quote:Op zondag 23 juni 2019 19:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Frankrijk eruit hoop ik. Zeker na die laatste wedstrijd
Ik heb het geluid uitgezetquote:
Fransen die weigeren Engels te sprekenquote:
Moffen en Russen net zo.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Fransen die weigeren Engels te spreken
Zelfs bij een u21 wedstrijd van brazilie is dat een onwaarschijnlijke stelling.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Waarom benoemt Roelfs dit? Alsof een commentator weleens zegt 'Deze man is de enige vader die op het veld staat'.
Heeft Altrecht alweer een open dag gehouden?quote:Op zondag 23 juni 2019 21:04 schreef spleeh het volgende:
Lijkt net of die fransen uit het ziekenhuis komen met de shirts aan (zeker Renard)
Waarom spelen ze niet gewoon in het blauw?quote:Op zondag 23 juni 2019 21:04 schreef spleeh het volgende:
Lijkt net of die fransen uit het ziekenhuis komen met de shirts aan (zeker Renard)
Sokken mogen niet zelfde kleur zijn, Brazilie uitshirt zal wel blauw zijn. Enzovoorts, dan maar zoquote:Op zondag 23 juni 2019 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom spelen ze niet gewoon in het blauw?
Welke lamlul heeft een laptop meegesmokkeld voor Klaas danquote:Op zondag 23 juni 2019 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft Altrecht alweer een open dag gehouden?
Jij blijft van Klaas af.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Welke lamlul heeft een laptop meegesmokkeld voor Klaas dan
Er was laatst een wedstrijd (weet niet meer welke) waar de shirts van het ene land blauw waren, en de sokken van het andere land ook. Dat soort dingen zouden ook niet mogen imoquote:Op zondag 23 juni 2019 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sokken mogen niet zelfde kleur zijn, Brazilie uitshirt zal wel blauw zijn. Enzovoorts, dan maar zo
Getekende wenkbrauwenquote:Op zondag 23 juni 2019 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
hier was Hugo Borst fan van toch?
[ afbeelding ]
Het is buiten de 5 toch?quote:Op zondag 23 juni 2019 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keepster heeft hem niet vast, maar heeft wel enig bescherming
Voet staat op de rand handen voor zich. Lijkt mij er buiten. Maar wel klemvast als je het mij vraagt.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
gewoon gevaarlijk spel van die franse muts
Lol.quote:
Dan wordt het een beetje een saaie bedoening klaasquote:Op zondag 23 juni 2019 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
gewoon gevaarlijk spel
en voor de rest je bek houwen allemaal
Is gewoon racisme vanwege vele getinte vrouwen bij Frankrijkquote:Op zondag 23 juni 2019 21:27 schreef Fir3fly het volgende:
Hopelijk zijn de nu ook van dat gezeik over die VAR die Frankrijk zou bevoordelen af.
quote:Op zondag 23 juni 2019 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan wordt het een beetje een saaie bedoening klaas
Harige kut ook?quote:Op zondag 23 juni 2019 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Ik schat dat deze vrouw zo'n type okselhaar is
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2019 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2019 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat meestal hand in handquote:Op zondag 23 juni 2019 21:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Harige kut ook?
(Ik vraag dit namens de potten van de Oranje Leeuwinnen)
Als eerste op hun hoogtepuntquote:Op zondag 23 juni 2019 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb even gemist waarom Les Blues de bolletjestrui aan hebben...
wat is ditquote:
Ruben van der Meer die bij de lama's je moeder nadoet klaasquote:
vraag aan je moeder of ze klaasweetalles kentquote:Op zondag 23 juni 2019 21:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ruben van der Meer die bij de lama's je moeder nadoet klaas
Goed en met jou?quote:Op zondag 23 juni 2019 21:32 schreef Fretwork het volgende:
Heb de eerste 25 minuten gemist, hoe gaat het?
Je hebt niks gemistquote:Op zondag 23 juni 2019 21:32 schreef Fretwork het volgende:
Is goed johquote:Op zondag 23 juni 2019 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vraag aan je moeder of ze klaasweetalles kent
en vraag gelijk wie je echte vader is
Zaadloosquote:Op zondag 23 juni 2019 21:32 schreef Fretwork het volgende:
Varrassend goedquote:Op zondag 23 juni 2019 21:32 schreef Fretwork het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2019 21:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ruben van der Meer die bij de lama's je moeder nadoet klaas
quote:
hoezo, ga je de herhaling van de F1 race kijken nu?quote:Op zondag 23 juni 2019 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb zo een vermoeden dat dit pingels gaat worden
ik weet niet of ik dan nog wakker ben
Lekker juist, mediterraans temperament ipv die saaie Noorsen en Zweedsen.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Sporza is prima. Een olijke Belgquote:
Kloten Rusland ook.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
heel dat nos is kut
vorig wk bij de mannen was het ook een drama
In de geest van Rik de Saedeleerquote:
Haten op RenardGodinquote:Op zondag 23 juni 2019 21:36 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een gemene speler is die nummer 3
Had je hem al bijnaquote:Op zondag 23 juni 2019 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nummer 5 van Brazilie is echt mad. Horrortackle incoming
Jij hebt de mannentoernooien niet met ons meegekeken op FOK! blijkbaarquote:Op zondag 23 juni 2019 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben je hip als je op een ander kanaal kijkt
Werelds.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:38 schreef T3hTommay het volgende:
oe
Die Fransen kunnen ballen jongen echt nie normaaaaaal
lekker bamihapje allen
Gras is groenquote:Op zondag 23 juni 2019 21:39 schreef Protoplanet het volgende:
De Fransen schreeuwen om een gele kaart
Schijnt niet helemaal fit te zijn ookquote:Op zondag 23 juni 2019 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
MArtha is niet meer wat ze geweest is
beetje snelheid tekort....
Dat pretentieuze geneuzel dat de 'echte' wielerfan naar de Belg kijkt komt mij inmiddels ook een beetje de keel uit. Laat iedereen zelf beslissen welk commentaar hij of zij het beste vindt. Kijk lekker naar Sporza als je het commentaar daar beter vindt, maar ga vervolgens niet een portie verheven lopen doen hier tegenover zij die het commentaar van Dijkstra en Ducrot wél kunnen waarderen.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben je hip als je op een ander kanaal kijkt
pyamaas heeft iedereen nodigquote:Op zondag 23 juni 2019 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
Dit shirt verkoopt goed bij de meisjes in Frankrijk denk ik
Sowieso de uitspraak ''de Belg''quote:Op zondag 23 juni 2019 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat pretentieuze geneuzel dat de 'echte' wielerfan naar de Belg kijkt komt mij inmiddels ook een beetje de keel uit. Laat iedereen zelf beslissen welk commentaar hij of zij het beste vindt. Kijk lekker naar Sporza als je het commentaar daar beter vindt, maar ga vervolgens niet een portie verheven lopen doen hier tegenover zij die het commentaar van Dijkstra en Ducrot wél kunnen waarderen.
quote:
quote:Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Wielrennen is geen sport.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat pretentieuze geneuzel dat de 'echte' wielerfan naar de Belg kijkt komt mij inmiddels ook een beetje de keel uit. Laat iedereen zelf beslissen welk commentaar hij of zij het beste vindt. Kijk lekker naar Sporza als je het commentaar daar beter vindt, maar ga vervolgens niet een portie verheven lopen doen hier tegenover zij die het commentaar van Dijkstra en Ducrot wél kunnen waarderen.
Nou, met die overtredingen zie ik nog wel bloed vloeien.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:42 schreef Fir3fly het volgende:
Zo veel overtredingen. Ik voorspel een bloedeloze 0-0 en penalties.
Eens.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wielrennen kijk ik bij voorkeur op ARTE, die hebben toch vaak meest interessante achtergrondinformatie en toeristieken.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor die ene dag in het jaar dat ze wielrennen uitzenden?quote:Op zondag 23 juni 2019 21:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wielrennen kijk ik bij voorkeur op ARTE, die hebben toch vaak meest interessante achtergrondinformatie en toeristieken.
Eens.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:44 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Tevens Glory, MMA en die andere onzin.
Meest complete sportquote:
Als je haat op Ducrot en Dijkstra dan diskwalificeer je jezelf soberso.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2019 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor die ene dag in het jaar dat ze wielrennen uitzenden?
Hoe kan wielrennen de meest complete sport zijn als de triathlon wielrennen en zwemmen en hardlopen bevat?quote:
raptorix? Ik weet het niet zeker meerquote:Op zondag 23 juni 2019 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van wie komt deze copypasta ook alweer?
Heb je ooit een triatleet gezien? Automatisch gediskwalificeerd.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kan wielrennen de meest complete sport zijn als de triathlon wielrennen en zwemmen en hardlopen bevat?
Wat tactiek en teamwork betreft is er natuurlijk niets wat zich kan meten met curling.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heb je ooit een triatleet gezien? Automatisch gediskwalificeerd.
Maar vooral omdat je daar het hele tactische/team aspect weghaalt
Dat is het nooit geweest.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
F1 begint ook geen sport meer te worden.
Fietsen ze ook op kunstgras?quote:Op zondag 23 juni 2019 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met twee verschillende ondergronden. Gravel en gras, dat kan niet.
Een echte man kan dat handelen.quote:
Curling is wel awesome, maar dat mist dan weer het uithoudingsvermogen, de kracht en de doodsangst.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat tactiek en teamwork betreft is er natuurlijk niets wat zich kan meten met curling.
Ja raptorix. Heeft iemand nog dat lollige hipster plaatje dat erbij hoort?quote:
Einde tijdperk je gezichtquote:Op zondag 23 juni 2019 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar is op zichzelf niet zo heel veel mis mee
Was het maar bewustquote:Op zondag 23 juni 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom schieten ze bij de dames zo vaak de bal zomaar over de zijlijn
quote:Op zondag 23 juni 2019 21:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja raptorix. Heeft iemand nog dat lollige hipster plaatje dat erbij hoort?
Ik heb alleen maar bitchy vriendinnen gehad. Mijn psychiater wijt dat aan mijn oedipus-complex.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik niet pas in jouw definitie van 'de echte man'
Dat doen ze in de dertiende divisie ook altijd.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom schieten ze bij de dames zo vaak de bal zomaar over de zijlijn
Zouden die dames weten wat halfspaces zijn?quote:
Sow.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat tijdperk is helaas nooit begonnen
hangt ervan af wat men onder natrappen verstaatquote:
@Zipportal @Wereldgozer @Coco.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
Anouk Hoogendijk is toch een stuk knapper met 2 zwarte piemels in dr mond
Keer Panhuusen die Hoogendijkquote:Op zondag 23 juni 2019 22:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is zijn sympathieke mening, dat mag. Vrij land dit.
kon ik hetzelfde maar zeggen over dit forum makker.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is zijn sympathieke mening, dat mag. Vrij land dit.
En wat is oversekst he kameraad. Staat dat in het wetboek wat het gemiddelde is ofzo?quote:Op zondag 23 juni 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het niet was.
Ja leren ze allemaal op hun rechtenstudie.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En wat is oversekst he kameraad. Staat dat in het wetboek wat het gemiddelde is ofzo?
Hahha linkse studies genot.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja leren ze allemaal op hun rechtenstudie.
Wat een maagdenreactiequote:Op zondag 23 juni 2019 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ken genoeg vrouwen met een prima techniek anders, vooral de mondspieren
Eens kijken wat die Scherpen er van bakt.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Nick Marsman trouwens maat
OMEGALUL
Toekomstig keeper NL. Zelfde traject als Sargod, die kon er ook geen reet van eerste 3 jaar.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eens kijken wat die Scherpen er van bakt.
EmmenGoden.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toekomstig keeper NL. Zelfde traject als Sargod, die kon er ook geen reet van eerste 3 jaar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |