:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had gewoon paar uur later moeten gaan net zoals m'n collega.
Leermomentjequote:Op maandag 24 juni 2019 17:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had gewoon paar uur later moeten gaan net zoals m'n collega.
Ja dat zeker!quote:
Is niet m'n directe werkgever dus ontslag niet. Ergste geval hadden ze kunnen zeggen dat ik er helemaal niet meer in kom.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Had je problemen kunnen krijgen ? Ontslag?
....achter het stuur, met 3 collega's in de auto + 2 van hun koters?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is niet m'n directe werkgever dus ontslag niet. Ergste geval hadden ze kunnen zeggen dat ik er helemaal niet meer in kom.
Geen idee wat er gebeurt als je bij het verlaten van het terrein teveel blaast.
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:18 schreef Fancy2 het volgende:
Godjandorieeeee!
Lig ik met mijn koptelefoon op naar muziek te luisteren gaat NLAlert opeens in mijn oor keihard tringen!
Schrik me rot!
Mijn oor!!
Uit schrik heb ik mijn telefoon en koptelefoon weggegooid. Maar ik heb een glimp gezien van 112. Wat het was weet ik niet...quote:Op maandag 24 juni 2019 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan hee!
Maar vreemd tijdstip?Gifgasaanval gaande daarzo of zo?
IS-strijders die samenwerkend met Al-Quaeda je dorpje komen overmeesteren?
Dus als we vanaf vanavond niks meer van je vernemen, was het misschien toch wel iets belangrijks?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:20 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Uit schrik heb ik mijn telefoon en koptelefoon weggegooid. Maar ik heb een glimp gezien van 112. Wat het was weet ik niet...
Ja. Ga je kaarsje voor me branden?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus als we vanaf vanavond niks meer van je vernemen, was het misschien toch wel iets belangrijks?
Dankje. Dat zal mijn ziel goed doen.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, je bent veel meer waard:
[ afbeelding ]
Welke maagd?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:24 schreef ToT het volgende:
Misschien dat het kalifaat geen schone maagden meer heeft en ze een beetje verder buiten hun regionen aan het zoeken is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |