abonnement Unibet Coolblue
pi_187561900
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 11:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hij neemt nu ook meer slaap dan vorige keer. Tja, eigenlijk heeft hij de race gewoon makkelijker gemaakt.
Ja, eigenlijk is het gewoon een laffe haas :')

Voor de goede orde, hij zwemt inclusief rusten zo'n 3 km per uur. Dat is een tempo dat de gemiddelde Nederlandse man in een 25 meter bad amper haalt (30 seconden), laat staan in open water.

Je zure houding is volledig misplaatst.
pi_187561939
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 11:21 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Slappe lul is het ook hé.

:')
Het schijnt dat hij door alle aandacht al dagenlang een stijve heeft.
pi_187561978
Franeker, vrouw en dochters weer langszij
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_187562274
quote:

Michael Phelps finisht voor Maarten van der Weijden bij Elfstedenzwemtocht

23 juni 2019 door Alexander Brandenburg

Michael Phelps heeft de Elfstedenzwemtocht gewonnen. De Amerikaan finishte zondag om 11.15 uur in Leeuwarden, terwijl zijn grote concurrent Maarten van der Weijden Franeker nog niet eens had bereikt.

Phelps is apetrots op zijn prestatie: “Ontzettend gaaf, dit was nog nooit eerder iemand gelukt. Met de opbrengsten, zeventien miljoen euro, ga ik lekker rentenieren in m’n nieuwe penthouse in Lemmer.”
https://speld.nl/2019/06/(...)B_eednWPCsYIwRcyz2TU
  Moderator zondag 23 juni 2019 @ 12:17:28 #180
446930 crew  ESF1Gamer
pi_187562433
Franeker _O_
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_187562451
360 camera boot gaat ff ander stukje varen?
Te groot voor Franeker?
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
  Moderator zondag 23 juni 2019 @ 12:21:09 #182
446930 crew  ESF1Gamer
pi_187562468
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 12:19 schreef ANTPQ-36 het volgende:
360 camera boot gaat ff ander stukje varen?
Te groot voor Franeker?
mwoah ziet er breed genoeg uit
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_187562489
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 12:21 schreef F1gamer het volgende:

[..]

mwoah ziet er breed genoeg uit
Ja, maar wel hele lage bruggetjes
https://www.omropfryslan.nl/live/omrop-fryslan-tv
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
  Moderator zondag 23 juni 2019 @ 12:24:29 #184
446930 crew  ESF1Gamer
pi_187562504
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 12:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:

[..]

Ja, maar wel hele lage bruggetjes
https://www.omropfryslan.nl/live/omrop-fryslan-tv
Die kunnen niet open omdat er mensen op staan. Eigenlijks hadden ze van die verkeersregelaars moeten regelen om de mensen van die brug af te houden. Dar is wel gebeurd met de Reuzen vorig jaar in Leeuwarden.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_187562551
360 cameraboot zit weer op de route
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
  Moderator zondag 23 juni 2019 @ 12:44:46 #186
446930 crew  ESF1Gamer
pi_187562787
stempel nr9 is binnen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_187562825
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 14:00 schreef F1gamer het volgende:
Weet iemand waar hij binnenkomt in Leeuwarden? Dan kan ik hem daar nog aanmoedigen
Bonkevaart lijkt mij?

(zo niet, dan: :') )
Somebody that I used to know
  zondag 23 juni 2019 @ 12:59:26 #188
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_187562957
Muziek langs de waterkant w/
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_187563103
quote:
2s.gif Op zondag 23 juni 2019 12:47 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Bonkevaart lijkt mij?

(zo niet, dan: :') )
De Grote Wielen
leven zoals het leven is
  zondag 23 juni 2019 @ 13:15:20 #190
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_187563136
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 12:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dit is niet leuk.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187563179
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2019 13:12 schreef Jason22 het volgende:

[..]

De Grote Wielen
Yo :{w
Waarom niet de Bonkevaart?
Somebody that I used to know
pi_187563690
quote:
2s.gif Op zondag 23 juni 2019 13:17 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Yo :{w
Waarom niet de Bonkevaart?
Bonkervaart heb je geen infra.
De Grote Wielen wel
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_187564240
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 14:02 schreef ANTPQ-36 het volgende:

[..]

Bonkervaart heb je geen infra.
De Grote Wielen wel
Infra wat?

Gaat het nou om het zwemmen van de elfstedentocht of om de publiciteit eromheen? -O-
Somebody that I used to know
pi_187564495
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 14:42 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Infra wat?

Gaat het nou om het zwemmen van de elfstedentocht of om de publiciteit eromheen? -O-
De publiciteit eromheen natuurlijk.

Zo'n aandachtshoer is Maarten van der Weijden wel.

Natuurlijk een goed doel, en natuurlijk zorgt alle tam tam eromheen voor meer aandacht en dus potentieel meer opbrengsten, maar ik verdenk Maarten van der Weijden van een narcistische persoonlijkheidsstoornis.

Sowieso heb ik mijn bedenkingen bij al die challenges tegen kanker, of dat nu fietsen, lopen, kruipen of zwemmen is. Het lijkt soms meer om de persoon zelf te gaan dan om het hele doel.

Bovendien moet het schijnbaar steeds gekker, steeds "heldhaftiger" om geld op te halen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_187564497
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 14:42 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Infra wat?

Gaat het nou om het zwemmen van de elfstedentocht of om de publiciteit eromheen? -O-
Ik denk dat het gaat om de aandacht, waardoor er centen worden opgehaald.
Daarvoor is media aandacht best wel handig.
En die media aandacht trekt weer sponsoren aan.
Kijk eens op google maps en ik begrijp wel dat ze voor de huidige finish locatie hebben gekozen
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_187564541
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De publiciteit eromheen natuurlijk.

Zo'n aandachtshoer is Maarten van der Weijden wel.

Natuurlijk een goed doel, en natuurlijk zorgt alle tam tam eromheen voor meer aandacht en dus potentieel meer opbrengsten, maar ik verdenk Maarten van der Weijden van een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
naja, dat weet ik niet, maar :
quote:
Sowieso heb ik mijn bedenkingen bij al die challenges tegen kanker, of dat nu fietsen, lopen, kruipen of zwemmen is. Het lijkt soms meer om de persoon zelf te gaan dan om het hele doel.

Dit sowieso. Ik vermijd het eerlijk gezegd allemaal /doe er niet aan mee /ik sponsor het niet. Als ik iets een belangrijk doel vind, dan geef ik wel direct geld.

Wat is er mis met geven in stilte? :{
Somebody that I used to know
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 juni 2019 @ 15:06:37 #197
163650 Greys
pi_187564588
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De publiciteit eromheen natuurlijk.

Zo'n aandachtshoer is Maarten van der Weijden wel.

Natuurlijk een goed doel, en natuurlijk zorgt alle tam tam eromheen voor meer aandacht en dus potentieel meer opbrengsten, maar ik verdenk Maarten van der Weijden van een narcistische persoonlijkheidsstoornis.

Sowieso heb ik mijn bedenkingen bij al die challenges tegen kanker, of dat nu fietsen, lopen, kruipen of zwemmen is. Het lijkt soms meer om de persoon zelf te gaan dan om het hele doel.

Bovendien moet het schijnbaar steeds gekker, steeds "heldhaftiger" om geld op te halen.
Ik word er af en toe ook een tikje ongemakkelijk van (vooral vooraf, om het 'alweer'-gevoel, nu eigenlijk niet meer nu ik hem bezig zie, maar hoe dan ook brengt hij miljoenen in het laatje waar diverse belangrijke kankeronderzoeken mee worden gefinancierd. Híj levert de immense prestatie dus meer dan logisch dat hij er ook veel aandacht voor krijgt.

Al zou ie vier dagen de horlepiep dansen voor geld met 24/7 een camera erop, misschien wordt een familielid van mij of jou in de toekomst wel gered door één van de gefinancierde onderzoeken. Als overlever weet hij als geen ander hoe belangrijk het is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187564591
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 15:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:

[..]

Ik denk dat het gaat om de aandacht, waardoor er centen worden opgehaald.
Daarvoor is media aandacht best wel handig.
En die media aandacht trekt weer sponsoren aan.
Kijk eens op google maps en ik begrijp wel dat ze voor de huidige finish locatie hebben gekozen
Het slaat echt helemaal nergens op. Ja, als hij gewoon had gezegd : ik ga 200km zwemmen. Dan had ie z'n eigen finish mogen kiezen en had ik het knap gevonden. Maar nu gebruikt ie gewoon even de naam (en het sentiment) van de elfstedentocht voor z'n eigen doel. Bah.
Somebody that I used to know
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 juni 2019 @ 15:11:40 #199
163650 Greys
pi_187564665
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2019 15:06 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Het slaat echt helemaal nergens op. Ja, als hij gewoon had gezegd : ik ga 200km zwemmen. Dan had ie z'n eigen finish mogen kiezen en had ik het knap gevonden. Maar nu gebruikt ie gewoon even de naam (en het sentiment) van de elfstedentocht voor z'n eigen doel. Bah.
De Friezen zelf vinden het iig allemachtig prachtig. :)

https://www.omropfryslan.(...)entocht-van-iedereen

quote:
De Elfstedentocht is van iedereen. Dat zegt Immie Jonkman van de vereniging Friesche Elf Steden. Dat is de vereniging die de 'echte' Elfstedentocht op schaatsen organiseert.

Jonkman deed haar uitspraak in het nieuwsforum van Buro de Vries. In dat radioprogramma worden de laatste actualiteiten en de achtergronden bij het nieuws besproken.

Mensen die wat willen organiseren, mogen de naam Elfstedentocht gewoon gebruiken, zegt Jonkman. "Die naam staat garant voor veel aandacht. Landelijk springen alle media er bovenop."

"Maarten weet zijn verhaal op een hele goeie manier te vertellen. Hij weet zichzelf goed te presenteren, en haalt veel geld op." Van der Weijden zwemt om geld in te zamelen voor kankeronderzoek.
Mensen langs de route worden soms emotioneel als ze daar aan denken.

Volgens Jonkman is het niet erg als de gewichtigheid van het doel overstemd wordt door feest en muziek op de wal. "Moeten we dan allemaal 200 kilometer verdrietig naar de beelden kijken?"

"Ik denk dat Maarten het op die manier ook niet haalt. Hoe meer hoempa-orkesten, hoe beter!"

"De Elfstedentocht is niet van ons als vereniging, zegt Jonkman. Dat willen we ook niet. Wij willen de Elfstedentocht op schaatsen organiseren." De laatste keer dat dat lukte, was in 1997.

"Alleen het kruisje is echt van ons. Dat mogen anderen niet gebruiken. Ook niet voor dropjes of zo. Dat mag gewoon niet."
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187564678
Onze nationale aandachtshoer loopt nu zo ver voor op schema dat het ongeloofwaardig wordt. Daar waar die vorig jaar kapot ging ‘zwemt’ die nu alsof het een wk sprint is.

Er lijkt zo veel geprepareerd dat falen geen optie meer is. Maarten moet weer een held zijn.

Een pak dat nog geen zak bakstenen doet zinken.
Een bootje dat opvallend constant in de lijn van Maarten vaart. (Touwtje)

Echt zwemmen is het al lang niet meer. Dat touwtje is gissen, maar snachts lijkt mij na het rusten wel moment om onopgemerkt vooruit getrokken te worden.

Ach...hij haalt geld op voor een goed doel. Een hele horde lui die langs de kant staan te juichen om te deugen, maar zich niet realiseren dat het een schande is dat ze pas doneren als iemand een raar kunstje doet / hun entertaint. Walgelijk...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')