SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Damn, dat was me in al die jaren nog niet eens opgevallenquote:
Ja, diequote:
Nee?quote:
Ben maar niet bang.... dat is niet mijn repertoire.quote:
Als je de kast maar dichtlaatquote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben maar niet bang.... dat is niet mijn repertoire.
Beter dan de versie van Celine...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo zoet dat tandartsen er blij mee zijn, maar toch een mooi nummer.
Als je het niet te vaak hoort.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo zoet dat tandartsen er blij mee zijn, maar toch een mooi nummer.
Celine is sowieso cringe-worthy.quote:
Haar songfestival bijdrage vind ik toch wel magistraal...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Celine is sowieso cringe-worthy.
Wie haar ooit heeft gezegd dat het een goed idee was om zangeres te worden....quote:
Ik zal het niet meer doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wie haar ooit heeft gezegd dat het een goed idee was om zangeres te worden....
Nou, ze boert lekker.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wie haar ooit heeft gezegd dat het een goed idee was om zangeres te worden....
Dat wel maar ze zingt zo beroerd..quote:
trustequote:
trustequote:
Muggen binnen?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:33 schreef just me het volgende:
Raam open en licht aan is geen goede combinatie
Je ziet ze vliegen?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:33 schreef just me het volgende:
Raam open en licht aan is geen goede combinatie
ze hebben me gevondenquote:
nee want dan had ik wel gemeptquote:
Ik zou dreigen met paardenhoofden.quote:
Leg de tandpasta maar vast klaar om op de bulten te doen.quote:
Ligt in de badkamerquote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Leg de tandpasta maar vast klaar om op de bulten te doen.
En dan je tanden poetsen met Prrrrrikweg?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Leg de tandpasta maar vast klaar om op de bulten te doen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dan je tanden poetsen met Prrrrrikweg?
Ik heb dat soort "speciale" spul niet eens in huis en ik heb vaak muggen hier en word vaak gestoken. Dat spul is veel te duur en tandpasta werkt net zo goed (en dat heb je altijd bij je, ook op vakantie bv).quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En dan je tanden poetsen met Prrrrrikweg?
Dank je.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Basil, zeg maar tegen Melting dat de muziek heerlijk was
Is je morgen zo goddelijk begonnen?quote:
Jawel, maar dat is geheim.quote:Op zondag 23 juni 2019 09:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Draait de hele dag niemand joh?
de ventilator gaat de hele dag draaienquote:Op zondag 23 juni 2019 09:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Draait de hele dag niemand joh?
Gaaf hotel, geniet ervanquote:
Fletcher hotel.quote:
Dank je spijkerbroekquote:
Have fun!quote:Op zondag 23 juni 2019 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid-Oost.
Ik vertrek nu richting Paradiso...
Geef je Diaan een extra knuffel en veel plezier!!quote:Op zondag 23 juni 2019 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid-Oost.
Ik vertrek nu richting Paradiso...
quote:Op zondag 23 juni 2019 18:28 schreef just me het volgende:
[..]
Geef je Diaan een extra knuffel en veel plezier!!
Ja, al lukt het niet om te praten, de muziek staat best hard. Nu het voorprogramma.quote:
Fijn dat het zo geslaagd was. Gaan jullie nu nog het nachtleven van Amsterdam onveilig maken?quote:Op zondag 23 juni 2019 22:08 schreef peaceman het volgende:
Het was erg warm, maar wel een fantastisch optreden . Deze mensen kunnen duidelijk nog we goed zingen, dit in tegenstelling tot Christine mcvie en in iets mindere mate stevie Nicks van Fleetwood Mac.
Ze staan al op de podia in de Reguliersdwars.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn dat het zo geslaagd was. Gaan jullie nu nog het nachtleven van Amsterdam onveilig maken?
Ja, hier zit vast iets achter, maar ik ken Amsterdam eigenlijk helemaal niet goed.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze staan al op de podia in de Reguliersdwars.
De homostraat van Amsterdam.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hier zit vast iets achter, maar ik ken Amsterdam eigenlijk helemaal niet goed.
Ah, dus peaceman op het ene podium en Diaan op het andere?quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dus peaceman op het ene podium en Diaan op het andere?
We zaten gewoon op een terras wat te drinken.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze staan al op de podia in de Reguliersdwars.
Goedemorgen livelink.quote:
Dat klonk inderdaad prima!quote:
Ja, en het wordt sowieso een rare week, omdat ik maandag t/m woensdag ben ingezet op mijn oude functie en ik daar eigenlijk niet zo heel veel zin in heb.quote:Op maandag 24 juni 2019 05:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Zie je ook zo op, tegen deze week qua temperatuur?
quote:Op maandag 24 juni 2019 05:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en het wordt sowieso een rare week, omdat ik maandag t/m woensdag ben ingezet op mijn oude functie en ik daar eigenlijk niet zo heel veel zin in heb.
Ze kunnen me waarschijnlijk niet zomaar dwingen, nee. Maar in mijn vorige functie heb ik jaren geroepen om een applicatie die er zou moeten komen. En elk jaar was er iets waardoor die applicatie er niet kwam. En in mijn nieuwe functie ben ik blijven roepen om die applicatie en had ik een hele lobby opgestart. Met succes dit keer, maar met als voorwaarde dat ik het dan ook moet doen. Dus dat doe ik dan maar, want ik ben er van overtuigd dat het een succes kan worden.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 06:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze kunnen me waarschijnlijk niet zomaar dwingen, nee. Maar in mijn vorige functie heb ik jaren geroepen om een applicatie die er zou moeten komen. En elk jaar was er iets waardoor die applicatie er niet kwam. En in mijn nieuwe functie ben ik blijven roepen om die applicatie en had ik een hele lobby opgestart. Met succes dit keer, maar met als voorwaarde dat ik het dan ook moet doen. Dus dat doe ik dan maar, want ik ben er van overtuigd dat het een succes kan worden.
Maar ik ben niet echt heel sterk in het trekken van een project.
quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 24 juni 2019 07:45 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
succes vandaag voor de mensen die moeten werken en waar geen airco is
[..]![]()
![]()
Ja, en ik dan.quote:Op maandag 24 juni 2019 07:45 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
succes vandaag voor de mensen die moeten werken en waar geen airco is
quote:
staken, ik zeg staken!!quote:Op maandag 24 juni 2019 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, en ik dan.
We hebben wel airco, maar die werkt niet fatsoenlijk.
Oh, en goedemorgen.
dan gaat mijn voorkeur toch echt naar een perenijsjequote:Op maandag 24 juni 2019 08:19 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek deelt wat tropenroosters uit
Of perenijsjes, naar gelang de voorkeur.
Ik wil liever een Magnum.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:19 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek deelt wat tropenroosters uit
Of perenijsjes, naar gelang de voorkeur.
Dan moet je die kopenquote:
Koppijn is niet fijnquote:Op maandag 24 juni 2019 09:03 schreef MadMaster het volgende:
Barstende koppijn...![]()
Zo toch maar even wat werk verrichten en daarna optimaal van de weersomstandigheden gebruik maken...
En genoeg water drinken.quote:
Het zakt wel weer, het is alleen wat irritant als je wakker wordt na op zich een goede nacht slapen.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En genoeg water drinken.
Beterschap, MM.
quote:Op maandag 24 juni 2019 09:03 schreef MadMaster het volgende:
Barstende koppijn...![]()
Zo toch maar even wat werk verrichten en daarna optimaal van de weersomstandigheden gebruik maken...
Ik doe niet meer dan "nodig" is. Zo even bij de buurtsuper wat drinken inslaan !quote:Op maandag 24 juni 2019 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik trek dit weer erg slecht, eens kijken hoe ik vandaag ga overleven
en dan wachten tot de natte krant thuiskomtquote:Op maandag 24 juni 2019 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoef vandaag in principe niks, dus ik ga buiten lezen totdat het daar te heet wordt en dan binnen met koelmatje, ventilator en natte theedoek overleven
Is het een beetje te doen daar?quote:Op maandag 24 juni 2019 10:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan wachten tot de natte krant thuiskomt
quote:Op maandag 24 juni 2019 10:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan wachten tot de natte krant thuiskomt
We waren pas om half 9 ofzo wakker.... We konden tot 10 uur ontbijten. Nu spullen inpakken en naar huis.quote:
Sterkte vandaag en de rest van de week...quote:Op maandag 24 juni 2019 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik trek dit weer erg slecht, eens kijken hoe ik vandaag ga overleven
If a train station is where a train stops, and a bus station is where a bus stops, then what is a workstation?quote:
Zo mogen mensen een waterflesje van 500 milliliter zonder dop meenemen.quote:Op maandag 24 juni 2019 14:30 schreef brother52 het volgende:
Ging er morgen nog iemand naar Rammstein?
https://www.nu.nl/muziek/(...)hMOs4JSIC8jar_ysvDoc
Die had ik gisteren in Paradiso ook bij me en heb ik bijgevuld.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo mogen mensen een waterflesje van 500 milliliter zonder dop meenemen.
![]()
Dat voegt ook wel erg veel toe.
Hoe meer je je druk maakt over de temperatuur, hoe meer je er van merkt.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
24.1 in de koelere deel van de woonkamer
Dat valt nog mee... hier is het 26 graden in huis. Maar met stil zitten, is het goed uit te houden.quote:Op maandag 24 juni 2019 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
24.1 in de koelere deel van de woonkamer
Whehe, over die 112 storing?quote:Op maandag 24 juni 2019 17:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Net een NL-Alert gekregen. Mijn telefoon vindt het een goed idee om die melding voor te lezen, maar doet dat fonetisch in het Engels
En dan besef je je ineens weer hoeveel telefoons je in huis hebt.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Net een NL-Alert gekregen. Mijn telefoon vindt het een goed idee om die melding voor te lezen, maar doet dat fonetisch in het Engels
Jaquote:
Hehe eentje maar hierquote:Op maandag 24 juni 2019 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan besef je je ineens weer hoeveel telefoons je in huis hebt.
Voordeel: Goede test, ze gingen allemaal tegelijk af...![]()
Nokia 8quote:Op maandag 24 juni 2019 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij zo'n bejaarden smartphone dat dat ding het voorleest?
Nokia...quote:Op maandag 24 juni 2019 17:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nokia 8
Zal wel ergens een instelling zijn, maar voor die 2 keer per jaar wat onverwachte hilariteit heb ik geen zin om uit te zoeken waar ik dat kan veranderen.
2017 is nou niet héél bejaard.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nokia...
Vroegâh kocht je bijna niks anders.
Toch een beetje bejaard dus. Maar respect voor de oudjes!
Oude telefoons zijn handig als Wifi hotspot in het buitenland, lokaal Google Maps en/of als opslag van Spotify downloads...quote:Op maandag 24 juni 2019 17:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Edit: ik heb nog 2 telefoons maar die liggen ergens in een la te verstoffen. En die staan dus ook uit.
Bejaard als in 'Vroeger hadden we allemaal een Nokia en nu bijna niemand meer'...quote:Op maandag 24 juni 2019 17:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
2017 is nou niet héél bejaard.
Heb nog wel een 3310 liggen
Ik hoop niet dat je ze allemaal aan had staanquote:Op maandag 24 juni 2019 17:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat ik nog zo'n 20 telefoons heb liggen, inclusief een Motorola met antenne én klepje vóór de toetsen.
Tijd voor een opruiming, besef ik me nu...
Nee, zoveel sim kaarten heb ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je ze allemaal aan had staan
Net al idd, en nu nog eens.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Damn, weer alles aan het piepen, trillen en brommen...
Dan ga je dood.quote:
Da's niet de bedoeling bij landelijke meldingen.quote:
Oh, grote kans dat de telefoon sowieso ergens dood ligt te zijn hoor, ik doe eigenlijk niks met dat dingquote:Op maandag 24 juni 2019 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's niet de bedoeling bij landelijke meldingen.
Je zal nu maar met een ambulance opgepikt moeten worden of de BBQ wordt iets te enthousiast aangestoken...
Dan maar even een piepje en een trillinkje ter bevestiging.
Je mag er wel wat van mij hebben. Ik heb er net 4 achter elkaar gekregen.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogen we nog een bericht? Even testen of ik de instelling gevonden heb.
Hier blijven ze uit vanwege de KPN storing.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Je mag er wel wat van mij hebben. Ik heb er net 4 achter elkaar gekregen.
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier blijven ze uit vanwege de KPN storing.
Ik ben ook de enige van ons gezin met een t-mobile account. De rest zit bij KPN. Dus ik heb al gezegd dat ze me eerst heel lief aan moeten kijken als ze willen dat ik iemand belquote:Op maandag 24 juni 2019 18:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier blijven ze uit vanwege de KPN storing.
Ik zou geld vragen. Lekker vangen over de rug van anderenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige van ons gezin met een t-mobile account. De rest zit bij KPN. Dus ik heb al gezegd dat ze me eerst heel lief aan moeten kijken als ze willen dat ik iemand bel
"Ja, sorry hoor. Was overmacht wegens de warmte, weet je wel, weet je niet.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat KPN wel het een en ander uit te leggen heeft, zodra de storing is opgelost.
Ik ben al blij dat mijn internet er niet uit ligt en dat de tv het ook gewoon doetquote:Op maandag 24 juni 2019 18:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat KPN wel het een en ander uit te leggen heeft, zodra de storing is opgelost.
Da's ook veel belangrijker dan het kunnen bereiken van de nooddiensten...quote:Op maandag 24 juni 2019 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat mijn internet er niet uit ligt en dat de tv het ook gewoon doet
Ik ga er vanuit dat ik ze niet nodig hebquote:Op maandag 24 juni 2019 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's ook veel belangrijker dan het kunnen bereiken van de nooddiensten...
Ja, dat wel, maar het gelijk weer aan de schandpaal nagelen wat je vaak ziet tegenwoordig is ook weer overdreven.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind 112 toch wel een kritiek belang. Daar mag best een heel streng woordje over gesproken worden.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:21 schreef peaceman het volgende:
Ja, dat wel, maar het gelijk weer aan de schandpaal nagelen wat je vaak ziet tegenwoordig is ook weer overdreven.
Las dat er alweer kamerleden klaar zitten om de minister flink ‘aan de tand te voelen’ over dit ‘fiasco’.
Een streng woordje prima. Maar ik houd niet zo van het neersabelen als het een keer misgaat.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind 112 toch wel een kritiek belang. Daar mag best een heel streng woordje over gesproken worden.
Voor jouw info: Maarten heeft het gehaald!quote:Op maandag 24 juni 2019 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik ze niet nodig heb
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige van ons gezin met een t-mobile account. De rest zit bij KPN. Dus ik heb al gezegd dat ze me eerst heel lief aan moeten kijken als ze willen dat ik iemand bel
Je zal maar een hartaanval krijgen als meneer KPN een stekkertje eruit heeft getrokken.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een streng woordje prima. Maar ik houd niet zo van het neersabelen als het een keer misgaat.
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jouw info: Maarten heeft het gehaald!
Ja dat soort argumenten worden er altijd bijgehaald op dat soort momenten. Best flauw.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je zal maar een hartaanval krijgen als meneer KPN een stekkertje eruit heeft getrokken.
We wachten het Problem onderzoek naar de rootcause gewoon even af...quote:Op maandag 24 juni 2019 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Kennelijk hebben ze geen redundantie of dat werkt ook niet.
En dat is ze wel degelijk aan te rekenen bij zo'n kritiek systeem.
Net als jaren geleden ProRail geen redundant systeem had en het rond Utrecht Centraal (en dus het hele land) heel lang plat lag. Daar heeft ProRail een gigantische bak ellende over zich heen gekregen, en dat is nog niet eens een systeem van leven of dood.
Tja ik vind het wel vallen in de categorie “ artsen mogen geen fouten maken”.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Kennelijk hebben ze geen redundantie of dat werkt ook niet.
En dat is ze wel degelijk aan te rekenen bij zo'n kritiek systeem.
Net als jaren geleden ProRail geen redundant systeem had en het rond Utrecht Centraal (en dus het hele land) heel lang plat lag. Daar heeft ProRail een gigantische bak ellende over zich heen gekregen, en dat is nog niet eens een systeem van leven of dood.
Maar daarom mogen ze wel aangesproken worden op de fouten die ze maken. Net als ik aangesproken word op de fouten die ik maak.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik vind het wel vallen in de categorie “ artsen mogen geen fouten maken”.
Sorry hoor... het zijn mensen en mensen zijn nou eenmaal niet perfect.
Erop aanspreken is ook prima.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar daarom mogen ze wel aangesproken worden op de fouten die ze maken. Net als ik aangesproken word op de fouten die ik maak.
Ze hoeven niet meteen gevierendeeld te worden, maar simpel afdoen met "tja, mensen maken fouten" vind ik wel heel makkelijk. Mijn werkgever zou ook niet akkoord gaan met dat antwoord van mij. Die wil minstens weten hoe het gebeurd is en wat er gedaan moet worden om het in de toekomst te voorkomen.
Geen paniek:quote:Op maandag 24 juni 2019 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar daarom mogen ze wel aangesproken worden op de fouten die ze maken. Net als ik aangesproken word op de fouten die ik maak.
Ze hoeven niet meteen gevierendeeld te worden, maar simpel afdoen met "tja, mensen maken fouten" vind ik wel heel makkelijk. Mijn werkgever zou ook niet akkoord gaan met dat antwoord van mij. Die wil minstens weten hoe het gebeurd is en wat er gedaan moet worden om het in de toekomst te voorkomen.
Precies. En het gebeurt gelukkig zelden tot nooit.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen paniek:
Er wordt echt wel onderzocht hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe dit in de toekomst zo veel mogelijk voorkomen kan worden. Maar 100% beschikbaarheid biedt geen enkele IT leverancier..
Dit soort zaken gebeuren op een wat kleinere schaal vaker, met voor klanten soms nadelige gevolgen. Daarbij vergaat de wereld niet, maar met de 24/7 economie en de hedendaagse techniek verwacht iedereen dat je altijd maar alles moet kunnen. Deels is dat terecht, maar er zijn wat factoren die dat niet 100% mogelijk maken. Verstoringen zullen er altijd zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies. En het gebeurt gelukkig zelden tot nooit.
Mee eensquote:Op maandag 24 juni 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit soort zaken gebeuren op een wat kleinere schaal vaker, met voor klanten soms nadelige gevolgen. Daarbij vergaat de wereld niet, maar met de 24/7 economie en de hedendaagse techniek verwacht iedereen dat je altijd maar alles moet kunnen. Deels is dat terecht, maar er zijn wat factoren die dat niet 100% mogelijk maken. Verstoringen zullen er altijd zijn.
In bijna alle gevallen is de oorzaak dan menselijk falen, de techniek zelf faalt genwoordig nog nauwelijks en is voldoende redundant uitgevoerd om technische verstoringen op te vangen.
Ik ben, zonder vooraf te veroordelen, gewoon benieuwd naar de oorzaak van deze verstoring...
Bluf.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:39 schreef just me het volgende:
zal ik testen of 112 echt weer bereikbaar is
Aardbeien tellen al geprobeerd?quote:Op maandag 24 juni 2019 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is veel te warm om te kunnen slapen
Goedemorgen livelink.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 04:36 schreef livelink het volgende:
Inderdaad te warm om goed te kunnen slapen.
Goedemorgen dan maar
Oh, het viel me ook eigenlijk nog mee. Ik heb van 23.00 tot 04.00 geslapen. Stom genoeg net toen het koeler werd, werd ik wakker en kon niet meer slapen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 05:38 schreef Melting het volgende:
Ik heb trouwens wel eens slechter geslapen.
Is je eerste dag gisteren in je oude job wel meegevallen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 05:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, het viel me ook eigenlijk nog mee. Ik heb van 23.00 tot 04.00 geslapen. Stom genoeg net toen het koeler werd, werd ik wakker en kon niet meer slapen.
Ja, was ook wel weer leuk eigenlijk. We hebben een partij 3 dagen de tijd gegeven om ons te bewijzen dat ze de applicatie konden bouwen. En gisteren aan het eind van de 1e dag was ik onder de indruk van wat ze die dag bereikt hadden. Zelf moesten we natuurlijk ook wel aan de bak, maar alles bij elkaar denk ik dat dit wel iets kan gaan worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 05:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Is je eerste dag gisteren in je oude job wel meegevallen?
Beter.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 06:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was ook wel weer leuk eigenlijk. We hebben een partij 3 dagen de tijd gegeven om ons te bewijzen dat ze de applicatie konden bouwen. En gisteren aan het eind van de 1e dag was ik onder de indruk van wat ze die dag bereikt hadden. Zelf moesten we natuurlijk ook wel aan de bak, maar alles bij elkaar denk ik dat dit wel iets kan gaan worden.
Ook wel eens fijn.quote:
Diaan slaapt vrijwel altijd goed.quote:
Nee dat gaat 's nachts goed. Hij is nu ook wat rustiger 's nachts. Maar dat hadden de verzorgenden last van. Ik niet. .quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook wel eens fijn.
Geen troubles met je vader gehad dus?
Dat klopt.quote:
Bij Twan was het ook heerlijk op de kamer. Ideaal. Van 30 naar 20 gradenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Prima geslapen afgelopen nacht. Bij deze warmte 's nachts zou ik normaalgesproken moeilijk slapen, maar die airco is toch wel lekker, hoor. Waarom heb ik dat ding vorig jaar niet gekocht?!
Ik zet 'm 2 of 3 uur voordat ik naar bed ga aan. Als ik het dan nog warm vind, zet ik de timer op 1 uur. Dan slaat ie automatisch af na dat uur.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij Twan was het ook heerlijk op de kamer. Ideaal. Van 30 naar 20 graden![]()
Hou je de airco 's nachts aan? Of zet je hem stop voordat je gaat slapen?
Wij overwegen er volgend jaar eentje bij te kopen. Voor onze kamer. Ik heb niet zo'n last van de warmte met slapen maar peaceman wel.
Ik laat hem heel de nacht draaien. Blijft het heerlijk koel.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zet 'm 2 of 3 uur voordat ik naar bed ga aan. Als ik het dan nog warm vind, zet ik de timer op 1 uur. Dan slaat ie automatisch af na dat uur.
Een nacht of 2 zonder voldoende slaap hou ik nog wel vol, maar bij nog meer dan ben ik ook overdag totaal brak. Genoeg slaap is belangrijk voor mij. En met hitte slaap ik niet goed.
quote:
quote:
Goedemorgen binnenkomers.quote:
Okay... ik had hem gisteren bij Twan al vroeg aan gedaan. Zo rond 16:00 uur. Het was toen bijna 30 graden op zijn kamer. Hij was toen ook even boven om PS te spelen. Dus dat was wel lekker.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zet 'm 2 of 3 uur voordat ik naar bed ga aan. Als ik het dan nog warm vind, zet ik de timer op 1 uur. Dan slaat ie automatisch af na dat uur.
Een nacht of 2 zonder voldoende slaap hou ik nog wel vol, maar bij nog meer dan ben ik ook overdag totaal brak. Genoeg slaap is belangrijk voor mij. En met hitte slaap ik niet goed.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik laat hem heel de nacht draaien. Blijft het heerlijk koel.
Balen is dat... Tijd voor het aanschaffen van een mobiele aircoquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil ook goed slapen. Ik heb normaal al moeite met slapen, maar met dit weer is het helemaal niks, ik ben een zombie nu
Nope, ik haat airco, dus gewoon wachten tot ik mijn warmte weer een beetje normaal kwijt kanquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Balen is dat... Tijd voor het aanschaffen van een mobiele airco
Consoles, tv's en andere elektrische apparaten warmen een ruimte op hè. Als hij zijn kamer sneller koel wil hebben, moet ie er niet gaan gamen (en ook zelf niet zijn)quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Okay... ik had hem gisteren bij Twan al vroeg aan gedaan. Zo rond 16:00 uur. Het was toen bijna 30 graden op zijn kamer. Hij was toen ook even boven om PS te spelen. Dus dat was wel lekker.
Bij mij werkt het 2 kanten op. Als ik de timer gebruik als ie koelt, dan duurt het nog zoveel uur tot ie afslaat. Als het ding in standby staat en dan de timer gebruik, dan duurt het nog zoveel uur tot ie begint te koelen.quote:Ik moet ook nog even opzoeken hoe die timer van ons werkt. Of het een uitgestelde tijd is of het duur dat ie aan is.
Zelfs ventilatoren warmen een ruimte op. Alleen door de verplaatsing van de lucht voelt het koeler.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Consoles, tv's en andere elektrische apparaten warmen een ruimte op hè. Als hij zijn kamer sneller koel wil hebben, moet ie er niet gaan gamen (en ook zelf niet zijn)
[..]
Bij mij werkt het 2 kanten op. Als ik de timer gebruik als ie koelt, dan duurt het nog zoveel uur tot ie afslaat. Als het ding in standby staat en dan de timer gebruik, dan duurt het nog zoveel uur tot ie begint te koelen.
Okay, dat duurt dan nog even....quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, ik haat airco, dus gewoon wachten tot ik mijn warmte weer een beetje normaal kwijt kan
Ach als hij in de warmte wil gaan zitten om te gamen prima wat mij betreft. Het was maar een klein uurtje. Het was wel koeler met airco dan zonder. Ik heb er geen last van.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Consoles, tv's en andere elektrische apparaten warmen een ruimte op hè. Als hij zijn kamer sneller koel wil hebben, moet ie er niet gaan gamen (en ook zelf niet zijn)
[..]
Bij mij werkt het 2 kanten op. Als ik de timer gebruik als ie koelt, dan duurt het nog zoveel uur tot ie afslaat. Als het ding in standby staat en dan de timer gebruik, dan duurt het nog zoveel uur tot ie begint te koelen.
Morgen wordt het hier een stuk koeler. Ramen tegen elkaar open en de warmte is al snel uit het huis.quote:
hier is het tot diep in de nacht nog steeds 25 graden ofzo en morgen overdag 30 graden. Niet veel koeler qua gevoel vrees ik. En ook niet snel uit huis te krijgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Morgen wordt het hier een stuk koeler. Ramen tegen elkaar open en de warmte is al snel uit het huis.
Hier morgen nog 27, overmorgen 22, vrijdag 25. (zoals ze nu voorspellen)quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Tegen een uur of 10 vanavond zal het 22 zijn, en morgen is de maximumtemperatuur ook 22 graden.
Hier morgen 28 graden, donderdag 26 en vrijdag 27.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hier morgen nog 27, overmorgen 22, vrijdag 25. (zoals ze nu voorspellen)
Wel beter. Vandaag 35
Hier zelfs nog wat koeler, kannie wachtuh...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Tegen een uur of 10 vanavond zal het 22 zijn, en morgen is de maximumtemperatuur ook 22 graden.
Trui weer uit de kast!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier zelfs nog wat koeler, kannie wachtuh...
Ik doe dan vaak een zakje gemengde sla, en dan gooi ik er komkommer, ui, paprika, tomaatjes en wat dressing uit een knijpfles bij. Klaar. Alleen de groente snijden. Dan heb ik een beste bak vol en 't is nog gezond ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:09 schreef Rafeiro het volgende:
En ik moet zo nog even naar de winkel ook, heb geen zin in warm eten, dus even wat anders verzinnen. Broodje met salade of maaltijdsalade zoiets denk ik maar.
Hier nu nog 28 graden.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is hier binnen 25.5, nog ff de boel dichthouden en dan vanavond goed door laten waaien
Hmmm ook een idee, al gooi ik er dan nog wel wat feta ofzo doorheen, anders is het te groenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik doe dan vaak een zakje gemengde sla, en dan gooi ik er komkommer, ui, paprika, tomaatjes en wat dressing uit een knijpfles bij. Klaar. Alleen de groente snijden. Dan heb ik een beste bak vol en 't is nog gezond ook.
Wat jij wil uiteraard. Zolang het maar simpel en genoeg isquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hmmm ook een idee, al gooi ik er dan nog wel wat feta ofzo doorheen, anders is het te groen
datquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
Of gaat iedereen voetbal kijken of buiten zitten?
Ik ga buiten voetbal kijken!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
Is er nog behoefte aan een radioshow vanavond? Of gaat iedereen voetbal kijken of buiten zitten?
het is alles of nietsquote:
Soms heb ik een helder momentquote:
hoeveel muggenbulten ?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:54 schreef peaceman het volgende:
Vanochtend weer moeten krabben verdorie..
Geen idee hoeveel eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |