Ja nee oke.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:52 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Dit is toch het subforum onzin? dus ik zeg onzin
Heeft ff wat minder zin in eten en drinken nu er weer tandjes door aan het komen zijn, maar verder gaat het prima met hem hoor!quote:
jup die doen beetje ouw..quote:Op zondag 23 juni 2019 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft ff wat minder zin in eten en drinken nu er weer tandjes door aan het komen zijn, maar verder gaat het prima met hem hoor!
Vrijgezel ?quote:Op zondag 23 juni 2019 17:55 schreef Vimbavimba het volgende:
Paaaaaaauuuuul. Bekt lekker. En nu houd ik op
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
wat dacht jij dan? Dat ik een of ander dikke pedo was?
Jaquote:Op zondag 23 juni 2019 18:20 schreef Vimbavimba het volgende:
Waarom is het haags_kwartiertje? Geen haags halfuurtje? Is haags kwartiertje een uitdrukking?
Ander woord voor fappen?quote:Op zondag 23 juni 2019 18:24 schreef Vimbavimba het volgende:
haags halfuurtje is een mooie alliteratie
Halfrijm is gelijkheid van klank (rijm), ofwel door gelijkheid van de klinkers van de beklemtoonde lettergrepen (assonantie of klinkerrijm), ofwel door gelijkheid van de medeklinkers (acconsonantie of medeklinkerrijm).quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
dikke drollen draaien vind ik een mooie alliteratie
Hier houden we niet van zulke stoere woorden en shit gewoon normaal doen en fappenquote:Op zondag 23 juni 2019 18:33 schreef Vimbavimba het volgende:
Weten ze ook het verschil tussen axioma en een postulaat?
Of hoeren neukenquote:Op zondag 23 juni 2019 18:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier houden we niet van zulke stoere woorden en shit gewoon normaal doen en fappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juist !!!quote:
Biertje drinken. Patat etenquote:Op zondag 23 juni 2019 18:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen ook gewoon lekker een terrasje pakken ? ipv meteen hoeren neuken /
Hey vrindquote:Op zondag 23 juni 2019 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
dikke drollen draaien vind ik een mooie alliteratie
nooit meer werken?quote:Op zondag 23 juni 2019 18:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We kunnen ook gewoon lekker een terrasje pakken ? ipv meteen hoeren neuken /
Hee maat, goed weekend gehad?quote:
Suikervrije zekerquote:Op zondag 23 juni 2019 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is sportlife kauwgom matig, na twee keer kauwen geen smaak meer aan
Jaa was wel echt mooiquote:
Zo hoort het tochquote:
WELKOM !!!quote:Op zondag 23 juni 2019 18:54 schreef Vimbavimba het volgende:
ik zit in mijn robert jensenfase. Ik heb autisme en mijn fieps zijn elke keer mensen en andere dingen
Maar dat heeft er iig niet mee te maken of de smaak lang blijftquote:
Dat weet ik niet zo zeker. Ik merk wel dat de ene Sportlife langer blijft hangen dan de anderequote:Op zondag 23 juni 2019 19:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar dat heeft er iig niet mee te maken of de smaak lang blijft
Ja je stinkt er altijd zo van uit je mond en je kleren, en je krijgt er van die bruine tanden van he.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal gestopt met kauwgom.
quote:Op zondag 23 juni 2019 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je stinkt er altijd zo van uit je mond en je kleren, en je krijgt er van die bruine tanden van he.
Is dat zo?quote:Op zondag 23 juni 2019 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dan omdat kauwgom slecht voor je longen is?
Pijpen is slecht voor je tanden !!quote:Op zondag 23 juni 2019 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dan omdat kauwgom slecht voor je longen is?
Dat is niet waar!quote:Op zondag 23 juni 2019 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je stinkt er altijd zo van uit je mond en je kleren, en je krijgt er van die bruine tanden van he.
Cola drinken ?quote:Op zondag 23 juni 2019 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb net twee glazen weer gedronkenquote:Op zondag 23 juni 2019 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cola is pas slecht voor je tanden.
Dat klopt. Wanneer je op een kauwgum kauwt trekt het gum etensresten die tussen je tanden zitten.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
Suikervrije kauwgom voorkomt tandbederf
Ik vind die meuk niet te kanen veel te zoet..gewoon water bier en koffie...quote:Op zondag 23 juni 2019 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink het alleen met bacardi of een goedkope whisky er doorheen
Whoo, je kunt ook tandenstokers kopen... je kauwt toch niet met je mond open he ?quote:Op zondag 23 juni 2019 19:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat klopt. Wanneer je op een kauwgum kauwt trekt het gum etensresten die tussen je tanden zitten.
Het werkt misschien net zo goed als flossen.
Heb een keer gehad dat ik een draadje kip met de kauwgom meekauwde
Van goede whisk(e)y en rum puur kan ik ook genietenquote:Op zondag 23 juni 2019 19:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik vind die meuk niet te kanen veel te zoet..gewoon water bier en koffie...
Jagermeister ook, 1 of 2 wel diepvrieskoud,quote:Op zondag 23 juni 2019 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van goede whisk(e)y en rum puur kan ik ook genieten
Ik gebruik ook tandenstokers en volgens de tandarts heb ik geen gaten in mijn tanden.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Whoo, je kunt ook tandenstokers kopen... je kauwt toch niet met je mond open he ?
\quote:Op zondag 23 juni 2019 19:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik gebruik ook tandenstokers en volgens de tandarts heb ik geen gaten in mijn tanden.
Ik kauw met geluidjes. Je weet toch, tuin tjik. En ik blaas ballonnetjes ermee
Ja dat ook, maar ook door xylitol en extra speeksel aanmaken bij het kauwen wat de zuurtegraad na het eten weer neutraliseertquote:Op zondag 23 juni 2019 19:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat klopt. Wanneer je op een kauwgum kauwt trekt het gum etensresten die tussen je tanden zitten.
Het werkt misschien net zo goed als flossen.
Heb een keer gehad dat ik een draadje kip met de kauwgom meekauwde
deeptrhoatenquote:Op zondag 23 juni 2019 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar ook door xylitol en extra speeksel aanmaken bij het kauwen wat de zuurtegraad na het eten weer neutraliseert
Plus dat extra speeksel je mond schoon maakt/frisse adem.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar ook door xylitol en extra speeksel aanmaken bij het kauwen wat de zuurtegraad na het eten weer neutraliseert
Ja als je teveel van die kustmatige zoetstoffen neem, maar dat is met veel dingen zoquote:Op zondag 23 juni 2019 19:51 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Plus dat extra speeksel je mond schoon maakt/frisse adem.
Maarrrrr... er is altijd een maar.
Teveel van een stof (weet niet welke, maar die maakt dat het gummieachtig is) die erin zit is kankerverwekkend. Eigenlijk langzaam kankerverwekkend, dus wanneer je het bijna elke dag jarenlang kauwt.
Heequote:
Zit nu in de taxi met een doosje stroopwafels op weg naar m'n datequote:
neuken?quote:Op zondag 23 juni 2019 21:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zit nu in de taxi met een doosje stroopwafels op weg naar m'n datemaar hier wel alles goed. Ben wel weer weg
Gewoon op zijn hontjesquote:Op zondag 23 juni 2019 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Is die side-boob in je UI van jouzelf?Dan wil-ie vast wel, tenzij plork!
Plork?quote:Op zondag 23 juni 2019 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Is die side-boob in je UI van jouzelf?Dan wil-ie vast wel, tenzij plork!
Post eens een foto van een plork/butterface. (Ik ben te lui om te googlenquote:Op zondag 23 juni 2019 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]In Amerika noemen ze het een butterface.
"Hot body, but-her-face..."
quote:Op zondag 23 juni 2019 22:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Post eens een foto van een plork/butterface. (Ik ben te lui om te googlen)
Goed weekend gehad?quote:
Leukquote:
Tofjens!quote:Op maandag 24 juni 2019 10:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Leuknaar een karaoke bar gegaan
![]()
Haar gisteravond ook weer gezien
NEUKENquote:Op maandag 24 juni 2019 10:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie een duet gedaan?quote:Op maandag 24 juni 2019 10:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |