SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hoi spijkerbroek.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Moest nog even Floortje naar het einde van de wereld kijken.
Het is wel stil. Ik kan me niet heugen dat ik ooit in zo'n stille coupé heb gezeten.quote:
eigen keuzequote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Moest nog even Floortje naar het einde van de wereld kijken.
Die mensen woonden op een afgelegen eiland van Tonga. Da's ook een keuze.quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
Waarom loop ik zo achter de laatste tijd? Deze had ik gewoon geweten, maar het stond er al 3x voordat ik bij het nummer was.
Al opnieuw geconnect?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
Waarom loop ik zo achter de laatste tijd? Deze had ik gewoon geweten, maar het stond er al 3x voordat ik bij het nummer was.
Ik zit in een vlinder coupe, met gezellig zithoekje...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel stil. Ik kan me niet heugen dat ik ooit in zo'n stille coupé heb gezeten.
Dat heb ik nog nooit gezien in een trein.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit in een vlinder coupe, met gezellig zithoekje...
[ afbeelding ]
Ja, maar ik heb dan weer geen problemen dat ik telkens cookies moet verwijderen. Dus dilemma.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee.
Misschien een andere browser gebruiken?
Ik ook niet...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien in een trein.
Ik ken deze interieurs niet, best fraaiquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat 1e klas?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kun je heel gezellig met 'n man of 5 zittenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien in een trein.
Jij kent het blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
kun je heel gezellig met 'n man of 5 zitten
blauwe bankjes is 2e klas, rode bankjes is 1e klasquote:
Stuk of 7 schooljeugd, met nog 2 in het bagagerek.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
kun je heel gezellig met 'n man of 5 zitten
Ah, ik heb daar nooit op gelet.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
blauwe bankjes is 2e klas, rode bankjes is 1e klas
voor mij als in verboden op rood te zitten
het is mij ooit verteld door de conducteurquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
het is mij ooit verteld door de conducteur
Dat wist ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:19 schreef just me het volgende:
blauwe bankjes is 2e klas, rode bankjes is 1e klas
Zonder boete uiteraard, want dan kun je mooi van je leeftijd gebruik maken: "Oh mijn excuses, jongeman, ja ik snap het op mijn leeftijd allemaal niet meer zo goed hè?"quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
het is mij ooit verteld door de conducteur
Ik heb gewoon heel dom gekeken, lukte primaquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zonder boete uiteraard, want dan kun je mooi van je leeftijd gebruik maken: "Oh mijn excuses, jongeman, ja ik snap het op mijn leeftijd allemaal niet meer zo goed hè?"
En erbij zeggen dat je bij de kabouters vandaan komt, word je nog thuis gebracht ookquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zonder boete uiteraard, want dan kun je mooi van je leeftijd gebruik maken: "Oh mijn excuses, jongeman, ja ik snap het op mijn leeftijd allemaal niet meer zo goed hè?"
Mooi, je kopt 'm zelf in.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb gewoon heel dom gekeken, lukte prima
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En erbij zeggen dat je bij de kabouters vandaan komt, word je nog thuis gebracht ook
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En erbij zeggen dat je bij de kabouters vandaan komt, word je nog thuis gebracht ook
Ik ben niet zo moeilijk, ik kan ondertussen wel iets hebbenquote:
Enig idee hoe ze op die naam gekomen zijn, toevallig?quote:
Nee, geheel geen idee...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Enig idee hoe ze op die naam gekomen zijn, toevallig?
Same.quote:
Even opgezocht:quote:
Bij jouw mixen let ik niet op uitvoerende artiesten. Dat zou je als compliment mogen zien.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn mixkunsten hier geen indruk hebben gemaakt...
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij anderen is, maar namen en rugnummers van dance-liedjes onthou ik simpelweg niet. Zelfs bij liedjes die ik best goed vind.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Juist welquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik maar moeite doen om de tags in beeld te krijgen...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij jouw mixen let ik niet op uitvoerende artiesten. Dat zou je als compliment mogen zien.
Idemquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij anderen is, maar namen en rugnummers van dance-liedjes onthou ik simpelweg niet. Zelfs bij liedjes die ik best goed vind.
Ja, maar dat is ook je eigen perfectionisme.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik maar moeite doen om de tags in beeld te krijgen...
[MadMaster draait lekkere Tracks] volstaat voor mijquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik maar moeite doen om de tags in beeld te krijgen...
Tot zo. We nemen het raden wel even van je over. Maak je vooral geen zorgen.quote:
Die was net een ander nummer aan het opnemen. Dubbele boeking.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Opgenomen op de vrije dag van Oscar Harris
Het kinderkoor moest zich opsplitsenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die was net een ander nummer aan het opnemen. Dubbele boeking.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je je maar niet in elkaar laat trammen
"Bekend van hun vorige single Ef"quote:
Ik weet nooit wat jullie wel of niet kennen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
De totaal onbekende muziek raakt nooit op he?
Onbekende muziek kennen wij niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat jullie wel of niet kennen.
Het blijft een gok voor me.
Ken jij dit wel allemaal dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat jullie wel of niet kennen.
Het blijft een gok voor me.
Bij lange na niet alles.quote:
Opgegroeid met Op volle toerenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Toch wel ernstig dat iedereen meteen Hepie&Hepie gilt![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Waar het hart van vol is.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Geen idee hoe het heet, maar ik word er blij van
Ik kende deze ook wel, maar geen namen en rugnummersquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:44 schreef Melting het volgende:
Hierna dan 1 die jullie wel allemaal kennen.
Het hoesje is 3x3 meter.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel een prestatie dat ze die samen op het hoesje hebben gekregen
Wie weet straks nog......quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je de kans om ons op het verkeerde been te zetten met een cover, doe je het niet
Het regent bij jou echt mannen?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:48 schreef just me het volgende:
Mijn weersvoorspelling zegt toch echt niets anders
Julio Poch vloog over.quote:
nou ja... echte mannenquote:
Het zijn meer paardenhoofden denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn meer paardenhoofden denk ik.
quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:54 schreef livelink het volgende:
Dit heeft iets met Prince van doen, volgens mij.
Ja, ik ken het wel. Kit Hain zegt me nu ook wel wat.quote:
Van Dancing In The City...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ken het wel. Kit Hain zegt me nu ook wel wat.
Van Marshall Hain - Dancing in the cityquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ken het wel. Kit Hain zegt me nu ook wel wat.
Ja, inderdaad. Nu je het zegt. Dat vond ik ook een leuk nummer.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:04 schreef Melting het volgende:
What happend to the radio.
They never play the songs we know.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:04 schreef Melting het volgende:
What happend to the radio.
They never play the songs we know.
Reynold Girls...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
I’d rather jack, twee van die meisjes uit de stal van Stock Aitken en Waterman
Ja, maar de namen van de nietszeggende dames niet.quote:
Dit was wel ongeveer de reden dat ik afhaakte bij de top40quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
7 weken
8 piekpositie
1989
Zoveel fijne platen gemist.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit was wel ongeveer de reden dat ik afhaakte bij de top40
In Thailand heb je ook al zo'n plaats: Phuket. Ben er nooit geweest, maar ik vermoed dat het de naam wel eer aan doet.quote:
quote:
You're much too young girl...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In Thailand heb je ook al zo'n plaats: Phuket. Ben er nooit geweest, maar ik vermoed dat het de naam wel eer aan doet.
Dan heb je nóg geluk.. voor hetzelfde geld is het een jongen. En dat alles is op zóveel manieren fout.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan heb je nóg geluk.. voor hetzelfde geld is het een jongen. En dat alles is op zóveel manieren fout.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:12 schreef brother52 het volgende:
Tot hoe laat ga je door melting?
1 uur? Dan kan ik nog net het laatste kwartiertje meeraden
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:12 schreef brother52 het volgende:
Tot hoe laat ga je door melting?
1 uur? Dan kan ik nog net het laatste kwartiertje meeraden
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
"Damnit, I'm out of lyrics... let's go with ladidadida"
Bla bla bla!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
"Damnit, I'm out of lyrics... let's go with ladidadida"
Inderdaad!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
bla bla bla, ik hou van jou.
Dat komt echt oprecht over.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
bla bla bla, ik hou van jou.
Dat komt echt oprecht over.
Die foto kan zo op een boeketreeksboek.quote:
Dan mag hij me slaan als ik dat zeg.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan mag hij me slaan als ik dat zeg.
Ik heb van de week nog iets van hem gedraaidquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Rider in the rain, maar ik weet niet van wie.
Edit: nu wel.
Een peuk?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog iets van hem gedraaid
Ik niet. Heb ik nooit gedaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook nog wel kan
Het heet anders, maar ik strijk over mijn hart.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Bloodhound gang - the roof is on fire
heet is het wel als je dak in de fik staatquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Bloodhound gang - the roof is on fire
ohnee het heet anders
Die ene sigaret op m'n 14e kwam uit een pakje en de joints die ik in Ierland had waren gedraaid door anderen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ruim 4 jaar geleden voor het laatst
Ik wist niet dat jij dit leuk vond.quote:
Niet alleen dan. *kijk naar temperatuur dinsdag*quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
heet is het wel als je dak in de fik staat
Ik vind heel veel muziek leukquote:
Vooral als er doden in vallen zeker?quote:
Ze voelt zich verwant met de mensen in de videoclip.quote:
Ik negeer hetquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet alleen dan. *kijk naar temperatuur dinsdag*
En woensdag.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet alleen dan. *kijk naar temperatuur dinsdag*
daar laat ik me niet over uitquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Vooral als er doden in vallen zeker?
Ik hoorde vanavond dat het in het noordwesten een comfortabele 22/23 graden kan worden op woensdag. In het zuidoosten nog steeds 46 graden.quote:
3 keer raden waar ik dan zit?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoorde vanavond dat het in het noordwesten een comfortabele 22/23 graden kan worden op woensdag. In het zuidoosten nog steeds 46 graden.
op je werk ?quote:
Thuis?quote:
Nog vroeger beginnenquote:
R49-meet op Barbados?quote:
die moet sparen voor het diner met zijn datequote:
massAquote:
Heeft 'ie Livelink zover om mee naar Gent te gaan?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
die moet sparen voor het diner met zijn date
Ja, mijn spijkerbroek is betaald.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft 'ie Livelink zover om mee naar Gent te gaan?
In plaats van een Nederlandse naar België te slepen, sleep ik een Belgische naar Amsterdam.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft 'ie Livelink zover om mee naar Gent te gaan?
Ingewikkeld...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In plaats van een Nederlandse naar België te slepen, sleep ik een Belgische naar Amsterdam.
het is spijkerbroek....quote:
Valt mee, ze moest er toch zijn voor werk, dus we gaan uit eten. That's it.quote:
Niet eens romantisch dus, een noodzakelijk kwaad...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Valt mee, ze moest er toch zijn voor werk, dus we gaan uit eten. That's it.
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Begon een beetje als Trio - Da da da.
Ik zou eigenlijk denken dat Mad deze wel weet.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, deze ken ik zelfs, maar namen/rugnummers =
Beetje bijkletsen over de laatste 20 jaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet eens romantisch dus, een noodzakelijk kwaad...
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Het is in ieder geval de Spider Murphy Gang...
wel gezelligquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beetje bijkletsen over de laatste 20 jaar.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
wel gezellig
hoe gaat het met je, met mij goed... en toen viel het stil
Deze had ik wel gewetenquote:
Niet over de komende 20 jaar?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beetje bijkletsen over de laatste 20 jaar.
Dat doen we bij ons volgende etentje in 2039.quote:
spijkerbroek: Hoe gaat het met je?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
wel gezellig
hoe gaat het met je, met mij goed... en toen viel het stil
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat doen we bij ons volgende etentje in 2039.
Gezellig, bij 2 infuusjes vloeibare hap...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat doen we bij ons volgende etentje in 2039.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Ekseption - Alle Turken stemmen op Edrogan
En ze praat met kaboutersquote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
spijkerbroek: Hoe gaat het met je?
zij: goed, en met jou?
spijkerbroek: ook goed. Nou heb ik toch iemand leren kennen. Die snijdt paardenhoofden af als hobby.
zij:
Ik: Wil je mijn verzameling zien? *wink* *wink* *nudge* *nudge*quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
spijkerbroek: ook goed. Nou heb ik toch iemand leren kennen. Die snijdt paardenhoofden af als hobby.
zij:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezellig, bij 2 infuusjes vloeibare hap...
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
zij:
Best een zomers nummer.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:52 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Middle Of The Road - Chirpy Chirpy Cheep Cheep
waar is je moeder, waar is je vader... iedereen in paniekquote:
De cover was het eerder dan het origineel in dit geval...quote:
Tenzij je het in een weeshuis zingt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
waar is je moeder, waar is je vader... iedereen in paniek
Is je moeder niet thuis?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Tenzij je het in een weeshuis zingt.![]()
Hey little girl is your daddy home. Did he go away and leave you all alone. I got a bad desire. I'm on fire.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
waar is je moeder, waar is je vader... iedereen in paniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |