SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat is het zeker.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En wat Symph zegt; de kracht van muziek
Ik ookquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:26 schreef peaceman het volgende:
Daarom houd ik waarschijnlijk zo van muziek Symph.
Dolly Dots ook goed?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:33 schreef Symphonic het volgende:
De TT vraagt eigenlijk om Raymond van t Groenewoud
heb straks een leukere, vind ik dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:33 schreef Symphonic het volgende:
De TT vraagt eigenlijk om Raymond van t Groenewoud
We doen hier gewoon virtueel een playbackshow met z’n allenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dolly Dots ook goed?
Wat mij betreft in ieder geval wel
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We doen hier gewoon virtueel een playbackshow met z’n allen
met z'n allen? hebben jullie bezoek?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We doen hier gewoon virtueel een playbackshow met z’n allen
Ze is ook leukquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
Ik was altijd wel fan van Angela. Om één of andere reden vond ik haar altijd de meest rebelse.
Ik vond Angéla het leukst.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
Ik was altijd wel fan van Angela. Om één of andere reden vond ik haar altijd de meest rebelse.
Ja ik las het... maar toen was ze wel tof.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is echt zo’n zweverige muts geworden
Het moederlijke type vond ik haar.quote:
Waren dit jaar op Dauwpop. Omdat je er niet bij was, zal ik maar zeggen dat het helemaal ruk was...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:53 schreef ok01 het volgende:
Nothing But Thieves![]()
Die moet ik echt nog een keer live zien
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waren dit jaar op Dauwpop. Omdat je er niet bij was, zal ik maar zeggen dat het helemaal ruk was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Tja, hij staat wel op mijn stemlijstje. Dus wellicht ooit weer.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:07 schreef peaceman het volgende:
Zo jammer dat dit niet meer in de top 2000 staat.
een lonesome cowboy?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik krijg hier een gevoel bij van een cowboy die op zijn paard de sunset tegemoet rijdt.
Nou.. ze mogen ook met z'n 2en zijnquote:
Beetje overkill, hoor. Vooral volgende week.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beetje overkill, hoor. Vooral volgende week.
scheelt wel zonnebrandquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beetje overkill, hoor. Vooral volgende week.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Wat zul jij blij zijn met je mobiele airco!
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:24 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat zo'n beetje iedereen volgende week wel een sweater is...
Ja dat geloof ik. Ik heb hem van de week ook even bij ons op de kamer aan gehad, maar later naar de zolderkamer van Twan gebracht. Daar is het nog veel warmer. Omdat het best lastig is hem goed te monteren daar, ga ik even iets maken en laat ik dan maar even zitten voor Twan. En ga ik hem maar even niet meer op onze kamer zetten. Denk ik...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb 'm al een paar keer gebruikt en was er erg blij mee![]()
Die start bij mij nu pas. Loop ik alweer zo ver achter?quote:
oh nee?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik. Ik heb hem van de week ook even bij ons op de kamer aan gehad, maar later naar de zolderkamer van Twan gebracht. Daar is het nog veel warmer. Omdat het best lastig is hem goed te monteren daar, ga ik even iets maken en laat ik dan maar even zitten voor Twan. En ga ik hem maar even niet meer op onze kamer zetten. Denk ik...
De stream loopt hier behoorlijk achter, ik hoorde nog steeds REMquote:
Koop er nog een voor jullie slaapkamer en zie je energierekening omhoog schietenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ja dat geloof ik. Ik heb hem van de week ook even bij ons op de kamer aan gehad, maar later naar de zolderkamer van Twan gebracht. Daar is het nog veel warmer. Omdat het best lastig is hem goed te monteren daar, ga ik even iets maken en laat ik dan maar even zitten voor Twan. En ga ik hem maar even niet meer op onze kamer zetten. Denk ik...
Ik heb het kreng van begane grond naar 3 hoog gesleept zonder lift. Ik was kapotquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te slepen met 20 kg de trap op en af....
Henk Wijngaard - Met de vlam in de pijp?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:32 schreef peaceman het volgende:
hierna een inmiddels denk ik wel echte Peaceman classic.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Henk Wijngaard - Met de vlam in de pijp?
Heeft het iets met sex te maken?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:32 schreef peaceman het volgende:
hierna een inmiddels denk ik wel echte Peaceman classic.
Ja dat geloof ik graag. Ze zijn zo'n 20 kilo.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb het kreng van begane grond naar 3 hoog gesleept zonder lift. Ik was kapot
Ik vermoed dat Diaan en livelink roddelen.quote:
DDM doet ook meequote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Diaan en livelink roddelen.
Ik vermoed dat livelink haar eigen lustgevoelens zoekt in titels van de door mij gedraaide muziek.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Diaan en livelink roddelen.
Ohja, hoe kon ik haar nou vergeten?quote:
Nee, dat is me teveel werkquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vermoed dat livelink haar eigen lustgevoelens zoekt in titels van de door mij gedraaide muziek.
Je bent meer van de instant gratification?quote:
Dat sowieso. En verder ook gewoon lui.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bent meer van de instant gratification?
Queen - Body Languagequote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bent meer van de instant gratification?
hehe! Eindelijk!!!!!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is eigenlijk best een leuk nummer.
Die donatie van ¤100 van jou om dit te zeggen hielp beter.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
hehe! Eindelijk!!!!!
Indoctrinatie helpt
Ik vind dit best grappig!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
Huub Hangop - Wat ben je lelijk van dichtbij
Is dit een message to your girl?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
Huub Hangop - Wat ben je lelijk van dichtbij
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dit een message to your girl?
Nee, die heb ik gisteren gedraaidquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dit een message to your girl?
Het is echt tof gemaaktquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:50 schreef brother52 het volgende:
Tellen we even mee? Zitten een stuk of 47 maatwisselingen in dit nummer.
Ik had de drummer wel willen zijn. Dan was ik behoorlijk goed geweestquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is echt tof gemaakt
Blij dat ik de drummer niet ben
Hij zit nu nóg alle maatwisselingen te tellen.quote:
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had de drummer wel willen zijn. Dan was ik behoorlijk goed geweest
Deze niet trouwens.... ik bedoelde met mijn vorige post het nummer hiervoorquote:
Wanneer playback je deze?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze niet trouwens.... ik bedoelde met mijn vorige post het nummer hiervoor
Het was buitenaards.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deze niet trouwens.... ik bedoelde met mijn vorige post het nummer hiervoor
Fijn!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was buitenaards.
Zelden zo'n goed optreden gezien. Het greep me bij de eerste seconde bij mijn strot en liet me na 2 uur weer los.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was buitenaards.
Zelden zo'n goed optreden gezien. Het greep me bij de eerste seconde bij mijn strot en liet me na 2 uur weer los.
De zang is trouwens ook erg tof opgenomen.quote:
Klinkt als een Radiohead optredenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was buitenaards.
Ja, daar is het qua beleving wel mee te vergelijken..... of Nick Cave....quote:
Ik ken Tool nog niet zo goed, maar het was echt een heel goed nummerquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
De zang is trouwens ook erg tof opgenomen.
Dat orgeltje hè?quote:
En het is nog niet eens hun beste nummer.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken Tool nog niet zo goed, maar het was echt een heel goed nummer
Groot gelijk. Hou het in de gaten, maar ga wel gewoon door met je leven.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
Vooralsnog hebben we besloten gewoon zondag naar Amsterdam te gaan, tenzij er in de situatie met mijn vader echt iets veranderd.
Precies!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Groot gelijk. Hou het in de gaten, maar ga wel gewoon door met je leven.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies!
Gelukkig denken mijn moeder en broer daar ook zo over. Dus geen scheve gezichten...![]()
moet je wat vaker horen...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die was tof...
Dit trek ik wat minder goed
snap ik wel ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Delen hiervan doen me denken aan Clap your hands say yeah - Satan said dance
En die heb ik ook meerdere keren moeten horen voordat ik 'm begon te waarderenquote:
quote:
Klopt die was er paar weken terug ook alquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Luisteren tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/ !
Met deze zit je goed.
Ja, wel de tijdelijke. Ik wist niet of je dat al wist.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Luisteren tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/ !
Met deze zit je goed.
Mits je van De Staat houdt. Anders kan je beter naar Classic FM ofzo gaanquote:
Mm, ik hou eigenlijk niet zo van De Staat.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Mits je van De Staat houdt. Anders kan je beter naar Classic FM ofzo gaan
ach dat is bij mij altijd wel een beetje toch?quote:
welterusten jullie daar.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Dank Peaceman, weer erg fijne muziek gehoord![]()
Ons gaat plat
Trustequote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ons gaat plat
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ons gaat plat
absoluutquote:Op vrijdag 21 juni 2019 22:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Goeie muziek hebben die gasten toch gemaakt
Mja, je moet wel weer terug.quote:
even? is het zo erg vanavond?quote:
Nee hoor, maar deze was even een extra plusquote:
trustequote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Okee, dan zwaai ik af. Ik zit nu al te gapen.
Bedankt peaceman
Fijne avond, iedereen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt peaceman
Fijne avond, iedereen
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt peaceman
Fijne avond, iedereen
Goedemorgen livelink.quote:
Goedemorgen peaceman. Ook al zo vroeg.quote:
Ik vond het goed genoeg. En iemand was vergeten de katten beneden op te sluiten, dus die waren al een uur bezig me wakker te krijgen. Dat ging van subtiel naar steeds minder subtiel met het gewenste effect.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Vandaag niet uitslapen?
Morgen peaceman. Een rustige nacht gehad?quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het goed genoeg. En iemand was vergeten de katten beneden op te sluiten, dus die waren al een uur bezig me wakker te krijgen. Dat ging van subtiel naar steeds minder subtiel met het gewenste effect.
Goedemorgen.quote:
Ja ik heb rustig en heerlijk geslapen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Heb je een rustige nacht gehad, met je vader?
Wat een verschil.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik heb rustig en heerlijk geslapen.
Ik lees op het Cliëntenportaal dat mijn vader vannacht rustig heeft geslapen en dat hij om 6 uur vanmorgen vrolijk op zijn bedrand zat.Normaal gesproken is hij 's nachts altijd onrustig en moeten ze meerdere keren bij hem komen.
Goedemorgen.quote:
Ja we zijn echt flabbergasted.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een verschil.
Nu maar hopen dat het voorlopig zo blijft dan.
Oh, dat is een fijn bericht, zeg.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik heb rustig en heerlijk geslapen.
Ik lees op het Cliëntenportaal dat mijn vader vannacht rustig heeft geslapen en dat hij om 6 uur vanmorgen vrolijk gestemd op zijn bedrand zat.Normaal gesproken is hij 's nachts altijd onrustig en moeten ze meerdere keren bij hem komen.
Yupsquote:Op zaterdag 22 juni 2019 07:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Morgen peaceman. Een rustige nacht gehad?
Vroeg? Ik heb me zelfs iets verslapen...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ook al zo vroeg.
Wat is dat vandaag toch?
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 09:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vroeg? Ik heb me zelfs iets verslapen...
Openbaar vervoerreis voor de boeg?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:03 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, in mijn haast mijn iPod en oordopjes vergeten...
Ja, een half rondje door Nederland. Eerst Den Haag, naar de eindrecital van mijn nichtje, daarna waarschijnlijk door naar Eindhoven en dan weer terug naar huis.quote:
Je wordt nu weer groter?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:34 schreef just me het volgende:
* just me heeft kabouterdorp verlaten en is op weg naar huis
Mogguh Symphquote:
Have funquote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, een half rondje door Nederland. Eerst Den Haag, naar de eindrecital van mijn nichtje, daarna waarschijnlijk door naar Eindhoven en dan weer terug naar huis.
Bon voyagequote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:34 schreef just me het volgende:
* just me heeft kabouterdorp verlaten en is op weg naar huis
Hier helemaal prima.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mogguh Symphhoe is het daar?
Ik ben een reus 🙃quote:
Ja, ik moet wat gaan regelen voor wat schaduw ook, want met volle zon en windstil is het op het balkon zo warm, dat je beter in lava kan springen ter verkoeling.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier helemaal prima.
Zo nog even fijn van de zon genieten.
‘S middags kun je hier niet buiten zitten. ( is ook niet erg, F1 vanmiddag)
Have fun! En vergeet niet genoeg water te drinken tussendoorquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:12 schreef MadMaster het volgende:
Zo op pad naar een whisky happen(ing) in Ypenburg.
Laatste whisky meeting voor de zomer. Warmer moet het ook niet zijn voor whisky...
Goedemiddag!![]()
Hé, dat is normaliter mijn tekst...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Have fun! En vergeet niet genoeg water te drinken tussendoor
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:12 schreef MadMaster het volgende:
Zo op pad naar een whisky happen(ing) in Ypenburg.
Laatste whisky meeting voor de zomer. Warmer moet het ook niet zijn voor whisky...
Goedemiddag!![]()
dan ga je je voeten verbrandenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ik moet wat gaan regelen voor wat schaduw ook, want met volle zon en windstil is het op het balkon zo warm, dat je beter in lava kan springen ter verkoeling.
Hij ligt er inderdaad uitquote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag, de site lijkt eruit te liggen.
Dan moet je de site terugstoppenquote:
Oh kun je fijn meegenietenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:50 schreef Doedezemaar het volgende:
En ja hoor, de buren roken weer eens de halve buurt uit met hun smerige rookwolken van de bbq
Alles lijkt weer te werken.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag, de site lijkt eruit te liggen.
Dat deed het.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 13:07 schreef just me het volgende:
[..]veel plezier en laat het je smaken!
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat deed het.
Nu weer op weg naar huis.
Volgende keer doen we weer een bak koffie, redde ik nu niet qua planning...
Nou das mooiquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:00 schreef just me het volgende:
Radio Source Disconnected - Playing Last Record
ik ga maar even opnieuw opstarten
quote:
Zo druk geweest vandaag ?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:04 schreef Melting het volgende:
Zo maar eens een biertje nemen. Heb ik wel verdiend.
Heb mijn computer setup aangepast en een monitor stand aangeschaft.quote:
het was dus jouw schuldquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb mijn computer setup aangepast en een monitor stand aangeschaft.
Door het aanpassen lag Gup er vanmiddag ook uit.
Yosequote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Treinluisteraar meldt zich...
Is dit Jose weer?
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Treinluisteraar meldt zich...
Is dit Jose weer?
Ik las treinfluisteraarquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph deed een raar dansje en ik spuugde mijn thee uit
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph deed een raar dansje en ik spuugde mijn thee uit
Zo stil is het daar vaak nietquote:
zolang je hoofd niet onder de rails zit is het goedquote:
Die stem is onmiskenbaarquote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Jose klopt wel.
En hoi.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die stem is onmiskenbaar
Don williams i believe in love
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |