ik heb atm geen prime, maar kan gewoon lid worden bij prime duitslandquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, kan alleen bij NL.
Bestaande klanten blijven bij DE maar ze nemen geen nieuwe aan.
klopt, ze hebben het dus gelijk aangegrepen de boel duurder te makenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:32 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ik zie trouwens dat Amazon.de Prime nu ¤7,99 per maand is. Dat was toch ¤5,99?
Dat is bij mij deze maand ook nog gewoon afgeschreven. Als ze het verhogen naar 7,99 stap ik wel over naar NL denk ik. Grappig hoe dat werkt trouwens.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:32 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ik zie trouwens dat Amazon.de Prime nu ¤7,99 per maand is. Dat was toch ¤5,99?
Ja, ik wil dat ook doen, maar ik zie dat je gewoon een creditcard moet opgeven.... die ik niet heb. Dus wat doe ik fout?quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:44 schreef Karstman het volgende:
Zo overgestapt, toch lekker een extra gratis maand. En voor de 2,99 is het minder erg als het abonnement wat langer doorloopt.
Geen idee ik heb aan mijn oude .de account al jaren een creditcard hangen dus dat was makkelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat ook doen, maar ik zie dat je gewoon een creditcard moet opgeven.... die ik niet heb. Dus wat doe ik fout?
Ja, ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb precies, maar niet via een creditcard iig.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:47 schreef Karstman het volgende:
[..]
Geen idee ik heb aan mijn oude .de account al jaren een creditcard hangen dus dat was makkelijk.
Klopt, maar de DE Prime is uitgebreider; je krijgt ook een Amazon Music Lite bijvoorbeeld. NL accounts betaalde ¤6/mnd of ¤50/jaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
klopt, ze hebben het dus gelijk aangegrepen de boel duurder te maken
even eerdere linkje gekeken:
kennlijk had amazon een NL 'plan' voor 5,99, die is dus geschrapt.
Heb ik gisteren ook gedaan, van ¤5,49 pm voor alleen Prime Video naar ¤2,99 pm voor Amazon Prime inclusief Prime Video. En inclusief weer een gratis maand, prima deal.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:44 schreef Karstman het volgende:
Zo overgestapt, toch lekker een extra gratis maand. En voor de 2,99 is het minder erg als het abonnement wat langer doorloopt.
Zijn ze nog mee bezig, maar wel ironisch dat ze zoiets vanaf dag 1 niet hebben voor NLse markt (ook omdat men lang heeft gevraagd om iDEAL op de DE site).quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:05 schreef Ryan3 het volgende:
Op Amazon.de is iDeal wel een betaalmethode en op Amazon.nl niet.....
Ja, meeste NLers gebruiken iDeal, denk ik. Over het algemeen zijn wij niet zo van de creditcard. Maar goed, nu kan ik dus niet overstappen van .de naar .nlquote:Op woensdag 11 maart 2020 11:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Zijn ze nog mee bezig, maar wel ironisch dat ze zoiets vanaf dag 1 niet hebben voor NLse markt (ook omdat men lang heeft gevraagd om iDEAL op de DE site).
Hoe moeilijk is het om een creditcard aan je bankrekening te hangen met een lage limiet die je gewoon automatisch maandelijks aflost?quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, meeste NLers gebruiken iDeal, denk ik. Over het algemeen zijn wij niet zo van de creditcard. Maar goed, nu kan ik dus niet overstappen van .de naar .nl.
Ja, dat heb ik in het verleden gedaan, maar uiteindelijk afgeschaft, want verder geen nut. Maar goed, zal nog eens kijken of ik via .de dan kan overstappen naar .nl.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om een creditcard aan je bankrekening te hangen met een lage limiet die je gewoon automatisch maandelijks aflost?
Juist voor online diensten is dat heel handig.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik in het verleden gedaan, maar uiteindelijk afgeschaft, want verder geen nut. Maar goed, zal nog eens kijken of ik via .de dan kan overstappen naar .nl.
Nah, ik betaal alles gewoon met iDeal, veel handiger, meteen betaald en rijden maar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist voor online diensten is dat heel handig.
Denk dat het makkelijker is even te wachten totdat de redactie van Amazon.nl inziet dat iDeal als betaalmethode best wel handig is in NL.quote:Op woensdag 11 maart 2020 11:24 schreef CherryLips het volgende:
En zo'n prepaid creditcard? Wel steeds zelf geld opzetten dan.
Nee, helaas niet. Er bestaat wel de mogelijkheid om via een Amazon Household te delen maar ik weet niet of dat überhaupt mogelijk is op de Nederlandse Amazon.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:16 schreef Nickske1912 het volgende:
Is het net zoals bij Netflix ook mogelijk om meerdere gebruikersprofielen te hebben onder één account?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |