op basis van de Formule 2 van gisteren kon je het verwachtenquote:
auto stabiel houdenquote:Op zondag 23 juni 2019 15:43 schreef beantherio het volgende:
Wat doen die twee mannen die bij de pitstop in het midden van de lengte van de auto de luchthapper van de auto vastgrijpen?
Zorgen dat de auto stabiel is? Elke afwijking maakt het natuurlijk lastiger om banden te wisselen.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:43 schreef beantherio het volgende:
Wat doen die twee mannen die bij de pitstop in het midden van de lengte van de auto de luchthapper van de auto vastgrijpen?
Ze heffen de auto op, ze houden hem dus ter stabiliteit vast, dat de auto niet wankelt onder het wisselen van de banden.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:43 schreef beantherio het volgende:
Lijkt me wel ja, dit kan echt niet.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:43 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als gasly niet snel verbeterd zit er binnenkort een ander in die auto.
Die heeft net als iedereen gewoon moeite om de ogen op te houden bij deze racequote:
Ik denk dat ze dit nog maximaal 2 races aankijken en als het dan niet verbeterd dat het voorbij is voor gasly.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Welke race gaan Kvyat en Gasly stoeltje wisselen?
Is het hele jaar al het gevalquote:Op zondag 23 juni 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is me weer een partij apenaids vandaag zeg, die race.
En Vettel heeft z'n achterstand op Max bijna ingelost, gras is groen.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:44 schreef beantherio het volgende:
Max alweer 22 seconden voor op de eerste McLaren (vlak voor de stop van Sainz). Tot zover het idee dat die meekonden komen.
quote:Op zondag 23 juni 2019 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zorgen dat de auto stabiel is? Elke afwijking maakt het natuurlijk lastiger om banden te wisselen.
Dank voor deze uitlegquote:Op zondag 23 juni 2019 15:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze heffen de auto op, ze houden hem dus ter stabiliteit vast, dat de auto niet wankelt onder het wisselen van de banden.
Je moet langs de Specsavers gaan maatquote:
Het is echt een kutseizoen zeg, en dat Mercedes dat elke keer rondjes om iedereen rijdt maakt het helemaal een zaagbedoening.quote:
Vettel gaat longquote:Op zondag 23 juni 2019 15:46 schreef VacaLoca het volgende:
Max vs Vettel wordt dus via pitstops beslist
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op zondag 23 juni 2019 15:46 schreef Lola69 het volgende:
Poll: Gaat Gasly in de punten finishen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
17:30quote:Op zondag 23 juni 2019 15:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer begint vrouwenvoetbal vandaag?
Dat is vele malen spannender dan dit inderdaad.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer begint vrouwenvoetbal vandaag?
naar de winkel dan. Kleine kans dat je iets mist.quote:
Zeker. Hopelijk vandaag weer. Maar het liefst niet die van 21 uur, dan wordt het weer veel te laat.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wedstrijd gisteravond was wel genot
Ze stonden ook buiten toen max binnen kwam.quote:
Ik geef die meer kans om leuk te worden dan Engeland - Kameroenquote:Op zondag 23 juni 2019 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker. Hopelijk vandaag weer. Maar het liefst niet die van 21 uur, dan wordt het weer veel te laat.
Je denkt toch steeds héél even dat er misschien iets gebeurd is.quote:
Zandzak eruit getrokkenquote:Op zondag 23 juni 2019 15:51 schreef heywoodu het volgende:
2,9 seconden, hebben ze de motor vervangen ofzo?
quote:Op zondag 23 juni 2019 15:51 schreef heywoodu het volgende:
2,9 seconden, hebben ze de motor vervangen ofzo?
Idd, jammergenoeg is dat zo.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alsof het wat uitmaakt waar Vettel is
Ja, dat wel. Maar dan lees ik het morgen wel wie er gewonnen had.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef die meer kans om leuk te worden dan Engeland - Kameroen
Helaas niet neequote:Op zondag 23 juni 2019 15:53 schreef TAV74 het volgende:
RBR komt in Racepace ook gewoon al niet mee mee met Ferrari
Feitelijk onjuist.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Er is vandaag nog niks gebeurd.
Vertel mij meer.quote:
Nou, Perez heeft een +5s penalty gehad en, en, eeuhm, dat was het wel denk ik?quote:Op zondag 23 juni 2019 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was toch ook helemaal niet verwacht?quote:Op zondag 23 juni 2019 15:53 schreef TAV74 het volgende:
RBR komt in Racepace ook gewoon al niet mee mee met Ferrari
Wel toch? Met de Super Hondaquote:Op zondag 23 juni 2019 15:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was toch ook helemaal niet verwacht?
Ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven gaan fitnessen. Noem dat maar niks.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was toch ook helemaal niet verwacht?
Perez is screenshot waardigquote:Op zondag 23 juni 2019 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
Op de helft en gewoon nog niets screenshot-waardigs gebeurd
Was er een update deze race? Ik hou het ook niet bij eigenlijk.quote:
Door wie dan? Helmut Marko zekerquote:
Duidelijk Schultebrauquote:
Een post zonder pic, jij barbaar.quote:
De interviews na de finish zijn wellicht leuk ja.quote:
Verheug met inderdaad al op Hamilton die zijn team bedankt.quote:
Oh was jij dat? Ik was vanmiddag in mn sportschool en er waren ineens 3 apparaten kapot.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven gaan fitnessen. Noem dat maar niks.
Nee, aantal analyses van de vrijdagtraining.quote:
Ach ja, die zijn toch altijd nietszeggend.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, aantal analyses van de vrijdagtraining.
Ja, excuus.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh was jij dat? Ik was vanmiddag in mn sportschool en er waren ineens 3 apparaten kapot.
Ik sta op het punt de tv uit te zetten en met een koud biertje de zon in te gaan.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:57 schreef LTVDK het volgende:
We zijn over de helft, nog eventjes volhouden allemaal.
Beetje matig, dat kan beter.quote:
Great crowd.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De interviews na de finish zijn wellicht leuk ja.
Geen tv buitenquote:Op zondag 23 juni 2019 15:58 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ik sta op het punt de tv uit te zetten en met een koud biertje de zon in te gaan.
Omdat?quote:
Omdat Grosjean viesmad wasquote:
Grosjean liep te piepenquote:
Nopequote:Op zondag 23 juni 2019 16:01 schreef Gruj0 het volgende:
Stroll op P8, heeft hij al zijn banden gewisseld?
neequote:Op zondag 23 juni 2019 16:01 schreef Gruj0 het volgende:
Stroll op P8, heeft hij al zijn banden gewisseld?
Is die andere zijn zusje?quote:
Dit seizoen is ook echt pure oogaidsquote:Op zondag 23 juni 2019 16:02 schreef MagicIsland1 het volgende:
Als Max hier niet tussen reed zouden de kijkcijfers in Nederland met 95% dalen.
Voor bacon et haricots.quote:
Dit.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:02 schreef MagicIsland1 het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:01 schreef Abdus18 het volgende:
Wolf na afloop: "we moesten flink pushen om Ferrari voor te blijven, vettel had een kansje met z'n uppercut en Ham een ernstig probleem met z'n stoel. Zo makkelijk ging het allemaal niet en het hoefde geen ronde langer te duren want dan was alles ontploft"
Lang geleden dat ik overwoog de F1 uit te zetten, maar vandaag is zo'n dag.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:02 schreef MagicIsland1 het volgende:
Zoek dat zelf maar op, was net in beeld.quote:
Dit is toch wel het dieptepunt.quote:
Denk dat een wedstrijd curling voor verlamden nog spannender is.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:06 schreef Gezicht het volgende:
Als ik het zo lees vind ik het niet eens erg dat ik niet kan kijken.
Elk nadeel heb z’n voordeel.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gelukkig hoef je in zo'n race niks van Plooij aan te horen
Hij rijdt 2 seconde per rondje langzamer dan Max...quote:Op zondag 23 juni 2019 16:07 schreef Gruj0 het volgende:
Waarom valt iedereen zo over Gasly? Hadden jullie dan wereldwonderen van hem verwacht?
Er is een verschil tussen wereldwonderen, of ingehaald worden door een Alfa Romeo terwijl je teamgenoot op P4 zitquote:Op zondag 23 juni 2019 16:07 schreef Gruj0 het volgende:
Waarom valt iedereen zo over Gasly? Hadden jullie dan wereldwonderen van hem verwacht?
Doe maar Albon dan, anders krijgen we weer gezeik omtrent Kvyat. Die kan zich volgend seizoen wel bij een ander team bewijzen. Misschien wel bij HAAS.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit is toch wel het dieptepunt.
Marko grijp maar in.
Laat Albon of Kvyat het maar eens proberen.
nee, maar zooooveeeeel langzamer kan echt nietquote:Op zondag 23 juni 2019 16:07 schreef Gruj0 het volgende:
Ed Stoop god.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen ze de race niet onderbreken voor VIS TV?
Waarom zou je dat willen, dan heb je nog de kans dat er iets gebeurt?quote:Op zondag 23 juni 2019 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
of Harry Mensquote:Op zondag 23 juni 2019 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Edit; Nee dusquote:Op zondag 23 juni 2019 16:07 schreef Snowsquall het volgende:
Gelukkig, over 20min is Rally Report op RTL 7, daar is tenminste wel wat te beleven
Kan dus blijkbaar wel. Max en GAS zijn ook niet van hetzelfde kaliber en dat uit zich op deze manier.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, maar zooooveeeeel langzamer kan echt niet
Dat is het al jaren helaasquote:Op zondag 23 juni 2019 16:05 schreef Zipportal het volgende:
Gasley weer onderaan. F1 begint saai te worden.
Ja hoezo? Hij rijdt op hard.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton was toch ook op de medium gestart?
Ja, het hele jaar al. De auto weigert in de halen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:10 schreef RamboDirk het volgende:
mensen...... misschien heeft Gasly gewoon issues met de wagen, man man man
Is dit een race?quote:Op zondag 23 juni 2019 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dit ja.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:10 schreef RamboDirk het volgende:
mensen...... misschien heeft Gasly gewoon issues met de wagen, man man man
Sowquote:Op zondag 23 juni 2019 16:11 schreef Mothzor het volgende:
Zelfs op Sky durven ze nu toch wel te zeggen dat dit niet zo spannend is. En dat zeggen ze niet snel...
Dit is inderdaad waarom ik jarenlang niet meer gekeken heb. Echt zo ontzettend dodelijk saai dit.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:02 schreef MagicIsland1 het volgende:
Klopt dat niet dan?quote:Op zondag 23 juni 2019 16:12 schreef Montelly het volgende:
Post race commentaar straks.
Marko/Horner: “Max heeft fantastisch gereden, maximale uit de auto gehaald”
Ja, als enige. De rest van het veld heeft al een keertje gepitquote:
De twee McLarens inhalen kostten nogal wat tijd natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:12 schreef beantherio het volgende:
Max heeft trouwens weinig last van Vettel. Verbazend.
Bijtanken terughalen en vrije banden keuze, veel meer verschillende tactieken dus veel meer actie.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hoelang voor F1 dood is? In geen mogelijkheid kun je ook maar iets aan entertainment uit deze race of misschien zelfs wel dit jaar halen.
Wellicht dat Vettel probeert het zonder stop te doen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:12 schreef beantherio het volgende:
Zit inmiddels op zelfde pace als Ferrari. Dat is bij RBR wel vaker zo als ze per ongeluk de banden wel werkend krijgen. Maar het is al te laat.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:12 schreef beantherio het volgende:
Heeft nog niet gepit, als die gaat pitten zit hij achter Gaslyquote:
Dat doen ze allemaal.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wellicht dat Vettel probeert het zonder stop te doen.
Oh dacht al evenquote:
Ik denk niet dat Max nog gaat stoppen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wellicht dat Vettel probeert het zonder stop te doen.
Wat het pas echt saai maakt is dat het nog klopt ook. Je kunt alle commentaren wel vooraf opnemen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:12 schreef Montelly het volgende:
Post race commentaar straks.
Marko/Horner: “Max heeft fantastisch gereden, maximale uit de auto gehaald”
6-7 voor mclaren is wel top jaquote:Op zondag 23 juni 2019 16:14 schreef Gruj0 het volgende:
Blijft het zo voor McLaren, hebben ze het toch maar mooi gedaan.
Ik lig hier wel te pitten iigquote:Op zondag 23 juni 2019 16:14 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Heeft nog niet gepit, als die gaat pitten zit hij achter Gasly
Zou dan wel leuk zijn als ze dan ook nog even laten zien waarom er geel werd gezwaaid.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:11 schreef LTVDK het volgende:
Gaan ze nu om de 10 ronden even een gele vlag langs laten komen zodat het lijkt dat er iets is gebeurt?
Nee, ze zijn allemaal aan het benzine en bandensparen. Pure snelheid is alleen in het begin relevant en dan is de kloof tussen Ferrari en Red Bull heel groot.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zit inmiddels op zelfde pace als Ferrari. Dat is bij RBR wel vaker zo als ze per ongeluk de banden wel werkend krijgen. Maar het is al te laat.
Waarschijnlijk de steward die met de vlag in de hand is slaap was gevallen en daardoor begon te wapperen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou dan wel leuk zijn als ze dan ook nog even laten zien waarom er geel werd gezwaaid.
😂quote:Op zondag 23 juni 2019 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de steward die met de vlag in de hand is slaap was gevallen en daardoor begon te wapperen.
Lijkt me niet de oplossing. De teams met het meeste geld zullen dit ook het beste berekenen (Ferrari even niet meerekenen). Makkelijker laten inhalen en moeilijker besturen zou meer helpen. En dan de regelgeving langer niet veranderen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Bijtanken terughalen en vrije banden keuze, veel meer verschillende tactieken dus veel meer actie.
Alle toeschouwers hebben intussen ook al een tukje gedaan.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:13 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Ja, als enige. De rest van het veld heeft al een keertje gepit
Mag zn drs niet gebruikenquote:Op zondag 23 juni 2019 16:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat was dat met Lando? Hoorde het niet goed door Jack
Naief.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Bijtanken terughalen en vrije banden keuze, veel meer verschillende tactieken dus veel meer actie.
Hele veld heeft gepit. Maar Russel had problemen doordat hij een snelheidsbord omver bowlde in het begin, dus heeft al 2x gepitquote:Op zondag 23 juni 2019 16:18 schreef Abdus18 het volgende:
Kubica voor russel? Of heeft die nog niet gepit
Ook letterlijk dan, in de zin van minder vuile lucht.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naief.
Enige wat kan werken zijn maatregelen om het hele veld dichter bij elkaar te brengen.
Maar waarom niet? Mag SAI niet voorbij? Of iets anders?quote:
Ah duidelijk, thanksquote:Op zondag 23 juni 2019 16:19 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Hele veld heeft gepit. Maar Russel had problemen doordat hij een snelheidsbord omver bowlde in het begin, dus heeft al 2x gepit
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de steward die met de vlag in de hand is slaap was gevallen en daardoor begon te wapperen.
Dat verteld het verhaal niet.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom niet? Mag SAI niet voorbij? Of iets anders?
Eens.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook letterlijk dan, in de zin van minder vuile lucht.
quote:Op zondag 23 juni 2019 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Nog even volhouden allemaal, over 10 ronden is het eindelijk afgelopen.
Nee niet doen, ik las net dat grotere teams beter kunnen rekenen.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Breng gewoon het brandstof pitstoppen weer terug in de Formule 1, maakt het ook een stuk interessanter.
He he, eindelijk wat leuks doen 😋quote:Op zondag 23 juni 2019 16:21 schreef LTVDK het volgende:
Nog even volhouden allemaal, over 10 ronden is het eindelijk afgelopen.
Hardest race I've ever drivenquote:Op zondag 23 juni 2019 16:22 schreef Pino112 het volgende:
Amazing team
Great growd
Bonjour
Voor de bingokaart zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |