Ik kan toch ook helemaal niet naar achteren gekkie.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel mij want ik kan niet mee naar achter dus je racisimeerdt mij.
Je bent toch redactie?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan toch ook helemaal niet naar achteren gekkie.
Ja maar dan kan ik niet in alle forum-achters.quote:
Oh oke nou dan voel ik mij toch niet zo gerascimeerdt meer.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik niet in alle forum-achters.
Ik voel me nu juist wel geracisimeert door jou omdat je er van uit gaat dat ik bepaalde privileges heb die ik helemaal niet geniet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh oke nou dan voel ik mij toch niet zo gerascimeerdt meer.
Ja maar zo gaat het meestal met jouw 'type' fokkers.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik voel me nu juist wel geracisimeert door jou omdat je er van uit gaat dat ik bepaalde privileges heb die ik helemaal niet geniet.
Mijn type ... wat bedoel je daarmee ...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar zo gaat het meestal met jouw 'type' fokkers.
Nou gewoon. Je weet wel wat ik bedoel toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn type ... wat bedoel je daarmee ...
Nee dat weet ik niet, leg het maar gewoon uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou gewoon. Je weet wel wat ik bedoel toch?
Ja doe ik liever niet gezien de policy en de wet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet, leg het maar gewoon uit.
Dus jij wilt discriministisch zijn jegens mijquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja doe ik liever niet gezien de policy en de wet.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij wilt discriministisch zijn jegens mij
quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja doe ik liever niet gezien de policy en de wet.
Dit was een grapje over moslimistische landen waar vrouwen niks mogen enzo.quote:
Je praat nu ineens in Johntaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was een grapje over moslimistische landen waar vrouwen niks mogen enzo.
Haha.
Ok ik ga al weg
Omdat zinsopbouw geen van zinnen logisch mij die heeft?quote:
Jihadistische zandbak klinkt veel hipper inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind het woord moslimlanden al zo dom klinken
Ja zo ongeveer.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat zinsopbouw geen van zinnen logisch mij die heeft?
Het zal mij aan mij reet roesten waarom je dat zeggen doet! Mijn tijd zal het verkeren hoe dan ook wie zijn wij allemaal samen op deze planeet toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat zinsopbouw geen van zinnen logisch mij die heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |