quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
In afwachting van het moment dat het niet te heet is om te draaien.
Ja, zo'n laatste post is altijd weer even een hobbeltje. Hier gaat het goed hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ik durfde die laatste post niet te nemen, ik weet nooit een TT, zo'n hekel aan openen.
Het is rustig hier. Ik hoop dat met jullie alles goed is, en de volgende draaisessie ben ik er bij.
Fijn te horen. We wachten op Lucky.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zo'n laatste post is altijd weer even een hobbeltje. Hier gaat het goed hoor.
Oh Lucky, wat doe je jezelf aanquote:Op zondag 23 juni 2019 10:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank voor het onderhoud, dames.![]()
Men wacht tot het minimaal 25 graden is en neme dan diverse tracks die zijn gebruikt tijdens live sessies van vrouwelijke house DJ's, waaronder:
Fernanda Martins
Julyukie
Fatima Hajji
Paula Temple
Honey Dijon
Charlotte de Witte
Amelie Lens
Daniela Haverbeck
Deborah de Luca
Marika Rossa
Men tieft dat in den blender en wacht het resultaat braaf af.
[ afbeelding ]
*23 liter water klaar zet*
Geen idee of het haalbaar is. In de huiskamer is het nog geen 26 graden, maar in het draaihok wil ik niet weten. De zon staat er de hele middag al op te bakken.quote:Op zondag 23 juni 2019 16:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh Lucky, wat doe je jezelf aan![]()
4 uur draaien met deze temperatuur
Veel plezier! bij Planet Paradiso Claire.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:02 schreef MadMaster het volgende:
Ben er niet bij, de Love Shack van de B52's is vanavond geopend in Paradiso...
Ik leef met je mee en luister ook meteen.quote:
Het is prima te doen eigenlijk. Eitje. Nou ja, béétje gebakken eitje, dat wel.quote:Op zondag 23 juni 2019 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik leef met je mee en luister ook meteen.
quote:Op zondag 23 juni 2019 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is prima te doen eigenlijk. Eitje. Nou ja, béétje gebakken eitje, dat wel.
Een beetje. Alleen in de bus ga ik altijd helemaal dood. Daar kan ik nu al tegenop zien dat ik morgenmiddag in die bus moet zitten. Ter bescherming van dronken idioten kunnen die dakluiken niet meer open en het is echt niet te doen.quote:Op zondag 23 juni 2019 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan jij een beetje tegen de warmte, livelink?
Oh, bah, zo'n vieze hete stinkbus, waar ook nog steeds mensen bestaan die deodorant blijkbaar niet kennen. Klamme nachten zijn ook erg ja. Ga je al gaar je bed in, lig je nog te draaien ook, om nog kapotter op te staan dan je naar bed ging.quote:Op zondag 23 juni 2019 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Een beetje. Alleen in de bus ga ik altijd helemaal dood. Daar kan ik nu al tegenop zien dat ik morgenmiddag in die bus moet zitten. Ter bescherming van dronken idioten kunnen die dakluiken niet meer open en het is echt niet te doen.
Oh ja, en die hele warme nachten vind ik ook niet echt fijn.
Ach ja, we overleven het ook wel weer.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, we overleven het ook wel weer.
Vrouwen draaien niet echt andere muziek dan mannen heb ik vanavond ontdekt.
Je rekent toch wel inspiratiegeld, hoop ik.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jawel, maar dit zijn DJ's waarvan ik dacht, joh, die inspiratie hebben ze bij mij opgedaan.
Wat een woord.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Je rekent toch wel inspiratiegeld, hoop ik.
Had ik pas door toen ik de tag las.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:44 schreef livelink het volgende:
hi there
Oh wacht, ze zegt harder, hoor ik nu
Ik ging er vanuit dat ze gewoon wat inspiratie bij jou was aan het opdoen.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je weet uiteraard ook niet waar de werkzaamheden van de betreffende mevrouw eventueel verder uit bestonden, buiten het zeggen van 'harder' om.
quote:Op zondag 23 juni 2019 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat ze gewoon wat inspiratie bij jou was aan het opdoen.
En de muziek stond te zacht.
Tja, dat soort opmerkingen hoef je van mij niet te verwachten. Ondanks het luisteren naar jullie mixen heb ik nog steeds niet echt verstand van deze muziek.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als MadMaster dit hoorde, was hij gegarandeerd over het Plastikman 'trommeltje' begonnen in deze track.
Zou ook het laatste zijn dat ik van je zou vragen, of verwachten. Heb helemaal niets met thuisvragen en quiz-achtige toestanden.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, dat soort opmerkingen hoef je van mij niet te verwachten. Ondanks het luisteren naar jullie mixen heb ik nog steeds niet echt verstand van deze muziek.
Ja, dat speelt bij mij ook wel een grote rol.quote:
Blijf erbij dat Melting ook beter eerst de hoes kan posten.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat speelt bij mij ook wel een grote rol.
Ach ja, mensen zoals wij moeten er nou eenmaal ook zijn.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Aan de andere kant was ik dan nog de laatste, want snel typen zit er ook al niet in.
Het gaat nog steeds vrij makkelijk.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:49 schreef livelink het volgende:
Ik vind het knap hoe je het volhoudt, Lucky. Zelf ga ik wel rond 23.00 afsluiten. Geen zin in, maar ik moet toch maar proberen op tijd te gaan slapen.
Zelfkastijding, als mentale voorbereiding op de hitte die nog komen gaat.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
livelink gaat naar bed met de onderwereld!
Hoi Gooddeal en ook meteen welterusten. Ik ga afsluiten, maar Lucky gaat nog even door.quote:
Ik vind het knap. Het is hier al heel warm. Zwoele nacht.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelfkastijding, als mentale voorbereiding op de hitte die nog komen gaat.
Hoi. Gd!
Welterusten. Ik hoop dat je slapen kan.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Gooddeal en ook meteen welterusten. Ik ga afsluiten, maar Lucky gaat nog even door.
Ja, dat hoop ik ookquote:Op zondag 23 juni 2019 22:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Welterusten. Ik hoop dat je slapen kan.
quote:Op zondag 23 juni 2019 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook![]()
En nu ben ik dan echt weg
Dankjewel. Ik heb toch een dik uur meegeluisterd.En geniet nu maar van het mooie weer.quote:
Dank je voor het luisteren! Wat de sc betreft: als de fitties die nergens over gaan, eens over zijn, dan wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 00:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik heb toch een dik uur meegeluisterd.En geniet nu maar van het mooie weer.![]()
Kom je nog terug in de 40+ s.c.? Ik mis je .
Ik snap je.quote:Op maandag 24 juni 2019 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je voor het luisteren! Wat de sc betreft: als de fitties die nergens over gaan, eens over zijn, dan wel.
Shit L2B, heb je helemaal gemistquote:Op maandag 24 juni 2019 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je voor het luisteren! Wat de sc betreft: als de fitties die nergens over gaan, eens over zijn, dan wel.
Met mij op zich prima, maar voor de rest is het nog steeds hectisch. Daar komt voorlopig ook geen verandering in.quote:
Ik heb geen hectiek gelukkig, even lekker rustig aan hier. Beetje uitrusten in de schaduw en zo.quote:Op maandag 24 juni 2019 10:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met mij op zich prima, maar voor de rest is het nog steeds hectisch. Daar komt voorlopig ook geen verandering in.![]()
En daar dan, is het allemaal te doen nog?
Beter! Vast zien te houden dat gevoel.quote:Op maandag 24 juni 2019 10:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb geen hectiek gelukkig, even lekker rustig aan hier. Beetje uitrusten in de schaduw en zo.
Echt wel een vakantiegevoel. Dus ook
quote:Op zondag 30 juni 2019 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We houden het luchtig met wat uplifting trance...
quote:Op zondag 30 juni 2019 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit nu op 30 graden precies.
2/10e per plaat er af, ik heb nog even te gaan dan...
Jawel, fan aan en de deur open.quote:
Dat is ook zo klote als het buiten is afgekoeld en de warmte nog in huis hangt.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, fan aan en de deur open.
Straks weer naar beneden en dan voelt dat weer als een koelkast aan...
Alleen boven.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is ook zo klote als het buiten is afgekoeld en de warmte nog in huis hangt.
Split unit?quote:Op zondag 30 juni 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen boven.
Beneden doet de airco z'n werk, maar ik zit te weinig boven om dat daar ook aan te leggen...
Je moet het eigenlijk meteen na de zomer doen, anders vergeet je het en ben je het volgende jaar te laat...quote:Op zondag 30 juni 2019 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vorig jaar offerte aangevraagd en nooit aan laten leggen.
Dit zijn alllemaal tingeltjes.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Avernus - Never Lose. Fijn tingeltje.
Oh, toffe locatie! Volgens mij draaide je die track al eens eerder, of ik herkende het aan de naam.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit zijn alllemaal tingeltjes.![]()
Afgelopen weekend was er het Luminosity festival(letje) in Zandvoort op het strand en daar deed Ahmed Romel ook weer een set. Even vanaf de boulevard mee staan luisteren...
Ja precies, want nu aanvragen geeft ook een wachtlijst van maanden. Een warmtepomp komt er niet meer. Met infraroodpanelen, een elektrische boiler en de zonnepanelen vind ik het wel prima.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk meteen na de zomer doen, anders vergeet je het en ben je het volgende jaar te laat...
Ik denk dat je de naam herkent, deze had ik nog niet eerder gedraaid, volgens VDJ...quote:Op zondag 30 juni 2019 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, toffe locatie! Volgens mij draaide je die track al eens eerder, of ik herkende het aan de naam.
Gisteren Nina en vandaag een set van Charlotte op Awakenings.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit zijn alllemaal tingeltjes.![]()
Afgelopen weekend was er het Luminosity festival(letje) in Zandvoort op het strand en daar deed Ahmed Romel ook weer een set. Even vanaf de boulevard mee staan luisteren...
Ik hoor Awakenings nu als ik mijn koptelefoon afzet...quote:Op zondag 30 juni 2019 21:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gisteren Nina en vandaag een set van Charlotte op Awakenings.![]()
![]()
Heb er 2 gehad die gelukkig goed verliepen.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je de naam herkent, deze had ik nog niet eerder gedraaid, volgens VDJ...
Hoe staat het met de updates daarvan eigenlijk?
Ik loop er nu 2 achter...
Dan ga ik ook maar weer eens inhalen...quote:Op zondag 30 juni 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb er 2 gehad die gelukkig goed verliepen.
Defqon streams waren ook leuk.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor Awakenings nu als ik mijn koptelefoon afzet...
Er is veel te veel tegelijk nu.quote:
Heb wel braaf gewacht tot na het uitzenden met updaten.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar weer eens inhalen...
Zag wel dat ze de broadcast functie gefikst zouden hebben, maar ja, je verwacht niet dat ze dat om zeep helpen...quote:Op zondag 30 juni 2019 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb wel braaf gewacht tot na het uitzenden met updaten.
Tot 2x aan toe.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:28 schreef MadMaster het volgende:
je verwacht niet dat ze dat om zeep helpen...
Die gozer produceert zich een ongeluk en komt dan even voor een uurtje over naar Zandvoort.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit jaar had hij geen tijd, want strand.
Ach ja, er zijn er ook zat die overkomen voor de coffeeshops. Op een strand draaien lijkt me geweldig.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die gozer produceert zich een ongeluk en komt dan even voor een uurtje over naar Zandvoort.
Logisch...
Hmm, dat schiet niet op met die temp. Beetje erg heet om live te draaien.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Tot 22.00 uur draai ik door...![]()
Ik blijf steken op 29,4 graden...
Ook fijn...quote:Op zondag 30 juni 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is hier beneden nu bijna 27 graden en boven in het draaihok 78 graden of zo.
Cheers Heer Lucky, dat het u moge smaken. !quote:
Dank u! Ik trek er voor de verandering een blik bier bij open. Lekker met deze temperaturen.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Cheers Heer Lucky, dat het u moge smaken. !
Groot gelijk, tijdig voldoende vocht innemen.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u! Ik trek er voor de verandering een blik bier bij open. Lekker met deze temperaturen.
Water komt den oren uit, dus nu over naar een Löwen Weisse.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Groot gelijk, tijdig voldoende vocht innemen.
quote:20:28 : Aly & Fila feat. Denise Rivera - My Mind Is With You (W&W Remix)
20:31 : KGproject - Wonderland (Ula Remix)
20:38 : Voices - The Scenery We Share (Original Mix)
20:45 : Bushi - Creeper (Function C & Luke Terry Remix)
20:51 : Rene Ablaze & Dima Krasnik - Stars (Dirkie Coetzee Remix)
20:54 : I5land - Dipenshi (Fedde van Diemen Remix)
21:00 : Ata - Blue Skies (Temple One Remix)
21:05 : Ahmed Romel - Black Iris (Original Mix)
21:11 : Avernus - Never Lose (Etnosphere Remix)
21:19 : Andre Visior - Skyline (Andre Visior Skyline Clubmix)
21:24 : Afternova - Tranquility (Original Mix)
21:29 : Ahmed Romel - Himba (Ikerya Project And Maratone Remix)
21:33 : Pedro Del Mar & Beatsole - Pianophoria (Radio Edit)
21:35 : Hoyaa & Angel Ace - A Day Without Rain
21:40 : Psymfonius - Extatic (Mike Sanders Remix)
21:42 : Hiroyuki ODA - Parallel (Original Mix)
21:46 : SkyBeta - Insomnia (Stella Project Uplifting Remix)
21:49 : Abandoned Rainbow - Forgotten Dreamer (Original Mix)
21:53 : Eddie Bitar - Rollercoaster (Ahmed Romel Remix)
21:59 : Ahmed Romel - Only For You (Arctic Moon Remix)
Perfect voor zwoele zomeravonden als deze.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje zweverig, beetje oosters, beetje mystiek...
Dat dacht ik ook, je hoeft er niet bij na te denken...quote:Op zondag 30 juni 2019 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Perfect voor zwoele zomeravonden als deze.
Da's waar. Had heel niet hoeven denken dat het wel lekker klonk.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, je hoeft er niet bij na te denken...
quote:Op zondag 30 juni 2019 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's waar. Had heel niet hoeven denken dat het wel lekker klonk.
Hier 20,5. Zo eens het één en ander open zetten, zodat het wat af kan koelen.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Buiten is het overigens nog maar 19 graden...
Ik ga, denk ik, wat munt in mijn water gooien.quote:Op zondag 30 juni 2019 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Thanks, Mad!
*vers muntje in server stopt*
quote:Op zondag 30 juni 2019 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga, denk ik, wat munt in mijn water gooien.
Laters!!
You're (a)live and kickingquote:
Dame livelink.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
You're (a)live and kicking![]()
Echt supertoevallig dat ik dit net zie, hoewel je nu vast denkt dat ik je stalk.
Alles goed hoor. Een beetje moe misschien.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dame livelink.Ik geloof je meteen, want de aankondiging over het draaien kwam ook wat aan de late kant. Alles oké aan die kant? Hier wel.
Vanavond ga je op tijd slapen.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Alles goed hoor. Een beetje moe misschien.
Pas maar op ... straks hou ik mn poot stijfquote:Op zondag 14 juli 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou niet durven weigeren bij de toekomstige 40+ mod.
Nee, ik ga tegenwoordig om 23.00 naar bed, maar ik slaap gewoon niet zo goed.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op ... straks hou ik mn poot stijf
Is 40+ nog steeds mod-loos?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas maar op ... straks hou ik mn poot stijf
Ik ga ze voortrekkenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Denk dat je het wel aardig zou doen, als je de oudgedienden dezelfde behandeling geeft.
yep.. ik had me voorgesteld, maar later nav iets weer teruggetrokken en toen was de chefin teleurgesteld, want ze dacht de ideale gevonden te hebbenquote:
Ai, dat is een slechte start voor een eventuele mod-loopbaan.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
yep.. ik had me voorgesteld, maar later nav iets weer teruggetrokken en toen was de chefin teleurgesteld
Ja en ik heb me zelf even de tijd gegeven voor ik er eventueel op terugkom.. Hangt oa een beetje van de sfeer afquote:Op zondag 14 juli 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, dat is een slechte start voor een eventuele mod-loopbaan.
Diverse keren eigen site met wat leden gehad en dat werkte prima.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:54 schreef livelink het volgende:
Niks voor jou, Lucky? Gewoon de zweep erover
Die sfeer een beetje in banen zien te leiden, zoals Sas deed.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ik heb me zelf even de tijd gegeven voor ik er eventueel op terugkom.. Hangt oa een beetje van de sfeer af
Die had 7 rustige jaren zeg maar ... nu zijn we top 3 subforum van Fokquote:Op zondag 14 juli 2019 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die sfeer een beetje in banen zien te leiden, zoals Sas deed.
Mwoah, de laatste paar jaren waren zo af en toe ook een pakkie an om te modereren.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had 7 rustige jaren zeg maar ... nu zijn we top 3 subforum van Fok
Ja, snap het. Daar zou je op een eigen site geen last van hebben.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
Het zou niks voor mij zijn, geloof ik. Ik moet op mijn werk al regelmatig streng zijn en ik kan het prima als ik er helemaal achter sta, maar niet als ik het moet doen vanwege een policy waar ik misschien niet helemaal achter sta.
Het is weer een verzameling van techno, dance/trande inderdaad en dit valt onder GOA.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
De muziek gaat lekker door trouwens. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar is dit ook trance? Zo komt het op mij wel over.
Even gechecked, maar je hebt gelijkquote:Op zondag 14 juli 2019 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had 7 rustige jaren zeg maar ... nu zijn we top 3 subforum van Fok
Oh ja, GOA. Dit herken ik dan van Eggsquote:Op zondag 14 juli 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is weer een verzameling van techno, dance/trande inderdaad en dit valt onder GOA.
Bij vlagen, maar dat was een klein gezelschap ivm tegenwoordigquote:Op zondag 14 juli 2019 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mwoah, de laatste paar jaren waren zo af en toe ook een pakkie an om te modereren.
Eggs, GOA koning ten voeten uit.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, GOA. Dit herken ik dan van Eggs
Je werkt er nu zelf aan meequote:Op zondag 14 juli 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Even gechecked, maar je hebt gelijk![]()
Nummer 4 voor de periode van januari t/m nu. Ik had geen idee.
Het is met enige regelmaat niet eens meer bij te benen, zo rap gaan die topics soms.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij vlagen, maar dat was een klein gezelschap ivm tegenwoordig
Ja ik lees ook echt niet alles meerquote:Op zondag 14 juli 2019 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is met enige regelmaat niet eens meer bij te benen, zo rap gaan die topics soms.
Nee, dat niet. Ik word gewoon heel vroeg wakker.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:livelink, lig je te piekeren 's nachts of zo, dat je niet goed slaapt?
En dan móet je eruit. Herkenbaar. Hoewel ik niet vaak zulke korte nachten meemaakt als jij vaak hebt én hoef er niet uit voor een werkgever.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik word gewoon heel vroeg wakker.
Geen idee, zoiets denk ik ..quote:Op zondag 14 juli 2019 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als mod moet je wel, of wacht je gewoon de TR's af?
Heb ik ook de laatste tijdquote:Op zondag 14 juli 2019 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik word gewoon heel vroeg wakker.
Ondanks maanden fietsen en roeien. Je zou verwachten dat je dan als een blok in slaap zou vallen.quote:
in de middag siesta ...quote:Op zondag 14 juli 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ondanks maanden fietsen en roeien. Je zou verwachten dat je dan als een blok in slaap zou vallen.
Ja, dat. Het lukt me niet om dan te blijven liggen.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dan móet je eruit. Herkenbaar. Hoewel ik niet vaak zulke korte nachten meemaakt als jij vaak hebt én hoef er niet uit voor een werkgever.
Misschien gaat het beter als de kinderen eenmaal uit huis zijn.
quote:
Ik heb het altijd geïnterpreteerd als roerloos.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Oooh! Vandaar. Snapte het al niet, want als ik in die tuin sta te beulen, slaap ik als een blok.
Wat dat laatste dan ook in mag houden.
Roerloos blok.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het altijd geïnterpreteerd als roerloos.
Maar dan nog slaap ik te weinig.. ga ik aan werkenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Oooh! Vandaar. Snapte het al niet, want als ik in die tuin sta te beulen, slaap ik als een blok.
Wat dat laatste dan ook in mag houden.
Als je andere oog ook weer goed werkt. zal je waarschijnlijk buiten gaan fietsen i.p.v. binnen? Dan heb je zoveel buitenlucht genoten dat dat ook slaap zat opwekt.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan nog slaap ik te weinig.. ga ik aan werken
Dus eigenlijk had ik rond 10.30 uur beter kunnen starten.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:39 schreef livelink het volgende:
Bij deze muziek zou ik best goed in slaap kunnen vallen trouwens.
Het ontspant wel. Dit op de koptelefoon en dan lekker in slaap vallen.
Om 06.00 eigenlijkquote:Op zondag 14 juli 2019 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had ik rond 10.30 uur beter kunnen starten.
Tja, ik wilde de boodschap nog vriendelijk verpakkenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De mix spreekt boekdelen. De muziekkeuze geeft je karakter weer en dat is in dit geval dus slaapverwekkend.
quote:Op zondag 14 juli 2019 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik wilde de boodschap nog vriendelijk verpakken
Dank je, ik vind het zelf ook heerlijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:59 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook nog steeds wakker hoor. Lekkere muziek
Zachtjes gaarne.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:01 schreef chufi het volgende:
Ben verplaatst van computer en nu doet ie niets meer.. Ik geef mn pc wel ff een schop
Yep, helaas.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister (en lees) even mee.
Ik begrijp dat Sas er mee gestopt is?
Hoewel ik hier niet veel meer kom, denk ik dat op zich ook.quote:
Ja ende ja.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel ik hier niet veel meer kom, denk ik dat op zich ook.
Maar ja, sommige erfenissen krijg je gewoon cadeau...
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Over auto's gesproken, wij hoorden al een tijdje bij bepaalde hobbels en bochten een soort van 'kloenk' geluid achter bij de auto tijdens het rijden.
Weggebracht naar de garage, de veer van de achterbank zou te strak hebben gestaan. Dat was dus gefixed...
De laatste dagen hoorde we het geluid echter weer en steeds heviger.
Alsof een veer bij de wielophanging steeds geraakt werd/gebroken was.
Vanmiddag maar even onder de auto gedoken en een steen onder uit de veersok gehaald.
Die zat dus klem onder de veer en kwam dus steeds bij een bocht of hobbel tegen die veer aan met het 'kloenk' geluid als gevolg.
Nu ga ik een garagebedrijf beginnen...
Ik denk dat ik er een rekening ga indienen of zo...quote:Op zondag 14 juli 2019 22:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat is de laatste keer dat je daar kwam dus.
Nee, nog steeds niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dag dame.
Nu wel al in de auto rond gecrossed?
Een rekening indienen met eigen watermerk logo en ze betalen zonder het verder na te gaan.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er een rekening ga indienen of zo...
Dit is wel een fijne zaagmachine trouwens...
Welterusten MadMasterquote:Op zondag 14 juli 2019 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Helaas moet ik er weer vandoor gaan, morgen vroeg op.
Dank Lucky en tot de volgende ronde...
Trusten, Mad! We horen elkaar.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Helaas moet ik er weer vandoor gaan, morgen vroeg op.
Dank Lucky en tot de volgende ronde...
Ik ben er weer klaar mee.. teveel is niet goedquote:Op zondag 14 juli 2019 22:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
23.00 dan is het weer zo'n beetje op.
Dan is het voor mij ook zo'n beetje op, ja.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
23.00 dan is het weer zo'n beetje op.
Hier kan je nooit teveel van hebben.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er weer klaar mee.. teveel is niet goed
Dank je wel alvast Lucky. Dan plof ik zometeen in mijn bed. Welterusten voor straksquote:
Dat je maar heerlijk ontspannen mag slapen.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel alvast Lucky. Dan plof ik zometeen in mijn bed. Welterusten voor straks
Gaat vast lukkenquote:Op zondag 14 juli 2019 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat je maar heerlijk ontspannen mag slapen.
FretFruit of FreshFret?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
FF is net door een fret gebeten, die is waarschijnlijk nog wat tandjes aan het trekken.
Ja, die zijn niet vegetarisch...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat je aardige wonden op kan lopen van zo'n beest. Die hebben een beste bek met tanden. Nog wel.
Iets van The Doors, geloof ik...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De zin die herhaaldelijk te horen is in dit nummer, is veelvuldig gebruikt. Maar wat nu het origineel is?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets van The Doors, geloof ik...
quote:
Yep, ik heb een hele partij van dat spul, maar draai het eigenlijk nooit...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Artiest: Techno Kixx
Album: Acid Flash, Volume 10
Uitgebracht op: 1999
Oude Acid.
Zonde, want er zit heel leuk spul tussen uit die periode. Af en toe kom ik nog wel een vers Acid nummer tegen, maar is veelal niet om aan te horen in vergelijking met het oude spul. Waarom weet ik niet goed, het 'leeft' niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ik heb een hele partij van dat spul, maar draai het eigenlijk nooit...
Ik heb wel het idee dat veel al eens gedaan is in de begintijd en alles wat er na is gekomen, is dan net een kopie van wat er al was. En vaak te gekunsteld...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonde, want er zit heel leuk spul tussen uit die periode. Af en toe kom ik nog wel een vers Acid nummer tegen, maar is veelal niet om aan te horen in vergelijking met het oude spul. Waarom weet ik niet goed, het 'leeft' niet.
Ja, daar zou je gelijk in kunnen hebben. Denk dat waar ze vroeger nog moeite deden, tegenwoordig een hele hoop door de computer uitgekotst is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat veel al eens gedaan is in de begintijd en alles wat er na is gekomen, is dan net een kopie van wat er al was. En vaak te gekunsteld...
Dat ja, toen nog draaien aan echte knoppen, nu draait de computer aan z´n eigen knoppen...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daar zou je gelijk in kunnen hebben. Denk dat waar ze vroeger nog moeite deden, tegenwoordig een hele hoop door de computer uitgekotst is.
Ik heb uitwasbare kussentjes...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jammer dat er niet zo iets als hoofdtelefoon met airco bestaat. Dat ding sopt al weken op mijn oren.
Het is hier nu 27,8 binnen in mijn hok, maar ik heb 3 ventilatoren aanstaan...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch krijg ik ondanks de hitte in 't hok nu ook weer de neiging om te gaan draaien.
Da's herkenbaar, ik had er zelf ook geen puf in de afgelopen weken...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het werkt wel degelijk aanstekelijk.
Hmm, rond die temp zal het boven ook zo'n beetje liggen. Met drie ventilatoren kan je erop wachten om strontverkouden te worden. Of heb je daar geen last van?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier nu 27,8 binnen in mijn hok, maar ik heb 3 ventilatoren aanstaan...
Het was ook echt niet te doen. Stom geweest dat ik vorig jaar geen airco aan liet leggen. Dacht dat het dit jaar wel eens mee kon vallen met de warmte. Niet dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's herkenbaar, ik had er zelf ook geen puf in de afgelopen weken...
Nee, ik snotter alleen van de hooikoorts en dat viel dit jaar ook reuze mee...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, rond die temp zal het boven ook zo'n beetje liggen. Met drie ventilatoren kan je erop wachten om strontverkouden te worden. Of heb je daar geen last van?
Boven heb ik het ook niet, alleen beneden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was ook echt niet te doen. Stom geweest dat ik vorig jaar geen airco aan liet leggen. Dacht dat het dit jaar wel eens mee kon vallen met de warmte. Niet dus.
Ik check eigenlijk weinig op YouTube, eigenlijk alleen als ik het niet als MP3 kan vinden...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Split units en gáán. De zonnepanelen vangen het wel op.
Artiest: The Delta
Album: Scizoeffective
Uitgebracht op: 1999
Gerelateerd: Travelling at the Speed of Thought
Handig van YouTube, dat laatste.
Hier is het andersom.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik check eigenlijk weinig op YouTube, eigenlijk alleen als ik het niet als MP3 kan vinden...
Die zat er gratis tussen, niet door mij ingestart...quote:
Duitsers waren er heer en meester in.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zat er gratis tussen, niet door mij ingestart...
Veel Duits spul dit, ook gezien waar het vanaf komt...
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar komt dus dat 'hakken' vandaan...
En toch bestaat het...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Plastik - Hal & Son, zegt YouTube niets.
Dat klinkt niet als 'platgedraaid'...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mont-Cenis-Trax - Regardless (Techno 1997)
239 weergaven
Die tracks heb ik het liefste.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als 'platgedraaid'...
In deze map zitten er nog een paar honderd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die tracks heb ik het liefste.
Dan heb je er ook weer een beste tijd opzitten, live.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In deze map zitten er nog een paar honderd.
Maar ik moet straks op pad en nog eten, dus nog max. een half uurtje...
De opnametijd is nu 1.18 uur.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je er ook weer een beste tijd opzitten, live.
Ik vind dit tempo, rond de 138 BPM, ook wel een lekker uitgangspunt...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je zit wel midden in the flow ook hoor.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dit tempo, rond de 138 BPM, ook wel een lekker uitgangspunt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |