Zal nodig zijn op dat vreselijk saaie stuk.quote:
Ze draaien Danny Vera op Omrop Fryslânquote:Op zondag 23 juni 2019 21:20 schreef Zipportal het volgende:
https://www.omropfryslan.nl/live/omrop-fryslan-tv
Schakelen zo over.
Ja.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal nodig zijn op dat vreselijk saaie stuk.
Zag dat de teller nu rond de 1.5 miljoen staat. Hoop dat het nog flink aan gaat tikken als ie voorbij het punt van vorig jaar komt.
Ja, mensen kunnen verzoekjes doen na betaling.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze draaien Danny Vera op Omrop Fryslân
Hij heeft wel een redelijke voorsprong op zijn schema toch? Ik weet niet of daar al een verlangzaming ingecalculeerd is, maar ik denk dat hij het wel gaat halen.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:16 schreef Greys het volgende:
Je ziet aan z'n slag wel dat het echt een uitputtingsslag is he nu. Poeh.. Tis echt ploeteren en langzaam een beetje vooruit komen. Moeilijk om aan te zien.
Nog een hele nacht en morgen nog een hele dag. Oef.
Ik denk ook dat ie het gaat halen.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft wel een redelijke voorsprong op zijn schema toch? Ik weet niet of daar al een verlangzaming ingecalculeerd is, maar ik denk dat hij het wel gaat halen.
quote:
quote:22.15: Voor Bartlehiem Slapen
Maarten gaat twee kilometer voor Bartlehiem slapen, meldt de organisatie. Dat was ook het plan. Hij kwam net bij de boot om te vragen of dat wel bij iedereen bekend is. Hij wil niet dat heel Bartlehiem vanavond tevergeefs op hem staat te wachten.
Zo dichtbij nu.quote:
163 km was het punt waar het de vorige keer niet meer ging. Daar is ie dus over minder dan 10 km.quote:
Dat is hij nu al aan het doen, denk ik.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:51 schreef superniger het volgende:
Maarten gaat straks weer een paar uur slapen.
Is hij inmiddels al een dik half uur aan het doen.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:51 schreef superniger het volgende:
Maarten gaat straks weer een paar uur slapen.
Al zwemmende in slaap vallen ja?quote:Op zondag 23 juni 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
163 km was het punt waar het de vorige keer niet meer ging. Daar is ie dus over minder dan 10 km.
Maar voor dat punt gaat ie dit keer slapen als het goed is. De vorige keer viel ie in het water in slaap.
Ja want hij is nu ergens voor Bartlehiem, maar daar is ie morgenmiddag wéér. Lijkt me geestelijk idd heel heftig.quote:Op maandag 24 juni 2019 00:03 schreef Beathoven het volgende:
Het stuk tot nu toe is een verandering van scenes maar het stuk naar Dokkum en een deel over dezelfde weg terug naar Leeuwarden lijkt me naast fysiek ook mentaal vermoeiend.
twitter:xvh twitterde op zondag 23-06-2019 om 23:50:39Dus rond 03:00 gaat Maarten weer zwemmen, 07:30 Dokkum, dan is hij 14:00 uur weer in Bartlehiem. Rond 17:00 uur in Leeuwarden finish?#11stedenzwemtocht Wordt wel lastig erbij te komen, files en afzettingen in Friesland... https://t.co/VsswaPF0TG https://t.co/OqetRXv9QG reageer retweet
Dit zei ik ook. Maak er een competitie van.quote:Op zondag 23 juni 2019 17:18 schreef Zakzonderballen het volgende:
Hoe zou Maarten het vinden als niet hij alleen, maar samen met 10 anderen marathon zwemmers de hele tocht te doen volgend jaar? Gewoon een wedstrijd waarbij het doel is nog meer sponsors? Dat gaat Maarten dus niet willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |