oh ik echt wel. niet letterlijk maar je ziet t welquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze ook niet op elkaar lijken hoor.
Iets, vind het trouwens wel een leuke moeder, kijkt me heel liefquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oh ik echt wel. niet letterlijk maar je ziet t wel
ze lijken heel erg op elkaar in manier van bewegen, hoe ze hun hoofd houden tijdens het praten, het slungelige van armen en benenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja dat dusquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]
ze lijken heel erg op elkaar in manier van bewegen, hoe ze hun hoofd houden tijdens het praten, het slungelige van armen en benen
alleen heeft moeder een veel grotere neus
Ja niet leuk meer , Ik heb er al de hele week last van.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:48 schreef Dotteke het volgende:
Wat eeen k(***^&t happer streams zeg de laatste dagen
[ afbeelding ]
Wat zou die gast toch uitgespookt hebben. Mylène was er een maand van slag van.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:55 schreef Dotteke het volgende:
tt
Myl tegen haar moeder
De avond dat Jessie heeft gedronken was pittig, dat was echt niet fijn
En een paar dagen terug nog van slag vanwege Gerrit, mokkel leeft van rebound naar rebound.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:00 schreef puzziepie het volgende:
Tranny is helemaal in flirt modus ..jammer van dat nare baby stemmetje wat ze nu weer op zet
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En een paar dagen terug nog van slag vanwege Gerrit, mokkel leeft van rebound naar rebound.
Kan niet zonder piemol.
Ik denk dat hij met zijn dronken kop heel erg opdringerig is geworden.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:59 schreef eskil het volgende:
[..]
Wat zou die gast toch uitgespookt hebben. Mylène was er een maand van slag van.
Mama is heel slim, die zegt over niemand iets slechts.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:59 schreef sjampoeh het volgende:
oh mama vindt kyl en dil ook lief![]()
![]()
![]()
oke afgeschreven
En tegen iedereen zegt ze 'We zijn hartstikke verliefd op elkaar' , behalve als ze met hem in gesprek is, dan benoemt ze dat niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:01 schreef sjampoeh het volgende:
zag merel met adje praten. voor het eerst ?? over jessie natuurlijk
ze gaat nu iedereen peilen of jessie oprecht is met haar ?
Je gaat als ouder toch ook niet alleen maar negatief doen over bewoners waar Myl wel mee optrekt ? Myl kan het goed vinden met Dil , en Dil is ook leuk tegen Mylene vind ik) Myl mag Dill . Zou niet weten waarom Ma Mylene dan iets negatiefs zou moeten zeggenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:59 schreef sjampoeh het volgende:
oh mama vindt kyl en dil ook lief![]()
![]()
![]()
oke afgeschreven
Ja zoiets zal het inderdaad wel zijn geweest.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met zijn dronken kop heel erg opdringerig is geworden.
Ik heb zelf het idee dat Lotus zijn slachtoffer was
ja ze zaten er ook bij, dus dat is ook een beetje lastigquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je gaat als ouder toch ook niet alleen maar negatief doen over bewoners waar Myl wel mee optrekt ? Myl kan het goed vinden met Dil , en Dil is ook leuk tegen Mylene vind ik) Myl mag Dill . Zou niet weten waarom Ma Mylene dan iets negatiefs zou moeten zeggen
Dat heb ik ook gedacht, hij had een bijzondere fascinatie voor Lotus.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:02 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat was wederzijds.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:04 schreef eskil het volgende:
[..]
Ja zoiets zal het inderdaad wel zijn geweest.
Lotus kon zijn zijn bloed wel drinken.
Het lijkt mij ook dat je als ouder bewust bent van het feit dat je je kind daar weer achter laat, dus gewoon gezellig/normaal/neutraal tegen iedereen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je gaat als ouder toch ook niet alleen maar negatief doen over bewoners waar Myl wel mee optrekt ? Myl kan het goed vinden met Dil , en Dil is ook leuk tegen Mylene vind ik) Myl mag Dill . Zou niet weten waarom Ma Mylene dan iets negatiefs zou moeten zeggen
De aftakeling begint zodra je Utopia binnenstaptquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
en dan denk je dat adje alleen smerig een papje kan eten
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Je mag al blij zijn dat 'ie niet aan de frikadellen of hamburgers zit.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
en dan denk je dat adje alleen smerig een papje kan eten
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
volgens mij denkt ze dat de keuze alleen bij haar ligt en houdt ze er geen rekening mee dat jessie wel eens moeilijk kan gaan doenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:10 schreef Crabapple het volgende:
Ik vermoed dat Merel haar kaarten heeft overspeeld bij Jessie.
ja datquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:12 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
volgens mij denkt ze dat de keuze alleen bij haar ligt en houdt ze er geen rekening mee dat jessie wel eens moeilijk kan gaan doen
alle laffe herders stemmem michaelquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
oh ze gaan allemaal op mikkel geloof ik
de eerste peter is een feit (oh nee 2e )
Nou precies dat dus.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En een paar dagen terug nog van slag vanwege Gerrit, mokkel leeft van rebound naar rebound.
Kan niet zonder piemol.
nee michaelquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:16 schreef juul. het volgende:
His wil naar huis? Ik stem liever niet op jou, zegt Merel.
Zoveel mogelijk op maikul om overwicht aan stemmen op ger te minimaliserenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
oh ze gaan allemaal op mikkel geloof ik
de eerste peter is een feit (oh nee 2e )
joa ging uit zichzelf dacht ikquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk op maikul om overwicht aan stemmen op ger te minimaliseren
Is toch 3e peter; jeffry en joa
Is weg gestemd, geen idee meer door wiequote:
Maik wil dan ook echt weg. Ik denk dat op hem stemmen ook de beste keuze is deze stemmingquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk op maikul om overwicht aan stemmen op ger te minimaliseren
Is toch 3e peter; jeffry en joa
Precies, terwijl Jessie niet stapelverliefd op haar is. Hij zal niet als Gerrit (bij Shelley) als een hondje achter haar aan blijven lopen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:12 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
volgens mij denkt ze dat de keuze alleen bij haar ligt en houdt ze er geen rekening mee dat jessie wel eens moeilijk kan gaan doen
Maar wil Jessie nog wel?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:24 schreef 5thencounter het volgende:
Weet Jessie nou al dat Merel weer neuken wil?
Na, ging erom hoe Greet later over haar liep te lullen. Over privé dingen. Hoe ze 'buiten' is. Alleen maar zwart maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:26 schreef puzziepie het volgende:
Ma Myl gaat een beetje voorbij aan Ger zijn gevoel ...Want ik vind het best wel begrijpelijk dat Ger compleet verrast was toen zij ineens de tent inliep en het bleek dat zij ide nieuwe inwoner was. Ze verplaatst zich heel erg in Myl (logisch) Jammer dat ze Gers kant dan weer wat minder snapt. Want er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal ...niet 1
voedingsadvies lexc: minder appelazijnquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:26 schreef 5thencounter het volgende:
En het Spook wil maar over alles blijven mee pissen
[ afbeelding ]
Hissie moet zelf voedingsadvies hebbenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:29 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
voedingsadvies lexc: minder appelazijn
Ik heb dat zelf niet gezien ,maar een aantal dingen vond ik vrij logischquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Na, ging erom hoe Greet later over haar liep te lullen. Over privé dingen. Hoe ze 'buiten' is. Alleen maar zwart maken.
Oftewel, laat mijn dochter met rust en hou op tijd je waffelquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:30 schreef mazaru het volgende:
Mens! Geniet van je dochter en probeer niet mee te spelen
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:27 schreef FOKoffieleut het volgende:
ma milani en gorgeous ger over jouw en mijn waarheid
Dat is wat ze allemaal doen daar en het leuke is dat wij dat kunnen zien, en dat vergeten ze daar heel vaak net even!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet vertelt het gesprek alweer verdraaid aan Jessie. In zijn eigen voordeel natuurlijk.
Of 3x te veel van de commode geflikkerd (al dan niet expres)quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:30 schreef spapaars het volgende:
Plathoofd.
Wanneer een baby langdurig op z'n achterhoofd blijft liggen.
Dus al vanaf zijn geboorte te lui om enige bewegingen te maken.
[ afbeelding ]
Gewoon heel vaak wel op zijn achterhoofd gevallen!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of 3x te veel van de commode geflikkerd (al dan niet expres)
Ger vond het anders helemaal niet erg de eerste paar dagen. Pas toen Shelley zich erin ging mengen en hem vroeg om een keuze te maken was hij opeens anti Mylene. Ger maakt er weer een mooie show van.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:26 schreef puzziepie het volgende:
Ma Myl gaat een beetje voorbij aan Ger zijn gevoel ...Want ik vind het best wel begrijpelijk dat Ger compleet verrast was toen zij ineens de tent inliep en het bleek dat zij ide nieuwe inwoner was. Ze verplaatst zich heel erg in Myl (logisch) Jammer dat ze Gers kant dan weer wat minder snapt. Want er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal ...niet 1
Is niet nodig. Gerrit maakt zichzelf wel belachelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:44 schreef mazaru het volgende:
De appel valt niet ver van de boom zo te horen. Mammie maakt Gerrit belachelijk. "het is dat we in Utopia zitten'
Die ‘mooie’ show maakte hij al gelijk bij Mylene’s binnenkomst. Oh mijn ex , oh mijn ex, oh mijn ex. Heeft hij zelf behoorlijk uitvergroot allemaal. Dramaqueenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:40 schreef yaello het volgende:
[..]
Ger vond het anders helemaal niet erg de eerste paar dagen. Pas toen Shelley zich erin ging mengen en hem vroeg om een keuze te maken was hij opeens anti Mylene. Ger maakt er weer een mooie show van.
Het moment dat Jens en Myl wat kregen veranderde allesquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:40 schreef yaello het volgende:
[..]
Ger vond het anders helemaal niet erg de eerste paar dagen. Pas toen Shelley zich erin ging mengen en hem vroeg om een keuze te maken was hij opeens anti Mylene. Ger maakt er weer een mooie show van.
Nee hoor, als de druk weer te hoog word in zijn keteltje staat hij haar weer toequote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:10 schreef Crabapple het volgende:
Ik vermoed dat Merel haar kaarten heeft overspeeld bij Jessie.
En meer dan Gerrit.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:52 schreef Bella35j het volgende:
Dat Mylene haar moeder niets tegen Jens zegt want die speelt psychische spelletjes met haar dochter.
Zei net hetzelfde ja. Dat durft ze dan weer niet. Wel een exje aanpakken.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:52 schreef Bella35j het volgende:
Dat Mylene haar moeder niets tegen Jens zegt want die speelt psychische spelletjes met haar dochter.
kan ik me iets bij voorstellen. Ik neem ook heel makkelijk accenten over als ik een tijdje in een bepaalde omgeving ben, of accenten van mensen in mijn omgevingquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:52 schreef mazaru het volgende:
Moeder vind het heel normaal dat iedereen als Jens praat. Dat doe je ook als je in Groningen gaat wonen![]()
Die heeft ook niet vooraan gestaan bij het uitdelen van het verstand.
Ik zag het ook meteen. Ook haar bouw en haar gang. Moeder is ouder en meer Marokkaans uiterlijk blijkbaar, maar je ziet dat het haar moeder is.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]
ze lijken heel erg op elkaar in manier van bewegen, hoe ze hun hoofd houden tijdens het praten, het slungelige van armen en benen
alleen heeft moeder een veel grotere neus
Dit is een hele andere situatie. Het gaat niet om een eenling die tussen anderen zit die allemaal zo praten.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:55 schreef Verida het volgende:
[..]
kan ik me iets bij voorstellen. Ik neem ook heel makkelijk accenten over als ik een tijdje in een bepaalde omgeving ben, of accenten van mensen in mijn omgeving
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is een hele andere situatie. Het gaat niet om een eenling die tussen anderen zit die allemaal zo praten.
Het is een eenling die ze allemaal na willen doen om interessant te lijken. Je merkt ook dat het een aangeleerd en geforceerde manier van praten is.
Marokkaans??quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zag het ook meteen. Ook haar bouw en haar gang. Moeder is ouder en meer Marokkaans uiterlijk blijkbaar, maar je ziet dat het haar moeder is.
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan niet zonder piemol.
Hangt er vanaf wat er van de week binnenkomtquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, als de druk weer te hoog word in zijn keteltje staat hij haar weer toe
Die stond nog in de rij bij de neuzenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:52 schreef mazaru het volgende:
Moeder vind het heel normaal dat iedereen als Jens praat. Dat doe je ook als je in Groningen gaat wonen![]()
Die heeft ook niet vooraan gestaan bij het uitdelen van het verstand.
Ze moest vast op haar buikje in de boot.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:02 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die stond nog in de rij bij de neuzen
Duh! Hij heeft er niets mee. Beperkt als hij is.quote:
Hij niet eens naakt voor de spiegel gaan staan met zijn hangtettenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Duh! Hij heeft er niets mee. Beperkt als hij is.
Waarom is dat van Merel anders dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:01 schreef Koesjes het volgende:
Jessie had een relatie die uitging en daarom terug naar zn ouders. Dat is wel ff wat anders dan Merel na 3 weken terug naar mammie. Die ouders zitten echt niet op haar te wachten denk ik. Vooral met bemoeial mammie erbij.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die stond nog in de rij bij de neuzen
Eerder Joodsquote:
Ze schelen een aantal maanden in Utopieja.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:03 schreef FOKoffieleut het volgende:
milani tegen vriend: ga je er met franny heen?
vriend milani: is franny dan eerder weg?
SL
Onzin zeg. Mijn buurman van boven ging scheiden. Geen huis, ging terug naar zn ouders. Soms heb je ff geen keuze. Fijn dat Jessie terug kon. Zij miste haar mammie na 3 weken 24 jaar notabene.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is dat van Merel anders dan?
Jessie is gewoon een pap kind die nog heel vast aan de navelstreng van mama zit.
Ja ik snapte het ook even niet... Overigens maakt het wat uit? Ze doen het allemaal, denk ik..Terug bij de ouders, als een relatie voorbij is..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is dat van Merel anders dan?
Jessie is gewoon een pap kind die nog heel vast aan de navelstreng van mama zit.
ja zo makkelijk heb je niet zomaar een huisje.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja ik snapte het ook even niet... Overigens maakt het wat uit? Ze doen het allemaal, denk ik..Terug bij de ouders, als een relatie voorbij is..
En inmiddels leeft hij nog bij papa en mama en heeft in al die tijd nog geen eigen plekje hoe oud is hij 29quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:04 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Onzin zeg. Mijn buurman van boven ging scheiden. Geen huis, ging terug naar zn ouders. Soms heb je ff geen keuze. Fijn dat Jessie terug kon. Zij miste haar mammie na 3 weken 24 jaar notabene.
Onzin gedoe, als je zelfstandig ben zoek je wat voor je zelf en ga je niet meer bij je ouders inzitten.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja ik snapte het ook even niet... Overigens maakt het wat uit? Ze doen het allemaal, denk ik..Terug bij de ouders, als een relatie voorbij is..
Het gebeurd echt steeds vaker Dot...Door de woning-kraptequote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En inmiddels leeft hij nog bij papa en mama en heeft in al die tijd nog geen eigen plekje hoe oud is hij 29
Waarom/over?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja zo makkelijk heb je niet zomaar een huisje.
oh jessie krijgt er van langs van mylene mama ?
Effe snel Jessie herprogrammeren lukt natuurlijk nooit in de laatste 40secquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
ma zou ze de waarheid willen lezen (haar waarheid) maar moet het allemaal ingehouden formuleren van de febo
[ link | afbeelding ]
waar bemoeit dat mens zich meequote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja zo makkelijk heb je niet zomaar een huisje.
oh jessie krijgt er van langs van mylene mama ?
Onder de brug?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onzin gedoe, als je zelfstandig ben zoek je wat voor je zelf en ga je niet meer bij je ouders inzitten.
Ik ken ze niet in ieder geval, en in 1 woonde hij ook al bij papa en mamaquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het gebeurd echt steeds vaker Dot...Door de woning-krapte
Zo jammer dat ik het gemist heb, hopelijk neemt iemand het opquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik hoor net een stukje gesprek tussen moeder Mylene en Jessie. Ik hou van moeder Mylene. Ze ziet het goed en laat zich niet overdonderen door Jessie. Top.
hij kan ook weinig zeggen want het is familie.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:07 schreef schizolientje het volgende:
Jessie werd verbaal wel ff klem gezet door mama, dat zal hij niet leuk vinden
Het staat er opquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik het gemist heb, hopelijk neemt iemand het op
5th, kan jij dat stukje in een filmpje zetten aub? Van Jessie en de moeder van Mylenequote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Effe snel Jessie herprogrammeren lukt natuurlijk nooit in de laatste 40sec
Voor Jessie is het goed genoegquote:
Dat lukt welquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
5th, kan jij dat stukje in een filmpje zetten aub? Van Jessie en de moeder van Mylene
Das lief alvast bedanktquote:
Een muis met een spinnenlijfquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
milani huilt meer als een spitsmuis dan als een langpootmug/spin
Oh yeah!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:07 schreef schizolientje het volgende:
Jessie werd verbaal wel ff klem gezet door mama, dat zal hij niet leuk vinden
Jessie laat zich niet tegenhouden door woningkrapte.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het gebeurd echt steeds vaker Dot...Door de woning-krapte
Over 10min in het verslagen topicquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das lief alvast bedankt
Mylene snikt het uit
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Over 10min in het verslagen topic
Dus, dan moet hij maar weg bij pappie en mammi waar die het leuk heeft omdat de buitenwereld daar een mening over heeft. Het gig me om de intentie en het verschil waarom Merel terugging of Jessie. Maar tja het is Jessie he.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En inmiddels leeft hij nog bij papa en mama en heeft in al die tijd nog geen eigen plekje hoe oud is hij 29
Niets gemist. Die moeder discussieert net als haar dochter. Alles is de schuld van een ander en Myleentje moet maar aangeven wanneer ze wel bereid is om hulp aan te nemen.quote:
Al die enge mensen die net naar Milani liepen zijn dat zekerquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Opperkneus Greet die de anderen allemaal kneuzen noemt.
Ik snap niet waar mensen zich mee bemoeien..Als kinderen bij ouders willen wonen moeten ze dat beiden zelf weten. Altijd dat waarde oordeel...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:14 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Dus, dan moet hij maar weg bij pappie en mammi waar die het leuk heeft omdat de buitenwereld daar een mening over heeft. Het gig me om de intentie en het verschil waarom Merel terugging of Jessie. Maar tja het is Jessie he.
Klopt, het gaat vanzelf.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:55 schreef Verida het volgende:
[..]
kan ik me iets bij voorstellen. Ik neem ook heel makkelijk accenten over als ik een tijdje in een bepaalde omgeving ben, of accenten van mensen in mijn omgeving
Greet is samen met Dillul de grootste kneus daar. Punt. pasta.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Al die enge mensen die net naar Milani liepen zijn dat zeker
Een beetje zoals ze ook tegen Ger deed dusquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niets gemist. Die moeder discussieert net als haar dochter. Alles is de schuld van een ander en Myleentje moet maar aangeven wanneer ze wel bereid is om hulp aan te nemen.
Ja, die kan hier toch niets verkeerds doenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:14 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Dus, dan moet hij maar weg bij pappie en mammi waar die het leuk heeft omdat de buitenwereld daar een mening over heeft. Het gig me om de intentie en het verschil waarom Merel terugging of Jessie. Maar tja het is Jessie he.
Ongelooflijk he? Als er daar 1 rondloopt die Mylene steeds naar beneden haalt dan in het die Jens in zijn panty met zijn vleugeltjes.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:16 schreef Poezewoes het volgende:
Is mevrouw neuzenvreugd weer naar huis nu ze Gerrit en Jessie over de kling heeft gejaagd, en niet ziet wat Jens bij haar dochter doet?
Brandoff, Dreetje, Dil, ADRIAANTJUH en Keesjequote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Greet is samen met Dillul de grootste kneus daar. Punt. pasta.
Dat is ook wel zo. Ik oordeelde over Merel omdat zij zichzelf vergelijkte met Jessie. Maar naar mening was er een andere reden dat Jessie terugging. Dat was alles.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik snap niet waar mensen zich mee bemoeien..Als kinderen bij ouders willen wonen moeten ze dat beiden zelf weten. Altijd dat waarde oordeel...
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een beetje zoals ze ook tegen Ger deed dus![]()
Want daar moest ze ook nog ff zich mee bemoeien ,
Ben zelf in Rotterdam opgegroeid, maar spreek normaal gesproken vrijwel accentloos Nederlands. Maar als ik een middagje bij mijn zussen ben, is het weer plat Rotterdamsquote:
Het ging mij er om dat er commentaar op Merel werd gegeven, dat was dom, maar dat van Jessie nietquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik snap niet waar mensen zich mee bemoeien..Als kinderen bij ouders willen wonen moeten ze dat beiden zelf weten. Altijd dat waarde oordeel...
ze zit ook niet in utopia,is altijd makkelijk praten als buitenstaander.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik hoor net een stukje gesprek tussen moeder Mylene en Jessie. Ik hou van moeder Mylene. Ze ziet het goed en laat zich niet overdonderen door Jessie. Top.
Het is allemaal de schuld van Djezzie en Gerrie.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]Myleentje is heilig en zij zijn gemeen
Hoe denk jij zo snel al een woning te kunnen komen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken ze niet in ieder geval, en in 1 woonde hij ook al bij papa en mama
Had ondertussen al best iets voor zich zelf kunnen zoeken, maar tis gewoon een papbek die bij papa en mama wil wonen
Ik ben zelf wel veranderd in mijn kijk naar haar, positief veranderd , en ik zie haar struggles ,snap ze gedeeltelijk ook wel ,maar wat je zegt : het ligt aan de anderen en niet aan Mylene want Mylene is heel puurquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:18 schreef mazaru het volgende:
[..]Myleentje is heilig en zij zijn gemeen
Grootse enge wijf van Utopieja samen met Keesje.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea heeft een merk benaderd om te komen vertellen hoe je krullen moet behandelen en iemand die komt vertellen over de tabaksindustrie, de verslaving en de slavernij erachter.
Ik bedoel te zeggen dat ze half Marokkaans is en dus iets exotisch heeft, niet dat ze perse op een Marokkaan lijkt (ze is zelf al half). Het ging dus meer om het feit dat het lastiger is om de op het eerste oog de gelijkenis te zien (voor sommige mensen).quote:
Met zijn blubber lichaamquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:20 schreef Schakeltopia het volgende:
bleh wat vind ik dillen een sjappie
[ afbeelding ]
Behalve aan Jens! Jens die haar iedere dag afbrandt dat ze niet goed genoeg isquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:21 schreef DKUp het volgende:
Niks is de schuld van Milani, alles ligt aan de anderen.
Weten we dat ook weer![]()
Ik vond moeder een aparte uitstraling hebbenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat ze half Marokkaans is en dus iets exotisch heeft, niet dat ze perse op een Marokkaan lijkt (ze is zelf al half). Het ging dus meer om het feit dat het lastiger is om de op het eerste oog de gelijkenis te zien (voor sommige mensen).
Ja maar Gerrie en Djezzie!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Behalve aan Jens! Jens die haar iedere dag afbrandt dat ze niet goed genoeg is
Dat kan wel zijn, niet eens zo naar gekeken, maar ik vond Mylene erg op haar moeder lijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vond moeder een aparte uitstraling hebben
Klopt wat mama zegt. Alleen roepen dat als je hulp hebt... bla bla bla..... is alleen iets om later iemand mee te slaan i.p.v. te helpen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:23 schreef mazaru het volgende:
Jessie biedt zijn hulp aan maar hij moest gewoon dingen regelen voor myleentje. Mamma leen vond dat leen lekker moest blijven uitslapen en iedere avond coma zuipen.
Meer van geen hulp aanbieden maar gewoon gelijk doen ..regel het maar voor Mylene..maar aan de andere kant moeten ze zich niet bemoeien met haar...ook op de vraag van Jessie wat ze er van vond hoe Mylene der eigen aankleed...moeder zei dat Mylene puur was en draagt wat zij op dat moment wil..quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:23 schreef mazaru het volgende:
Jessie biedt zijn hulp aan maar hij moest gewoon dingen regelen voor myleentje. Mamma leen vond dat leen lekker moest blijven uitslapen en iedere avond coma zuipen.
En vooral ook waar bemoeit ma zich meequote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:18 schreef krabje het volgende:
[..]
ze zit ook niet in utopia,is altijd makkelijk praten als buitenstaander.
Ja waarom zou je hulp aannemen als je het niet alleen kan en het wordt aangeboden?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt wat mama zegt. Alleen roepen dat als je hulp hebt... bla bla bla..... is alleen iets om later iemand mee te slaan i.p.v. te helpen.
Huh? Die jongen blijft mij verbazen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Meer van geen hulp aanbieden maar gewoon gelijk doen ..regel het maar voor Mylene..maar aan de andere kant moeten ze zich niet bemoeien met haar...ook op de vraag van Jessie wat ze er van vond hoe Mylene der eigen aankleed...moeder zei dat Mylene puur was en draagt wat zij op dat moment wil..
echt hequote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:27 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
het is dat het moet, maar liever niet
Het maakt alleen verschil natuurlijk wie ze aanpakt. Helemaal niet obvious.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En vooral ook waar bemoeit ma zich mee
Gisteren werd er (En zeker ook door mij) geroepen dat Ma Merel zich niet moet bemoeien met zaken van haar kind , en vandaag is het juist helemaal geweldig hoe Ma Mylene zich bemoeit met zaken die haar niet aangaan
Tja
Als je hulp nodig hebt, dan vraag je het en/of neem je het aan. Verwijten maken kan iedereen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja waarom zou je hulp aannemen als je het niet alleen kan en het wordt aangeboden?![]()
Je kan beter een krat bier wegzuipen en je laten kleineren door een papventje in een jurk.
Totaal nietquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:29 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Het maakt alleen verschil natuurlijk wie ze aanpakt. Helemaal niet obvious.
Haha, is toch ook een idiote vraag van Jessiequote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh? Die jongen blijft mij verbazen.
Het ging bij Merel om persoonlijke zaken met haar relatie.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En vooral ook waar bemoeit ma zich mee
Gisteren werd er (En zeker ook door mij) geroepen dat Ma Merel zich niet moet bemoeien met zaken van haar kind , en vandaag is het juist helemaal geweldig hoe Ma Mylene zich bemoeit met zaken die haar niet aangaan
Tja
Haar moeder heeft een 'grover' gezicht, maar Mylene lijkt echt op haarquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, niet eens zo naar gekeken, maar ik vond Mylene erg op haar moeder lijken.
Een mening over iets of iemand hebben is prima toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het ging bij Merel om persoonlijke zaken met haar relatie.
Is toch iets anders. Ik vind dat je wel iets mag zeggen overigens. Je kunt je kind niets opleggen, maar me mag best een mening hebben.
Af en toe snap ik die jongen echt niet. Die zou nog in de rol van de Paus kruipen als hij dat kon gebruiken. Hij weet alles en kan alles, denkt hij. Het is wel een gave, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Haha, is toch ook een idiote vraag van Jessie
Wat heeft hij daar in vredesnaam mee te maken?
Ik heb het dan ook alleen over de dna kenmerken.. Daar kijk ik altijd naar als ik mensen zie. Zelfs in babies kan je het al zien. Het gaat er dus niet om het totaal pakketje.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Haar moeder heeft een 'grover' gezicht, maar Mylene lijkt echt op haar
Wanneer is het bemoeien?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een mening over iets of iemand hebben is prima toch?
Je bemoeien met iets of iemand vind ik wat anders
Met zijn enge manier van pratenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
En Jens de ideale schoonzoon ligt weer in zijn nest.
Ik vind de moeder weinig weg hebben van Groverquote:
Waar is Andrea heen gegaan dan? En wel frappant, op de boot lag Gerrit nooit op bed overdag en nu er wat te gluren valt ligt Gerrit Gluuur op bedquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:35 schreef Schakeltopia het volgende:
wat heerlijk trouwens dat andrea de yurt heeft verlaten
ik geloof dat zij nu met ikbal in dat hok slaaptquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Waar is Andrea heen gegaan dan? En wel frappant, op de boot lag Gerrit nooit op bed overdag en nu er wat te gluren valt ligt Gerrit Gluuur op bed
ze zal het best wel zien. Maar met eigen kinderen kun je hun relatie beter de hemel inprijzenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:39 schreef Poezewoes het volgende:
Als moeder zie je heus de fouten van je kinderen wel, of je moet het niet willen zien.
Maar behalve Mevrouw Neuzenvreugd, die heeft alleen maar commentaar op anderen.Die ziet niet eens dat haar dochter gemanipuleerd wordt door Jens, en dat vind ik nu echt dom.
Net als Wim Zonneveld. ik prees ze regelrecht kun graf inquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zal het best wel zien. Maar met eigen kinderen kun je hun relatie beter de hemel inprijzen
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Net als Wim Zonneveld. ik prees ze regelrecht kun graf in
alleen treurig dat hij uiteindelijk niks kan behalve babbelen en onzin uitkramen een echte narcistquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Af en toe snap ik die jongen echt niet. Die zou nog in de rol van de Paus kruipen als hij dat kon gebruiken. Hij weet alles en kan alles, denkt hij. Het is wel een gave, dat dan weer wel.
ik ben niet agressief maar ik zou graag op die neus.................quote:
lol, relaxquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik ben niet agressief maar ik zou graag op die neus.................
Gaan zitten?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Hij is nu zwaar beledigd.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:46 schreef goldback het volgende:
[..]
alleen treurig dat hij uiteindelijk niks kan behalve babbelen en onzin uitkramen een echte narcist
Dan ga ik voor de ogen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en dan ken je me niet eens, ik dreig er wel eens mee, hahahahaquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
ik denk dat hiske haar bek moet houden
ook klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |