Heb alles dicht en ventilator op mn kop gerichtquote:Op zondag 23 juni 2019 18:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt he, binnen met alle ramen open waait het lekker
quote:Op zondag 23 juni 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dacht dat vet een hoger smeltpunt had
duw je gezicht er eens inquote:Op zondag 23 juni 2019 18:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb alles dicht en ventilator op mn kop gericht
je moet een zak doperwten voor de ventilator leggen, dan is het nog koelerquote:Op zondag 23 juni 2019 18:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb alles dicht en ventilator op mn kop gericht
serieus een zak doperwten uit de vrieser op je zakquote:Op zondag 23 juni 2019 18:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
je moet een zak doperwten voor de ventilator leggen, dan is het nog koeler
En dan praten, geeft vet leuk effect ahahaquote:
Of je bindt van die vrieselementen eraanquote:Op zondag 23 juni 2019 18:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
je moet een zak doperwten voor de ventilator leggen, dan is het nog koeler
mag ookquote:Op zondag 23 juni 2019 18:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of je bindt van die vrieselementen eraan
ohdamn lekkerquote:Op zondag 23 juni 2019 18:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb al zomer en ga begin augustus naar de Balkan met matties
Ja doe je zelf gvdquote:
Klaagkroegquote:Op zondag 23 juni 2019 20:09 schreef Goudenvis het volgende:
@:plompzakker
@:wielrennerdt
@:wollah
@:banaanvragen
@:nismo91
@:vogeltjesdans
@:samuel24
@:stokj
@:jigggy
Tijd om deze sc te annexeren![]()
Dan maken we dit de klaagkroegquote:Op zondag 23 juni 2019 20:11 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dat was echt ziekjammer dat VK geld toegestopt kreeg om hem te sluiten
Gewoon volgende topic zelf doen.quote:Op zondag 23 juni 2019 20:12 schreef Goudenvis het volgende:
@:vanillekwark graag omdopen tot Klaagkroeg
Zitten die kneusjes weer te f5en voor het volgende topicquote:Op zondag 23 juni 2019 20:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gewoon volgende topic zelf doen.
Van VK hoef je niks meer te verwachten ben ik bang
Jullie hebben de kans op een klaagkroeg gekregen en niet gepakt, niemand die daar deed posten.quote:
Ook niemand die hier post. Maar dit blijft wel openquote:Op zondag 23 juni 2019 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jullie hebben de kans op een klaagkroeg gekregen en niet gepakt, niemand die daar deed posten.
We blijven niet bezig he
Als je het doet stem ik op je bij de volgende beste mod verkiezingquote:Op zondag 23 juni 2019 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jullie hebben de kans op een klaagkroeg gekregen en niet gepakt, niemand die daar deed posten.
We blijven niet bezig he
Klopt.quote:Op zondag 23 juni 2019 20:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ook niemand die hier post. Maar dit blijft wel open
Ik wil geen stemmen kopen. Die prijs behoort mijn grote vriend @haags_kwartiertje toe.quote:Op zondag 23 juni 2019 20:17 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Als je het doet stem ik op je bij de volgende beste mod verkiezing
Eens.quote:Op zondag 23 juni 2019 20:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil geen stemmen kopen. Die prijs behoort mijn grote vriend @:haags_kwartiertje toe.
Waar gaan we het over hebben?quote:Op zondag 23 juni 2019 20:09 schreef Goudenvis het volgende:
@:plompzakker
@:wielrennerdt
@:wollah
@:banaanvragen
@:nismo91
@:vogeltjesdans
@:samuel24
@:stokj
@:jigggy
Tijd om deze sc te annexeren![]()
@Aiciuquote:Op zondag 23 juni 2019 20:24 schreef stokj het volgende:
Ik hoop dat de Italiaan morgen weer op het plein staat, dan kan er lekker een ijsje gehaald worden met het warme weer. Als hij slim is staat hij daar zodat het hele ministerie zijn portemonnee kan vullen![]()
![]()
@Aiciu ben je ijsmeester?quote:
Moeten we Samuel24 van zijn meester bevrijden?quote:
Hahaquote:Op zondag 23 juni 2019 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In ieder geval wel de enige vrouw die niet compleet van het padje is haha
Nee, maar voor lekker ijs moet je naar Haarlem gaan.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:12 schreef stokj het volgende:
[..]
@:Aiciu ben je ijsmeester?
[..]
Moeten we Samuel24 van zijn meester bevrijden?
Welke mot moeten we bewerken dat die zijn vrijgave wilt geven?
Zeker zo een IJscuypje winkel...quote:Op zondag 23 juni 2019 21:56 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nee, maar voor lekker ijs moet je naar Haarlem gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |